ویزیتوری

دوره آموزش ویزیتوری حرفه ای

در دوره ویزیتوری حرفه ای آکادمی بازار، به ویزیتورها و فروشندگان آموزش داده می شود که چگونه با توسعه تفکر صحیح در این شغل و بالابردن مهارتهای نگرشی ، گفتاری و رفتاری در فروش حضوری ، تاثیر گذاری گذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند و با شیوه های ترغیب ، اقناع و دریافت سفارش از مشتریان به عملکرد بالا و فروش مورد دلخواه دست یابند.

معرفی دوره آموزش ویزیتوری

تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از فروشندگان و ویزیتورهای کسب و کار شما ، آموزش دیده اند ؟

برای موفقیت شرکت ، تیم ویزیتوری حرفه ای بسیار مهم است . آنها اگر بتوانند یک محصول را به خوبی معرفی کنند و آنرا در بازار جا بیاندازند می توانند تاثیر فوق العاده بر فروش و موفقیت سازمانشان داشته باشند .

ویزیتورها باید افرادی آموزش دیده باشند تا بتوانند به راحتی در زمان کمتر محصول بیشتری بفروشند. امروزه دیگر ویزیتوری سنتی جواب نمی دهد و می بایست به اصول علمی اینکار آگاهی داشت تا بتوان با هرطیف از مشتریان تعامل نموده و فروخت.

در صورتیکه موفق شوید تیم ویزیتوری و فروشندگان خود را آموزش داده و مهارتهای آنها در حوزه فروش ارتقاء دهید ، سود سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و دیگر دغدغه فروش پایین را نخواهید داشت .

دستاوردهای دوره ویزیتور حرفه ای

دوره آموزش ویزیتوری دستاوردهای متفاوتی برای افراد دارد. از ویزیتورهای تازه‌کار تا مدیران فروش می‌توانند از دوره آموزش ویزیتوری بازار آکادمی بهره ببرند. 

ویزیتوری اثر گذار

در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی (آموزش حداقل15000 فروشنده و ویزیتور) و ارائه متدولوژی علمی ویزیتوری حرفه ای به فروشندگان و ویزیتورها آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فروش حضوری را پیاده نمایند تا بتوانند به فروش بالایی دست پیدا کنند .

در این دوره آموزش ویزیتوری با تکیه بر تجربه کار با تیم های ویزیتوری و فروشندگان 20 شرکت پخش بزرگ و طراز اول کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، به فروشندگان آموزش داده می شودچگونه نگرش ، گفتار و رفتار حرفه ای را در ویزیت خود را اجرایی کنند تا با استفاده از این روش ها به فروش های بالا دست پیدا کنند

سرفصل‌های دوره ویزیتوری

دوره آموزش ویزیتوری دو بخش مجزا دارد؛ بخش اول، سرفصل‌های نظری را در برمی‌گیرد. پس از درک مباحث تئوریک، کارگاه‌ها آغاز خواهد شد. ما اعتقاد داریم هر مبحثی با تمرین و تجربهٔ خط به خط آنچه به صورت نظری فراگرفته‌ایم، کاربردی خواهد شد.

بخش نظری

چوب جادویی در کار نیست و موفقیت در یک شب نصیب هیچکس نمی‌شود اما هر کاری رمزهایی دارد که می‌تواند مانع منحرف شدن شما از مسیر موفقیت شود. این سرفصل دوره ویزیتوری، پلکان رسیدن به قله یک برنامه فروش موفق را شرح می‌دهد. 

زمانی که از فروش و بازاریابی حرف می‌زنیم، درباره شناخت مخاطب و خریدار صحبت می‌کنیم. اصل اول بازاریابی و فروش، شناخت مخاطب و یک قدم جلوتر بودن است. اما برقراری ارتباط پایدار و موثر با مشتری و متقاعد کردن خریدار، تکنیک‌هایی دارد که در این سرفصل با آن آشنا خواهید شد. 

ویزیتورها برای افزایش فروش باید مهارت‌ها و ویژگی‌های برجسته‌ای داشته باشند تا علاوه بر دستیابی به حد نصاب ماهیانه، بتوانند کمیسیون قابل‌ توجهی نیز بگیرند. رمز موفقیت شناخت خود است. 

هدف اولیه یک ویزیتور حرفه‌ای متقاعد کردن خریدار و بستن معامله است. ویزیتورها و نمایندگان فروش با استفاده از تکنیک‌های مذاکره وارد گود فروش و متقاعدسازی می‌شوند، شناخت تیپ‌های شخصیتی و استفاده از علم روانشناسی از فرد یک ویزیتور حرفه‌ای می‌سازد و ضریب خطا را کم می‌کند. این سرفصل آموزش ویزیتوری حرفه‌ای به شناخت عمیق از طرف مقابل می پردازد.  

شخصیت کاری یک ویزیتور حرفه‌ای ترکیبی از استعدادهای رشد یافته و دانش به‌روز است. اما تکنیک‌ها به شما کمک می‌کند که تمامی مسیر را از صفر تا صد تجربه نکنید بلکه با علم روش‌شناسی مشتری‌های خود را پیدا کنید. 

موقعیت فروش، زمین بازی شماست. لحظه‌ای که بازی فروش شروع شود دیگر امکان بازگشت نیست. در این سرفصل به جلسه فروش و رویداد اصلی خواهیم پرداخت.

بدون شناخت انتظارات طرف مقابل نمی‌توانیم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم. شناخت انتظارات مخاطب/خریدار از مهم‌ترین سرفصل‌های آموزش ویزیتوری است. 

فارغ از توانایی در فروش، ویژگی‌­های شخصیتی و رفتاری گوناگونی وجود دارد که در موفقیت فروشندگان حرفه‌ای دخیل بوده و در نهایت تفاوت فروشنده و ویزیتور حرفه‌ای با فروشنده و ویزیتور معمولی، در شیوهٔ عملکرد است. 

به عنوان مثال، یک فروشنده معمولی بدون توجه به نیازهای مشتری تنها اصرار به فروش محصول و بستن قرارداد دارد. حال آنکه فروشندهٔ حرفه‌­ای از مشتری سوالاتی می­‌پرسد تا دقیقا نیاز او را بفهمد و محصولی مطابق با نیازهایش به او ارائه دهد.

یکی از بهترین راه‌ها برای تمیز دادن خوبی و بدی، موفقیت و شکست این است که روی منفی و ناموفق آن را نیز بشناسیم. بدون شناخت عمیق از موقعیت‌های مذاکره‌های بد و ناموفق نمی‌توانیم نمونه موفق یک مذاکره را متصور شویم. این فصل به تفکیک این موقعیت‌ها می‌پردازد و سعی دارد با استفاده از ابزار مقایسه انواع مذاکرهٔ فروش را از نظر کیفی بررسی کند. 

پس از آنکه دانستیم چه نکاتی یک مذاکره خوب را از بد تفکیک می‌کند، سراغ تکنیک‌هایی خواهیم رفت که بتوانید مذاکره‌ای موفق و درست با طرف مقابل داشته باشید. 

شناخت وظایف، مسئولیت‌ها و آینده شغلی به معنای امید کاری است. بدون داشتن تصویری واضح از این سه راس شما همواره میان امید و ناامیدی در رفت و آمد هستید و نمی‌دانید مجموعه‌ از شما چه انتظاراتی دارد. این سرفصل اهمیت بسیاری در دوره ویزیتوری دارد. 

آموزش ویزیتوری یعنی شما در انتهای دوره بایدها و نبایدها را بدانید. همه آنچه تدریس می‌شود باید تصویری کلی از بایدها و نبایدها به شما بدهد. 

تصور کنید یک پازل چندهزار تکه‌ای خریده‌اید، پازل را باز می‌کنید اما هیچ نقشه‌ای داخل جعبه وجود ندارد! هرگز پازلی ساخته نخواهد شد. فرایند فروش، از آغاز تا پایان، نقشه پازل فروش است.

دو ضرب المثل معروف وجود دارد: «هرگز یک کتاب را از روی جلد قضاوت نکن» و «فقط انسان‌هایی از روی ظاهر قضاوت می‌کنند که واقع‌بین نیستند» در ویزیتوری نیاز دارید ضرب‌المثل دوم را باور کنید. انسان‌ها در اولین برخورد یکدیگر را قضاوت می‌کنند و تغییر دادن قضاوت اولیه بسیار سخت است. در این سرفصل توصیه‌هایی به شما خواهد شد که بتوانید بهترین اثر اولیه را روی مخاطب خود بگذارید. 

بخش کارگاهی

مخاطبین دوره

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره مناسب چه افرادی نیست؟

روش تدریس دوره ویزیتوری به چه صورت است؟

دوره آموزش ویزتوری ، به صورت آنلاین (وبینار) و همین‌طور حضوری با متد آموزشی تعاملی-کارگاهی و استفاده از مطالعهٔ موردهای موفق و مهم تدریس می‌شود.  مجموع زمانی که شما نیاز دارید تا مطالب را کامل دریافت کنید، ۸ ساعت است و از آنجا به بعد تمرین در افزایش مهارت فرد فروشنده اهمیت بسیاری دارد.

در این دوره شرکت نکنید اگر ...

