مشتری مداری

دوره آموزش مشتری مداری و ارتباط با مشتری | سرفصل های دوره آموزش مشتری مداری

یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان، رضایت مشتری از شرکت و محصولات آن است. در این دوره آکادمی بازار کارکنان و فروشندگان با مهارت های ارتباطی، درک مشكلات مشتريان و تکنیک های نحوه برخورد با مشتريان آشنا خواهند شد .

معرفی دوره مشتری مداری

تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از مشتریان شما وفادار هستند و تکرار خرید دارند ؟

در هر کسب و کار و هر شغلی، مشتری است که می تواند شما را به عرش رسانده و یا از عرش به پایین بکشاند. در واقع هر مشتری می تواند سرآغازگر یک موفقیت و یا سرآغازگر راه ورشکستی و سقوط باشد. طبق آمار جهانی مشتریان در مرتبه اول خرید 4% ، برای بار دوم 16% و در تکرار خریدهای بعدی تا 80% سود برای شرکت ( فروشنده ) خواهند داشت ، بخاطر عدم هزینه های بازاریابی و تبلیغات و … .

پس باید به مشتری یابی و مشتری مداری توجه ویژه ای داشت و آن را در صدر امور قرار داد. بسیاری از کسب و کارها با وجود زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری های کلان و کیفیت و قیمت مناسب، موفق به فروش دلخواهشان نیستند. مشتریان وفادار می توانند سودی 4 تا 20 برابر مشتریان معمولی برای شرکت و سازمان به همراه داشته باشند .

در صورتیکه موفق شوید مشتریان خود را وفادار نمایید ، سودهای سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و خود مشتریان مبلغان محصولات و خدمات شما خواهند شد چرا که امروزه بالاترین اثربخشی تبلیغات در فروش ،  تبلیغات از طریق مشتریان فعلی می باشد .

دستاوردهای دوره

مشتریان خود را وفادار کنید

در این دوره مشتری مداری با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش حداقل20000 فروشنده و واحدهای ارتباط با مشتری (CRM) در شرکتهای متعدد با ارائه تکنیک های موثر به فروشندگان آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فرایند مشتری مداری را پیاده نمایند تا بتوانند به مشتریان خود را وفادار نموده و به فروش بالایی دست پیدا کنند .

در این دوره مشتری مداری با تکیه بر تجربه کار با واحدهای ارتباط با مشتریان 200 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، آموزش داده می شود چطور با شناخت روانشناسى مشتریان و طراحی سیستم بازخورد از مشتران و تکنیک های نحوه برخورد با مشتريان آشنا و با استفاده از این روش ها به موفق به وفادارسازی مشتریان و افزایش فروش های بالا شد .

سرفصل‌های دوره مشتری مداری

کارگاه های آموزشی دوره

مخاطبین دوره

این دوره مناسب چه افرادی است؟

این دوره مناسب چه افرادی نیست؟

مورد اعتماد مشتریان‌مان هستیم

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
شرکت کننده دوره
محمدرضا تهرانی
نگین اسمی زاده
سمیه باقری دولت آبادی

آموزش بیش از 20,000 فروشنده

تجربه کار با 200 برند برتر

پرورش 10,000 ویزیتور

آموزش 7,000 نماینده فروش

مدرس دوره

دکتر محمدی

استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار

سوابق کاری

سوالات متداول دوره مشتری مداری

  • صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
  • فروشندگان و ویزیتورها
  • شاغلین صنوف مختلف
  • افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند

برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.

جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.

خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شود، در دوره،  آموزش داده می شود

با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.

قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .

در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.

با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .

پادکست مشتری مداری

استاد احمد محمدی

سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار

جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.

تماس با ما

38 پاسخ

    1. سلام آرمین عزیز
      برای اطلاع از هزینه دوره ها با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.

    1. می بایست از روشها و سیستم هایی را در شرکت و سازمان قرار داد ، از جمله CRM ، فرم نظرسنجی ادواری ، دریافت شکایات و نظرات (ایجاد یک شماره تلفن اختصاصی) …

    1. سلام هدی عزیز
      ممنون از شما که همراه ما بودید. تمام تلاش تیم ما رضایت شماست

    1. سلام دنیا، روانشاسی مشتری در زمانی که می‌خوایید با او ارتباط بگیرید خیلی کمک کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *