رژیم ذهنی – فکرانه – دکتر احمد محمدی

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۹ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دکتر احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - رژیم ذهنی

روانشناسان ثابت کرده اند که جمله ی «من می توانم آن را انجام دهم.» پادزهر ترس از اشتباه است. این ترس، اغلب شما را از تلاش کردن باز می دارد.

در نتیجه هر زمان در مورد هر کاری که می خواهید در موردش تلاش نمایید، می ترسیدید یا اینکه مردد بودید، این کلمات را بارها با خودتان تکرار نمایید. با شوق به خود بگویید: «من می توانم آن را انجام دهم، می توانم آن را انجام دهم، می توانم آن را انجام دهم.»

زمانی که گفتن این جمله را شروع می کنید، پیام را به ذهن ناخودآگاه خود هدایت می کنید. این پیام، ترس های شما را کاهش و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

جمله ی دیگری که می توانید با خود تکرار نمایید: «من شاهکار می سازم، من شاهکار می سازم.» این پیام روی ذهن ناخودآگاه شما تأثیر مثبتی می گذارد.

زمان هایی که در مورد کارهای خود فکر می کنید، بارها و بارها به خود بگویید: «من بهترینم، من بهترینم، من بهترینم.»

گفتن هر کدام از این جملات، یا هر چیزی که مثبت باشد، سبب می گردد احساس خوبی نسبت به خود پیدا نمایید و باعث انگیزه  و تمرکزبیشتر می شود و شما مصمم تر می گردید. افراد ثروتمند و موفق همیشه واگویه های مثبتی دارند که روحیه ساز و هماهنگ با اهداف و مقاصد آنان می باشد.

۲ اصل مهم موفقیت

اولین اصل همان چیزی است که آن را  «قانون جذب» می نامیم. قانون جذب می گوید شما یک مغناطیس و آهنربای زنده می باشید. افکار شما میدانی انرژی ایجاد می نماید که از شما متصاعد می گردد و افراد و شرایط هماهنگ با آن افکار را به سمت خود جذب می نماید.

هر فکری که دارید، همراه احساسات مربوط به آن، مثبت یا منفی، از شما به بیرون متصاعد می گردد و افراد، شرایط، ایده ها و موقعیت های هم راستا با آن فکر را به سمت شما جذب می نماید.

استاد احمد محمدی
مغز سیستمی ساده دارد، هرخوراکی را به آن بدهیم، همان را پس خواهد داد، مراقب باش ذهنت را با چه افکاری تغذیه می‌کنی.
استاد احمد محمدی

این قانون می گوید: «اگر ایده ای شفاف از اهداف دلخواه خود دارا و قادر باشید آن ایده را همواره در ذهن خود نگه دارید، بی شک منابعی را به زندگی خود جذب می نمایید که برای رسیدن به آن آرزوها نیازمندید.»

هر شخصی که ثروتمند و موفق گردیده است، به این خاطر ثروتمند و موفق گردیده که ایده ی دوره ثروت و موفقیت را به مدت کافی و با قدرت در ذهن خود حفظ نموده است تا اینکه منابع مورد نیاز برای تحقق آنان به زندگی وی جذب گردیده اند.

اصل دوم به «قانون تطابق» معروف می باشد. این قانون ذهنی بسیار قدرتمند می گوید: «هرچه درون است، همان بیرون وجود دارد.» به عبارتی دنیای بیرونی  شما آئینه ای است که آن چیزی را بازتاب می دهد که در دنیای درون شما رخ می دهد.

قانون تطابق می گوید: «هر چیزی که بیرون از شما رخ می دهد در تطابق کامل با چیزی است که در درون شما در جریان می باشد، در اصل منظور دو سطح آگاه و ناخودآگاه می باشد.»

اگر آگاهانه باور داشته باشید توانایی رسیدن به اهداف خود را دارید و قادر باشید به مدت کافی و با قدرت، تصویری شفاف از آن اهداف را در ذهن خود نگه دارید، ناگهان دنیای بیرون شما با آن انطباق پیدا می کند.

در فکرانه امروز،‌ آقای احمد محمدی توضیحات کلی و کامل تری در مورد رژیم های منفی و مثبت ذهن به شما عزیزان ارائه می دهند.

ذهن هم مانند جسم رژیمی دارد که باید رعایت شود. می توان به این گونه رژیم ذهنی و جسمی را معادل سازی نمود، رژیم جسمی (ذهنی) اگر به درستی دنبال نشود، منجر به افزایش یا کاهش وزن افراطی می شود (شکست).

در صورتی که آن رژیم رعایت گردد، بدنی با وزن ایده آل و متناسب خواهیم داشت (موفقیت). باید به کلماتی که به زبان می آوریم و یا حتی در ذهن خود می گوییم دقت کنیم، زیرا این صحبت ها رژیم ذهنی ما هستند.

باید مثبت فکر کنیم و مثبت حرف بزنیم تا انرژی های مثبت را جذب خود کنیم و منتظر بمانیم تا بهترین ها برای ما روی دهد.

 استاد احمد محمدی، کارشناس برنامه ی رادیویی فکرانه، که سال ها مشغول به تدریس و مشاوره در رابطه با موفقیت می باشند، همیشه در سخنان خود از کلمات مثبت استفاده و همه را به مثبت اندیشی و مثبت سخن گفتن دعوت می نمایند. ایشان در سمینار موفقیت، سخنرانی در رابطه با ابزارهای مورد نیاز برای موفقیت و نوع رژیم ذهنی انسان های موفق خواهند داشت. برای شرکت در این سمینار و آشنایی با محتوای آموزشی آن، می توانید روی آدرس اینترنتی زیر کلیک نمایید.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی