پادکست ها

ارتباطات – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی

پادکست آکادمی بازار

آیا روش ارتباطی شما مناسب و خوب است؟ مهارت‌های ارتباطی اهمیت بسیار بالایی دارند.

شیوه ای که شما به یک مشتری، کارمند و یا یک فرد غریبه نزدیک شده یا صحبت می کنید، و همچنین روش ارائه مطالب به شنونده، چگونه است؟ آیا شما با همه مشتریان یا مشتریان احتمالی خود، با یک تن صحبت و از استایل زبانی خاص و تکنیک های متقاعدسازی یکسانی استفاده می کنید؟ این شیوه ها را در یک گروه کوچک به کار برده اید، آیا برای ارتباط با یک گروه بزرگتر هم این روش مؤثر است؟ آیا به نتیجه ای که می خواسته اید، دست یافته اید؟

البته که شما شخصیت خودتان را دارید و مطمئنم که جذاب و اجتماعی هستید، اما اگر سبک ارتباطی شما غیر منعطف باشد،‌ به بهترین نتایج دست پیدا خواهید کرد؟

مطالعه بیشتر: پادکست‌ و برنامه‌ فکرانه دکتر احمد محمدی را از دست ندهید

مطالعه بیشتر: ویزیتوری – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی

می‌توانید در قسمت بلاگ آکادمی بازار، آخرین مقاله‌های مربوط به بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و …را مطالعه کنید و درجریان آخرین گزارش دوره‌های آموزشی آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی قرار بگیرید.

همچنین می‌توانید سایر  پادکست‌های برنامه فکرانه دکتر احمد محمدی را از جمله مشتری مداری ۲ – برنامه فکرانه – دکتر احمد محمدی، اثر مرکب – برنامه فکرانه – احمد محمدی و همچنین هدف – برنامه فکرانه – احمد محمدی و مدیریت زمان – برنامه فکرانه – احمد محمدی به علاوه‌ی استعداد – فکرانه – دکتر احمد محمدی و پادکست دیگری با عنوان رژیم ذهنی – فکرانه – احمد محمدی و بسیاری دیگر از پادکست‌های برنامه فکرانه را گوش فرا دهید.

پادکست برند شخصی - پرسونال برندینگ - برنامه فکرانه
بخوانید

مهارت‌های ارتباطی

برای مثال زمان برخورد با یک کودک ، خیلی نرم تر و منعطف تر صحبت می کنید. چرا؟ زیرا به طور ناخودآگاه می دانید که آن کودک کوچک زبان شما را نمی فهمد، و همچنین می دانید که همه می توانند به تن، حالت صحبت کردن و تغییر چهره فرد عکس العمل نشان دهند. همه ما به عنوان پدر یا مادر، توان صحبت کردن کودک خود را می شناسیم و به نحوی با او ارتباط برقرار می کنیم که شاد شود.

اما به هنگام خطاب قرار دادن بزرگسالان،‌ فراموش می کنیم که هر فردی سبک ارتباطی دلخواه خودش را دارد که با سبک شخصیتی وی تعیین می شود. اگر واقعاً می خواهید ارتباط مؤثری برقرار کنید، انعطاف پذیر بودن در سبک ارتباطی تان، نکته کلیدی است. انعطاف پذیری، می تواند سرعت برقراری ارتباط شما با دیگران را افزایش دهد، ازدواج شما را بهبود بخشد و به هنگام سر و کار داشتن با کارمندان،‌ ناامیدی را کاهش دهد.

«اولین قدم برای برقراری ارتباط مؤثر، گوش دادن و تماشا کردن است.»

اگر برای اولین بار با مشتری احتمالی ارتباط برقرار می کنید، او را وادار کنید تا بیشتر صحبت کند،‌ بنابراین می توانید سبک شخصیتی و ارتباطی وی را تشخیص دهید. برای مثال یک مدیر اجرایی، ممکن است خیلی رک و صریح باشد. یک مدیر می خواهد که سریع سراغ اصل مطلب برود و مختصر و مفید صحبت کند. به منظور ارتباط با چنین شخصی،‌ شما باید مستقیماً نکات را بیان کنید، دقیق باشید، هرگز بهانه نیاورید و نتایج را مطابق با اهداف آنان تنظیم کنید.

پادکست‌ و برنامه‌ فکرانه دکتر احمد محمدی را از دست ندهید
بخوانید

با توجه به مطالب فوق، متوجه اهمیت انعطاف پذیری در برقراری ارتباط با دیگران شده اید، در این برنامه فکرانه، با آقای احمد محمدی همراه باشید تا به نکاتی مفید و عملی در این خصوص دست یابید.

برقراری ارتباط مؤثر با دیگران مهارت بسیار مهمی است. مهارتی که اکتسابی می باشد و تنها با مطالعه و شرکت در دوره ها و سمینارهای مرتبط با آن، می توان آن را یاد گرفت و تمرین نمود تا به نتایج شگرف و باورنکردنی آن دست یافت. در واقع برقراری ارتباط مؤثر با دیگران در هر شغل، مقام و مرتبه ای که باشیم، ضروری است. هر چه در این زمینه مهارت بیشتری داشته باشید، به همان میزان به موفقیت بیشتری دست خواهید یافت.

 از این رو استاد احمد محمدی، کارشناس برنامه ی رادیویی فکرانه، در سمینار موفقیت، نکاتی را در رابطه با ضرورت کسب مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران، و به طور کلی تمامی ابزارهای لازم برای موفقیت در شرایط سخت را به شما خواهند آموخت.

سمینار بزرگ موفقیت – استاد احمد محمدی

 

 

به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید 🙂

مطالب مرتبط

پادکست برند شخصی – پرسونال برندینگ – برنامه فکرانه
پادکست آکادمی بازار با موضوع «قدرت نه گفتن»
چرا نمی‌توانم روی کارهایم تمرکز لازم را داشته باشم؟
چگونه خشم خودمان را کنترل کنیم؟ (برنامه فکرانه)
چرا تنبلی می‌کنیم و کارها را به تعویق می‌اندازیم؟ – برنامه فکرانه
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
به رشد فردی و کاری تون اهمیت میدین؟
در خبرنامه آکادمی بازار عضو بشین!
با عضویت در خبرنامه می تونید بهترین مطالب، پادکست ها و ویدئوهای سایت را از دست ندید
دنبال موفقیتم
یه امتحانی بکنید! هر وقت بخواهید می تونید اشتراکتون را لغو کنید :)
close-link
بستن