  • اگر ویزیتوری حرفه‌ای و فروش حضوری را کاری ساده و غیرتخصصی می‌دانید.
  • اگر علاقه‌ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه ویزیتوری ندارید.
  • اگر در فرایند ویزیت خود بصورت سنتی عمل کرده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود با شیوه‌های نوین ندارید.

مورد اعتماد مشتریان‌مان هستیم

No data was found
محمدرضا تهرانی
شرکت کننده دوره
داود رفیعی
خانم صفری

آموزش بیش از 20,000 فروشنده

تجربه کار با 200 برند برتر

پرورش 10,000 ویزیتور حرفه ای

آموزش 7,000 نماینده فروش

دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ملی گاز ایران
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ایران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت ایران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای ایرنسل
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت دوو
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هیوندا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت به پخش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت آسیاتک
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه ملت
دوره بازاریابی و فروش برای همراه اول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت بهنوش
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلستان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز کارآفرینی
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت سان اورنگ
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت هتلهای بین المللی پارسیان
دوره بازاریابی و فروش برای مرکز آموزش بازرگانی
دوره بازاریابی و فروش برای شهروند
دوره بازاریابی و فروش برای شهرداری
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلرنگ ترابر
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای بنیاد ملی نخبگان
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروسازی اسوه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت گلدیران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت نفت پاسارگاد
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت فرمند
دوره بازاریابی و فروش برای بیمه آسیا
دوره بازاریابی و فروش برای رفاه
دوره بازاریابی و فروش برای سایپا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت xerox
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت کیاموتور
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت اسنوا
دوره بازاریابی و فروش برای گروه مپنا
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پلیمر آریا ساسول
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت پخش هجرت
دوره بازاریابی و فروش برای بورس اوراق بهادار تهران
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت عبیدی
دوره بازاریابی و فروش برای سام سرویس
دوره بازاریابی و فروش برای راه آهن
دوره بازاریابی و فروش برای گروه صنعتی گلرنگ
دوره بازاریابی و فروش برای بانک رفاه کارگران
دوره بازاریابی و فروش برای آپارات
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت HP
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت داروپخش
دوره بازاریابی و فروش برای مجتمع فولاد مبارکه
دوره بازاریابی و فروش برای شرکت مدیران خودرو
دوره بازاریابی و فروش برای سازمان غذا و دارو

مدرس دوره

دکتر محمدی

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار

سوابق کاری

پادکست ویزیتوری

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • فروشندگان و ویزیتورها
  • شاغلین صنوف مختلف
  • افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند

برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.

جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک ویزیتور معمولی به یک ویزیتور حرفه ای تبدیل شود، در دوره،  آموزش داده می شود

با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.

قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .

در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.

با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .

مشاوره و راهنمایی

جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

30 پاسخ

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام همراه عزیز
      هدف های فروش بر اساس عملکرد شما مشخص میشه

    1. سلام به تو علی عزیز، خیلی خوشحالیم که این نظر رو در مورد دوره ما داشتی

    1. سلام کاربر عزیز
      برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.

  1. استادی به این پر دانشی و به این خوبی ندیده بودم، سخنانشون واقعاً راهنمای خوبی برای ما تازه کارها است.

    1. رضای عزیز سلام
      داشتن همراهانی مثل شما به ما دلگرمی و انرژی میده. استاد محمدی از بهترین اساتید در سطح کشور هستن

    1. سلام عباس عزیز، بله دقیقا این دوره مناسب افرادی مثل شما خواهد بود.

    1. سلام همراه گرامی، شما با دیدن دوره ویزیتوری در کمتر از سه ماه میتونی به یه فروشنده خوب تبدیل بشی.

  2. سلام به تیم خوب و فعال آکادمی بازار
    این دوره، خیلی خیلی عالی و جامع بود من واقعا لذت بردم
    ممنونم از زحماتتون

    1. سلام همراه گرامی، ما تمام تلاشمون بر این پایه هست که برای شما مفید باشه و خوشحالیم که این اتفاق افتاده.

    1. سلام به تو صدف عزیز، یاد گرفتن این نکات با دیدن این دوره امکان پذیره‌.

    1. علی عزیز سلام به تو، بله ویزیتوری خیلی مهمه و به همین خاطر استاد محمدی توی این دوره به طور کامل درباره ویزیتوری صحبت کردن.

    1. سلام همراه عزیز، دین این دوره می‌تونه به سوال تو پاسخ بده

    1. سلام کاربر گرامی، استخدام ویزیتور برای شرکت خیلی مهمه، پس این دوره رو حتما ببین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *