افزایش درآمد با کمک افکار مثبت ذهن و قانون جذب چگونه ممکن است؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۹ دی, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

با یاد گرفتن چند روش بسیار ساده که به ذهن و فکر شما در مورد افزایش درآمد مربوط می شود، تلاش کنید تا با جذب انرژی های مثبت اطراف خود به افزایش درآمد برسید. به این ترتیب می توانید به آرزوهایی که زمانی آن ها را غیرممکن می پنداشتید، دست پیدا کنید. ذهن شما با عمل به قانون جذب کم کم به مرحله افزایش درآمد و یا خلق ثروت می رسد.

فواید مطالعه مقاله ذیر :

به راحتی با یادگیری عادت دادن ذهن خود به افکار مثبت، آن را آماده می کنید تا با جذب انرژی های مثبت قدرتمند و تخلیه آن از امواج و انرژی های منفی هر چه سریع تر به میزانی از افزایش درآمد که همیشه در تصور خود داشته اید، برسید. با عمل به توصیه های ذیل به تدریج کسب و کارتان بهبود می یابد و حتی می توانید به افراد دیگری که آرزوی افزایش درآمد دارند؛ نیز موارد زیر را در قالب توصیه بیان کنید و به این ترتیب به آن ها کمک نمائید.

1- نسبت به افکار خود آگاهی یابید

هنگامی که از خود سؤال می کنید که آیا من روزی میلیونر خواهم شد یا نه؛ چه چیزی در ذهن خود به عنوان پاسخ می شنوید؟ اگر ذهن شما به سؤال مذکور پاسخ مثبتی می دهد؛ به شما تبریک می گوییم  که در وضعیت ذهنی خوبی برای جذب انرژی های مثبت برای افزایش درآمد قرار گرفته اید. اما اگر ذهن شما پاسخی منفی می دهد، نگران نباشید چون قدم اول صرفاً آگاهی به وضعیت ذهنی است. همین آگاهی نیز پله اول برای افزایش درآمد است.

2- اجبار کردن ذهن به افکار مثبت درمورد افزایش درآمد

در این مرحله باید تلاش کنید که به هر طریقی که ممکن است؛ ذهن خود را وادار به تولید افکار مثبت کنید. باید ذهن خود را مجبور کنید تا نسبت به افزایش درآمد شما؛ افکار مثبتی را تولید نماید. با تمرین ذهنی به افکار مثبت کم کم باید جملات منفی ذهن شما یعنی همان غیر ممکن دانستن افزایش درآمد به جملات پرسشی تبدیل شود. به این صورت که ذهن شما مشغول به پاسخ به سؤال چگونگی افزایش درآمد شود. باید بدانید که ذهن شما بسیار هوشمند و پیچیده است و با طرح چنین سؤالاتی به دنبال پاسخ آن می رود.

3- معاشرت با افراد دارای افکار مثبت نسبت به افزایش درآمد 

اطراف خود را با آدم هایی پر کنید که همیشه در حال بیان تصورات و افکار مثبت خود راجع به گسترش کسب و کار و افزایش درآمد و سود خود هستند و تا جایی که ممکن است از افرادی که روحیات منفی دارند، دوری کنید. معاشرت با افراد مثبت نگر در موضوع افزایش درآمد، می تواند باعث ایجاد جرقه های فوق العاده مثبتی در ذهن شما و استفاده از ایده های این نوع افراد در سیستم کاری شما شود که در نهایت شما را به افزایش درآمد نزدیک می نماید.

4- یادآوری اهداف افزایش درآمدی خود به طور روزانه 

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، ظرف چند دقیقه اهداف افزایش درآمدی را در ذهن خود مرور کنید. به طور روزانه اهمیت هدف افزایش درآمد خود را به خود یادآوری کنید. اطمینان داشته باشید که بعد از مدتی تأثیر این افکار و یادآوری های ساده را خواهید دید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

نتیجه گیری:

بهترین راه برای انجام کارهای بزرگ این است که آن ها را به بخش های کوچک تری تقسیم بندی کنید و مرحله به مرحله در کار خود پیشروی نمائید. هرگز در رسیدن به اهداف مربوط به افزایش درآمد خود، عجله نکنید و گرنه ممکن است مجبور شوید که برخی کارها را دوباره تکرار کنید و زمان را ازدست بدهید. با این شیوه فکری شما مجموعه ای از نقاط رسیدن به هدف افزایش درآمد را به تدریج به یکدیگر وصل می کنید و در نهایت به هدف خود یعنی افزایش درآمد می رسید. همیشه به یاد داشته باشید که با وجود برنامه ریزی صحیح و نگرش مثبت؛ دستیابی به هر چیزی ممکن است.

  • شما چه راه های ذهنی دیگری را برای افزایش درآمد می شناسید؟
  • آیا تجربه ای از به کارگیری توصیه های فوق جهت افزایش درآمد دارید؟

[fusion_button link=”” text_transform=”” title=”” target=”_blank” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”” stretch=”default” shape=”pill” icon=”fa-smile far” icon_position=”left” icon_divider=”yes” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و سایر علاقمندان در میان بگذارید[/fusion_button]

بسیاری از ما دوست داریم افزایش درآمد داشته باشیم و معمولاً به دنبال راه های سختی همچون مشغول گشتن در شغل های سختتر، اضافه کاری کردن، از تفریح خود زدن، از خانواده و دوستان غافل گشتن و … هستیم. اما می بینیم که تعدادی از افراد اطرافمان از ما کمتر کار می نمایند و کمتر زحمت می کشند، اما درآمد بسیار بیشتری نسبت به ما دارند. ممکن است فکر کنید که آن ها از پول پدری خود استفاده کرده اند، یا شانس بیشتری دارند یا اینکه اصلاً خدا آن ها را بیشتر از بقیه دوست دارد! اما بیایید واقع بین باشیم و انقدر همه چیز را به شانس و اقبال و کلی چیزهای خرافه دیگر ربط ندهیم. شانس و اقبال توسط خود ما ساخته می شود و ثابت گشته که دلیل موفقیت این افراد با بخش مهمی از علم روانشناسی مثبت اندیشی توجیه و با بهره گیری از قانون جذب ممکن گردیده است.

داشتن نگرش مثبت و عمل به قانون جذب در همه زمینه های زندگی مفید و مؤثر می باشد. بنابراین به جای سختی دادن به خود تنها تلاش نمایید به این علم و قانون مسلط گردید و آن ها را در زندگی خود به کار بندید. یک راه بسیار ساده، کم هزینه و تأثیرگذار برای داشتن نگرش و انرژی های مثبت به پیشنهاد آکادمی بازار، استفاده از محصول بی نظیر «معجزه قدرت ذهن» می باشد. با استفاده از این محصول می توانید اختیار ذهن، افکار، عادات و رفتارهای خود را در دست بگیرید و به چنان نگرش و انرژی مثبتی دست یابید که به راحتی و سرعت بتوانید به رویاهای خود رنگ حقیقت بخشید! جهت شرکت در این دوره غیر حضوری کافی است روی لینک زیر کلیک نمایید.

دوره آموزشی غیر حضوری «معجزه قدرت ذهن»

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

18 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی