دوره مدیریت ارتباط با مشتری (مشتری مداری)

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند!

استاد احمد محمدی

هدف دوره

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و فروشندگان با مهارت های ارتباطی، درک مشکلات مشتریان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتریان آشنا خواهند شد .

مخاطبین دوره

  •  کارکنان واحد فروش  و بازاریابی
  •  کارکنان واحد ارتباط با مشتری
  •  کارکنان واحد خدمات پس از فروش
  • کارکنان واحد روابط عمومی

دستاورد های دوره

  • دسته بندی مشتریان
  • یادگیری مهارت های رفتار با مشتری
  • آشنایی با روانشناسى مشترى
  • طراحی سیستم دریافت بازخورد
  • آشنایی با دلایل اصلی شکایات
  • نحوه رفتار با مشتریان عصبانی

پادکست مشتری مداری

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی، مدرس و مشاور کسب و کار

سرفصل های آموزشی

تعریف مشتری

دسته بندی مشتریان

تعاریف رضایت مشتری

اصول و مهارت های رفتار با مشتری

روانشناسى مشترى

شناسایی صدای مشتری

مدیریت شکایات مشتری

انواع مشتری از جهت میزان رضایت

نحوه دریافت بازخورد از مشتری

شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی

فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل

دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان

انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها

دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان

راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان

سوالات متداول

عموم افراد جامعه که می‌خواهند برنامه بلند مدتی برای موفقیت شغلی، اجتماعی و درآمد بیشتر و ساختن برند معتبر داشته باشند.

با شماره 88993288-021 تماس بگیرید.

بله، قطعا این دوره به موفقیت شما در حوزه های مختلف زندگی، شغلی و اجتماعی کمک خواهد کرد.