دوره آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

لحظه‌ای تأمل کرده و خود را به‌ جای مشتری بگذارید. آن‌ها در حال انجام امور روزمره خود هستند که ناگاه تلفنشان زنگ می‌خورد.آنها این را در آن‌سوی خط می‌شنوند: «سلام ، من فلانی هستم و می خواهم فلان محصول یا خدمت را به شما معرفی کنم!» مشتری حالت تدافعی میگیرد و بلافاصله شروع به برنامه‌ریزی می‌کند که چگونه تلفن را خاتمه داده و قطع کند. برای جلوگیری از این واکنش، باید یاد بگیریم که الگوی قدیمی که مشتری شما از شنیدن آن ناراحت می شده از بین برود و به گونه ای عمل کنیم تا یک تماس موفقیت آمیز داشته باشیم.

.

استاد احمد محمدی

تعداد شرکت کنندگان

7000 نفر

زمان دوره

8 ساعت

آموزش سازمانی

50 شرکت

با دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آشنا شوید

این یک چالش بزرگ است، اگر یک حرفه‌ای طرف صحبت شما باشد، چگونه او را مجاب می‌کنید و به اهداف خود می‌رسید؟! تا به حال از خود پرسیده‌اید اگر شخصی که آن طرف خط است، بازاریاب، استاد کسب و کار و یک مارکتر کارکشته باشد باید چگونه با او ارتباط برقرار کنید؟! تفاوت دورهٔ ۸ ساعتهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار با دوره‌های دیگر در همین موقعیت ساده‌ است. شما در دورهٔ آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار، موثرترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها را برای حرفه‌ای و متخصص شدن در زمینهٔ فروش تلفنی یاد می‌گیرید.

از مفاهیم اساسی بازاریابی، فروش و بازاریابی نوین آغاز می‌کنیم، ارتباطات و روش‌های کارآمد ارتباط با مشتری را یاد می‌گیریم و سپس بازاریابی تلفنی را به عنوان یک ابزار بسیار موثر حتی در عصر دیجیتال بازتعریف کرده و از امتیازات آن صحبت خواهیم کرد و مدل‌های متفاوت بازاریابی تلفنی را شرح می‌دهیم تا بتوانیم از تک تک مفاهیم استفاده کنیم؛ سپس از ابزارهایی مانند ادبیات داستانی و سینما استفاده خواهیم و به صورت کارگاهی، عملی و به کمک روش‌های تعاملی، موقعیت‌های تماس و فروش تلفنی را بازسازی می‌کنیم و از آن‌ها یاد می‌گیریم.

در دورهٔ آکادمی بازار یاد می‌گیرید که فروشنده حرفه ای شوید، شما با حیاتی‌ترین تکنیک‌ها و ترفند‌های خاص و سناریوهای پیچیده آشنا خواهید شد.
دورهٔ بازاریابی تلفنی آکادمی بازار را استاد احمد محمدی با تجربه آموزش 20000 فروشنده تدریس می‌کند.
دورهٔ شناخت بازاریابی و فروش تلفنی در ۸ ساعت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

معرفی ویدئویی دوره

کدام سرفصل‌ها در دوره تدریس می‌شود؟

شما از زمانی که با ما همراه می‌شوید، مباحث متعددی را یاد خواهید گرفت.مثلی قدیمی در دنیای بازاریابی، می‌گوید که «استفادهٔ موثر از تلفن برای فروش، مانند یادگیری تایپ کردن است؛ به یادگیری توامان تکنیک‌ها و تمرین وابسته است.» ‌‌ دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار دو بخش مجزا دارد؛ بخش اول، سرفصل‌های نظری را در برمی‌گیرد. پس از درک مباحث تئوریک، کارگاه‌ها آغاز خواهد شد. ما اعتقاد داریم هر مبحثی با تمرین و تجربهٔ خط به خط آنچه به صورت نظری فراگرفته‌ایم، کاربردی خواهد شد.

مقدمه‌ای بر بازاریابی و فروش

در هر زمینه‌ای که فعال باشید، درک مفاهیم اساسی آن حوزه، اصل غیرقابل چشم‌پوشی برای موفقیت است. یکی از کوتاه‌ترین تعاریف قابل ادراک بازاریابی از کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی نوشتهٔ پروفسور فیلیپ کاتلر و پروفسور کوین لین‌کلر، عبارت است از «شناسایی و برآورده‌کردن نیازهای انسانی و اجتماعی.» در این فصل از بازار، نیازها، تقاضا، روش‌های فروش و اثر آن‌ها بر افزایش سهم بازار سخن خواهیم گفت.

خلق حس ارزش، رضایت و وفاداری در مشتری نیازمند دانستن مفهوم ارتباط است. در دنیایی که مصرف‌کننده تنها با یک کلیک اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می‌کند، در انبوه گزینه‌ها چگونه دست به خرید می‌زند؟ سوال‌های مهمی از این دست، در این بخش نظری پاسخ داده خواهد شد.

آیا «بازاریابی» با «فروش» مترادف است؟ در این فصل دربارهٔ  تحولات عظیم بازاریابی در جهان مدرن صحبت خواهیم کرد.

حال وقت آن رسیده است که سراغ ابزارهای بازاریابی برویم. پس از نگاهی به تاریخچه و توصیف ابزار تله‌مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مستقیم، در این فصل انواع بازاریابی تلفنی را خواهیم شناخت.  

چرا بازاریابی تلفنی همچنان یکی از ابزارهای بسیار مهم به حساب می‌آید؟ برای پاسخ به این سوال در این فصل از ویژگی‌های تله‌مارکتینگ صحبت خواهیم کرد و در پسِ شناخت این ابزار به اهمیت و نقش مهم آن پی خواهیم برد.

حال وقت آن رسیده است که سراغ ابزارهای بازاریابی برویم. پس از توصیف ابزار تله‌مارکتینگ به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مستقیم، در این فصل دسته‌بندی‌های بازاریابی تلفنی را خواهیم شناخت.

در این فصل یاد می‌گیریم که خلق فرصت به چه معنا است و چگونه فرصت را به فروش تبدیل کنیم. مشتریان چه انتظاری از شما به عنوان بازاریاب و در نهایت فروشندهٔ تلفنی دارند و چگونه می‌توان انتظارات را برآورده کرد.

نیازی نیست حتما یک بازاریاب حرفه‌ای باشید تا مفهوم «تاثیر اولیه» یا «برداشت اولیه» را بشناسید. اولین برخورد، اولین جمله و اولین شناخت، تجربه‌ای کاملا انسانی است که هر روز با آن درگیر هستیم. در این فصل تکنیک‌های کاربردی‌ای برای شروعی حرفه‌ای، اثرگذار و مثبت یاد خواهیم گرفت.

راه‌های بسیاری برای جمع‌آوری و دسترسی به مشتریان وجود دارد اما همهٔ راه‌ها نتیجه‌بخش نیست و حتی گاهی باعث می‌شود اثرات عکس بر بازاریابی بگذارد. جستجوی هدفمند و سریع در بازاریابی تلفنی، اهمیت بسیار زیادی دارد.

 در این بخش مفصل در مورد راه‌های سریع دسترسی به بانک اطلاعاتی مشتریان صحبت خواهیم کرد.

در بازاریابی نوین، مخاطب و مشتری حرف اول و آخر را می‌زند. با شناخت رفتار، کنش‌ها، نیازها و ناراحتی‌های مخاطب است که می‌توانیم قدم‌های محکم‌تری برداریم. این فصل به بررسی گلایه‌های مشتریان، دلایل و چگونگی رفع آن خواهیم پرداخت.

 روش صحبت تلفنی با مشتری، مهارت‌های ارتباط تلفنی با مشتری و هر چیزی که برای یک پاسخگویی حرفه‌ای لازم دارید و روش‌های جذب مشتری در این فصل باز و بحث خواهد شد.

چرا فروشندهٔ تلفنی اصطلاحا نتوانست «معامله را جوش دهد»؟ یکی از راه‌های پاسخ دادن به این سوال عمیق شدن در کاراکتر فروشنده یا بازاریاب است.

در انبوه شگفتی‌ها، انسان شگفت‌ترین است چون هنر سخنوری را آموخته.

این جمله نه از یک مدیر کسب و کار یا بازاریاب حرفه‌ای بلکه از سوفوکل، نمایشنامه‌نویس و متفکر یونانی است و به این معنی‌ است که ما باید فراتر مباحث  تخصصی بیاندیشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. سخن گفتن به همان اندازه اهمیت دارد که گوش کردن؛ در این فصل وارد مقولهٔ وسیع و بسیار پراهمیت بیان، صدا و لحن خواهیم شد؛ تمامی این مفاهیم به ظاهر سادهٔ روزمره را باز و تکنیک‌های فن بیان را تمرین خواهیم کرد.

انتخاب، چیدمان و سرعت بیان کلمات اهمیت بسیاری دارد. در این بخش تمامی اجزا یک مکالمهٔ جذاب را باز کرده و در بخش کارگاه با نمونه‌های عملی بسط خواهیم داد.

بایدها فقط زمانی می‌توانند کاربردی باشند که ما نبایدها را خوب بشناسیم؛ لحن، کلمات و روش‌های بیان مشخصی در بازاریابی تلفنی وجود دارد که اثر منفی بر مخاطب گذاشته و فرصت را به تهدید بازاریابی تبدیل می‌کند.

برنامه‌ریزی فروش در بازاریابی تلفنی می‌تواند تا ۱۰ برابر در فروش یک بازاریاب و فروشندهٔ تلفنی تاثیر بگذارد. این فصل یکی مهم‌ترین بخش‌های دورهٔ تله‌مارکتینگ آکادمی بازار است.

تماس برقرار و مکالمه آغاز شده است. در طول زمان ارتباط و صبحت با مشتری باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

تمامی اطلاعات مشتریان با جزییات کامل باید ثبت و نگهداری شود. در نتیجه روش‌های سیستماتیک ثبت اطلاعات مشتریان در بازاریابی تلفنی بسیار اهمیت دارد و در این بخش مفصل توضیح داده خواهد شد.

«قیف فروش» یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های بازاریابی است. تمامی مراحل بر رفتار مصرف‌کننده تاثیر دارد؛ با آگاهی از این مدل، می‌توانید تاثیر بسیاری بر خلق فرصت و در نهایت فروش داشته باشید.

در این درس از روش‌ها و تکنیک‌های جذب مشتری برای نهایی کردن یک قرار ملاقات حضوری یا تلفنی برای نزدیک شدن به فروش، صحبت خواهیم کرد.

حتی سد مخالفت و مقاوت مشتری در برابر قیمت‌ نهایی محصول یا خدمت را هم می‌توان شکست. تکنیک‌هایی به شما آموزش داده می‌شود که بتوانید موقعیت‌های اینچنینی را به نفع خود تغییر دهید.

اگر قرار باشید تمامی افرادی که در یک زمینه فعالیت می‌کنند، همهٔ منابع آن حوزه را بخوانند، سرعت انتقال دانش و پیشرفت کاهش پیدا می‌کند. دورهٔ بازاریابی تلفنی آکادمی بازار این ویژگی را دارد که ۱۰۰ تکنیک کاربردی و امتحان شده را از دل منابع مهم استخراج کرده و در این فصل مطرح خواهد شد.

در بازاریابی تلفنی نیز مانند بسیاری از مشاغل، می‌توانید یک فروشندهٔ تلفنی عادی باشید یا یک حرفه‌ای همه فن حریف؛ با تسلط بر این بخش چندین پله بالا خواهید پرید. از اثر ۷ برابری بر احتمال فروش با یک معرفی خوب از محصول یا خدمات صحبت خواهیم کرد. برای حرفه‌ای شدن این فصل را باید با دقت گوش دهید و تمرین کنید.

اگر هنگام تکلم واژه‌ای را اشتباه به زبان بیاورید، گوش شما فورا واکنش نشان می‌دهد و تلفظ صحیح را یادآور می‌شود؛ گوش شما مثل یک سیستم غلط گیر عمل می‌کند پس باید شنیدن صدای خود را تقویت کنید تا بیان شما تقویت شود، در عین حال شنیدن طرف مقابل اهمیت بسیار زیادی دارد، همانطور که اگر یک بازیگر روی صحنهٔ تئاتر بازیگر مقابل خود را نشنود، مثل این است که کار خود را انجام نداده است.

در این بخش مشتریان منتقد را بررسی و دسته‌بندی خواهیم کرد و پس از شناخت این افراد از روش‌هایی برای ارتباط سخن خواهیم گفت.

 اشتباهات رایج در بازاریابی تلفنی که می تواند منجر به از دست دادن مشتری و فروش شود، فصلی بسیار مهم از طرحِ درس بازاریابی تلفنی است. اینجا سعی می‌کنیم از اشتباهات تاریخی درس بگیریم.

ما می‌خواهیم از هر فرصت‌سازی و فروش تلفنی به ۲ هدف برسیم: ۱. مخاطب، محصول ما را بخرد. ۲. خریدار، مشتری وفادار ما شود. تبدیل کردن مخاطب به خریدار و ساختن یک رابطهٔ ماندگار، نیازمند استفاده از تکنیک‌هایی است که در این بخش تدریس خواهد شد.

دستاوردهای این دوره برای من چیست؟

  • استراتژی‌های بازاریابی تلفنی را خواهید شناخت تا با هدف و اعتماد به نفس وارد گود شوید.
  • یاد خواهید گرفت ۲۰ ثانیهٔ طلایی اول تماس را پشت سر بگذارید و فرصت‌های فروش را افزایش دهید.
  • مهارت‌های ارتباط تلفنی را افزایش دهید.
  • مهارت‌های پرسش و گوش دادن را بهبود بخشید.
  • احساسات و نیازهای واقعی مشتری را شناسایی کنید.
  • مهارت‌های بستن معامله را تقویت کنید.
  • با استفاده از همدلی، روابط بهتری با افراد بالقوه دشوار ایجاد کنید.
  • شخصیت منحصربه‌ فرد «پشت تلفنِ» هر مشتری را بشناسید و متناسب با آن رفتار کنید.
  • سیگنال‌های تمایل به خرید فرد مقابل را سریع‌تر تشخیص بدهید.
  • تکنیک‌های شروع اثربخش مکالمه و اتمام مکالمه را یاد بگیرید.
  • انواع لحن را بشناسید و در موقعیت‌های درست و بزنگاه استفاده کنید.
  • با ویژگی‌های فروشندهٔ تلفنی ایده‌آل آشنا شده و تمرین کنید.
  • ۱۰۰ تکنیک منحصر به فرد در فروش تلفنی را یاد بگیرید.
  • فرآیند خنثی کردن عصبانیت مشتری را یاد بگیرید و در بزنگاه استفاده کنید.

با مدرس و راهنمای دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آشنا شوید.

سوابق کاری

مشاوره کسب و کار
بیزینس کوچ

استاد احمد محمدی، بهترین مدرس بازاریابی و فروش در ایران با 23 سال تجربه

آیا این دوره برای شما مناسب است؟

افرادی که در یکی از زمینه‌های زیر فعال هستند:
در این دوره شرکت نکنید، اگر… !!

دورهٔ فروش تلفنی را از نگاه شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل بشناسید.

No data was found
مرضیه رئیس زاده
سمیه باقری دولت آبادی
شرکت کننده دوره
محمدرضا تهرانی
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ملی گاز ایران
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ایران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ایران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای ایرنسل
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت دوو
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هیوندا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت به پخش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت آسیاتک
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ملت
دوره بازاریابی و فروش برای همراه اول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت بهنوش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلستان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز کارآفرینی
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت سان اورنگ
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هتلهای بین المللی پارسیان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز آموزش بازرگانی
دوره بازاریابی و فروش برای شهروند
دوره بازاریابی و فروش برای شهرداری
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلرنگ ترابر
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای بنیاد ملی نخبگان
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروسازی اسوه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلدیران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت نفت پاسارگاد
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت فرمند
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه آسیا
دوره بازاریابی و فروش برای رفاه
دوره بازاریابی و فروش برای سایپا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت xerox
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت کیاموتور
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت اسنوا
دوره بازاریابی و فروش برای گروه مپنا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پلیمر آریا ساسول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پخش هجرت
دوره بازاریابی و فروش برای بورس اوراق بهادار تهران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت عبیدی
دوره بازاریابی و فروش برای سام سرویس
دوره بازاریابی و فروش برای راه آهن
دوره بازاریابی و فروش برای گروه صنعتی گلرنگ
دوره بازاریابی و فروش برای بانک رفاه کارگران
دوره بازاریابی و فروش برای آپارات
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت HP
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروپخش
دوره بازاریابی و فروش برای مجتمع فولاد مبارکه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای سازمان غذا و دارو

موضوعات زیر در کارگاه‌های دوره، به صورت عملی تمرین می‌شود.

ارزیابی کیفیت  «رفتار تلفنی» رقبا

حل مسئلهٔ «محدودیت های» بازاریابی و فروش تلفنی

استخراج شماره و مشخصات «مشتریان بالقوه»

ثبت تماس‌های «روزانه» با مشتریان

محاسبهٔ «میانگین (قیف فروش)» تماس‌های تلفنی

سیستم «امتیاز دهی» تماس‌های تلفنی

لیست مشتریان «ارجاعی»

پادکست بازاریابی و فروش تلفنی

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری در محل متقاضیان دوره برگزار می‌شود؛ همین‌طور افراد می‌توانند آنلاین (وبینار) در دوره شرکت کنند.

این دوره به صورت آنلاین (وبینار) و همین‌طور حضوری با متد آموزشی تعاملی-کارگاهی و استفاده از مطالعهٔ موردهای موفق و مهم در تاریخ بازاریابی تدریس می‌شود.

مجموع زمانی که شما نیاز دارید تا مطالب را کامل دریافت کنید، ۸ ساعت است و از آنجا به بعد تمرین در افزایش مهارت فرد فروشنده اهمیت بسیاری دارد.

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • بازاریاب‌ها و فروشندگان تلفنی
  • فروشندگان و ویزیتورها

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری در محل متقاضیان دوره برگزار می‌شود؛ همین‌طور افراد می‌توانند آنلاین (وبینار) در دوره شرکت کنند

همین حالا با یکی از شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.  

خیر؛ در این دوره شما با یادگیری  تمامی مهارت‌ها و نظریات مرتبط با بازاریابی تلفنی، فروشنده‌ای حرفه‌ای می‌شوید.

خیر؛ در این دوره شما با یادگیری  تمامی مهارت‌ها و نظریات مرتبط با بازاریابی تلفنی، فروشنده‌ای حرفه‌ای می‌شوید.

از آنجایی که روش تدریس دوره، کارگاهی و تعاملی است، به شرط اینکه در تمرین‌های کارگاه‌ها و بحث‌ها مشارکت کنید، موفقیت شما تضمین شده است.

قطعا سرمایه‌گذاری روی آموزش مهارت‌ها به فروشندگان می‌تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر هزینه، سود برای سازمان داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر، ارزان‌تر از استخدام و جذب نیروی متخصص است.

دورهٔ بازاریابی تلفنی شامل دو بخش کارگاهی و نظری است. در بخش نظری، مباحث علمی روز مطرح و به عنوان اساس در نظر گرفته می‌شود.

در بخش کارگاهی از ابزارهایی چون: سینما، ادبیات داستانی، مشارکت در پرسش و پاسخ‌، برای تجربهٔ عملی استفاده می‌کنیم.

با شرکت و جدی‌ گرفتن دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار، تمرین و تلاش برای رفع نقاط ضعف‌‌ می‌توانید پس از ۳ ماه، فرصت‌های شغلی بهتر و درآمد بیشتری داشته باشید.

مشاوره و راهنمایی

جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

20 پاسخ

    1. موضوع بسیار حیاتی برای افرادی که تازه کسب و کار خودشان راه اندازی می کنند ، این هاست که به مهارتهای بازاریابی و فروش مسلط شوند ، چرا که حیات هر کسب و کاری به فروش وابسته است .
      این دوره بسیار مناسب و کاربردی است برای افرادی که تازه کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند .

    1. سلام همراه گرامی
      برای تاثیر گذاری مثبت روی مشتریان اول از همه باید آموزش درست ببینید که با آموزش های ما محقق میشه.

    1. سلام کاربر گرامی، بله معلومه. این دوره مخصوص شماست دوست عزیز

  1. من توی ترغیب کردن مشتری به خرید کالا مشکل دارم و عموما نمیتونم ارتباط برقرار کنم. راه چاره ای داره ؟؟؟

    1. سلام سارای عزیز، بله که راه چاره داره، چاره‌ی کار اینه که شما باید برای ارتباط با مشتری دوره بیینی.

    1. سلام به تو حسین عزیز، خیلی خوشحالیم که نتیجه لازم رو از دوره ما گرفتی و ممنون بابت نظری که دادی

    1. سلام به تو همراه عزیز، دیدن این دوره خیلی خیلی می‌تونه برات مفید باشه.

    1. سلام شیمای عزیز، بازاریابی تلفنی شامل چیزهای زیادیی میشه که میتونید اونارو توی این دوره ببینید.

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از شرایط دوره با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام رضایی پور گرامی، خواهش میکنم، تمام تلاش ما رضایت شماست

    1. سلام کاربر گرامی، این دوره هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری آموزش داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *