مشاوره 1396/10/30 13:44:33

 خدمات مشاوره در حوزه های مختلف کسب و کار

فروش و بازاریابی

مشکل خیلی از خرده‌فروشان و فروشگاه‌ها در دنیای امروز در غفلت از اصول و فنون فروش و بازاریابی نهفته می باشد. خیلی از کاسبان نمی دانند که می‌توانند …

خیلی از آنها را به خود وفادار سازند و به مشتری پر و پا قرصی تبدیل کنند. خیلی از مغازه داران تصور می کنند که اگر اجناس معیوب خود را به فروش برسانند، یک فروش موفق داشته¬ اند، غافل از اینکه هر تجربه خرید بد، 10 برابر بیشتر از یک تجربه خرید خوب اثر تبلیغاتی در جهت منفی دارد.
علم بازاریابی و تبلیغات به شما می آموزد چگونه با خرج کردن هزار تومان، 10 هزار تومان به فروش خود بیفزایید. به شما می آموزد که فروشندگی یک هنر است، نه سبک رفتاری یا اعمال سلیقه ی شخصی. خیلی از فروشندگان دنیا با رعایت صرفاً چند نکته در رفتار خود؛ از قبیل تغییر پوشش، نحوه نشستن و حرکات بدن حین فروش، دادن هدیه و احترام مضاعف به مشتری، دستاوردهای چشمگیری داشته اند. با کمک مشاوران مجموعه می‌توانید مشکلات فروش و بازاریابی خود را برطرف نموده و از تکنیک‌ها و ابزار روز دنیا برای افزایش فروش، وفادارسازی مشتری، بالا بردن رضایت مشتری، شناسایی سلایق مشتری، و دادن حس یک خرید خوب به او بهره بگیرید.

خدمات مشاوره در حوزه فروش و بازاریابی:

– مدیریت فروش

– فنون مذاکره

– برنامه بازاریابی و تبلیغات

– مدیریت ارتباط با مشتری

– فنون فروشندگی

برندینگ

برندینگ هنر ایجاد و حفظ نام تجاری است. تولیدکننده یا ارائه‌دهنده خدمت با نام تجاری خود ، مشتریانش را به کسب‌وکار خود متعهد می‌سازد. سازمان با یک نام …

از همین روست که اصطلاحاً برندی را از برند دیگر ارزشمندتر دانسته و در این مسیر ارزش‌گذاری برند اهمیت فراوان می‌یابد. مدیریت برند شامل مدیریت ویژگی‌های محسوس و نامحسوس نام تجاری می‌باشد. قیمت، بسته‌بندی، تجربه مشتریان و ارتباط عاطفی با مشتریان، همگی در زیرمجموعه برندینگ قابل بحث می‌باشند.

 خدمات مشاوره در حوزه برندینگ:

– استراتژی برند سازی

– نمایش برند

– هویت سازی از برند

– وفادارسازی به برند

– ساماندهی برند

 سازمانی

خیلی از کاستی های کسب و کارها به مسائل پیرامون نیروی انسانی مربوط می شوند. یک فرد خوش فکر و خوش صحبت گاهی اوقات می‌تواند یک فروشگاه را متحول سازد.

. اگر صاحبان مشاغل از فروش کم و بی رغبتی مشتری شکایت می کنند، خیلی از اوقات می توانند با رفتارهای پسندیده مشکل را برطرف سازند. اگر شما از عدم تعهد و وفاداری نیروی کار، بی انگیزگی آنان، کار بلد نبودن، عدم شایستگی در انجام وظایف محوله، تعارض بین نیروها، فرار از کار، ناتوانی از پیدا کردن نیروی کار خوب، رعایت نکردن اصول اخلاقی و … ناراضی هستید، از مشاوران ما کمک بگیرید.

خدمات مشاوره در حوزه سازمانی:

– تامین و جذب نیرو

– آموزش نیروهای انسانی

– حقوق ودستمزد کارکنان

– هدفمندی نیروی انسانی

توسعه فردی

توسعه فردی و یا توسعه شغلی و حرفه ای یک فرایند مستمر در خصوص ارزیابی نیاز های آموزشی هر فرد و برنامه ریزی برای رفع آن ها است. این فرایند به شما کمک می کند …

عملکرد و یا موفقیت های خود فکر کنید و برای ارتقا و پیشرفت فردی، تحصیلی و آموزشی خود برنامه ریزی نمایید.
با ایجاد و اجرای برنامه توسعه فردی فضایی را به وجود می آوریم که در آن هرکدام از پرسنل فرصت یابند بر نواقص و کمبودهای  خود در سازمان آگاهی یابند، با مقام مافوق خود به نحو شفاف صحبت کرده و علاوه بر بیان مشکلات، انتظارات مقام مافوق را نیز دریابند و در نهایت به یک جمع بندی جهت اجرای هرچه بهتر خدمات برسند. با تدوین و اجرای برنامه توسعه فردی می‌توان به درستی حیطه هایی را که پرسنل در آنها نیاز به آموزش دارند شناسایی نمود و با متمرکز نمودن آموزش ها بر نیازهای واقعی پرسنل باعث افزایش اثربخشی و کارآیی شد.

خدمات مشاوره در حوزه توسعه فردی:

– مشکلات رفتاری

– مشکلات انگیزشی

– رفتار حرفه‌ای

 شغلی

بسیاری از کسانی که متقاضی حضور در یک شرکت خوب می باشند تنها به دلیل عدم اعتماد به نفس کافی انتخاب نشده و نمی توانند مشغول به کار شوند.بسیاری دیگر از افرادی هم که موفق در جذب …

سازمان یا راه‌اندازی کسب و کار خود می‌شوند قادر به انطباق با شرایط محیط نبوده و از پیشرفت باز می‌مانند. مشاوره شغلی با شناسایی کاستی‌ها و تاکید بر خوداتکایی،  کمکتان می‌کند تا در مسیر پیشرفت ثابت قدم باشید.

خدمات مشاوره در حوزه شغلی:

– انتخاب شغل

– ارتقای موقعیت شغلی

– رفتار حرفه ای در محل کار

بازاریابی حسی

بررسی ها نشان داده است که مشتریان تنها 5% تحت تاثیر منطق و عوامل شناختی و 95% بر مبنای احساسات و عوامل هیجانی تصمیم به انتخاب و خرید می کنند. این مطلب برندهای معتبر را در چند دهه ی اخیر بر آن داشته تا …

این مطلب برندهای معتبر را در چند دهه ی اخیر بر آن داشته تا توجه ویژه¬ای به نقش محرک های حسی داشته و علاوه بر ایجاد ارتباط دیداری و شنیداری که به شکل سنتی انجام می‌شده، محرک های بویایی، چشایی و لمسی را نیز در تولید، معرفی و فروش محصولات خود به کار گیرند؛ تاکتیکی که از آن به «بازاریابی حسی» تعبیر میشود. تجارب استفاده از تکنیک‌های بازاریابی حسی در خرده فروشی ها، هتل ها، رستوران ها نشان داده که مشتریان به صرف زمان بیشتر در آن‌ها تمایل پیدا کرده و یا به مراجعات بعدی به این اماکن ترغیب شده‌اند که در هر دو صورت با افزایش آمار فروش همراه بوده است.

 کار آفرینی

به دور و بر خود نگاه کنید، اطراف محل زندگی و کار شما فرصت‌های بکر اقتصادی و سرمایه‌گذاری وجود دارد که عده محدودی متوجه شان می‌شوند، از آن‌ها بهره‌برداری می‌کنند و ثروتمند می‌شوند.

چگونه می‌توان شم اقتصادی خوبی داشت، فرصت‌های پولدار شدن را شناخت و از آن‌ها استفاده کرد؟ چگونه می‌شود شاخک‌های اقتصادی تیزی داشت؟ آیا این شم اقتصادی ذاتی و ژنتیکی است؟ آیا در دوران کودکی ایجاد می‌شود؟ نه لزوماً! شم اقتصادی قابل آموزش و بهبود است و بیش‌تر از خصیصه ذاتی، یک مهارت است.

:خدمات مشاوره در حوزه کارآفرینی

– راه‌اندازی کسب و کار

– توسعه کسب و کار

– مشاور  حقوقی و قوانین

– تجارت الکترونیک و اینترنتی

– فرانچایزینگ و اعطای نمایندگی

مالی

کار کردن فقط توانایی پرداخت قبض‌ها را در کوتاه مدت ایجاد می کند. یک طرح مالی خوب اهداف آتی شما را مانند بازنشستگی، خرید خانه و… محقق می‌سازد. با یک طرح درست اقتصادی شما یک خاطر آرام را تجربه می‌کنید و به مقاصد …

خود می‌رسید. چگونه به طور صحیح بر ای آینده خود نقشه بکشیم؟ می دانید از کجا باید شروع کنید؟ این همان زمانی است که یک مشاور مالی می تواند به شما کمک کند؛ چون اطلاعات، مهارت‌ها و ابزار لازم را برای کمک به شما در رفتن به جایی که می خواهید در آن باشید داراست.