فیلم های تاثیر گذار

کلیدهای فروش موفق حتی برای تازه‌کارها

برگزیده‌ای از فیلم «گرگ وال استریت»

کلیدهای فروش موفق به شما کمک می‌کنند تا بازار را در دستتان داشته باشید و در رقابتی سالم پیروز و پرفروش باشید. همراه با ما این مقاله را دنبال کنید.

در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» شاهد رقابت جذاب و پر فراز و نشیب در بازار فروش بورس هستیم. بازاری که بسیار دست‌خوش تغییر و تحولات می‌شود و تنها یک خطای کوچک کافی است تا از رده رقابت خارج شوید. برای داشتن فروش موفق باید مجهز به تکنیک‌هایی باشید تا بتوانید در بازار دوام بیاورید و سهم خوبی را از آن خود کنید.

هیچکس به عنوان یک فروشنده متولد وجود نشده است. داشتن فروش عالی، به نظر می‌رسد آسان است، اما اینکه بتوانید به طور مداوم سهم خوبی را از بازار رقابتی داشته باشید مهم‌تر است. اینکه آیا شما در این کار تازه‌وارد هستید یا حرفه‌ای شده‌اید اوضاع را برایتان متفاوت می‌کند.

مطالعه بیشتر: دوره آموزشی تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای در شهر کرمان برگزار شد

مطالعه بیشتر: فیلم Thank You For Smoking از نحوۀ فروش موفق می‌گوید

کلیدهای فروش موفق برای تازه‌کارها و حرفه‌ای‌ها

برای داشتن کلیدهای فروش موفق در این مقاله مواردی را عنوان می‌کنیم که اگز به درستی به آنها عمل کنید اوضاع فروش‌تان متحول می‌شود. به یاد داشته باشید این موارد مقطعی نیست و باید همیشه بر آنها پایبند باشید.

با اهداف خود شروع کنید.

اگر در حال یادگیری فروش هستید، از انتها شروع کنید و به سمت عقب کار کنید. دانستن اهداف و سنجش عملکرد خود در برابر آنها مهمترین مکان برای شروع است. شما یا شرکت شما به چه تعداد مشتری نیاز دارد و در چه بازه زمانی؟ برای بستن آن تعداد زیادی از مشتری‌ها به چه تعداد پیوند نیاز دارید؟ برای ایجاد این فرصت‌ها به چه تعداد رابطه نیاز دارید؟ و غیره هدف مشتری خود را با متوسط ​​قیمت فروش محصول شرکت خود ضرب کنید تا میزان درآمد موردنیاز خود را بدست آورید.

اطمینان حاصل کنید که اهداف فروش شخصی را نیز تعیین کرده‌اید. همیشه می‌توانید بگویید که یک فروشنده در ۲ درصد میزان فروش سهیم است. آنها به این توجه می‌کنند و بهتر کار می‌کنند، تجربه‌ای مداوم را ارائه می‌دهند و اجرا می‌کنند. این رفتارها و اقدامات به طور معمول مقدم بر نتایج هستند.

دوره فروش موفق (معرفی محصول) - دکتر احمد محمدی
بخوانید

تشخیص دهید که یک فروش فرایند است.

فروش یک هنر نیست. فروش یک علم و یک فناوری است.

مکانیزم فروش به سرعت تغییر می‌کند، اما بعضی اوقات همیشه یکسان خواهد بود. برای به دست آوردن مشتری، باید نیازها و علاقه آنها را با محصول خود برطرف کنید، در تجارت خود ثبات داشته باشید و یک جدول زمانی برای فروش تعیین کنید.

با این حال، نحوه حرکت شرکت شما از طریق قیف منحصر به فرد خواهد بود. اگر با هر فرآیند فروش یکسان رفتار می‌کنید، به راحتی می‌توانید چیزی را از دست بدهید. درک کنید که هر شغل به دلایلی بازی خود را دارد. بنابراین قبل از اینکه همیشه با یک چشم انداز به آن نگاه کنید، با مدیران خود بنشینید تا روند شرکت را کاملاً درک کنید.

این شامل یادگیری موقعیت‌یابی محصول، به دست آوردن استراتژی‌هایی برای صحبت در مورد آینده، درک گزاره‌های ارزش کلیدی و کشف آنچه که برای مشتری ایده آل است، فقط برای ذکر چند فاکتور در هر فرآیند فروش موفق.

بدانید چرا فروشنده هستید؟

برایان تریسی اسطوره فروش و مشهور جهان، فروش را به عنوان حرفه نهایی پیش فرض توصیف می‌کند. به این معنی است که بسیاری از متخصصان فروش به دلیل اینکه آنها نمی‌توانند شغل دیگری پیدا کنند در فروش هستند. آنها نه به دلیل تمایل به حضور در فروش، بلکه به دلیل نیاز به یافتن شغل به فروش رسیدند.

اگر در حال فروش هستید، چرا در فروش هستید و آیا حرفه شما فروش است؟ اگر در فروش مشغول به کار هستید، از خود بپرسید «چرا می خواهم در فروش باشم؟» در درجۀ اول باید کارتان را دوست داشته باشید تابتوانید در آن موفق باشید.

جبران عمل متقابل در فروش - دکتر احمد محمدی
بخوانید
کلیدهای فروش موفق
فروش موفق

زمان‌تان را مدیریت کنید

متخصصان فروش موفق همه یک مشکل مشترک دارند: مدیریت برنامه‌های شلوغ خود. موفقیت مطالبات را در قالب آموزش مشتری، جلسات، تماس‌های کنفرانس، آموزش فروش، شبکه‌سازی و تعهدات شخصی به ارمغان می آورد.

بدون داشتن یک برنامه مدیریت زمان مؤثر، پویا و انعطاف پذیر، چیزهای مهم یا توجه مورد نظر خود را به خود جلب نمی‌کنند و یا در شکاف‌هایی فرو می‌روند. یادگیری چگونگی گفتن «نه» مهارتی است که بسیاری از آنها باید یاد بگیرند.

آموزش فروش

پس از گذراندن چند سال در یک موقعیت فروش، ناگزیر به همکاری‌هایی می‌پردازید که به راحتی نمی‌توانند به سمت آموزش فروش اجباری شرکت بروند.  در حالی که شرکت‌های فروش بسیار کمی دوست دارند مجبور شوند متخصصان فروش خود را در کلاس‌های آموزشی شرکت دهند، همه آنها دوست دارند فروشنده مدام با مشتری‌ها وقت بگذارد.

به عنوان یک متخصص فروش تازه کار، شما نه تنها باید با دقت در هر آموزش فروش که به شما ارائه می‌شود ، شرکت کنید، بلکه به دنبال آموزش‌های اضافی نیز باشید. به سمینارها بروید، مربی شغلی را استخدام کنید، کتاب بخوانید و هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا همیشه در بهبود مهارتهای فروش خود باشید.

آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دوره‌های آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیک های فروش موثر، برنامه ریزی فروش، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، اصول مدیریت و سرپرستی فروش، پرورش ویزیتور حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان و ارتباط موفق، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن و آداب معاشرت برگزار می‌کند.

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

چند راه ابتکاری و جالب برای آموزش تیم فروش
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد
دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد
دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» توسط آکادمی بازار برگزار شد
برچسب ها

فاطمه رضوانی پور

میخوانم تا بنویسم برایتان، اکنون بهترین موهبت برای من نوشتن است.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
بستن