دوره آموزشی زبان بدن و آداب معاشرت در فروش توسط آکادمی بازار برگزار شد:
آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران تاکنون دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی با موضوعات مرتبط با برنامهریزی فروش و بازاریابی برگزار کرده است که دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» یکی از آنها است. پیش از این نیز دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر تبریز با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شده است.
دکتر احمد محمدی مدیر و موسس آکادمی بازار که در حوزهی مشاوره بازاریابی و فروش به بیش از ۱۱۰ برند معتبر و نامدار خدمترسانی کرده، سمینارهای متعددی در زمینهی آداب معاشرت فروش نیز در کارنامهی خود دارد.
برای افزایش فروش و تجربهی موفقتر در بازاریابی و فروش، لازم است مهارتهایی را کسب و در خود پرورش دهیم. مدیران فروش تنها با کلام خود محصولات و خدمات شرکتها و موسسات را به مشتری عرضه نمیکنند. مادامی که با زبان کلامی در حال توضیح و توصیف محصول و خدمات هستند، زبان بدن آنها نیز به مدد زبان کلامی در حال ارائهی اطلاعات مختلفی به مخاطب است.
سرفصلهای دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش»
در این دورهی آموزشی، مهارتهای آشنایی با ضرورت حفظ و رعایت آداب و معاشرت مناسب در مواجه با مشتریان آموزش داده میشود. یکی از اهداف این دوره آن است که مدیران فروش به اثربخشی آداب معاشرت در موفقیت ویزیتوری توجه ویژهای نشان بدهند.
در این دورهی آموزشی، انواع حالتها و زبان بدن در مواجه با مخاطب و مشتری مورد بررسی قرار میگیرد. شرکتکنندگان در این دوره میآموزند که زبان مناسب در فروش و فروشندگی دارای چه ویژگیهایی است. همچنین با چگونگی ترجمه و فهم زبان بدن مشتریان و موضوعاتی از این دست آشنا میشوند.
دوره آموزشی «زبان بدن و آداب معاشرت در فروش» برای مدیران فروش پخش گلستان در تاریخ ۳ و ۶ شهریور با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.
برخی رئوس این دورهی آموزشی عبارتند از:
- چرایی و ضرورت زبان بدن
- انواع راههای ارتباطی
- مفاهیم و تعاریف اولیه
- حرکات دست، پا، دهان و بدن بهعلاوهی معانی آن
- انواع ژستها
- زبان بدن فروشنده و مشتری
- شناسایی دروغگو
- کارگاههای مرتبط
- پخش فیلم مرتبط
- آشنایی با ضرورت حفظ و رعایت آداب معاشرت
- تاریخچه آداب معاشرت
- اصول و قواعد اصلی رعایت آداب معاشرت در فروش
- آداب تجارت و پوشش
- آداب مکالمات تلفنی
- آداب رفتار در اماکن عمومی
- آداب رفتار با همکار
- آداب نامهنویسی
- آداب رفتار با خانمها
- رفتار و Personality مناسب در فروش
- ………
بیشک تسلط و داشتن دانش در این حوزهها میتواند تاثیر شگرفی در فروش مدیران فروش و ویزیتورها داشته باشد. در صورتی که فردی بتواند در ارائهی خدمات علاوه بر زبان کلامی از زبان بدن خود نیز بهصورت موثری استفاده کند، بیشک موفقتر از رقبایی در بازار خواهد بود که به چنین مهارتهایی تسلط ندارند.
آکادمی بازار:
آکادمی بازار تاکنون دورههای آموزشی متعددی با هدف توانمندسازی کارمندان فروش، مدیران و همچنین موفقیت در بازاریابی و فروش برگزار کرده است. مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتواند شما را در جریان خدمات آکادمی بازار قرار دهد.
علاوه بر دوره آموزش ویزیتوری می توانید از پکیجهای آکادمی بازار همچون دوره ثروت بهصورت غیر حضوری استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مفاهیم مربوط به بازاریابی و فروش با هدف فروش موفقتر و موثرتر می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر محمدی مراجعه کنید.
5 پاسخ
کاش شزکت ما هم از این کارا انجام بده، خیلی تاثیر مثبتی روی کارمندان و شخصیتشون داره، همینطور پیشرفت تو کار و کیفتیش
بله قطعا برگزاری مرتب این دورهها بسیار مثمرثمر خواهند بود.
خیلی خوبه که ویدئوهای این دوره هاتون رو تو سایت منتشر می کنید واقعا ممنون
سلام وقت بخیر سمینارهایی این چنینی به صورت عمومی هم برگزار میکنید؟
سلام روزتون بخیر، برای اطلاع از اطلاعات مربوط به سمینار و دوره ها علاوه بر سایت میتوانید با شمارههای زیر تماس بگیرید:
پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021