دوره آموزشی فروش حرفه‌ای توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۱ مهر, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۶ آبان, ۱۴۰۱
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

دوره آموزشی فروش حرفه‌ای – آکادمی بازار

برای هر شرکت و سازمانی که خدماتی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد، افزایش فروش و دوره فروش موثرتر و بالاتر بسیار اهمیت دارد. آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی مدرس و مشاور دوره آموزشی فروش حرفه‌ای و دوره آموزش ویزیتوری و کارآفرینی و کسب‌و‌کار تاکنون سمینارها و دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌ی بازاریابی و فروش برگزار کرده است.

استاد احمد محمدی
زندگی شگفت‌انگیز است، کافی است راهش را پیدا کنی.
استاد احمد محمدی

شنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۸، دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای برای مدیران فروش و کارمندان شرکت خوشگوار (Coca Cola) غرب تهران با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. پیشتر نیز  دوره اصول و فنون مذاکره با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد. همچنین مقاله‌های متعددی در بلاگ آکادمی بازار منتشر شده است که می‌تواند برای مطالعه مفید باشد. به‌عنوان مثال مقاله‌ی ۵ راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری می‌تواند راهکارهای خوبی ارائه دهد.

اهداف و محتوای دوره‌ آموزشی فروش حرفه‌ای 

از اهداف دوره‌ی آموزشی فروش حرفه‌ای می‌توان به آشنایی شرکت کنندگان با توسعه‌ی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارت‌های ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوه های ترغیب مشتریان، تکنیک‌های فروش موفق ،حفظ، ارتقاء و  وفادارسازی مشتریان اشاره کرد.

یکی از موضوعاتی که در بازاریابی و فروش باشد به آن توجه ویژه‌ای نشان داد، تفکر صحیح فروش است. مدیران فروش باید تمرکز ویژه‌ای به فرآیند فروش داشته باشند. رمز موفقیت هر برنامه فروش را بدانند و تعریف درستی از فروش و نحوه‌ی ایجاد ارتباط صحیح داشته باشند.

هر فردی که در حوزه‌ی فروش دستی دارد باید سعی کند شناخت خوبی نسبت به روحیات خودش داشته باشد. مدیران فروش باید به‌شکل موثری روی روش‌های کسب اعتماد به‌نفس خود کار کنند. همچنین علاوه بر شناخت خود، شناخت گروه‌های اصلی شخصیتی مشتریان نیز بسیار حائز اهمیت است.

در دوره‌ی آموزشی آکادمی بازار، استاد احمد محمدی تاکید ویژه‌ای بر ظاهر فروشندگان دارند. نحو‌ه‌ی مشتری یابی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. از سرفصل‌های دیگر این دوره‌ی آموزشی می‌توان به موضوعاتی همچون آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش، نکات تاثیرگذار در جلسه فروش، انتظارات خریدار از یک ویزیتور، ویژگی‌های شخصیتی فروشندگان موفق، شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان، بایدها و نبایدهای فروش و مراحل اتمام فرایند فروش اشاره کرد

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - ویزیتوری

کارگاه‌های عملی ارائه شده در دوره آموزشی فروش حرفه‌ای:

در دوره‌ آموزش فروش حرفه‌ای، کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است که سرفصل‌های آن به ‌شرح ذیل می‌باشد:

  • مدیریت زمان در هنگام ویزیت
  • پرسش‌های کوانتومی در فروش
  • اصل واگویه ها در فروش
  • دفترچه مشاهدات در فروش
  • ارزیابی رقبا ( سان تزو)
  • لیست سوالات درست از مشتری
  • پرسش از ۱۰ مشتری
  • لیست ترس ها در فروش
  • شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
  • پیگیری مشتریان کم خرید
  • ……

برای افزایش آگاهی و مهارت در کسب و کارتان می توانید به صفحه کارآفرینی و کسب و کار مراجعه کرده و از مطالب مفید آن بهره مند شوید. هم چنین می توانید صفحه اینستاگرام دکتر احمد محمدی را نیز دنبال کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی