زبان بدن و آداب معاشرت

دوره زبان بدن و آداب معاشرت

در این دوره آکادمی بازار ارتقاء توانمندی های کارکنان ، فروشندگان و کلیه افراد با روش های ارتباطات بدون کلام ، فهم زبان بدن در زندگی و شغل ، تکنیک های زبان بدن مناسب در فروش و فروشندگی ، چگونگی ترجمه و فهم زبان بدن مشتریان و آشنایی با مهارتهای ضروری آداب و معاشرت اجتماعی و شغلی را آموزش می بینید، که باعث افزایش موفقیت در حوزه های مختلف شغلی ، زندگی و اجتماعی می شود.

معرفی دوره زبان بدن

آیا می دانید مشتریان در کمتر از 1 ثانیه و حداکثر تا 3 ثانیه نسبت به فروشنده احساس خوب یا بد پیدا می کنند ؟
آیا می دانید 80% فروش یک فروشنده به رفتار ، زبان بدن ، آداب معاشرت در هنگام فروش و در کل به شخصیت فروش او بستگی دارد ؟

همه افراد در هنگام صحبت با شما مجموعه ای از احساسات و تمایلات را با خود به همراه دارند که با کمی دقت در حالات چشم ، دست و یا پاها ، نحوه نشستن و یا ایستادن و یا … می توان به این احساسات پی برد ، این رفتار غالبا به صورت ناخود آگاه در افراد به وجود می آید و شخص از وجود آنها مطلع نیست ، شما می توانید به سادگی از حالت احساسی آن لحظه فرد مقابلتان با خبر شوید .

دستاوردهای دوره زبان بدن

زبان بدن و آداب معاشرت صحیح

در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش هزاران دانش پذیر و کارکنان و فروشندگان در شرکتهای متعدد و با ارائه تکنیک های موثر به افراد آموزش داده می شود چطور با یادگیری تکنیک های حرفه ای زبان بدن و آداب معاشرت به شخصیتی متمایز و قابل اعتماد در فروش و فردی موفق در جامعه تبدیل شد .

در این دوره با تکیه بر تجربه کار با تیم های فروش 200 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی به افراد و فروشندگان آموزش داده می شود چطور علاوه بر یادگیری تکنیک های زبان بدن و آداب معاشرت بر منش های خود در هنگام فروش توجه کنند ، چرا که 80% فروش یک فروشنده به شخصیت((Personality او وابسته است.

سرفصل‌های آموزشی دوره زبان بدن

مخاطبین دوره

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره مناسب چه افرادی نیست؟

مورد اعتماد مشتریان‌مان هستیم

پخش ویدیو
فخرالسادات حسینی
مرضیه رئیس زاده
خانم سیدی نژاد
عباس سورانی

آموزش بیش از 20,000 فروشنده

تجربه کار با 200 برند برتر

پرورش 10,000 ویزیتور

آموزش 7,000 نماینده فروش

دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ملی گاز ایران
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ایران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ایران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای ایرنسل
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت دوو
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هیوندا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت به پخش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت آسیاتک
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ملت
دوره بازاریابی و فروش برای همراه اول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت بهنوش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلستان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز کارآفرینی
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت سان اورنگ
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هتلهای بین المللی پارسیان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز آموزش بازرگانی
دوره بازاریابی و فروش برای شهروند
دوره بازاریابی و فروش برای شهرداری
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلرنگ ترابر
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای بنیاد ملی نخبگان
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروسازی اسوه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلدیران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت نفت پاسارگاد
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت فرمند
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه آسیا
دوره بازاریابی و فروش برای رفاه
دوره بازاریابی و فروش برای سایپا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت xerox
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت کیاموتور
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت اسنوا
دوره بازاریابی و فروش برای گروه مپنا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پلیمر آریا ساسول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پخش هجرت
دوره بازاریابی و فروش برای بورس اوراق بهادار تهران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت عبیدی
دوره بازاریابی و فروش برای سام سرویس
دوره بازاریابی و فروش برای راه آهن
دوره بازاریابی و فروش برای گروه صنعتی گلرنگ
دوره بازاریابی و فروش برای بانک رفاه کارگران
دوره بازاریابی و فروش برای آپارات
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت HP
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروپخش
دوره بازاریابی و فروش برای مجتمع فولاد مبارکه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای سازمان غذا و دارو

مدرس دوره

دکتر محمدی

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار

سوابق کاری

پادکست زبان بدن

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • فروشندگان و ویزیتورها
  • شاغلین صنوف مختلف
  • افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند

برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.

جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شود، در دوره،  آموزش داده می شود

با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.

قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .

در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.

دورهٔ زبان بدن شامل دو بخش کارگاهی و نظری است. در بخش نظری، مباحث علمی روز مطرح و به عنوان اساس در نظر گرفته می‌شود.

در بخش کارگاهی از ابزارهایی چون: سینما، ادبیات داستانی، مشارکت در پرسش و پاسخ‌، برای تجربهٔ عملی استفاده می‌کنیم. 

با شرکت و جدی‌ گرفتن دوره زبان بدن، تمرین و تلاش برای رفع نقاط ضعف‌‌، می‌توانید پس از ۳ ماه، فرصت‌های شغلی بهتر و درآمدی بیشتر داشته باشید. 

جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

22 پاسخ

    1. سلام به تو همراه عزیز، خوشحالیم که از این دوره راضی بودید.

    1. سلام کاربر عزیز، ممنونیم که وقت گذاشتین و خوشحالیم که لذت بردید.

  1. من اصلا نمیدونستم ژست های مختلف روی فروش تاثیر می‌ذاره، اگه شما تو این دوره آموزش نمیدادین من بازم یاد نمیگرفتم

    1. سلام سینای عزیز
      آموزش های ما هدفمند و مناسب با نیاز افراد هستش. پس اعتماد به ما کارتون رو راحت میکنه

    1. سلام به تو امیر عزیز
      بله دقیقا این یکی از اساسی ترین مشکلات هر فروشنده در مواجهه با شرایطی هست که در اون قرار داره. بهت توضیه میکنم حتما این دوره رو مشاهده کنی.

    1. سلام به تو زهرای عزیز، این موردی که گفتی و خیلی از موارد دیگر رو توی دوره زبان بدن و آداب معاشرت توضیح دادیم.

    1. سلام همراه گرامی ، دانستن آداب و معاشرت تاثیر زیادی بر فروشِ بیشتر میذاره که همه ی این نکات توی دوره گفته شده.

    1. سلام همراه عزیز، داشتن مذاکره خوب مستلزم آموزش درست هست. پس این دوره و آموزش هاش رو از دست نده.

  2. چقدر دوره‌ی خوبی بود، چقدر احساس خوبی بهم داد یادگیری این نکات، مرسی که انقدر با دانش هستید.

    1. سلام سیاوش عزیز، خیلی خوشحالیم که براتون مفید و تأثیر گذار بوده.

    1. سلام کاربر گرامی، خیلی خوشحالیم که این دوره برای شما موثر بوده.

  3. من وقتی میخوام ارتباط برقرار کنم، استرس میگیرم و دستام میلرزه، چیکار کنم تا این استرس دست از سرم برداره ؟

    1. سلام کاربر گرامی، این مشکل رو خیلی‌ها دارن، با دیدن این دوره و عمل به نکات، مشکل استرست حتماً رفع میشه

    1. سلام نسرین عزیز، خوشحالیم که با دیدن این دوره تونستی چیزای زیادی یاد بگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *