دوره مدیریت ارتباط با مشتریان (مشتری مداری)

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و فروشندگان با مهارت هاي ارتباطی، درک مشكلات مشتريان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتريان آشنا خواهند شد .

معرفی دوره

تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از مشتریان شما وفادار هستند و تکرار خرید دارند ؟

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. طبق آمار جهانی مشتریان در مرتبه اول خرید 4% ، برای بار دوم 16% و در تکرار خریدهای بعدی تا 80% سود برای شرکت ( فروشنده ) خواهند داشت ، بخاطر عدم هزینه های بازاریابی و تبلیغات و … .

پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند. مشتریان وفادار می توانند سودی 4 تا 20 برابر مشتریان معمولی برای شرکت و سازمان به همراه داشته باشند .

در صورتیکه موفق شوید مشتریان خود را وفادار نمایید ، سودهای سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و خود مشتریان مبلغان محصولات و خدمات شما خواهند شد چرا که امروزه بالاترین اثربخشی تبلیغات در فروش ،  تبلیغات از طریق مشتریان فعلی می باشد .

دستاوردهای دوره

مشتریان خود را وفادار کنید

در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش حداقل15000 فروشنده و واحدهای ارتباط با مشتریان(CRM) در شرکتهای متعدد با ارائه تکنیک های موثر به فروشندگان آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فرایند مشتری مداری را پیاده نمایند تا بتوانند به مشتریان خود را وفادار نموده و به فروش بالایی دست پیدا کنند .

در این دوره با تکیه بر تجربه کار با واحدهای ارتباط با مشتریان 110 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، آموزش داده می شود چطور با شناخت روانشناسى مشتریان و طراحی سیستم بازخورد از مشتران و تکنیک های نحوه برخورد با مشتريان آشنا و با استفاده از این روش ها به موفق به وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش های بالا شد .

سرفصل‌های آموزشی دوره

کارگاه های آموزشی دوره

مخاطبین دوره

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره مناسب چه افرادی نیست؟

مورد اعتماد مشتریان‌مان هستیم

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

آموزش بیش از 15000 فروشنده

تجربه کار با 110 برند بزرگ

مدرس دوره

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار

سوابق کاری

پادکست مشتری مداری

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی، مدرس و مشاور کسب و کار

سوالات متداول

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • فروشندگان و ویزیتورها
  • شاغلین صنوف مختلف
  • افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند

برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.

جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شود، در دوره،  آموزش داده می شود

با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.

قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .

در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.

با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .

مشاوره و راهنمایی

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه آکادمی بازار استفاده نمائید.