سخنرانی توماس دکستر جیکس : به رویاهات ایمان داشته باش

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
سخنرانی توماس دکستر جیکس : به رویاهات ایمان داشته باش

برای رسیدن به موفقیت و رویاهای خود باید ایمان داشته باشیم. اما به چه چیزی ایمان داشته باشیم؟ پاسخ ایمان به رویایمان است. باور به رویا می‌تواند کلید تمام مشکلات باشد و با کمک آن به هرچه می‌خواهید برسید.

باور داشته باشید که رویایتان در یک قدمی شما قرار دارد و تا رسیدن به آن راهی باقی نمانده است. اگر این سخنان را از فردی موفق بشنوید مسلما تاثیر بیشتری روی شما خواهد داشت. در این مقاله به سخنرانی توماس دکستر جیکس در مورد ایمان به باورهایمان می‌پردازیم.

جیکس یک کشیش، نویسنده، سخنران و مشاور است. سخنرانی‌های تاثیرگذار و خوب او در مراسم‌های مذهبی سبب محبوبیت بالای او شده و بسیاری از مردم از او کمک می‌گیرند.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

توماس دکستر جیکس

توماس دکستر جیکس با نام انگلیسی Thomas Dexter Jakes متولد ۹ ژوئن ۱۹۵۷، به عنوان T. D. Jakes شناخته می‌شود. او کشیش، نویسنده و فیلمساز است.

جیکس دارای افتخارات متعددی از جمله سیزده مدرک دکترا و افتخاری است. توماس در سال ۱۹۸۱ با سریتا جیکس ازدواج کرد. در این بخش سخنرانی تی.دی. جیکس، کشیش معروف آمریکایی را برایتان آماده کرده‌ایم که حین سخنرانی‌هایش همه را میخکوب می‌کند و با سخنان تکان دهنده‌اش همه را به وجد می‌آورد.

این‌بار در این سخنرانی روی دیگری از موفقیت را به شما نشان می‌دهد. حقیقتی بسیار تلخ که با دیدن این کلیپ یکبار برای همیشه مسیر و راه خودتو پیدا خواهی کرد.

سخنرانی به رویاهات ایمان داشته باش

این حقیقته مهمی است که می‌خواهم بگویم و هر قهرمانی آن را احساس کرده، هر مدیری احساسش کرده، هر پادشاهی آن را احساس کرده، هر شیری نیز آن را احساس کرده هر برنده‌ای احساسش کرده هر سربازی آن را احساسش کرده و هر موفقی آن را احساسش کرده و آن اسمش وسوسه تسلیم است.

استاد احمد محمدی
باورهای ما مانند عینکی هستند که دنیا را از طریق آن می‌بینیم. مراقب باش دنیا را با رنگ‌های زیبا ببینی.
استاد احمد محمدی

در مسیر رویاهایت تسلیم نشو. برایم مهم نیست که پولی نداری، مهم نیست که حمایت و خانواده‌اش را نداری، مهم نیست که سابقه‌اش را نداری مهم نیست که دوستان لازم را نداری فقط در مسیر رویاهات تسلیم نشو.

شاید دوباره برایت زمان ببرد، شاید لازم باشد خیلی چیزها یاد بگیرید، شاید آنقدر نتوانید نوشته‌ای را تند بخوانید، شاید امکانات کافی را نداشته باشید اما تسلیم نشوید.

به گفته توماس دکستر جیکس شما اثر گذارید

به گفته توماس دکستر جیکس شما اثر گذارید

شما می‌توانید اثر گذار باشید. بودن شما اثر گذار است. شما می‌توانید اثر گذار باشید هر چقدر هم خسته و ضعیف باشید. هر اشتباهی هم بکنید شما اثر گذارید اگر نباشی همیشه یک چیزی کم است و همیشه یک چیزی را دیگران از دست داده‌اند اگر تو نباشی، شما اثر گذارید و بودن شما اثر گذار است.

دروغ نمی‌گویم منم روزای سخت خیلی زیادی داشتم روزهایی بودن که اصلا نمی‌خواستم ادامه بدهم هیچ انگیزه‌ای برای لباس پوشیدن و رفتن به سرکار را نداشتم. روزهای تاریکی داشتم ولی فقط پیشروی کردم و هرگز برایم مهم نبود که مردم چه چیزی می‌گویند. این روزها آمدند و رفتند زیرا امید و ایمانم را نگه داشتم با اینکه خیلی چیزها را از دست دادم.

دوستان زیادی را از دست دادم، قدرت زیادی را از دست دادم، شجاعت زیادی را از دست دادم، پول زیادی را از دست دادم تا جایی که به زانو افتادم اما باز هم ایمان داشتم حتی در ورشکستگی و در تنهایی نیز باور داشتم.

ایمان داشته باش

اگر کارت را از دست دادی ایمانت را حفظ کن حتی اگر همسر و فرزندت را از دست دادی. حتی اگر اتفاق ناگواری افتاد و اگر از خانواده‌ات جدا شدی اگر نمی‌دانستی قرار است چه اتفاقی بیفتد حتی اگر به اتوبوس نرسیدی.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
داشتن رویا

اگر مسخره‌ات کردن و ناسزا گفتن اگر بیمار شدی حتی کلیه‌هایت را از دست دادی، قلبت مشکل داشت شاید قلب دیگه‌ای پیدا نکنی اما تو باید ایمانت را حفظ کنی.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید.
    خواستم بگم که آیا این حرف درسته که هر فرد با تلاش میتونه موفق شه؟
    (در تحصیل عرض میکنم خیلیا منو به خاطر ورود به رشته تحصیلیم سرزنش کردن)

    1. سلام محمد امین عزیز
      بله کاملا این جمله حقیقت داره. شما هم با موفقیت در این رشته و با رسیدن به هدف نهاییتون به همه اثبات کنید که کسی که اشتباه میکرد اونها بودن، نه شما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی