با 8 ویژگی مشاور کسب و کار آشنا شوید

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ شهریور, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۳۰ مهر, ۱۴۰۱
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

اگر به دنبال مشاور کسب و کار در تهران یا هر شهر دیگری هستید، ابتدا باید در مورد ویژگی‌ها و ملاک‌های انتخاب صحیح مشاور خوب اطلاع داشته باشید.

مشاوره کسب و کار تهران باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا او را متمایز از سایر مشاورین کند. این خصوصیات سخت و پیچیده نیستند اما مهم است که در موردش اطلاع داشته باشید تا بتوانید در قبال خدمات دریافتی، پول پرداخت کنید. پس با چشمانی باز و با دانش این کار را انجام دهید تا نتیجه مورد نظرتان را به‌دست آورید.

مشاور کسب و کار

۸ ویژگی مشاوران برجسته را بشناسید

برخی از این مهارت‌ها و رفتارها را می‌توان با تجربه آموخت یا به دست آورد. آکادمی بازار نیز خدمات مشاوره کسب و کار را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. اگر از کار خود لذت می‌برید و حس خوبی نسبت به کار خودتان دارید، مشاور می‌تواند به شما کمک کند.  برای انتخاب مشاور به ویژگی‌های ذیل توجه کنید.

۱. مشاوران عالی انعطاف‌پذیر هستند
مشاوران عالی به‌راحتی با پروژه‌های جدید، فرهنگ‌های کاری و همکاران جدید سازگار می‌شوند. آنها به محض ورود به محیط جدید شروع به کار می‌کنند و با محیط‌های مختلف سازگارند. انعطاف‌پذیر‌بودن این امکان را به شما می‌دهد که نقش‌های خود را به‌ سرعت و به‌راحتی انجام دهید.

۲. مشاوران عالی دارای نظم و انضباط عالی هستند
مشاوران عالی سخت کار می‌کنند و دارای هوش و ذکاوت فطری هستند. آنها می‌دانند چگونه با کمترین درگیری ممکن، بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن به‌دست آورند. مشاوران عالی حلال مشکلات هستند. مشاور کسب و کار تهران یا هر جای دیگری که باشد مهم نیست، مهم انظباط کاری اوست.

۳. مشاوران عالی اعتماد به نفس دارند
مشاوران بزرگ در مورد مهارت و دانش خود اطمینان دارند. مشاوران عالی، بازیکنان تیم هستند. آنها اهداف شرکت و روحیه تیم را در درجه اول قرار می‌دهند.

۴. مشاوران عالی ماندگار هستند
مشاوران عالی تسلیم نمی شوند. آنها مشکلات، شرایط پیش بینی نشده و بازخورد منفی را می پذیرند، از آنها درس می گیرند و رو به جلو پیش می روند. آنها به منظور جلوگیری از وقوع مجدد آن، هر عیب و نقصی را آنالیز کرده و از آن تجربه کسب می‌کنند.

۵. مشاوران عالی دانش آموز هستند
مشاوران عالی هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند. آنها باید در صدر تحولات بازار در زمینه های تخصص خود قرار بگیرند. این وظیفه آنهاست که جدیدترین دانش و مهارت را در زمینه کاریشان بیاموزند و جلوتر از تغییرات گام بردارند.

پادکست - هدف مشاوره کسب و کار

۶. مشاوران عالی مانند مک گیور هستند
مک گیور، قهرمان سریال محبوب تلویزیونی را به خاطر دارید؟ او می‌توانست هر مشکلی را با ذهن و چاقوی سوئیسی خود حل کند. مشاوران عالی نیز همین کار را می‌کنند. آنها از مهارت‌ها و دانش پروژه‌های قبلی برای حل مشکلات و چالش‌های جدید استفاده می‌کنند.

۷. مشاوران عالی پیشرو هستند
مشاوران عالی دیدگاه ریزبین و دقیقی دارند. آنها نظرات تازه ای را ارائه می‌دهند، و معمولا این نظرات غافلگیر کننده است و می‌تواند مشکلات را حل کند.

۸. مشاوران عالی‌، اجتماعی هستند
مشاوران عالی اول به خوبی گوش می‌دهند و بعد حرف می‌زنند. هدف اصلی آنها کمک به افراد دیگر و مشاغل است. مشاوران بزرگ با هدف حل مشکل دیگران اعتمادشان را جلب کرده و با ارتباطات اجتماعی خوب برای رفع مشکلات گام بر می‌دارند.

آکادمی بازار در این راه سخت همراه و همگام شماست و امیدوارست مشاوری عالی در زمینه‎های مختلف برای شما خواننده عزیز باشد. با آکادمی بازار مشاور کسب و کار تهران به سادگی در دسترس شماست، کافیست با ما تماس بگیرید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

5 پاسخ

  1. من دوست دارم اوضاع و احاول زندگیم رو تغییر بدم، اما نمیدونم از کجا شروع کنم، مشاوره بر این موضوع دارین شما؟

    1. سلام، خواننده گرامی برای کسب اطلاعات لازم و هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

  2. شاید بهتر باشه همه شرکت ها یه کارمند ثابت برا همچین کاری داشته باشند، هی دوره بفرستنش و به روز باشه نه؟!

    1. سلام برای کسب آخرین اطلاعات در مورد دوره‌های آموزشی و سمینارها از طریق سایت و صفحه اصلی آن پیگیری نموده یا با شماره‌های ریز تماس بگیریذ:
      پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی