آموزش فروش اینترنتی برای کسب سود بیشتر | مهارت های فروش اینترنتی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۷ تیر, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۲۵ تیر, ۱۴۰۲
آموزش فروش اینترنتی برای کسب سود بیشتر - مهارت های فروش اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی هر چقدر هم که پیچیده و زمان بر باشد در مقایسه با پیچیدگی و سختی بازاریابی بسیار ساده به نظر می‌‌رسد. یک فروشگاه اینترنتی برای اینکه بتواند به موفقیت دست یابد نیاز است تا با استفاده از مهارت‌های فروش اینترنتی و روش‌‌های علمی و تجربی برای معرفی خود به مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی استفاده کند.

ارائه یک تصویر بهتر از سازمان، دلیل بسیار مهمی است که می‌تواند برای طراحی سایت فروشگاهی و شروع فروش اینترنتی کافی باشد. با داشتن وب‌ سایت یا هر نوع حضور اینترنتی، مخاطبین درک می‌کنند کار شما جدی است.

اگر به دنبال آموزش فروش اینترنتی هستید تا بتوانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید با ما همراه باشید، آکادمی بازار قصد دارد در این مقاله شما را با مهارت‌های فروش اینترنتی آشنا کند.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

مهارت های فروش اینترنتی

امروزه، حضور در اینترنت امر بسیار مهمی است که همه شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی را وادار به این کار می‌کند. در ادامه آموزش فروش اینترنتی مهارت هایی که می‌تواند به موفقیت شما در راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش و بازدید آن یاری برساند معرفی نموده‌ایم.

دادن پیشنهادات ویژه به مشتریان

مهارت های فروش اینترنتی

مشتریان به کدهای تخفیف و فروش‌های ویژه علاقه فراوانی دارند. با ارائه کدهای تخفیف و کاهش قیمت برخی از محصولات به صورت منظم و دوره‌ای، به نیاز مشتریان خود پاسخ دهید.

مشتریان علاقمند، در این شرایط به رایگان برای شما تبلیغات خواهند کرد و به دوستانشان خواهند گفت که فروشگاه شما پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه داده است.

ارسال ایمیل خبرنامه

یکی دیگر از مهارت های فروش اینترنتی آن است که سعی کنید به شکل منظم پیشنهادهایی جذاب را در قالب خبرنامه برای مشتریان قدیمی و جدید خود بفرستید و به یاد آن‌ها بیاورید که شما هنوز حضور دارید. برای ارسال ایمیل های خبرنامه می توانید از سرویس های خارجی مانند : mailchimp.com ، mailerlite.com و …. استفاده کنید که با این سرویس ها ارسال روزانه تا تعدادی زیادی رایگان می باشد.

می‌‌توانید کدهای تخفیف را به صورت شخصی و برای مشتریان قدیمی خود ارسال کنید تا دوباره به خرید از شما ترغیب شوند. طراحی کمپین هایی برای فروش ویژه و تخفیف دار در افزایش فروش اینترنتی شما بسیار اثرگذار است.

راه اندازی وبلاگ

در وبلاگ خود شیوه استفاده و مزایای محصولات خود را بیان کنید. در این نوشته‌‌ها تلاش کنید راه حل‌‌هایی برای مشکلات واقعی مردم ارائه نمایید و در کنار آن با لینک دادن به محصولات فروشگاه، مشتریان بالقوه را به خریدار محصول خود تبدیل نمایید.

استفاده از وبلاگ نویسان

با جستجو در اینترنت کسانی که مطالب مرتبط با محصولات شما می‌نویسند را پیدا کنید. هدایایی به آن‌ها بدهید و از آن‌ها درخواست کنید تا درباره محصولات و فروشگاه شما مطلب بنویسند.

استفاده از توان عامه مردم در تولید محتوا

مشتریان و مراجعه کنندگان به سایت را ترغیب کنید تا درباره محصولات و فروشگاه شما مطلب بنویسند. مطالب فرستاده شده کاربران می‌تواند در قالب نقد و بررسی یا نظرات کوتاه درباره محصولات باشد. به نویسندگان برتر هدیه یا کدهای تخفیف یا بن خرید بدهید.

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع بازاریابی محتوایی + استراتژی و هزینه

بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی یکی دیگر از آموزش فروش اینترنتی

ویدئو توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. با تولید و انتشار ویدئوهای جذاب و آموزشی و مرتبط با محصولات خود، مشتریان بیشتری را به سمت فروشگاه خود جذب کنید.

از شبکه های اجتماعی به صورت علمی و با برنامه کمک بگیرید

شبکه های اجتماعی که مشتریان بالقوه شما حضور دارند را مشخص کنید و مطابق با سلیقه آن‌‌ها برایشان محتوا تولید کنید. کدهای تخفیف در معرض دیدشان قرار دهید و با مهارت های فروش اینترنتی مختلف برند شخصی و نام خود را به آنان معرفی کنید.

بیشتر بخوانید : با ۷ تکنیک برندسازی در شبکه های اجتماعی آشنا شوید

برای محصولات خود به صورت تکی در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

با تمرکز روی یک کالای مخصوص و ارائه شرح، توضیح و تصویر، مخاطبان آن کالا را به فروشگاه خود هدایت کنید.

با مهارت های فروش اینترنتی برای تبلیغات خود هزینه کنید

یکی دیگر از مهارت های فروش اینترنتی هزینه کردن برای تبلیغات است. تبلیغات رایگان همیشه اثرگذاری زیادی را ندارند. محل‌هایی که مخاطبان بیشتری دارند را شناسایی کنید و برای تبلیغات در آن محل‌‌ها هزینه کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای چگونگی تبلیغات برای انواع کسب و کار

استاد احمد محمدی
هر چقدر بیشتر بفروشید، بیشتر یاد می گیرید نیاز مردم چیست و برای رفع نیاز آنها، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.
استاد احمد محمدی

در امضای ایمیل خود، نشانی سایت و تبلیغات خود را درج کنید

هر ایمیل ارسالی از سمت شما، می‌تواند یک پوستر تبلیغاتی باشد. ایمیل‌ها امکان دارد چندین بار Forward شوند و توسط ده‌ها نفر دیده شوند.

نشانی سایت خود را در اسناد و برگه های چاپی درج کنید

هر برگه تبلیغاتی یا چاپی ابزاری خوب از مهارت های فروش اینترنتی برای شناساندن سایت فروشگاهی شما به مخاطبان مختلف است.

تبلیغات خود را روی بسته ها و ساک های کالاهای ارسالی چاپ کنید

مشتریان شما که کالایی از شما می‌خرند، بسته و ساک خرید خود را در شهر حمل می‌کنند و برای شما تبلیغ می‌کنند. یک مزیت دیگر این کار، جلب اعتماد کسانی است که تا کنون از شما خرید نکرده‌اند.

با دیدن بسته در دست مشتری قدیمی، حس اعتماد از رسیدن محصول به دستشان افزایش خواهد یافت و این یکی از تاثیرگذارترین روش تبلیغات در مباحث آموزش فروش اینترنتی است.

هدایای تبلیغاتی را در بسته های ارسالی قرار دهید

آموزش فروش آنلاین

هر هدیه تبلیغاتی می‌تواند مدت‌ها در دست مشتری باشد و توسط ده‌ها و صدها نفر دیده شود. این فرصت بسیار مهم را از دست ندهید.

به خریداران کالا، کدهای تخفیف یا کوپن های خرید مدت دار ارائه کنید

یکی از تکنیکهایی که در آموزش فروش اینترنتی وجود دارد کدهای تخفیف یا کوپن های مدت دار است که باعث می‌شود مشتری شما را از یاد نبرد و تلاش کند تا نیازهای بعدی خود یا اطرافیان خود را دوباره از شما تهیه کند.

این کار می‌تواند به شکل آنلاین انجام شود یا در حالت بهتر، کدهای تخفیف به صورت چاپ شده و قابل لمس در بسته‌ ارسالی برای خریداران ارسال شود.

با کسب و کارهای مرتبط با خود همکاری کنید

کسب و کارهایی که ممکن است مشتریانی شبیه به شما داشته باشند را پیدا کنید و در زمان ارائه خدمات و کالاها، همکار خود را به آنان معرفی کنید. با این کار توان تبلیغاتی و بازاریابی شما چند برابر می‌شود.

بیشتر بخوانید : همکاری در فروش چیست؟

نام کالاهای خود را با دقت انتخاب کنید

یکی از مهارت‌های مطرح شده در آموزش فروش اینترنتی که باید به خوبی یاد بگیرید تعیین اسم است. اسمی که برای محصولات خود انتخاب می‌کنید باید گویا و قابل جستجو باشد. بیننده باید بتواند بدون دیدن تصویر، ذهنیتی متناسب با محصول شما پیدا کند.

به عنوان مثال انتخاب نام «شلوار» برای یک محصول، انتخابی نامناسب است. قرار دادن کلمات کلیدی که مشتریان به آن علاقه دارند، همچنین می‌تواند مشتریان زیادتری را از طریق موتورهای جستجو به سایت شما هدایت کند.

برای انتخاب نام‌های خوب و مناسب به فروشگاه‌های همکار و موفق خود مراجعه کنید و از آن‌ها الگو بگیرید.

در انتخاب عنوان مناسب برای تصاویر خود زمان صرف کنید

فروش اینترنتی
فروش اینترنتی

دقت در انتخاب نام تصاویر و توضیحات آن‌ها یکی از شیوه‌های موثر در جذب ورودی از طریق جستجوی تصویر در موتورهای جستجو می‌باشد. بسیاری از مشتریان ممکن است برای انتخاب محصول به این بخش از موتور جستجو مراجعه کنند. اگر تصاویر شما در این بخش دیده شوند، به موفقیت بیشتری خواهید رسید.

بیشتر بخوانید : آشنایی با تبلیغات تصویری و میزان تاثیر آن بر کسب و کار

از رویدادهای محلی یا بزرگتر حمایت مالی کنید

از دیگر مهارت های فروش اینترنتی این است که رویدادهایی که ممکن است مشتریان شما در آن حضور داشته باشند را مشخص کنید و با حمایت مالی و معنوی از این رویدادها برای خود تبلیغ کنید.

مشتریان قبلی را ترغیب کنید تا برای شما بازاریابی کنند

در مقابل هر خریدار جدید که به وسیله مشتریان قدیمی به شما معرفی می‌شوند، مبلغی از سود را به آنان بدهید تا با هزینه‌ای اندک و کاملا موثر، برای شما تبلیغ شود.

در تالارهای گفتگو فعال باشید

مشتریانی هستند که نمی‌دانند نیاز خود را چطور برطرف کنند و برای این کار به تالارهای گفتگو مراجعه می‌کنند تا پاسخ به پرسش خود را پیدا کنند. در این محل‌ها حضور فعال داشته باشید و اگر محصولات شما می‌تواند نیاز آنان را برآورده سازد، این موضوع را به آنان اطلاع دهید.

به سایت رقبا و وبلاگ های مرتبط سر بزنید

آموزش فروش مجازی

یکی دیگر از مباحثی که در آموزش فروش اینترنتی مطرح می شود اطلاع داشتن از رویداهای علمی است. اگر از رویدادهای علمی و نیازها و مشکلات موجود اطلاع نداشته باشید، نمی‌توانید بهترین راه‌حل‌ها و بهترین کالاها را ارائه کنید. همیشه خود را به روز نگه دارید.

مزایای فروش اینترنتی درمقایسه با فروش سنتی چیست؟

از مزایای فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی میتوان گفت این است که برای ضمانت موجودی کالای خود نیازی نیست تعداد زیادی از محصول را از قبل تهیه و در انبار نگهداری کنید. همینطور شما می توانید از نرم افزارهای مربوط به انبارداری برای نگهداری اطلاعات، اطلاعات موجودی و بررسی محصولات و کالاها خود استفاده کنید.

مطمئنا فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی روشی سود آورتر است و فروشندگان باید با افزایش آگاهی در زمینه فروش اینترنتی، از مزیت های گوناگون آن استفاده کنند.

مزایای فروش اینترنتی :

در ادامه مقاله آموزش فروش اینترنتی از آکادمی بازار به بررسی 8 تا از مهمترین مزایای فروش اینترنتی میپردازیم :

1. نمایش یک تصویر بهتر از سازمان شما

ارائه دادن یک تصویر بهتر از سازمان، دلیل مهم و صریحی است که می‌تواند برای به وجود آوردن یک سایت فروشگاهی و آغاز فروش اینترنتی کافی باشد.

با دارا بودن وب‌ سایت یا هر نوع حضور اینترنتی، مخاطبین متوجه خواهند شد فعالیت شما جدی است. امروزه، فعالیت در اینترنت امر بسیار مهمی است که همه شرکت‌ها در هر صنعتی را وادار به انجام آن می کند.

2. سرویس و خدمات بهتر برای مخاطب

طراحی کردن یک سایت فروشگاهی و استفاده از اینترنت برای فروش کالا، این امکان را به شما می دهد که بیشتر در کنار مشتریان خود باشید، به سؤالات مخاطبان جواب دهید، به مشکلات و خواسته های آن ها توجه کنید و بدون هدر دادن وقت، کار گروه هایی را برای فروش محصول یا تبلیغات برگزار کنید.

تنها کافیست پرسش های رایج را بنویسید و تهیه کنید و خریداران را برای گرفتن جواب سوالات خود‌ به صفحه‌ مربوط به آن ها هدایت کنید. با این کار اطلاعاتی که برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است به دو دسته تقسیم می‌شود :

  1. اطلاعاتی که مربوط به تصمیم گیری های قبل از خرید می باشد.
  2. حل مشکلاتی که در حین انجام خرید به وجود می آید.

3. دسترسی دائمی به محصولات و خدمات

مزایای فروش اینترنتی

بسیاری از نهادها و شرکت ها به دلیل نوع خدماتی که ارائه می دهند، دائما در حال کار هستند. این کار برای بسیاری از کسب‌ و‌ کارهای دیگر امکان پذیر نیست البته این روش بدون اینترنت اجرایی نیست، فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی این امتیاز را به مشتریان می دهد تا بتوانند در هر زمانی از شبانه‌ روز و در هر مکانی، درخواست خود را ثبت کنند.

این مسئله برای کسب‌ و‌ کارها سود زیادی به همراه دارد. شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را  با ایجاد وب سایت و فروشگاه اینترنتی در اختیار آن ها  قرار دهید. این یعنی تماس‌های تلفنی مشکلات را برطرف می کند و میزان فروش افزایش پیدا می‌کند.

4. هزینه‌ کمتر برای اجرایی کردن

کم بودن هزینه‌‌ راه‌ اندازی یکی از مزیت های فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی می باشد. فروشگاه های اینترنتی به تعداد کمتری نیروی انسانی نیاز دارند، شما باید سایت‌ خود را آماده و کسب ‌و‌ کارتان را راه‌ بیاندازید.

اگر شما یک شرکت سنتی داشته اید و اکنون می خواهید آن را اینترنتی کنید، لازمه ی آن طراحی یک وب سایت و سپس یادگیری مباحث آموزش فروش اینترنتی می باشد و باید بدانید که این کار باعث افزایش تعداد مشتری هایتان می شود.

5. کم کردن فاصله ها

در فروش اینترنتی فاصله‌ خریداران تا فروشگاه شما به اندازه‌ یک کلیک است. شما امکان برقراری تماس از طریق اینترنت با مشتریان خود را دارید، به پرسش های آنها جواب بدهید و مشکلات‌ آن‌‌ها را برطرف کنید.

موضوع مهم تر اینکه شما می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را به طورمستقیم، بدون واسطه دریافت کنید.

6. فاقد محدودیت مکانی برای فعالیت

از دیگر مزیت های فروش اینترنتی در مقایسه با فروش سنتی این است که هر کجا که راحت هستید کار کنید. شما با کسب ‌و‌ کار اینترنتی از محدودیت مکان آزاد خواهید شد. در صورت داشتن ارتباطات اینترنتی خوب، هر جای که باشید می توانید کسب ‌و‌ کار خود را مدیریت و کنترل کنید.

شما با فروش اینترنتی می توانید کسب و کارتان را با خودتان هماهنگ کنید نه خودتان را با کسب و کارتان. مثلاً شاید شما در یک کشور دیگر زندگی کنید ولی انبار محصولاتتان در کشور دیگری باشد.

7. کم شدن هزینه‌های عملیاتی

روش فروش اینترنتی

تنها با یک کار ساده می‌توانید هزینه‌های خود را کم کنید. با ثبت آنلاین سفارشات دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات نیست. همه سفارش ها و پرداخت‌ها اینترنتی انجام می‌شوند. با این کار تعداد کارمند یا نیروی انسانی و هزینه های اداری کاهش می یابد.

8. زمینه ورود به بازار جهانی

شرکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی فقط می‌توانند تعداد محدودی خریدار را در زمان‌ مشخصی پذیرا باشند، این در حالیست که با طراحی یک وب سایت خوب و ایجاد زمینه برای فروش اینترنتی در هر لحظه هزاران نفر از سراسر جهان می توانند از فروشگاه اینترنتی شما دیدن کنند.

مزایای پنهان فروش اینترنتی، برگرفته از دوره آموزش فروش

  • اغلب مشتریان برای خرید اینترنتی بایستی ثبت نام کنند. دسترسی به اطلاعات مشتری(نام، ایمیل، شماره تماس و …) موجب تکمیل فایل CRM و دسترسی راحت به مشتری برای ترغیب او به خرید بیشتر می شود.
  • با ارزیابی رفتارها و عادات بازدیدکنندگان از فروشگاه اینترنتی، می توانید گروه های هدف را با دقت بیشتری بشناسید و تحلیل کنید. این اطلاعات به شما امکان می دهد برای دستیابی به نتایج بهتر، هم به صورت آنلاین و هم آفلاین تبلیغات کنید.
  • یکی دیگر از مزایای فروش آنلاین دریافت بازخورد از مشتریان است. رتبه بندی کالاها و خدمات بر اساس نظرات مشتریان تاثیر مستقیمی بر میزان فروش دارد. همچنین در این روش مشتریان به راحتی می توانند بازخوردهای منفی خود را نیز بیان کنند و شما با واکنش به موقع و منطقی به نظرات آنها می توانید وارد گفتگو شوید و خدمات خود را بهبود ببخشید.
  • اگر تصمیم دارید که کالاهای تان را فقط به صورت آنلاین بفروشید، دیگر محدود به یک منطقه جغرافیایی نخواهید بود. شما می توانید در هر جایی که می خواهید زندگی کنید؛ کالاهای خود را انبار کنید، به اینترنت متصل شوید و با استفاده از خدمات پست کالاهای تان را به همه جای دنیا ارسال کنید.
  • افزایش گستره انتخاب و دستیابی به بازارهای جدید، مشخصه دیگر فروش آنلاین است. اگر می خواهید دسته جدیدی از محصولات را به فروشگاه خود اضافه کنید، با تغییرات کوچکی در وبسایت اینکار انجام می شود. هرگاه میزان کالاهای موجودی شما از ظرفیت انبار بیشتر شد نیز می توانید به سادگی یک فضای انباری اجاره کنید.

فروش اینترنتی با توجه به مزایای گسترده آن، بخش بزرگی از بازار را از آن خود کرده است. برای ورود به این عرصه بایستی به خوبی از شرایط حاکم بر آن آگاه باشید تا در اثر اشتباهات استراتژیک سرمایه خود را از دست ندهید. نگران نباشید!

پادکست - مهارت های افزایش فروش اینترنتی

سخن پایانی

فروش اینترنتی یک راه ارتباطی ساده و قابل دسترس بین شما و مشتریانتان است، که مزایای بسیار فراوانی نسبت به فروش سنتی دارد که در این مقاله به آن اشاره شد.

همچنین شما می‌توانید با آنالیز اطلاعات و آماری که از رفتار کابران و مشتریان خود میگیرید فروش خود را رو به روز افزایش دهید. در این موضوع که فروش آنلاین بسیار سود آور است شکی نیست ولی فروشندگان باید مهارت هایی که در آموزش فروش اینترنتی وجود دارد را کسب کنند تا بتوانند از مزایای مختلف آن استفاده کنند.

خیلی از کسب‌ و کارها به علت عدم استفاده از اصول بازاریابی و نداشتن یک برنامه‌ریزی منظم در استفاده از قابلیت‌های فضای مجازی در توسعه کسب‌ و کار خود ناموفق بوده اند. برای موفقیت در این مسئله باید با تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی آشنایی داشت.

دوره های آکادمی بازار برای ارتقای کسب و کار شما

آکادمی توسعه کسب و کار آکادمی بازار با بهره گیری از دانش به روز و تجربیات منحصر به فرد استاد محمدی و با ارائه مشاوره تخصصی در حوزه کسب و کار، توانسته موجب شکوفایی و بالندگی دهها سازمان و کسب و کار گوناگون شود. همچنین بیش از هزاران نفر با بهره گیری از دوره های جامع بازاریابی و فروش، دوره مشتری مداری، دوره اصول و فنون مذاکره، دوره آموزشی حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی و مشاوره فروش، توانسته اند موانع موجود در مسیر شغلی خود را برطرف کنند و به سوی آینده شغلی روشن خود گام بردارند.

5/5 - (16 امتیاز)
درسنامه آموزش فروش

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

9 پاسخ

  1. سلام.من یه مغازه آرایشی بهداشتی دارم که فقط محصول اصل کار میکنم.تمایل دارم کارم رو توی فضای مجازی توسعه بدم و نیاز به یه مشاور دارم.میتونید کمکی بهم بونبد؟متخصص در این زمینه دارید؟

    1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره های آموزشی با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

    1. سلام جهت کسب اطلاعات لازم با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی