

دوره آموزش ویزیتوری حرفه ای
در دوره ویزیتوری حرفه ای آکادمی بازار، به ویزیتورها و فروشندگان آموزش داده می شود که چگونه با توسعه تفکر صحیح در این شغل و بالابردن مهارتهای نگرشی ، گفتاری و رفتاری در فروش حضوری ، تاثیر گذاری گذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند و با شیوه های ترغیب ، اقناع و دریافت سفارش از مشتریان به عملکرد بالا و فروش مورد دلخواه دست یابند.
- مدرس دوره : استاد احمد محمدی
- مدت زمان دوره : 8 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره آموزش ویزیتوری حرفه ای
تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از فروشندگان و ویزیتورهای کسب و کار شما ، آموزش دیده اند ؟
برای موفقیت شرکت ، تیم ویزیتوری حرفه ای بسیار مهم است . آنها اگر بتوانند یک محصول را به خوبی معرفی کنند و آنرا در بازار جا بیاندازند می توانند تاثیر فوق العاده بر فروش و موفقیت سازمانشان داشته باشند .
ویزیتورها باید افرادی آموزش دیده باشند تا بتوانند به راحتی در زمان کمتر محصول بیشتری بفروشند. امروزه دیگر ویزیتوری سنتی جواب نمی دهد و می بایست به اصول علمی اینکار آگاهی داشت تا بتوان با هرطیف از مشتریان تعامل نموده و فروخت.
در صورتیکه موفق شوید تیم ویزیتوری و فروشندگان خود را آموزش داده و مهارتهای آنها در حوزه فروش ارتقاء دهید ، سود سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و دیگر دغدغه فروش پایین را نخواهید داشت .
دستاوردهای دوره ویزیتور حرفه ای
- آشنایی با هدف گذاری در فروش
- توسعه تفکر صحیح در فروش
- شناخت خود و روشهاي كسب اعتماد به نفس در فروش
- آشنایی با آداب معاشرت در هنگام فروش
- یادگیری زبان بدن در فروش
- توصيه های مهم راجع به ظاهر يك ویزیتور
- شناخت تکنیک های ویزیتوری موثر
- آشنایی با مراحل اتمام فرایند فروش
ویزیتوری اثر گذار
در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی (آموزش حداقل15000 فروشنده و ویزیتور) و ارائه متدولوژی علمی ویزیتوری حرفه ای به فروشندگان و ویزیتورها آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فروش حضوری را پیاده نمایند تا بتوانند به فروش بالایی دست پیدا کنند .
در این دوره آموزش ویزیتوری با تکیه بر تجربه کار با تیم های ویزیتوری و فروشندگان 20 شرکت پخش بزرگ و طراز اول کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، به فروشندگان آموزش داده می شودچگونه نگرش ، گفتار و رفتار حرفه ای را در ویزیت خود را اجرایی کنند تا با استفاده از این روش ها به فروش های بالا دست پیدا کنند
سرفصلهای آموزشی دوره
- رمز موفقیت یک برنامه فروش حرفه ای
- تعريف فروش و نحوه ايجاد ارتباط صحيح با مشتری
- شناخت خود و روشهای كسب اعتماد به نفس در فروش
- شناخت گروههاي اصلي شخصيتی مشتریان(روانشناسی مشتریان)
- توصيه های مهم راجع به ظاهر يک ویزیتور حرفه ای
- بهتری و جدید ترین تکنیک های مشتری یابی
- نكات تاثيرگذار در جلسه فروش
- انتظارات خريدار از ویزیتور
- شرایط جسماني و فکری ویزیتور حرفه ای موفق
- طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان
- تعریف مذاکره فروش بد و خوب
- تکنیکهای مذاکره خوب ویزیتور
- آموزش وظايف اداری و اجرايي ويزيتور
- بایدها و نبایدهای یک ویزیتور
- مراحل اتمام فرایند فروش
مخاطبین دوره
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- شرکت ها، فروشندگان و ویزیتورها
- کارکنان واحد فروش
- علاقه منداني كه ميخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه فروش محصول افزایش دهند
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- افرادی که احساس می کنند ویزیتوری حرفه ای و فروش حضوری، کاری ساده و غیرتخصصی است .
- افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه ویزیتوری ندارند.
- کسانی که در فرایند ویزیت خود بصورت سنتی عمل نموده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود با شیوه های نوین ندارند.
مورد اعتماد مشتریانمان هستیم
آموزش بیش از 20,000 فروشنده
تجربه کار با 150 برند برتر
پرورش 10,000 ویزیتور حرفه ای
آموزش 7,000 نماینده فروش






















































مدرس دوره

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- کارآفرین و بنیان گذار آکادمی بازار با 1,000,000 کاربر
- موسس استارت آپ ستاره یاب
- 20 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 150 برند و 20 صنعت بزرگ کشور
- محقق، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توسعه فردی و توانمند سازی کارکنان
- عضو انجمن بازاریابی ایران و اروپا
- پرورش بیش از 20,000 فروشنده، 10,000 ویزیتور، 7,000 نماینده فروش و برگزاری 150,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- کارشناس رادیو اقتصاد
- نویسنده و مترجم چند کتاب از جمله: "کتاب خلق برند برتر"
- انجام بزرگترین کار تحقیقاتی در حوزه فروش ایران جهت شناخت فرهنگ فروشندگی با جامعه آماری چند هزار فروشنده
پادکست مشتری مداری
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول
- صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
- فروشندگان و ویزیتورها
- شاغلین صنوف مختلف
- افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند
برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.
جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.
خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک ویزیتور معمولی به یک ویزیتور حرفه ای تبدیل شود، در دوره، آموزش داده می شود
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .
در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.
با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .
جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

22 پاسخ
راهبری دیدگاهها
سلام خسته نباشید
هدف های فروش رو بیان کنید
سلام همراه عزیز
هدف های فروش بر اساس عملکرد شما مشخص میشه
راهبری دیدگاهها