مدیریت ارتباط با مشتری( مشتری مداری)

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند!

چرا به دوره مدیریت ارتباط با مشتریان نیاز داریم؟

هدف دوره

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره کارکنان و فروشندگان با مهارت های ارتباطی، درک مشکلات مشتریان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتریان آشنا خواهند شد .

مخاطبان دوره

کارکنان واحد فروش  و بازاریابی

کارکنان واحد ارتباط با مشتری

کارکنان واحد خدمات پس از فروش

کارکنان واحد روابط عمومی

مدت دوره

8 ساعت

دستاوردها

_ دسته بندی مشتریان

_ یادگیری  مهارت های رفتار با مشتری

_ آشنایی با روانشناسى مشترى

_ طراحی سیستم دریافت بازخورد

_ آشنایی با دلایل اصلی شکایات

_ نحوه  رفتار با مشتریان عصبانی

سر فصل ها:

_ تعریف مشتری

_ دسته بندی مشتریان

_ تعاریف رضایت مشتری

_ اصول و مهارت های رفتار با مشتری

_ روانشناسى مشترى

_ شناسایی صدای مشتری

_ مدیریت شکایات مشتری

_ انواع مشتری از جهت میزان رضایت

_ نحوه دریافت بازخورد از مشتری

_ شیوه مدیریت رفتار مشتری عصبانی

_ فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری: کنترل، پذیرش، تمرکز و حل مشکل

_ دلایل اصلی اعلام شکایات مشتریان

_ انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها

_ دلایل عدم اعلام شکایات مشتریان

_ راهکارهای رسیدگی به شکایات مشتریان

کارگاهها :

_ تست میزان شنود موثر و راههای افزایش شنوندگی فعال

_ کارگاه مدیریت خشم

_ فن بیان اثر گذار با مشتریان

مدرس این دوره

استاد احمد محمدی به فضای موفقیت فردی ، شغلی و کسب و کار اشراف کامل دارند .

باتوجه به همکاری با بیش از 110 برند برتر و آموزش هزاران نفر در سراسر کشور ، شما با مدرس و مشاوری توانمند و با تجربه روبرو هستید که از دغدغه‌ ها و مسایل واقعی مردم و جامعه ایران مطلع هستند .

ایشان تا کنون ، تجربه آموزش بیش از 15000 دانش‌پذیر را در کارنامه خود دارد.

دکتر احمد محمدی موسس این مجموعه ، طی سالها با برگزاری دوره ها و سمینارهای متعدد در سراسر کشور و برای شرکتها و سازمانهای مختلف ، اثر بخشی بسیار موفقی در آموزش ایجاد کرده اند .

سخنران انگیزشی با سالها پژوهش در حوزه موفقیت و کسب و کار:

ایشان با مطالعه بیش از 500 عنوان کتاب و ساعتها آموزش در داخل و خارج کشور و تجربه 20 سال کار با شرکتها و افراد موفق ایران و جهان ، دانش و تجارب بسیار ارزشمندی گردآوری نموده اند.

مشاوره موفق به دهها برند برتر کشور در رزومه ایشان می باشد .

سبک مشاوره ایشان با توجه به تجربه غنی همکاری با 110 برند معتبر کشور که منجر به کسب تجربه بالا در فضای کسب و کار ایران شده است ، بسیار کاربردی و اثر بخش می باشد.

چرا دوره های آکادمی بازار را انتخاب کنید؟

15000

شرکت کننده

130000

نفر ساعت آموزش 

110

شرکت و سازمان

برندهای معتبری که همکاری کرده اند

تصاویر دوره های قبل

زمان و مکان برگزاری دوره