بازاریابی و فروش در عصر نوین با کتاب‌ صوتی «پرش از دره» آکادمی بازار

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۵ دی, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

کتاب‌ صوتی «پرش از دره» عنوان یکی از کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است. این کتاب واقعیت‌های اقتصادی امروزی را به صورت مستند و داستان‌وار توضیح می‌دهد.

جفری مور نویسنده کتاب «پرش از دره» که از مجموعه کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است، قصد دارد در این اثر نقشه‌ و راه ورود به بازار و رشد در آن را ارائه دهد. برای این کار او از بیان مطالعات موردی یا Case Study بهره برده است. البته تمرکز او روی فناوری‌های نوین امروزی است.

مثال و نمونه‌هایی که جفری مور در کتاب خود آورده راهنمای خوبی برای صاحبان صنایع مختلف است. او در این کتاب تلاش کرده تا نگاه شفاف‌تر و درک بهتری از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف داشته باشیم و به همه افراد در صنایع مختلف کمک می‌کند تا استراتژی لازم جهت تولید ارزش افزوده را کسب نمایند.

«پرش از دره» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های صوتی آکادمی بازار

«پرش از دره» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا و البته کتاب‌های صوتی آکادمی بازار است. این کتاب پیشنهاد جالبی برای مدیران استراتژیک، مدیریت بازاریابی و دانش پژوهان دانش بازاریابی است. رهنمودهای این کتاب می‌تواند دروازه‌های جدیدی را در دانش بازاریابی کشورمان گشوده و راهگشای حضور تولیدات سازمان‌های وطنی در بازارهای جهانی گردد. اگر در اطرافیانتان چنین کسانی را سراغ دارید این کتاب یک هدیه فوق‌العاده برای آنهاست.

در مجموعه کتاب‌های صوتی آکادمی بازار این محصول بسیار خوش درخشیده است. در کتاب «پرش از دره» جفری مور، فناوری را بر اساس  مشتری و نوع بازار دسته‌بندی کرده است. این دسته‌ها عبارتند از:

  • نوآوران:بسیار پر تلاش به دنبال فناوری‌های جدید هستند. این تلاش یه خاطر علاقه‌شان به فناوری است.
  • کاربران اولیه: شاید اولین افرادی باشند که فناوری را به خاطر مزایای خوبی که دارد، می‌پذیرند.
  • اکثریت اولیه: به مزایای فناوری نو اعتماد می‌کنند ولی منتظر می‌مانند تا دیگر مسائل را حل نمایند.
  • اکثریت ثانویه: به خودی خود علاقه‌ای به فناوری ندارند، منتظر می‌مانند فردی به عنوان سرپرست یا رهبر استاندارهایی را عنوان کند تا آنها هم از آن پیروی کنند.
  • شکاکان: هر آنچه که ربطی به فناوری داشته باشد را نمی‌خواهند. تنها زمانی که مجبور باشند رو به فناوری می‌آورند و از آن استفاده می‌کنند.
کتاب صوتی

جفری مور نویسنده، تئوری‌دان سازمانی و مشاور مدیریت آمریکایی است. او استاد دانشگاه بوده و مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات آمریکایی از دانشگاه استنفورد آمریکا در سال 1967 و دکترای خود را در همین رشته از دانشگاه واشنگتن در سال 1974 دریافت کرده است.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - صبر

حالت داستان‌گونه و مستند نگار کتاب «پرش از دره» هر خواننده‌ای را ترغیب می‌کند تا انتهای این کتاب را بخواند. وقتی خواننده یا شنونده این کتاب صوتی با مثال‌های واقعی او در کتابش برخورد می‌کند درک بهتری از وقایع خواهد داشت و بهتر می‌تواند مطالبی که در آن عنوان شده بیاموزد.

شاید یکی از دلایلی که این کتاب مورد علاقه افراد مختلف در صنایع است، همین موضوع باشد. با الگو قرار دادن سازمان و شرکت‌های مختلف دنیا، با سعی و خطاهایی که مرتکب شده‌اند بهتر می‌توان کار درست را از غلط تمیز داد.

اگر برای تجارتتان به دنبال پیشرفت و ترقی هستید، باید در این زمینه مطالعات مرتبط را داشته باشید. شاید بهانه نداشتن وقت برای مطالعه کردن را بیاورید. با فراهم شدن کتاب‌های صوتی آکادمی بازار دیگر جای هیچ بهانه‌ای نمی‌ماند. شما در هر وقت و هر مکان می‌توانید مطالعه مفید داشته باشید. برای موفقیت‌تان در شغل و کسب‌وکار کتاب صوتی «پرش از دره» بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

آکادمی بازار با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای در زمینه بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا شما در کسب‌وکار و شغل‌تان بدرخشید. دکتر احمد محمدی موسس این مجموعه با برگزاری سمینارها و دوره‌های آموزشی برای تیم فروش شما، جهش و روند رو به رشدی را برایتان رقم خواهد زد. منتظر تماس شما با کارشناسانمان هستیم.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

5 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز برای دیدن سایر محصولات و کتاب‌های صوتی دیگر می‌توانید به بخش محصولات در صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی