آموزش جذب بیمه عمر با جدیدترین تکنیک‌های سال 2021

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۸ اسفند, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۶ مهر, ۱۴۰۱
آموزش جذب بیمه عمر

اگر کار روزانه شما شامل فروش بیمه نامه‌های زندگی به مردم است، شما از قبل می‌دانید که صنعت بیمه یکی از سخت‌ترین صنایع برای فعالیت است.

خصوصا جذب مشتری و فروش و رضایت متقاضیان از شما که به کار شما اعتبار می‌بخشد.

در این مقاله به شما می‌آموزیم که چگونه برای فروش بیمه خود افراد را جذب کنید. با آموزش جذب بیمه عمر همراه ما باشید.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

آموزش جذب بیمه عمر

ما با دوره آموزش بیمه به شما نکات و مهارت‌هایی برای فروش بیمه و بازاریابی بیمه به شیوه‌ای به‌روز و مطمئن را آموزش می‌دهیم. آموزش جذب بیمه عمر شامل نکاتی برای افزایش تمرکز و اعتماد به نفس و راهکارهایی برای فروش موثرتر را در برمی‌گیرد که در عین سادگی نیاز به تمرین مستمر دارد.

آموزش جذب بیمه عمر و فروش بیشتر

آموزش جذب بیمه عمر و فروش بیشتر

فروش و بازاریابی بیمه‌های عمر کار بسیار سختی است زیرا جلب اعتماد مشتریان و مشاوره برای انتخاب خدمات مناسب نیاز به آگاهی و تجربه دارد. مشتریان دقیقا به مرگ خود فکر نمی‌کنند.

گرفتن مشتری‌های جدید برای بیمه نامه‌های عمر معمولا مانند پیاده روی طولانی در صحرا است. انجام این کار بیشتر از هر بعدی مربوط به روانشناختی و شناخت مخاطب می‌شود.

به خاطر داشته باشیم که همه فکر کردن در مورد پیامدهای مرگ خود را ندارند. به خصوص هنگامی که درآمد قشر متوسط جامعه ممکن است کفاف پرداخت حق بیمه را به سختی بدهد.

اگرچه ممکن است آن‌ها حق بیمه به بیمه نامه‌‌های دیگر مانند بیمه درمان، بیمه خودرو، بیمه مسکن بپردازند، اما ممکن است برای خرید بیمه عمر تعلل کنند.

به همین دلیل است که تیم فروش شما باید سرآمد باشد، اتفاقی که بدون اتوماسیون رخ نخواهد داد. باید بتوانید تمام مزایا و جوانب آن را به مشتری توضیح دهید.

آموزش جذب بیمه عمر و نحوه فروش

آموزش جذب بیمه عمر و نحوه فروش

نحوه فروش بیمه عمر را انتخاب کنید. می‌توانید یک نماینده فروش مستقل باشید یا برای نمایندگی خاصی کار کنید. نمایندگان مستقل برای خود کار می‌کنند و محصولات بیمه‌های مختلفی را می‌فروشند.

آن‌ها از منابع شخصی خود برای راه اندازی و بازاریابی تجارت خود استفاده می‌کنند، اما معمولا کمسیون‌های بیشتری نسبت به کسانی که برای نمایندگی‌ها کار می‌کنند به دست می‌آورند. با ارائه محصولات از شرکت‌های مختلف حمل و نقل، آن‌ها می‌توانند راه‌حل‌های خاص برای مشتری‌های آینده خود تنظیم کنند.

پس از این مرحله، آماده شروع فروش هستید. شما می‌دانید که باید به مشتریان کمک کنید تا جزئیات خدمات بیمه نامه عمر را درک کنند تا آن‌ها بتوانند طرحی را که برای آن‌ها مناسب است انتخاب کنند، اما ابتدا باید این مشتریان را جذب کنید.

اگر برای نمایندگی دیگری کار می‌کنید، کارفرمای شما ممکن است با فروش شما، سرنخ‌هایی را برایتان در آینده فراهم کند. اگر به طور مستقل کار می‌کنید، باید از راه‌های دیگر منجر به تولید شوید.

بسیاری از نمایندگان مستقل لیست‌ها را خریداری می‌کنند و حتی برخی از آن‌ها از سازمان‌های بازاریابی بیمه یا سازمان‌های بازاریابی میدانی کمک می‌گیرند، تا به آن‌ها در زمینه بازاریابی کمک کنند.

فروش بیمه با سرنخ‌ها

فروش بیمه به سرنخ‌های شما کاملا مربوط است. شما باید خود را به خوبی به مشتری معرفی کنید، به زبانی که آن‌ها می‌فهمند صحبت کنید و همدلی را با شرایط آن‌ها نشان دهید.

وقتی خود را جای آن‌ها می‌گذارید، بهتر می‌توانید توضیح دهید که محصولات بیمه شما به چه درد آن‌ها می‌خورد. مشتریان دائمی به‌دنبال راه‌حل و مزایایی هستند نه لیستی از ویژگی‌ها.

بنابراین، شما باید بررسی کنید و بفهمید که چگونه ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهید مشکلات آن‌ها را حل می‌کند تا بتوانید توصیه‌های مناسب برای راه‌حل ارائه دهید. این روش فروش راه حل نامیده می‌شود و کارایی آن بیشتر از ذکر ویژگی‌هایی مانند گزارش حسابداری است.

فرآیند خرید عقب انداز

شما در فروش بیمه عمر یک فرآیند خرید عقب انداز دارید. بسیاری از شرکت‌های بیمه با تکنولوژی سنتی درگیر هستند که بیشتر آن‌ها را می‌توانید به مقررات موجود در صنعت نسبت دهید. با این حال، این بهانه‌ای برای عدم نوآوری به ویژه در زمینه جذب مشتری نیست.

برخی از فروشندگان به استراتژی استرس زا و گاها زائدی مراجعه می‌کنند. این به منظور کنار گذاشتن اثربخشی این روش‌های بازاریابی نیست بلکه تاکید بر این واقعیت است که وقتی این روش‌ها توسط فناوری پشتیبانی نشود، تقریبا بی‌فایده هستند.

پادکست - فروش بیمه عمر در 11 مرحله استثنایی

شما همچنین باید متوقف شوید و برای برتری نسبت به سایر پیشنهادات از رقبا پیشی بگیرید. بنابراین، شما چه کار متفاوتی می‌توانید انجام دهید؟ چگونه باید پیش بروید که موثر باشد؟

از طرف دیگر، بیمه‌های زندگی که شرایط خرید آنلاین را اتخاذ می‌کنند، اغلب نقایص خاصی را تجربه می‌کنند. به عنوان مثال، تجربه مشتری شدن نسبتا غیرشخصی و عمومی می‌شود و امکان ارتباط شخصی با هر مشتری را از شما می‌گیرد و کار را برای شما نسبتا سخت‌تر می‌کند.

آسیب شناسی فقدان اتوماسیون در آموزش جذب بیمه عمر

آسیب شناسی فقدان اتوماسیون در آموزش جذب بیمه عمر

استفاده از یک نرم افزار CRM خودکار می‌تواند آخرین دنده چرخ شما باشد. این یک مسیر جامع برای اجرای استراتژی فروش شما را فراهم می‌کند. فقدان آن به معنای کاهش فروش و تمدید سیاست است.

همچنین این تیم از طریق ارتباطات خودکار و شخصی شده، امکان فروش کامل به متقاضیان و همچنین رشد و فروش متقابل را از تیم فروش شما می‌گیرد.

راه حل یکپارچه CRM راهی برای پیشرفت است. رقابت زیادی برای جذب مشتریان خرید بیمه عمر وجود دارد که به‌دست آوردن آن‌ها را سخت‌تر می‌کند. استفاده از یک نرم افزار بیمه کاملا خودکار به سهولت فروش بیمه عمر کمک می‌کند.

استاد احمد محمدی
فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.
استاد احمد محمدی

از کانال‌های مختلف سرنخ دریافت کنید و آن‌ها را در فروش و جذب مشتری به کار گیرید. یک نرم افزار خودکار بیمه CRM به شما امکان می‌دهد از هر دو کانال آنلاین و آفلاین دسترسی به اطلاعات مورد نیاز داشته باشید.

شما همچنین می‌توانید سوالات مربوط به سیاست‌های موجود در دارایی‌های دیجیتال خود مانند وب سایت، وبلاگ، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و کمپین‌ها را مهار کنید.

با استفاده از این، شما می‌دانید که هدایت شما چگونه انجام می‌شود. شما همچنین از قوانین ایده‌آل تعامل آگاهی دارید و اینکه چه راهکاری برای پیگیری بهتر است تا در نهایت فروش را ببندید.

در پایان آموزش جذب بیمه عمر

در پایان آموزش جذب بیمه عمر

بسیاری از متقاضی‌ها ممکن است فکر کنند که از ترس هزینه، به بیمه احتیاج ندارند یا حاضر به خرید بیمه نامه عمر نیستند.

یا ممکن است توسط یک بانک یا قانون مجبور به خرید بیمه شوند و گزینه کم قیمت را بخواهند. در این موارد، شما باید سوالاتی بپرسید که باعث شود آن‌ها روی آنچه ممکن است بدون میزان مناسب یا نوع بیمه اتفاق بیفتد تمرکز کنند.

سوالاتی مانند:
در صورت سرقت چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر شما از دنیا بروید، خانواده شما تا کی می‌توانند با پس انداز شما زندگی کنند؟ اگر برای مدت طولانی مجروح شده یا در بیمارستان بستری باشید، چگونه از شما و خانواده حمایت می‌کنید؟

پس از دریافت پاسخ به این سال‌ها، می‌توانید توضیح دهید که چگونه راه حل‌های بیمه‌ای که ارائه می‌دهید به آن‌ها کمک می‌کند تا از این شرایط محافظت کنند.
 

4/5 - (1 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی