دوره آموزشی فروش حرفهای برای شرکت خوشگوار توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد
همانطور که گفته شد روز شنبه برابر با ۲۰ مهرماه دوره آموزشی فروش حرفهای توسط دکتر احمد محمدی برای سرپرستان فروش و ویزیتورها و موزعین تهران غرب شرکت خوشگوار(Coca Cola) برگزار شد. در ادامهی سلسله جلسات آموزشی، گروه دوم فروشندگان این شرکت در تاریخ ۲۱ مهرماه در دوره آموزشی فروش حرفهای شرکت کردند.
برای هر شرکت و سازمانی که خدماتی را دراختیار شهروندان قرار میدهد، افزایش فروش و دوره فروش موثرتر و بالاتر بسیار اهمیت دارد. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مدرس و مشاور دورههای آموزشی فروش حرفهای و دوره آموزش ویزیتوری و کارآفرینی و کسبوکار تاکنون سمینارها و دورههای آموزشی متعددی در زمینهی بازاریابی و فروش برگزار کرده است.
یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸، دوره آموزشی فروش حرفهای برای مدیران فروش و کارمندان شرکت خوشگوار (Coca Cola) غرب تهران با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. پیشتر نیز دوره اصول و فنون مذاکره با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. همچنین مقالههای متعددی در بلاگ آکادمی بازار منتشر شده است که میتواند برای مطالعه مفید باشد. بهعنوان مثال مقاله ۵ راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری میتواند اطلاعات خوبی در این زمینه ارائه دهد.
اهداف و محتوای دوره آموزشی فروش حرفهای
از اهداف دورهی آموزشی فروش حرفهای میتوان به آشنایی شرکت کنندگان با توسعهی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوه های ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق ،حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان اشاره کرد.
یکی از موضوعاتی که در بازاریابی و فروش باشد به آن توجه ویژهای نشان داد، تفکر صحیح فروش است. مدیران فروش باید تمرکز ویژهای به فرآیند فروش داشته باشند. رمز موفقیت هر برنامه فروش را بدانند و تعریف درستی از فروش و نحوهی ایجاد ارتباط صحیح داشته باشند.
هر فردی که در حوزهی فروش دستی دارد باید سعی کند شناخت خوبی نسبت به روحیات خودش داشته باشد. مدیران فروش باید بهشکل موثری روی روشهای کسب اعتماد بهنفس خود کار کنند. علاقهمندان میتوانند مقالهی هفت تکنیک ساده برای افزایش اعتماد به نفس را نیز مطالعه کنند. همچنین علاوه بر شناخت خود، شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است.
در دورهی آموزشی آکادمی بازار، دکتر احمد محمدی تاکید ویژهای بر ظاهر فروشندگان دارند. نحوهی مشتری یابی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. از دیگر سرفصلهای این دورهی آموزشی میتوان به موضوعاتی همچون آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش، نکات تاثیرگذار در جلسه فروش، انتظارات خریدار از یک ویزیتور، ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق، شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان، بایدها و نبایدهای فروش و مراحل اتمام فرایند فروش اشاره کرد.
کارگاههای عملی ارائه شده در دوره آموزشی
در دوره آموزش فروش حرفهای، کارگاههای آموزشی برگزار شده است که سرفصلهای آن به شرح ذیل میباشد:
- مدیریت زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویه ها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا ( سان تزو)
- لیست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- لیست ترس ها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- ……
برای افزایش آگاهی و مهارت در کسب و کارتان می توانید به صفحه کارآفرینی و کسب و کار مراجعه کرده و از مطالب مفید آن بهره مند شوید. هم چنین می توانید از طریق صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی اطلاعات بیشتری به دست آورید.