همه دوست دارند پولدار شوند اما چرا نمی‌توانند

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۹ دی, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

در فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» دی کاپریو که نقش یک دلال سهام را بازی می‌کند با به کار گرفتن هوش خود و چشمان باز و حواس جمع در بازار پرهیاهو و وحشی اقتصاد سعی می‌کند با دوره ثروت ثروتمند شود. قطعا کار ساده‌ای نیست، بالا و پایین دنیای سهام از اتفاقات عادی و روال همیشگی آن است. پس چطور می‌شود که بعضی‌ها می‌توانند تورشان را پهن کنند و صید حسابی داشته باشند، در صورتی که شاید اکثر افراد هیچ صیدی را شکار نمی‌کنند؟ راز پولدار شدن چیست؟

راحت‌ترین راه برای اینکه پولدار شوید شاید این باشد که یک ارث درست و حسابی بهتان برسد و یک شبه زندگی‌تان از این رو به آن رو شود. اما در هر هزار نفر چند نفر چنین شانسی را خواهند داشت؟ اگر از بد روزگار چنین اتقاقی هیچگاه برایتان رقم نخورد، تکلیف چیست؟ راه پولدار شدن آن هم از نوع حسابی آن چگونه است؟

راز پولدار شدن را از زبان برایان تریسی بشنوید

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که اگر امسال درآمد خود را دو برابر کنید زندگی شما چگونه خواهد بود؟ اگر درآمد خود را دوبرابر کنید و مدت زمان صرف انجام کارهایی را که دوست دارید دو برابر کنید؟ هنوز بهتر است، با افرادی که دوستشان دارید؟ اگر فکر می‌کنید با این وضعیت اقتصاد این کار غیرممکن است، اینطور نیست!

راز تمرکز

تمرکز، مهمترین راز در زندگی و شغل شماست. با تمرکز روی آنچه می‌خواهید و اینکه چگونه می‌خواهید به آنجا برسید. نکته اصلی موفقیتِ واقعی، دانستن این است که چگونه و کجا باید وقت و تلاش خود را متمرکز کنید.

مدتی قبل با کسی صحبت کردم که کابل‌های فیبر نوری و سخت افزار رایانه را می‌فروشد. وی با تعجب از اینکه آیا فکر می‌کنم ایده خوبی برای متنوع سازی و فروش مجدد برنامه‌های بهبود خود به صورت آنلاین است یا خیر، پرسید. در اینجا کسی بود که نسبتاً خوب با یک تجارت کار می‌کرد و قصد داشت چشم از منبع اصلی درآمد خود بکشد تا کاری را انجام دهد که هیچ چیزی درباره آن نمی‌دانست. ایده بد!

پولدار شدن
پول

چیزی را پیدا کنید که در آن خوب هستید … و با انجام این کار پولدار شوید

اگر می‌خواهید موفق باشید، نکته اصلی یافتن چیزی است که در آن خوب هستید. تلاش‌های خود را برای کمک به مردم متمرکز کنید … و با انجام این کار پولدار شوید. شما نباید سعی کنید خود را در بسیاری از زمینه‌های متنوع مشغول کنید. برای اطمینان از بهترین نتایج، باید استراتژی تجاری و بازاریابی خود را متمرکز کنید.

به عنوان مثال، هر صاحب مشاغل موفق می‌داند که برای جذب مشتری جدید و کسب درآمد بیشتر به یک استراتژی بازاریابی احتیاج دارند. اما بیشتر آنها نمی‌دانند که چگونه و کجا باید بازاریابی خود را متمرکز کنند. آنها کمی از این و کمی از آن را امتحان می‌کنند و کمی در راه نتیجه قرار می‌گیرند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
7 قانون ثروت

تلاش های استراتژیک خود را متمرکز کنید

دانستن اینکه چگونه و کجا باید تلاش خود را متمرکز کنید، از عادت افراد موفق است. بدانید مشتریان شما کجا هستند و که هستند. سپس تمام تلاش خود را به سمت یافتن و جذب آنها به سمت کار خود هدایت کنید.

یافتن یک سیستم اثبات شده برای جلب توجه چشم انداز، ایجاد بازار فروش، تبدیل به مشتری، به حداکثر رساندن فروش و تولید تکرار فروش می‌تواند به راحتی درآمد شما را در حالی که زمان خود را در کار کاهش می‌دهید به نصف (یا حتی بیشتر) تبدیل کنید.

تمرکز خود را در کجا می‌خواهید داشته باشید؟ اکنون دوست دارم از شما بشنوم، بنابراین سوال امروز من این است که شما برای تمرکز تلاش‌های خود در این ماه برای کدام منطقه انتخاب می‌کنید؟ اکنون که تصمیم گرفتید که روی کدام بخش از تجارت تمرکز کنید، وقت آن است که اقدامی انجام شود. گزارش پیشرفت خود را بنویسید تا ناقط ضعف و قوتتان را بشناسید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی