کتاب‌ صوتی آکادمی بازار و ارائه محصولاتی متنوع و کاربردی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۸ آبان, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۵ دی, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

برخی افرار با گوش دادن و شنیدن حرف و کلام تاثیرگذار می‌توانند تغییر کنند و مسیر زندگی‌شان را به سوی موفقیت پیش ببرند. از این رو کتاب‌های صوتی آکادمی بازار محصولاتی با تنوع فراوان به مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌کند.

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به کتاب‌های صوتی علاقه‌مندید و در اوقات فراغت، اتوبوس و مترو وققتان را با گوش دادن به کتاب‌های صوتی پر می‌کنید، حتما سری به محصولات صوتی آکادمی بازار بزنید. این محصولات پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای است و برای همۀ افراد کتابی موثر موجود است.

کتاب هوش مالی برای افراد در عرصه فروش و تجارت کاربرد دارد. کتاب صوتی سرمنشاء توانمندی به درد کسانی میخورد که خواهان دست یافتن به موفقیت هستند. راه راهبران به کار کسانی می‌آید که مدیر هستند یا به مدیریت علاقه دارند. تفکر ناب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که دوست دارند متمایز از دیگران باشند. کتاب صوتی‌ای که برای صاحبان شرکت‌ها توصیه می‌شود، 50 شرکتی که دنیا را تغییر دادند است.

نگاهی گذار بر کتاب‌های صوتی آکادمی بازار

کتاب‌های صوتی آکادمی بازار هم شامل فایل‌های صوتی و هم تمرینات عملی برای کسب موفقیت برای افراد جویای آن است. شاید لازم باشد یکبار برای اینکه به خواسته و هدفتان برسید یک راه جدید را پیش رو بگیرید. یکی از این راه‌ها مراجعه به مشاور و شرکت در دوره‌های آموزشی باشد. حضور در سمینار و قرار گرفتن در جمع افراد خواهان موفقیت، تاثیر فوق‌العاده‌ای در زندگی و کار شما خواهد داشت. اما اگر نداشتن زمان را بهانه می‌کنید، گوش دادن به کتاب‌های صوتی بهترین راهکار است. همه ما زمان‌هایی را در تاکسی، اتوبوس و مترو حضور داریم، بهتر است از آن درست استفاده کنیم. در واقع اینطور می‌توانیم بهترین استفاده را از وقت‌های بکنیم که کار دیگری نمی‌توان در آن انجام داد.

کتاب صوتی گاهی موفق می شوید، گاهی از شکست خود درس می گیرید

جان مکسول باور دارد که هر شکستی چه شخصی چه شغلی، به هنگام داشتن ابزارهای صحیح برای تبدیل یک فقدان به یک دستاورد، می‌تواند پله ترقی باشد. دکتر جان مکسول با داشتن تجربه‌ای حدود پنجاه ساله رهبری خود، با آزمایش 11 عنصر تشکیل دهنده DNA افرادی که در مقابله با مشکلات، شکست‌ها و از فقدان‌ها موفق می‌شوند، نقشه راهی را برای پیروزی ارائه می‌دهد. یادگیری طی زمان‌های نا امیدی و شکست آسان نیست، و نیاز به کنترل دارد تا به هنگام اشتباه، کاری درست انجام دهیم. از این رو او می‌گوید که تجربه بهترین معلم نیست، بلکه تجربه ارزیابی شده، بهترین معلم است.

کتاب صوتی فروش آنچه نامرئیست

کتاب «فروش آنچه که نامرئیست» راهنمای زمینه‌ای برای بازاریابی مدرن نوشته هری بک ویث، نگاهی مختصر و اغلب سرگرم کننده به ویژگی‌های منحصر به فرد خدمات و دورنمای آن دارد، و نشان می‌دهد، چگونه هر خدمت می‌تواند چشم اندازهای بیشتری را از مشاوره خانگی به یک کارگزاری چند ملیتی تبدیل کند و آن ها را حفظ نماید. «فروش آنچه که نامرئیست»، مجموعه ای از مقالاتی کوتاه، از نصف صفحه گرفته تا دو صفحه ای است. این مقالات شامل موضوعاتی مربوط به فروش خدمات به مشتریانی است که اغلب نمی‌دانند که در چه معامله ای وارد شده‌اند. زبان آن ساده، روان، و اغلب خردمندانه است، اما هر قسمت آن مطالبی با ارزش از حقایق بازاریابی را داراست.

کتاب صوتی

کتاب‌های صوتی قوانین نانوشته تجارت

کتاب «قوانین نانوشته تجارت» نوشته جی کینگ، حاوی پیام‌هایی همیشگی و جهانی است. در اصل این کتاب، اولین بار شصت سال پیش با عنوان «قوانین نانوشته مهندسی» منتشر شد که بیش از صد هزار کپی از آن به فروش رفت، در صورتی که هرگز در دسترس عموم قرار نگرفت. در حال حاضر کتاب کنونی برای خوانندگان تجارت و کسب و کار تغییر کرده است. در اینجا برخی از بهترین‌های این کتاب کلاسیک کمتر شناخته شده آورده می‌شود.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - موفقیت

اگر به شغل کنونی خود اهمیت لازم را بدهید، نیازی به نگرانی برای آینده خود را ندارید. افرادی که حرفی نمی‌زنند، معمولاً بیشتر قابل اعتماد هستند.

هر زمان که شما وظیفه شخص دیگری را انجام دهید، احتمالاً از تکالیف خودتان کوتاهی کرده‌اید. افراد فداکار و از خودگذشته در دنیای تجارت اغلب بیکار می‌مانند.

کتاب صوتی مهارت‌های قدرتمند برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی، یکی از ضروری‌ترین کارها و مهارت‌هایی است که در هدف گذاری و رسیدن به هدف نقش کلیدی دارد. یکی از مهارت‌هایی که برای رسیدن به هر هدفی نیازمندید، مهارت برنامه‌ریزی است. توانایی دوره برنامه‌ریزی و اجرای آن تا رسیدن به هدف، باید در رأس همه توانایی‌های ما قرار داشته باشد و دانستن فواید برنامه‌ریزی و نتایجی که از آن حاصل می‌شود، می‌تواند به این امر کمک نماید. برنامه ریزی جزء جدانشدنی هدف گذاری است.

شاید گوش دادن به کتاب‌های صوتی کلید ایجاد تغییر و تحول در زندگی یا رفع مشکلات و مهارت‌های فردی و شغلی شما باشد. در این قسمت تنها تعداد معدودی از کتاب‌های صوتی آکادمی بازار به شما معرفی شد. برای اینکه بتوانید به محصول مورد نیازتان دسترسی داشته باشید بهتر است به بخش محصولات آکادمی بازار مراجعه کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی