معرفی پرطرفدارترین کتاب‌های مدیریت استرس در سال ۲۰۱۹

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۵ دی, ۱۴۰۱
کتاب های مدیریت استرس

اگر در جستجوی کتاب‌های پرفروش مدیریت استرس در سال ۲۰۱۹ هستید، در این مقاله کارتان را آسان کرده‌ایم و آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. مطالعه منابع موثق یک روش عالی و نتیجه‌بخش برای کسانی است که در پی مدیریت استرس و مهار کردن دلهره و دلواپسی‌هایشان هستند. در این مقاله 5 کتاب پرفروش سال ۲۰۱۹ را به شما معرفی خواهیم کرد. کتاب‌هایی معتبر از نویسندگان سرشناس دنیا، همراهمان بمانید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

مدیریت استرس را از لابه‌لای کتاب‌های معتبر بیاموزید

این کتاب‌ها مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته‌اند و از جمله کتاب‌های پرفروش در زمینه مدیریت استرس هستند. اگر دوست دارید کتابی جدید در این زمینه مطالعه کنید که راهگشایتان باشد حتما با ادامه این مقاله همگام شوید.

۱. کتاب فعالیت بزرگ برای افراد مضطرب

کتاب فعالیت بزرگ برای افراد مضطرب

کتاب فعالیت بزرگ برای افراد مضطرب (The Big Activity Book for Anxious People) اثری است از جُردن رید و ارین ویلیامز است. احساس اضطراب می‌کنید؟ چه کسی اینچنین نیست! غیرمنطقی‌ترین (و بعضی اوقات منطقی‌ترین) ترس‌های شما خنده‎‌دار و گاهی محترم است.

این روزها، اضطراب صرفا بخشی از زندگی بشر است. کتاب «فعالیت بزرگ برای افراد مضطرب»، خروجی برای هر کسی خواهد بود که بخواهد از واقعیت فاصله بگیرد، به ترس‌های خود بخندد و با درک کند که او تنها نیست و به او کمک کرد تا بفهمد چه کاری باید انجام دهد وقتی که 3 صبح است و وی بیدار است و نگران. فعالیت‌ها شامل موارد زیر است:

  • حقایق جالب در مورد پیری!
  • سخنرانی عمومی: نمودار
  • فرش اتاق هتل شما: یک ظرف از وحشت
  • بیماری‌های مبهمی که احتمالا ندارید
  • ذهن مانترا برای اضطراب
  • حقایق تسکین دهنده در مورد ضد عفونی کننده دست

در یک روز بد، سعی کنید رنگ آمیزی کنید. در یک روز واقعا بد، دستورالعمل‌های گام به گام نحوه ساخت یک پناهگاه زیرزمینی را پیدا کنید. نویسندگان این کتاب، رید و ویلیامز می‌خواهند همه به یاد داشته باشند که در کنار هم هستند. افراد مضطرب برخی از جالب‌ترین و خلاق‌ترین انسان‌های کره زمین هستند.

نویسندگان کتاب فعالیت بزرگ برای افراد مضطرب و مدیریت استرس

جردن رید: ویرایشگر موسس وبلاگ سبک زندگی و نویسنده دو خاطرات والدین است. سرگرمی‌های وی شامل ایجاد عوارض غیرضروری، بی‌خوابی و نگهداری از مجموعه چشمگیر گیاهان است. او به همراه دو فرزندش و گربه‌های دوقلو در کالیفرنیا زندگی می‌کند.

ارین ویلیامز: نویسنده، تصویرگر و محقق سرطان است. او به همراه همسر، دختر و دو گربه در شهر نیویورک زندگی می‌کند. او عاشق پادکست‌های جرم واقعی، کارهای روزمره و پیچیده مراقبت از پوست است و ساعت 9 شب به رختخواب می‌رود.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
The Big Activity BookJordan Reid , Erin Williams May 7, 2019160TarcherPerigee

۲. کتاب یک سال از آگاهی ذهن: یک مجله راهنمای ۵۲ هفته‌ای برای پرورش صلح

کتاب یک سال از آگاهی ذهن: یک مجله راهنمای ۵۲ هفته‌ای برای پرورش صلح

جنیفر رین در سال ۲۰۱۹ کتاب A Year of Mindfulness: A 52-Week Guided Journal to Cultivate Peace and Presence را برای مدیریت استرس به پیشگاه خوانندگانش عرضه کرده است.

قطعا مسیری آسان‌تر برای زندگی سالم‌تر وجود دارد. این مجله آگاهی ذهن، روش‌های موثری را برای تمرین ذهن آگاه در بخشی از کارهای روزمره شما فراهم می‌کند تا بتوانید افکار منفی را کاهش داده و احساس آرامش خود را رشد دهید.

این ژورنال آگاهی ذهن در هفته‌های مضمونی تقسیم می‌شود، هر کدام دارای 7 علامت منحصر به فرد هستند که به شما امکان می‌دهند تمرین خود را عمیق‌تر کنید. دریابید که چگونه در لحظه زندگی کنید چون در مورد آگاهی از بدن خود، ارتباط با طبیعت یا حتی تمیز کردن خانه خود تامل می‌کنید. یک سال آرامش ارزشمند است، چرا امروز شروع نمی‌کنید؟

این مجله یک ساله ذهن آگاه شامل موارد زیر است:

  • مضامین هفتگی: هر هفته بر جنبه متفاوتی از ذهن آگاه متمرکز شوید. به محوریت بدن خود بپردازید، ذهن خود را کاوش کنید، از خود مراقبت کنید و از چیزهای خوب قدردانی کنید.
  • نوشتن روزانه: تمام سال را با یک ژورنال ذهن آگاه که دارای 364 سوال است، درگیر کنید تا از نحوه بررسی نفس کشیدن گرفته تا عکاسی از دنیای اطراف خود، کاووش کنید.
  • آگاهی ذهن آسان: این مجله ذهن آگاه پر از تمرین‌های سریع و ساده است که به شما کمک می‌کند لحظه به لحظه زندگی کنید.

با این ژورنال ذهن آگاه، روزی به آرامش درونی برسید.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
A Year of MindfulnessJennifer Raye October 15, 2019172Rockridge Press

۳. چگونگی کاهش استرس در سال ۲۰۱۹: روش‌های مدیریت استرس در زندگی

کتاب چگونگی کاهش استرس در سال ۲۰۱۹: روش‌های مدیریت استرس در زندگی

کتاب صوتی How to Stress Less in 2019 توسط رابرت اسکات نوشته شده است. راوی آن کیپ فرگوسان بوده و توسط سندرا رمیرز منتشر شده است. آیا در زندگی روزمره خود از استرس رنج می‌برید؟ آیا نگران این هستید که چه تاثیری بر سلامتی شما خواهد گذاشت؟ آیا می‌خواهید بدانید که چگونه استرس خود را کاهش داده و احساس بهتری پیدا کنید؟

استرس چیزی است که در تمام زندگی ما وجود دارد. میزان کم آن برای ما خوب است، اما وقتی به چیزی غیرقابل کنترل تبدیل شد باید برای تدوین یک برنامه و استراتژی‌های مدیریت استرس که به شما در مقابله با استرس و داشتن زندگی آسوده‌تر کمک کند، اقدام کنید.

فواید مدیریت استرس به طور گسترده شناخته شده است و در این کتاب، «چگونگی کاهش استرس در سال 2019» تکنیک‌های مدیریت استرس برای زندگی، فصل‌هایی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می‌کنند:

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - استرس

  • درک اینکه استرس چیست
  • انواع و دلایل استرس
  • نحوه غلبه بر استرس بدن
  • کاهش فشار روانی
  • مدیریت استرس در محیط کار
  • ۹ روش مدیریت استرس
  • و موارد دیگر …

همه می‌توانند از کاهش استرس بهره‌مند شوند. ممکن است فکر کنید که به تعطیلات بروید یا با برنده شدن در قرعه کشی استرس‌تان را کاهش دهید بدانید که روش‌های بسیار ساده‌تر، واقع بینانه‌تر و حتی رایگان وجود دارد که می‌توانید میزان استرس احساس خود را کاهش دهید.

همه این‌ها با مدیریت استرس شروع می‌شود. در طول این کتاب، ما روش‌هایی در مورد نحوه مدیتیشن، راه‌های تمرین ذهن آگاه و نحوه استراحت به شما آموزش می‌دهیم. ممکن است شما از کتاب‌های خودیاری خسته شده باشید و به طور مداوم به دنبال راه‌هایی برای آرامش و روش‌های زندگی بدون استرس هستید، فقط گوش دادن به همان چیزها بارها و بارها. نه، این درست نیست.

مدیریت استرس با How to Stress Less

تعریف مدیریت استرس و استرس در حقیقت می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. آنچه باعث اضطراب شما می‌شود ممکن است برای شخص دیگری زیاد نباشد و برعکس. در حالی که همه ما ممکن است تکنیک‌های مختلف مدیریت استرس را داشته باشیم، مهم است که مواردی را که ما را شبیه به هم قرار می‌دهند بررسی کنیم تا بتوانیم هسته اصلی مدیریت استرس را درک کنیم.

استاد احمد محمدی
زندگی شگفت‌انگیز است، کافی است راهش را پیدا کنی.
استاد احمد محمدی

پیشگیری در هنگام مقابله با استرس بسیار مهم خواهد بود. در کتاب، ما راهکارها و روش‌های مدیریت استرس را برای شما ارائه خواهیم کرد. در کنار مدیریت اساسی استرس، ما به شما روش‌هایی نیز آموزش می‌دهیم که می‌توانید برای مدیریت استرس در محیط کار استفاده کنید.

همچنین فعالیت‌های تسکین دهنده استرس را در اختیار شما قرار خواهیم داد. روش‌های مدیریت استرس که نیازی به انجام کاری خسته کننده ندارند که باعث ناراحتی شما می‌شود. How to Stress Less در سال 2019 کتاب مناسبی برای هر کسی است که می‌خواهد در زندگی شادتر بوده و احساس کنترل بهتر و بیشتری داشته باشد.

نام محصولنام نویسندهسال انتشارمدت زمانانتشارات
How to Stress Less in 2019Robert ScottMay 29, 20193 hours and 10 minutesSandra Ramirez

۴. آگاهی ذهن برای مدیریت استرس: ۵۰ راه برای بهبود روحیه و رشد آرامش

کتاب آگاهی ذهن برای مدیریت استرس: ۵۰ راه برای بهبود روحیه و رشد آرامش

نام اثر جدید رابرت شوچر Mindfulness for Stress Management برای مدیریت استرس با ۵۰ راه برای متوقف کردن استرس در سال ۲۰۱۹ است. امروز روزی است که شما برای آرامش تجارت را شروع می‌کنید آگاهی ذهن برای مدیریت استرس مجموعه‌ای از تمرینات آسان و یادگیری را برای شما فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند نگران نباشید و لحظه به لحظه تمرکز کنید.

این کتاب در 6 فصل تقسیم شده است، هرکدام بر رویارویی با نوع دیگری از استرس متمرکز شده‌اند، این راهنمای مبتنی بر ذهن آگاه برای مدیریت استرس، 50 ابزار منحصر به فرد را برای کمک به شما در مقابله با افکار استرس زا، احساسات و ارتباطات ارائه می‌دهد. روش‌های ساده برای جلوگیری از تله‌های فکر، بیرون کردن احساسات، تیز کردن تمرکز خود و موارد دیگر را بیاموزید.

آگاهی ذهن برای مدیریت استرس شامل موارد زیر است:

  • ۵۰ نکته عملی: مشاوره واقعی در مورد مدیریت استرس را دریافت کنید، که می‌تواند امروز مورد استفاده قرار گیرد، هفته قبل از شروع فعالیت، بدون مطالعه هفته‌ها وقت صرف کنید.
  • راهبردها برای همه انواع استرس: این که آیا نگران فرزندان، شغل و زندگی خود نیستید، می‌توانید روش‌های موثر برای مدیریت استرس خود پیدا کنید.
  • آگاهی ذهن آسان ساخته شده است: بیاموزید که چگونه خود را در زمان کنونی از طریق کنترل نفس و آگاهی از بدن حفظ کنید تا در هنگام هرج و مرج همه چیز، از استرس جلوگیری کنید.

امروز با آگاهی ذهن برای مدیریت استرس، از 50 راه ساده و موثر برای کنترل استرس خود استفاده کنید.

نام کتابنام نویسندهسال انتشارتعداد صفحهانتشارات
Mindfulness for Stress ManagementDr. Robert Schachter August 13, 2019142Althea Press

۵. آرام باشید: تکنیک‌های اثبات شده برای جلوگیری از اضطراب

کتاب آرام باشید: تکنیک‌های اثبات شده برای جلوگیری از اضطراب

دکتر جیل پی‌وبر در کتاب Be Calm: Proven Techniques to Stop Anxiety Now سعی دارد به استفاده از تکنیک‌های اثبات شده به مهار استرس در زندگی کنونی با کتاب اضطراب را در هر زمان و هر مکان با استراتژی‌های ساده و کارآمد مدیریت کنید کمک کند.

اگر از اضطراب رنج می‌برید، این را بدانید که شما بین ۴۰ میلیون آمریکایی تنها نیستید، می‌دانید که علائم ممکن است در هر زمان و در هر کجا بروز کند. امداد اینجا است. آرام باشید در هر کجا تکنیک‌های خوبی به شما کمک می‌کنند اضطراب را در نقطه کاهش دهید، علائم را هدف قرار دهید.

این کتاب هم یک منبع مفید برای مدیریت استرس است و هم نگاهی دقیق به دلایل اضطراب دارد. راهبردهای مبتنی بر شواهد به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید انواع مختلفی از علائم را در بسیاری از شرایط مختلف کنترل کنید. آرام باشید و اینطور همیشه آماده هستید.

موارد کتاب آرام باشید

  • یک روش منحصر به فرد و موثر: ارائه راهکارهای اثبات شده برای کمک به مدیریت اضطراب در محل، در طیف گسترده ای از موقعیت‌ها و فعالیت‌های تعاملی است که شما را به سطح بعدی سوق می‌دهد.
  • بهترین علم: تکنیک‌های پیشرفته در این کارنامه اضطراب، نشان دهنده آخرین تحقیقات روانشناسی است.
  • خواننده-آسان برای پیمایش آسان: بنابراین شما می‌توانید بلافاصله مهم‌ترین چیز مهم را برای شما پیدا کنید.

هر کجا که هستید، هر کاری که انجام می دهید، می‌توانید سریع با اضطراب و آرام باشید. با تکنیک‌های اثبات شده برای متوقف کردن اضطراب، اضطراب را به سرعت کاهش دهید. خواندن کتاب آرام باشید برای هر کسی که با اضطراب مبارزه می‌کند، ضروری است. دکتر وبر به طرز ماهرانه‌ای استراتژی‌های مبتنی بر شواهد را برای درمان اختلالات اضطرابی در یک کتاب لذت بخش و خوانا تقسیم می‌کند.

راهکارهای کتاب آرام باشید

این کتاب مملو از رویکردهای کارشناسی است که مطالب را برای همه ارائه می‌دهد. این که آیا شما فردی هستید که به روش‌های درمانی جدید آشنایی دارید یا از تکنیک‌های اضطراب آگاهی دارید، Be Calm راهکارهایی را ارائه می‌دهد که همه را درگیر خود می‌کند.

این یک کتاب است که می‌تواند دوباره و دوباره خوانده شود، با مثال‌های مصور. اگر اضطراب در زندگی شما نقش ایفا می‌کند و دوست دارید یاد بگیرید که بهتر آن را مدیریت کنید، این کتاب راهنمایی مورد نیاز شما است. آکادمی بازار به عنوان مرجع روانشناسی، قطعا این کتاب را به عنوان منبعی برای بیماران توصیه می‌کند.

کتاب آرام باش یک نگهبان زندگی است برای کسانی که احساس می‌کنند در دریاهای خشن و به ظاهر غیرقابل کنترل تجربه اضطراب به دام افتاده‌اند. دکتر وبر به طور سیستماتیک مولفه‌های اضطراب را تجزیه می‌کند و به خواننده به طور واضح و روزمره می‌آموزد و نه تنها آنچه به آن کمک می‌کند بلکه مهم‌تر از همه، چگونگی مبارزه با آن را با روش‌های عملی و موثر می‌آموزد.

درباره نویسنده

دکتر جیل پی‌وبر، دکتری، روانشناسی بالینی در عمل خصوصی در واشنگتن است، D.C. با افرادی که درجات مختلفی از اضطراب را مدیریت می‌کنند، کار می‌کند. او همچنین یک وبلاگ برای روانشناسی امروز می‌نویسد و به عنوان یک متخصص روانشناسی در USA Today، واشنگتن پست و CNN ظاهر شده است. دکتر وبر نویسنده سریال فرمول‌های رابطه است، از جمله اعتماد به نفس در ساختمان و نزدیک شدن به دیگران. برای اطلاعات بیشتر، به www.DrJillWeber.com مراجعه کنید.

نام کتابنام نویسندهتاریخ انتشارتعداد صفحهانتشارات
Be CalmJill Weber PhD (March 19, 2019)262Althea Press

استرس یکی از عوامل شکست در زندگی است و مدیریت استرس یک مهارت آموختنی می‌باشد. با کمک این کتاب‌ها می‌توانید استرس خود را به شکل چشمگیری کاهش دهید.

5/5 - (21 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

22 پاسخ

  1. با سلام این کتاب هم بسیار کمک کننده و کاربردی هست:

    کتاب کار رهایی از استرس و نگرانی روزمره با استفاده از توانمندیهای شخص یک رویکرد مبتنی برتوانمندیهای شخصیتی برای یافتن آرامش در زندگی پرآشوب. نوشتۀ رایان نیمیتس. ترجمۀ دکتر محمد فروهر، کیانا مصلحی و ذکیه نوری. تهران. انتشارات ارجمند

  2. همیشه به خودتون بگین اخرش چی میشه یعنی بدترین حالت ممکن رو در نظر بگیرید مطمئن باشید که استرستون کم میشه

  3. استرس اگه زیاد باشه و بی دلیل تبدیل به اضطراب میشه و ارامش رو از ما سلب میکنه و بیماری در بدن ما بوجود میاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی