بازاریابی و فروشمقالات

آشنایی با تبلیغات تصویری و میزان تاثیر آن بر کسب و کار

زمانی که تبلیغات تصویری برای اولین بار در جهان بازاریابی ظهور کرد. تعداد زیادی از بازاریابان نسبت به آن واکنشی منفی نشان دادند.

زیرا تبلیغاتی که نمایش داده می شدند بدون محتوا و ارزش بودند و بازخورد آن این بود که پنداشت تعداد زیادی از ما نسبت به آن ها بی اعتمادی بود با رشد تکنولوژی، مخاطبان شروع به نگاه کردن به تبلیغات تصویری، تبلیغات دیجیتالی در حالت کلی از یک زاویه دیگر کردند.

اگرچه قطعا هزاران تبلیغات بیهوده در اینترنت وجود دارد، اما تعداد بسیار زیادی تبلیغات تصویری مفید و مؤثر نیز وجود دارند.

با آکادمی بازار همراه باشید در ادامه بیشتر با ابعاد تبلیغات تصویری آشنا می شویم.

تبلیغات تصویری چیست؟

در ابتدایی ترین حالت، تبلیغات تصویری به استفاده از متن گرفته تا تصویر و صوت بر روی یک وب سایت اشاره دارد.

نمایش تبلیغات به عنوان شیوه ای برای کسب و کارها به حساب می آید که از ترافیک وب سایت خود درآمد مالی کسب کنند. به دلیل اینکه تبلیغ کنندگان جهت نمایش تبلیغات خود در کنار محتوای یک صفحه ی اینترنتی هزینه پرداخت می کنند.

با این حال ‌که این مفهوم برای کسب و کارها و تبلیغ کنندگان جذاب بود، استراتژی های اجرایی برای شروع دارای مقیاس پذیری نبود.

وند قرار دادن تبلیغات بر روی یک وب سایت مبنی بر یک فرایند فروش مستقیم بین تبلیغ کننده و صاحب وب سایت بود، که در آن فضای تبلیغات می توانست برمبنای معیارهای متفاوتی خریداری گردد.

با این وجود، ابزارهای بسیار پیچیده تری از آن زمان تاکنون معرفی شدند که به تبلیغ دهندگان امکان این را می دهند تا تبلیغات مبتنی بر محتوا را که به وسیله مخاطبان بهتر پذیرفته می شد، ارائه دهند.

این امر برمبنای معیارهای هدف گذاری مخاطبان انجام می شود. علاوه بر این تغییر در فرایند، شناساندن تکنیک های راحت تر تبلیغ مثل تبلیغات بومی و هدف گیری مجدد  به باز تعریف شیوه ای که مردم تبلیغات آنلاین را مشاهده و با آن تعامل برقرار می کنند، کمک کرده است.

بازاریابی
تبلیغات تصویری

 

آمارهایی تکان دهنده، در مورد عدم موفقیت تبلیغات تصویری و بنری

1- نرخ مشاهده ی تبلیغات تصویری بین سال های 2013 و 2014 تفاوتی نکرده است.
2- متوسط میزان کلیک در تبلیغات تصویری در همه ی فرمت ها 06 درصد است.
3- در 12 ماه گذشته میزان بلاک کردن تبلیغات در سطح جهان 41 درصد گسترش داشته است.
4- اکنون 198 میلیون کاربر فعال ابزارهای بلاک کردن تبلیغات در سراسر دنیا وجود دارد.
5- نتایج یک مطالعه در سال 2013 بیان می کند که 28 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که فعالیت های خود را از دید تبلیغ گران پنهان نگه می دارند.
6- نتایج یک مطالعه نشان می دهد که تنها 8/2 درصد از شرکت کنندگان تصور میکنند که تبلیغات روی یک وب سایت که دیده اند مرتبط بوده است.
7- نتایج یک مطالعه در سال 2014 نشان می دهد سنین بین 18 تا 34 سال تمایل بیشتری به رد کردن تبلیغات آن لاین مثل بنر و تبلیغات شبکه های اجتماعی و موتورهای جست وجوگر را دارند تا تبلیغات تلویزیون، رادیو و روزنامه ها.
8- حدود 50 درصد از کلیک ها روی تبلیغات موبایل اتفاقی صورت می گیرد.
9- 54 درصد از کاربران به علت نداشتن اعتماد به تبلیغات بنر، روی آن ها کلیک نمی کنند.
10- 33 درصد از کاربران اینترنت تبلیغات تصویری را غیر قابل تحمل می دانند.

نکاتی درباره نحوه دکوراسیون اجناس در فروشگاه موبایل
بخوانید
تبلیغات
تبلیغات نمایشی

روش درست اجرای تبلیغات نمایشی

همانطور که گفته شد، تبلیغات آنلاین پولی از وقت ظهور آن مدت زیادی گذشته است.

با این وجود برمبنای تحقیقات صورت گرفته، 98 درصد تبلیغات کنندگان پول خود را در این تبلیغات هدر می دهند. آمارهای بالا نیز بیان کننده این واقعیت است.  مشکل از عدم درک مناسب از تبلیغات تصویری می باشد.

هم درک چگونگی استفاده از کانال های تبلیغات به صورتی که بیشترین فایده را برای اهداف مشخص شرکت به همراه داشته باشد و هم چگونگی مهارت یافتن در نرم افزارهای مورد نیاز برای انجام آن.

آمارهایی که موفقیت تبلیغات نمایشی را در صورت اجرای صحیح نشان می دهد

1- تبلیغات بومی 53 درصد بیشتر از تبلیغات بنری مورد توجه قرار می گیرد.
2- یک کمپین با یازده هزار دلار هزینه بیش از 58 هزار دلار بازدهی داشت که مساوی با 486 درصد بازگشت سرمایه است.
3- کسانی که هدف تبلیغات مجدد قرار می گیرند. 70 درصد بیشتر احتمال دارد که (به لید) تبدیل شوند.
4- شرکت Heineken Light فقط در سه روز با تبلیغات ویدیویی در فیس بوک توانست 54 درصد مخاطبان خود 35 میلیون را جذب کند.
5- شرکت Airbnb به درگیر شدن 4 درصد برای یکی از توییت های ارتقا یافته خود رسید.
6- 32 درصد مصرف کنندگان بیان کرده اند که آنها یک تبلیغات بومی را با دوستان و خانواده به اشتراک می گذارند، در مقابل 19 درصد تبلیغات بنری را به اشتراک می گذارند.
7- تبلیغات بومی که دارای محتوای زیادی مثل ویدیو و صوت هستند نرخ تبدیل را تا 60 درصد زیاد می کند.
8- در یک کمپین بر روی Google Display Networks، حدود 35 درصد افزایش در میزان تبدیل و 330 درصد افزایش در تاثیرگذاری دیده شد.
9- 71 درصد ناشران هیچگاه شکایتی از طرف خوانندگان خود بخاطر انتشار تبلیغات بومی دریافت نکرده اند.

در ابتدایی ترین حالت، تبلیغات تصویری به استفاده از متن گرفته تا تصویر و صوت بر روی یک وب سایت اشاره دارد.

نمایش تبلیغات به عنوان شیوه ای برای کسب و کارها به حساب می آید. براین مبنا صاحبان کسب و کار باید با اصول این شیوه از تبلیغات آشنایی پیدا کنند.

شما باید برای یادگیری اصول مهم در تبلیغات و دیگر ابعاد بازاریابی از آموزه های یک فرد حرفه ای و متخصص بهره ببرید.

استاد احمد محمدی مدرس و مشاور در زمینه بازاریابی و فروش و مقالات آموزشی آکادمی بازار شما را با راه های کلیدی در کسب و کارتان آشنا می کند. برای استفاده از راهکارهای استاد و شرکت در کلاس ها بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سمینار بزرگ موفقیت_استاد احمد محمدی

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
راه های جذب مشتریان وفادار برای کسب و کار
بخوانید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

بازاریابی و فروش در عصر نوین با کتاب‌ صوتی «پرش از دره» آکادمی بازار
دوره آموزشی «تکنیک‌های ویزیتوری و فروش حرفه‌ای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی
استراتژی‌ هایی برای توسعه بازاریابی و فروش
سمینار «مربیگری فروش» با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد
آشنایی با جملاتی که به ما در مدیریت ارتباط با مشتری کمک می کند
برچسب ها

ندا تفضلی

کارشناس برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران هستم. علاقه زیادی به یادگیری اصول موفقیت در زمینه های مختلف دارم و مایل هستم آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. قیمت این نوع تبلیغات تو سایتهای پر بازدید انقد زیاده که اصلا نمیشه طرفشون رفت

  2. من یک بار تو یه سمینار مطالب جالبی در مورد نحوه تبلیغات موثر یاد گرفتم، کاش شما هم چینی چیزی برگزار کنید

    1. سلام دوست عزیز برای اطلاع از آخرین سمینار و دوره ها با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  3. محصول آموزشی سراغ دارید که در مورد بازاریابی آموزش داشته باشه؟!

    1. سلام دوست عزیز برای هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
بستن