دوره آموزش حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی

لحظه‌ای تأمل کرده و خود را به‌ جای مشتری بگذارید. آن‌ها در حال انجام امور روزمره خود هستند که ناگاه تلفنشان زنگ می‌خورد.آنها این را در آن‌سوی خط می‌شنوند: «سلام ، من فلانی هستم و می خواهم فلان محصول یا خدمت را به شما معرفی کنم!» مشتری حالت تدافعی میگیرد و بلافاصله شروع به برنامه‌ریزی می‌کند که چگونه تلفن را خاتمه داده و قطع کند. برای جلوگیری از این واکنش، باید یاد بگیریم که الگوی قدیمی که مشتری شما از شنیدن آن ناراحت می شده از بین برود و به گونه ای عمل کنیم تا یک تماس موفقیت آمیز داشته باشیم.

.

استاد احمد محمدی

تعداد شرکت کنندگان

7000 نفر

زمان دوره

8 ساعت

آموزش سازمانی

50 شرکت

با دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آشنا شوید

این یک چالش بزرگ است، اگر یک حرفه‌ای طرف صحبت شما باشد، چگونه او را مجاب می‌کنید و به اهداف خود می‌رسید؟! تا به حال از خود پرسیده‌اید اگر شخصی که آن طرف خط است، بازاریاب، استاد کسب و کار و یک مارکتر کارکشته باشد باید چگونه با او ارتباط برقرار کنید؟! تفاوت دورهٔ ۸ ساعتهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار با دوره‌های دیگر در همین موقعیت ساده‌ است. شما در دورهٔ آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار، موثرترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها را برای حرفه‌ای و متخصص شدن در زمینهٔ فروش تلفنی یاد می‌گیرید.

از مفاهیم اساسی بازاریابی، فروش و بازاریابی نوین آغاز می‌کنیم، ارتباطات و روش‌های کارآمد ارتباط با مشتری را یاد می‌گیریم و سپس بازاریابی تلفنی را به عنوان یک ابزار بسیار موثر حتی در عصر دیجیتال بازتعریف کرده و از امتیازات آن صحبت خواهیم کرد و مدل‌های متفاوت بازاریابی تلفنی را شرح می‌دهیم تا بتوانیم از تک تک مفاهیم استفاده کنیم؛ سپس از ابزارهایی مانند ادبیات داستانی و سینما استفاده خواهیم و به صورت کارگاهی، عملی و به کمک روش‌های تعاملی، موقعیت‌های تماس و فروش تلفنی را بازسازی می‌کنیم و از آن‌ها یاد می‌گیریم.

در دورهٔ آکادمی بازار یاد می‌گیرید که فروشنده حرفه ای شوید، شما با حیاتی‌ترین تکنیک‌ها و ترفند‌های خاص و سناریوهای پیچیده آشنا خواهید شد.
دورهٔ بازاریابی تلفنی آکادمی بازار را استاد احمد محمدی با تجربه آموزش 20000 فروشنده تدریس می‌کند.
دورهٔ شناخت بازاریابی و فروش تلفنی در ۸ ساعت به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

معرفی ویدئویی دوره

کدام سرفصل‌ها در دوره تدریس می‌شود؟

شما از زمانی که با ما همراه می‌شوید، مباحث متعددی را یاد خواهید گرفت.مثلی قدیمی در دنیای بازاریابی، می‌گوید که «استفادهٔ موثر از تلفن برای فروش، مانند یادگیری تایپ کردن است؛ به یادگیری توامان تکنیک‌ها و تمرین وابسته است.» ‌‌ دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار دو بخش مجزا دارد؛ بخش اول، سرفصل‌های نظری را در برمی‌گیرد. پس از درک مباحث تئوریک، کارگاه‌ها آغاز خواهد شد. ما اعتقاد داریم هر مبحثی با تمرین و تجربهٔ خط به خط آنچه به صورت نظری فراگرفته‌ایم، کاربردی خواهد شد.

در هر زمینه‌ای که فعال باشید، درک مفاهیم اساسی آن حوزه، اصل غیرقابل چشم‌پوشی برای موفقیت است. یکی از کوتاه‌ترین تعاریف قابل ادراک بازاریابی از کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی نوشتهٔ پروفسور فیلیپ کاتلر و پروفسور کوین لین‌کلر، عبارت است از «شناسایی و برآورده‌کردن نیازهای انسانی و اجتماعی.» در این فصل از بازار، نیازها، تقاضا، روش‌های فروش و اثر آن‌ها بر افزایش سهم بازار سخن خواهیم گفت.

دستاوردهای این دوره برای من چیست؟

  • استراتژی‌های بازاریابی تلفنی را خواهید شناخت تا با هدف و اعتماد به نفس وارد گود شوید.
  • یاد خواهید گرفت ۲۰ ثانیهٔ طلایی اول تماس را پشت سر بگذارید و فرصت‌های فروش را افزایش دهید.
  • مهارت‌های ارتباط تلفنی را افزایش دهید.
  • مهارت‌های پرسش و گوش دادن را بهبود بخشید.
  • احساسات و نیازهای واقعی مشتری را شناسایی کنید.
  • مهارت‌های بستن معامله را تقویت کنید.
  • با استفاده از همدلی، روابط بهتری با افراد بالقوه دشوار ایجاد کنید.
  • شخصیت منحصربه‌ فرد «پشت تلفنِ» هر مشتری را بشناسید و متناسب با آن رفتار کنید.
  • سیگنال‌های تمایل به خرید فرد مقابل را سریع‌تر تشخیص بدهید.
  • تکنیک‌های شروع اثربخش مکالمه و اتمام مکالمه را یاد بگیرید.
  • انواع لحن را بشناسید و در موقعیت‌های درست و بزنگاه استفاده کنید.
  • با ویژگی‌های فروشندهٔ تلفنی ایده‌آل آشنا شده و تمرین کنید.
  • ۱۰۰ تکنیک منحصر به فرد در فروش تلفنی را یاد بگیرید.
  • فرآیند خنثی کردن عصبانیت مشتری را یاد بگیرید و در بزنگاه استفاده کنید.

با مدرس و راهنمای دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آشنا شوید.

سوابق کاری

مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار

استاد احمد محمدی، بهترین مدرس بازاریابی و فروش در ایران با 23 سال تجربه

آیا این دوره برای شما مناسب است؟

افرادی که در یکی از زمینه‌های زیر فعال هستند:
در این دوره شرکت نکنید، اگر… !!

دورهٔ فروش تلفنی را از نگاه شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل بشناسید.

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
مرضیه رئیس زاده
سمیه باقری دولت آبادی
شرکت کننده دوره
محمدرضا تهرانی

موضوعات زیر در کارگاه‌های دوره، به صورت عملی تمرین می‌شود.

ارزیابی کیفیت  «رفتار تلفنی» رقبا

حل مسئلهٔ «محدودیت های» بازاریابی و فروش تلفنی

استخراج شماره و مشخصات «مشتریان بالقوه»

ثبت تماس‌های «روزانه» با مشتریان

محاسبهٔ «میانگین (قیف فروش)» تماس‌های تلفنی

سیستم «امتیاز دهی» تماس‌های تلفنی

لیست مشتریان «ارجاعی»

سوالات متداول

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری در محل متقاضیان دوره برگزار می‌شود؛ همین‌طور افراد می‌توانند آنلاین (وبینار) در دوره شرکت کنند.

این دوره به صورت آنلاین (وبینار) و همین‌طور حضوری با متد آموزشی تعاملی-کارگاهی و استفاده از مطالعهٔ موردهای موفق و مهم در تاریخ بازاریابی تدریس می‌شود.

مجموع زمانی که شما نیاز دارید تا مطالب را کامل دریافت کنید، ۸ ساعت است و از آنجا به بعد تمرین در افزایش مهارت فرد فروشنده اهمیت بسیاری دارد.

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • بازاریاب‌ها و فروشندگان تلفنی
  • فروشندگان و ویزیتورها

برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به صورت حضوری در محل متقاضیان دوره برگزار می‌شود؛ همین‌طور افراد می‌توانند آنلاین (وبینار) در دوره شرکت کنند

همین حالا با یکی از شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید.  

خیر؛ در این دوره شما با یادگیری  تمامی مهارت‌ها و نظریات مرتبط با بازاریابی تلفنی، فروشنده‌ای حرفه‌ای می‌شوید.

خیر؛ در این دوره شما با یادگیری  تمامی مهارت‌ها و نظریات مرتبط با بازاریابی تلفنی، فروشنده‌ای حرفه‌ای می‌شوید.

از آنجایی که روش تدریس دوره، کارگاهی و تعاملی است، به شرط اینکه در تمرین‌های کارگاه‌ها و بحث‌ها مشارکت کنید، موفقیت شما تضمین شده است.

قطعا سرمایه‌گذاری روی آموزش مهارت‌ها به فروشندگان می‌تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر هزینه، سود برای سازمان داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر، ارزان‌تر از استخدام و جذب نیروی متخصص است.

دورهٔ بازاریابی تلفنی شامل دو بخش کارگاهی و نظری است. در بخش نظری، مباحث علمی روز مطرح و به عنوان اساس در نظر گرفته می‌شود.

در بخش کارگاهی از ابزارهایی چون: سینما، ادبیات داستانی، مشارکت در پرسش و پاسخ‌، برای تجربهٔ عملی استفاده می‌کنیم.

با شرکت و جدی‌ گرفتن دورهٔ بازاریابی و فروش تلفنی آکادمی بازار، تمرین و تلاش برای رفع نقاط ضعف‌‌ می‌توانید پس از ۳ ماه، فرصت‌های شغلی بهتر و درآمد بیشتری داشته باشید.

جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

16 پاسخ

    1. سلام همراه گرامی
      برای تاثیر گذاری مثبت روی مشتریان اول از همه باید آموزش درست ببینید که با آموزش های ما محقق میشه.

    1. سلام کاربر گرامی، بله معلومه. این دوره مخصوص شماست دوست عزیز

  1. من توی ترغیب کردن مشتری به خرید کالا مشکل دارم و عموما نمیتونم ارتباط برقرار کنم. راه چاره ای داره ؟؟؟

    1. سلام سارای عزیز، بله که راه چاره داره، چاره‌ی کار اینه که شما باید برای ارتباط با مشتری دوره بیینی.

    1. سلام به تو حسین عزیز، خیلی خوشحالیم که نتیجه لازم رو از دوره ما گرفتی و ممنون بابت نظری که دادی

    1. سلام به تو همراه عزیز، دیدن این دوره خیلی خیلی می‌تونه برات مفید باشه.

    1. سلام شیمای عزیز، بازاریابی تلفنی شامل چیزهای زیادیی میشه که میتونید اونارو توی این دوره ببینید.

    1. سلام رضایی پور گرامی، خواهش میکنم، تمام تلاش ما رضایت شماست

    1. سلام کاربر گرامی، این دوره هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری آموزش داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *