آموزش بیمه زندگی و نکات اصلی خرید بیمه

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۷ اسفند, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۶ مهر, ۱۴۰۱
آموزش بیمه زندگی

در مقاله آموزش بیمه زندگی می‌آموزیم در دنیای خدمات و پوشش‌های مختلف بیمه، بیمه نامه‌ای وجود دارد که برای همه افراد مناسب است و دستیاران بیمه پزشکی در آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

وقتی صحبت از بیمه زندگی می‌شود، دلایل زیادی برای خرید یا نخریدن این پوشش به عنوان یک رزیدنت وجود دارد.

بیایید هر دو روش فکری را بررسی کنیم، تا مشخص شود کدام یک از این موارد در این مرحله برای شما بهتر است.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

آموزش بیمه زندگی

در آموزش بیمه زندگی دلایل زیادی برای خرید یا نخریدن این بیمه توسط رزیدنت‌ها وجود دارد. چرا نباید به عنوان یک رزیدنت آموزش بیمه زندگی طولانی مدت خریداری کنید؟

بیمه زندگی برای جایگزینی منبع درآمد شما هنگام فوت و تامین مالی افراد زنده برای گذراندن زندگی و توانایی پرداخت هزینه‌ها است. علاوه بر این، در نظر گرفتن حق بیمه ماهانه با توجه به دیگر هزینه‌ ها در زندگیتان، ممکن است چالش برانگیز باشد.

اغلب اوقات، بیمه عمر همچنین می‌تواند به بازپرداخت بدهی و انتقال دارایی افراد کمک کند.

بنابراین اگر دارایی ندارید و تنها بدهی شما وام‌های دانشجویی است، ممکن است هنوز به بیمه زندگی نیازی نداشته باشید. داشتن پوشش بیمه عمر گروهی گزینه خوبی برای شماست.

این موارد اصلی را در مورد خرید بیمه زندگی در نظر بگیرید

آموزش بیمه زندگی - آکادمی بازار

چرا باید بیمه زندگی را خریداری کنم؟ با این وجود، استدلال‌های زیادی برای خرید بیمه زندگی فردی وجود دارد. بیمه زندگی طولانی مدت مقرون به صرفه است. می‌توانید تصمیم خود را برای خرید کامل‌ترین پوشش بیمه با کمترین هزینه موجود بگیرید.

برخلاف بیمه معلولیت، ویژگی‌ها و مقررات بیمه زندگی تفاوت زیادی بین شرکت‌های هواپیمایی ندارند. به طور معمول، ساکنان باید به دلیل هزینه اضافه از بیمه کل زندگی یا سایر بیمه نامه‌های ارزش نقدی، اجتناب کنند.

یکی از فاکتورهای پذیره نویسی که هزینه بیمه زندگی را تعیین می‌کند، سن افراد است. بنابراین هرچه جوان‌تر باشید، هزینه کمتری را نیز برای پوشش بیمه زندگی هزینه می‌کنید. به همین سادگی.

شما کنترل کاملی بر وضعیت پذیره نویسی آینده خود ندارید. مطمئنا، ممکن است اکنون کاملا از سلامت جسمی برخوردار باشید. اما اگر زمان بگذرد و به طور غیر منتظره دچار بیماری شوید یا قربانی یک حادثه شوید چه اتفاقی می‌افتد؟

سانحه یا بیماری

بعدا این بیماری‌ها نه تنها به هزینه‌های بیمه زندگی شما می‌افزایند. حتی ممکن است نمایندگی‌ها شما را واجد شرایط برای خرید این پوشش تشخیص نداده و از خرید شما پس از حادثه جلوگیری کنند.

اما زمانی که پیش از وقوع حادثه تحت پوشش بیمه زندگی بوده باشید، پس از این که دچار حادثه شوید یا در صورت از کار افتادگی و عدم توانایی برای درآمدزایی، داشتن بیمه زندگی سبب می‌شود، نمایندگی بیمه‌تان هزینه‌های پس از حادثه و مبلغی به عنوان کمک هزینه به شما پرداخت کند.

پوشش گروهی

نمی‌توانید فقط به پوشش گروهی اعتماد کنید. سیاست گروهی از هیچ چیز بهتر است. اما این به عضویت اشتغال یا انجمن شما بستگی دارد.

متاسفانه، این موارد اغلب در هر زمان و در هر زمان و توسط هر کدام از افراد بیمه شده، قابل لغو شدن هستند.

در همین حال، تا زمانی که حق بیمه زندگیتان پرداخت کنید، می‌توانید خط مشی فردی خود را حفظ کنید.

نحوه خرید پوشش آموزش بیمه زندگی برای امروز و فردا

نحوه خرید پوشش آموزش بیمه زندگی برای امروز و فردا

به احتمال زیاد، بیمه نامه زندگی که امروز خریداری می‌کنید به اندازه کافی برای پاسخگویی به نیازهای فردای شما قدرتمند نخواهد بود.

یکی از راه‌های افزایش مبلغ سود فوت شما بعدا خرید یک گزینه اضافی تضمینی به نام مصطلح جهانی (GPO) است.

استاد احمد محمدی
ترس می‌تواند بزرگ‌ترین منبع انرژی زندگی ما شود، هر روز از خواب بلندشو تا کاری انجام دهی که تو را می‌ترساند.
استاد احمد محمدی

این ویژگی که به عنوان یک گزینه اضافی بیمه تضمین شده نیز شناخته می‌شود، به شما امکان می‌دهد مقدار پوشش خود را طی مراحل پذیره نویسی دوباره افزایش دهید.

نحوه استفاده از این گزینه ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشد.

محدودیت‌ها

محدودیت در افزایش میزان سود فوت یعنی با پرداخت مبلغ اضافی از طرف شما یعنی سقف محدودیتی برای افزایش سود مبلغ دریافتی هنگام فوت برای شما وجود و نمی‌توانید با پرداخت مبلغ اضافی آن را افزایش دهید.

محدودیت زمانی برای افزایش مبلغ پوشش در بیمه زندگی وجود دارد. یکی دیگر از گزینه‌های احتمالی ساکنان خرید بیمه زندگی با مدت زمان قابل تمدید یا به اصطلاح جهانی (ART) است.

این یک سیاست کوتاه مدت است که به شما امکان می‌دهد به مدت یک سال پوشش خود را با امکان تمدید هر ساله خریداری کنید.

ART همانند بیمه مدت دار با یک تفاوت اساسی است. مدت سطح شما برای کل دوره، مدت همان مبلغ حق بیمه‌تان را از آن کسر می‌کند. حق بیمه ART با گذشت زمان افزایش می‌یابد.

پادکست - فروش بیمه عمر در 11 مرحله استثنایی

پرداخت حق بیمه

اگرچه شما باید سالانه پوشش افزایش حق بیمه را تمدید کنید، اما قراردادها برای شما یک دوره بیمه نامه تضمین می‌کنند. حق بیمه‌های سیاست افزایش مبلغ، زودتر از سیاست‌‌های دوره‌ای سطح مشابه شروع می‌شود.

این امر آن‌ها را به گزینه‌های جذاب برای نیازهای بیمه کوتاه مدت تبدیل می‌کند. هر سال که بیمه‌تان را تمدید می‌کنید، حق بیمه افزایش می‌یابد در حالی که مبلغ سود فوت ثابت می‌ماند.

نردبان

نردبان راه دیگری برای افزایش پوشش شما با تغییر نیازهای شماست. این به معنای داشتن دو یا چند سیاست بیمه زندگی جداگانه است.

به عنوان مثال، بگویید شما یک پزشک تازه کار متاهل هستید، اما فرزندی ندارید. شما برای تامین هزینه‌های همسرتان در صورت فوت، یک بیمه نامه 30 ساله با مبلغ مشخصی خریداری می‌کنید. بعدا، شما یک خانه خریداری می‌کنید. برای اطمینان از اینکه همسر بازمانده شما می‌تواند وام آن را پرداخت کند، شما یک بیمه نامه 20 ساله با مبلغ دیگری به بیمه قبلی خود اضافه می‌کنید.

پس از بچه دار شدن، ممکن است بخواهید سیاست دیگری را برای اطمینان از مراقبت از فرزندتان نیز اضافه کنید که بیمه زندگی این امکان را به شما می‌دهد.

در پایان آموزش بیمه زندگی

در پایان آموزش بیمه زندگی

نماینده بیمه زندگی و سلامت که به آن بیمه “زندگی، بهداشت و حوادث” نیز می‌گویند، بیمه عمر، معلولیت، از کار افتادگی و سایر بیمه نامه‌ها را به گروه‌ها و افراد می‌فروشد.

نمایندگان یا فروشندگان بیمه این نوع از پوشش بیمه را به عنوان یک عامل زندگی و بهداشت به مشتریان می‌فروشند و درمورد اینکه چه سیاست‌هایی با نیازهای شما همخوانی دارد، خط مشی متناسبی با نیازهایتان را به شما ارائه می‌دهد و در صورت داشتن سوال یا طرح هر گونه ادعا پس از بیمه شدن، به شما کمک می‌کنید. سعی کنید نمایندگی را نزدیک محل کار یا زندگی خود بیابید و با آگاه شدن از شرایط بیمه زندگی متناسب را برای خود انتخاب کنبد.

دوره آموزش بیمه

5/5 - (6 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی