ایده کسب و کار جدید و پردرآمد در ایران و دنیا

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۷ شهریور, ۱۴۰۱
آخرین بروزرسانی: ۲۳ دی, ۱۴۰۲
کسب و کارهای جدید و پردرآمد در ایران و دنیا

راه اندازی استارت‌آپ و کسب و کار جدید بهترین راه برای کسانی است که می‌خواهند برای خودشان کار کنند و به اصطلاح آقای خودشان و نوکر خودشان باشند. اما هر ایده‌ای برای عملی شدن و رسیدن به نتیجه مطلوب باید به طور همه جانبه سنجیده شود. برخی ایده ‌های کسب و کار با اینکه در سایر کشورها می‌توانند به خوبی رشد کنند در ایران جایگاهی ندارند.

عکس این موضوع نیز کاملا صادق است. یعنی ممکن است شما ایده ای به ذهتان برسد که تنها در ایران به موفقیت برسد. بر این اساس اگر ایده کسب و کار نو در ذهن دارید قبل از هر چیز از خود بپرسید که آیا این ایده با نیازها، هنجارها و امکانات جامعه ایران سازگاری دارد یا خیر! مثلا مکانیک ماشین‌های خودران با اینکه در کشورهای مختلف درآمد بسیار بالایی دارد در ایران هیچ کاربردی ندارد. زیرا ما اصلا فناوری تولید ماشین‌های بدون راننده را نداریم.

اگر شما هم به دنبال ایده کسب و کار جدید و پر درآمد در ایران هستید یا می‌خواهید با بهترین ایده کسب و کار نو در دنیا آشنا شوید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

ایده کسب و کار جدید

یافتن ایده برای ایجاد کسب و کار خیلی هم کار سختی نیست. کافیست نیاز‌های جامعه را بشناسید و برای رفع آن‌ها راه‌حلی خلاقانه ارائه دهید. آنوقت شما اولین کسی هستید که با این ایده تجاری به سود و درآمد بالا می‌رسید.

حتی می‌توانید از کسب و کارهای سنتی ایده بگیرید و با کمی تغییر آن‌ها را به روز رسانی کنید. یا اینکه با شناسایی کسب و کار های نو و پر درآمد و استفاده از تجربیات آن‌ها فعالیت خود را آغاز کنید. اگر کمی نوآوری را چاشنی کار کنید جایگاه خوبی در بازار به دست می‌آورید.

در این بخش به معرفی ایده‌ کسب و کار های نو و پرسود در ایران می‌پردازیم.

1-    کافه یا رستوران سیار

این ایده در اغلب کشورهای دنیا و ایران در حال اجرا است و به دلیل استقبال مردم از این ایده خوشمزه رو به رشد است. این کسب و کار در کنار جذابیتی که دارد اگر با اندکی نوآوری همراه شود درآمد بسیار خوبی هم خواهد داشت.

2-    بازسازی منازل  و طراحی داخلی

یک ایده کسب و کار نو و جذاب برای کسانی است که دانش و توانایی ساخت و ساز دارند و از بازسازی فضاها لذت می‌برند، ایده بازسازی منازل و طراحی داخلی است. تعداد افرادی که می‌خواهند هر چند وقت یکبار فضای داخلی منزل یا محل کار را تغییر داده و محیط را از یکنواختی خارج کنند بسیار زیاد است.

شما با راه اندازی کسب و کاری که با کمک یک تیم بتواند همه کارهای بازسازی منازل یا طراحی داخلی را انجام دهد می‌توانید نیاز این افراد را برطرف کرده و درآمد خوبی هم کسب کنید.

3-    اجرای مراسمات

اجرای مراسمات چه شادی باشد چه عزا، آنقدر کارهای ریز و درشت دارد که اغلب افراد به دلیل مشغله زیاد ترجیح می‌دهند آن را به یک گروه حرفه‌ای بسپارند. بنابراین اگر از شلوغی و چالش‌های متنوع خوشتان می‌آید و دوست دارید در شادی و غم کنار دیگران باشید ایده کسب و کار جدید اجرای مراسمات فکر خوبی برای شروع کار است.

شما به تیمی نیاز دارید که بتواند تمام هماهنگی‌ها، خریدها، رزرو تالار و رستوران و غیره را به بهترین نحو انجام دهد. این کسب و کار اخیرا در ایران زیاد شده اما هنوز هم جا برای یک تیم پر انرژی و خلاق وجود دارد.

4-    هوشمند سازی منازل

هوشمندسازی منازل و ساختمان‌ها یکی از جدیدترین ایده های کسب و کار در دنیا است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در ایران هم چند سالی است که این ایده شروع به فعالیت کرده و در حال گسترش است. اگر به فناوری و تکنولوژی‌های نو علاقه دارید زودتر دست به کار شوید تا یکی از اولین متخصص‌ها در این حوزه باشید.

5-    دفاتر خدماتی و ارائه خدمات آنلاین

با گذشت زمان و تخصصی شدن کارها دیگر کسی برای تعمیر وسایل خانه آچار و پیچ گوشتی بر نمی‌دارد، بلکه ترجیح می‌دهد این کار را به افراد متبحر و متخصص بسپارد. همچنین دیگر کمتر کسی وقت نظافت و تمیز کردن منزل، نگهداری از کودکان و سالمندان دارد.

در این شرایط یک ایده جدید برای کسب و کار، راه اندازی دفتر خدماتی است که همه این خدمات را ارائه می‌دهد. لازم نیست شما همه این کارها را بلد باشید، فقط کافی است گروهی از افراد با تخصص‌های مختلف را دور هم جمع کرده و آن‌ها را به متقاضیان هر حرفه معرفی کنید.

استاد احمد محمدی
این نگرش شماست که موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند نه استعداد شما.
دکتر احمد محمدی

6-    پت شاپ

حتما شما هم متوجه شده اید که در ایران تعداد افرادی که به نگهداری حیوانات در منزل علاقه‌مند هستند رو به افزایش است. این حیوانات ملزوماتی نیاز دارند که یک پت شاپ می‌تواند آن‌ها را ارائه دهد. ایده کسب و کار نو راه اندازی پت شاپ یکی از ایده‌های موفق در ایران به ویژه شهرهای بزرگ به حساب می‌آید.

7-    عکاسی و فروش عکس در اینترنت

اگر یک عکاس حرفه‌ای هستید می‌توانید از این مهارت و توانایی خود به راحتی کسب و سود کنید. با ثبت صحنه‌های زیبا و ماندگار مشتری و کاربرد جذب کنید. حتی می‌توانید عکس‌های جذاب و خاص خود را در اینترنت به فروش برسانید. این کار جزو ایده های کسب و کار جدید در دنیا است. همان کاری که سایت‌هایی مانند Shutterstock و Adobe Stock انجام می‌دهند.

8-    انیمیشن سازی

انیمیشن سازی یک کسب و کار پر درآمد و پرطرفدار است که در زمینه‌های مختلف مانند تبلیغات، برنامه‌های تلویزیونی، اینترنت و بازی‌های کامپیوتری کاربرد دارد. اگر ذهنی خلاق دارید و که می‌تواند داستان بسازد و کاراکتر خلق کند راه اندازی این کسب و کار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

9-    مشاور بازارهای مالی

همه کسانی که در بازار مالی ایران (بورس) یا بازارهای بین المللی فعالیت می‌کنند دانش و تجربه تحلیل داده‌ها و نمودارها را ندارند. نداشتن آگاهی باعث می‌شود این افراد متحمل ضررهای مالی فراوانی شوند. شما با راه اندازی کسب و کار در زمینه تحلیل بازارهای مالی و ارائه خدمات مشاوره باعث می‌شوید سرمایه این افراد حفظ شده و خودتان هم به درآمد بالایی برسید.

10-    صنایع دستی

صنایع دستی ایرانی در سطح جهانی ارزش و اهمیت دارند و بسیاری از علاقه‌مندان به هنر و زیبایی در سراسر دنیا متقاضی خرید آن‌ها هستند. کسب و کار جدید خود را راه اندازی کرده و در زمینه صنایع دستی از جمله فرش و گلیم، میناکاری، قلم زنی، فیروزه کوبی، خاتم کاری و غیره فعالیت کنید.

11-    طراحی مد و لباس

یک ایده کسب و کار نو در کشوری که جمعیت جوان و به روز دارد طراحی مد و لباس است. پیشرفت مد و تنوع مدل لباس مدیون ذهن‌های خلاق و طراحان لباس است که البته درآمد خوبی را هم نصیب فعالان این حوزه می‌کند. شما می‌توانید مزونی راه‌اندازی کرده یا تولیدات خود را از طریق سایت، پیج اینستاگرام و روش‌های دیگر عرضه کنید.

پادکست - 30 ایده پولساز کسب و کار بدون سرمایه

شما اولین باشید؛ مشاغل و استارتاپ‌هایی که در ایران جایی ندارند!

▪         هم‌پیمایی، اشتراک‌گذاری خودرو

هنگامی که مالکین خودرو، برای کاهش هزینه، ترافیک و آلودگی هوا، صندلی‌های خالی خودروی خود را با مسافران هم مسیر به اشتراک می‌گذارند، به این اتفاق اشتراک‌گذاری خودرو یا هم‌پیمایی می‌گویند. این فرایند، بیش از این که درآمد مالی داشته باشد، یک عمل اجتماعی محسوب می‌شود.

▪         هم صحبت شدن با سالمندان

یکی از نیازهای اصلی افراد سالمند، حالا که اغلب تنها هستند، هم صحبت شدن با فردی باحوصله و مهربان است. این شغل، در اکثر کشورهای خارجی از رونق زیادی برخوردار است.

▪         مهندس مکانیک ماشین بدون راننده (خودران)

در همه‌ی کشورهایی که ماشین‌هایی بدون دخالت راننده برای راندن، تولید می‌شود. مهندسانی نیز برای آن‌ها وجود دارد.

▪         مشاوره بهینه‌سازی حافظه

مشاور بهینه‌سازی حافظه، فردی است که به شما کمک کند تا بیش‌ترین بهره را از مغز خود ببرید. از قدیم به ما گفتند که مویز بخورید و کندر، باهوش می‌شوید و دیرتر آلزایمر می‌گیرید!

حالا در سراسر جهان، افراد تحصیل‌کرده‌ای هستند که به افراد کمک می‌کنند تا از مغزشان بیش‌ترین بهره را گرفته و دچار آلزایمر زودرس نشوند.

به قول معروف می‌گویند که، “ز آب خرد، ماهی خرد خیزد”. کمی ریسک پذیری را با دانش و ابتکار خود هماهنگ کنید و کسب و کاری راه بیندازید که هنوز به ذهن دیگران نرسیده و البته موردنیاز مردم است. یادتان نرود که قبل از شروع، از خدمات مشاوره کسب و کار بهره مند شوید.

این روزها دنیا یک دهکده کوچک شده است، سرعت تغییرات و امکانات سفر آن‌قدر بی‌وقفه رشد می‌کند که هیچ‌کس نمی‌داند تا چند سال دیگر کجای این دنیا هستید پس بهتر است همین حالا درباره ایده‌های تازه و نو کار در دنیا آشنا شوید.

ایده‌های برتر راه‌اندازی و کسب و کارهای جدید و پردرآمد در دنیا

ایده‌های برتر راه‌اندازی و کسب و کارهای جدید و پردرآمد در دنیا

✔    بازگشایی مهدکودک

اگر فرد بچه دوستی هستید و می‌توانید مسئولیت کودکان را بپذیرید، مهدکودک شغل مناسبی است. با راه‌اندازی مهدکودک به افراد زیادی کمک می‌کنید و همچنین درآمد خوبی هم به دست می‌آورید.

علاوه بر این، برای شروع کار به سرمایه زیادی نیاز ندارید. برای آغاز نیاز به مجوزهای مربوطه هم دارید.

✔     گرفتن عکس‌های هوایی

در چندین سال اخیر عکاسی هوایی بسیار موردتوجه قرار گرفته است. وسیله‌ی موردنیاز برای عکاسی هوایی پهپاد است. البته تجهیزات این نوع عکاسی ارزان نیست. در عوض مبلغی که شما به‌ عنوان دستمزد دریافت می‌کنید هم کم نیست.

برخی املاک و مستغلات، عکاسی از مراسم عروسی، عکاسی صحنه‌های فیلم و ویدئو کلیپ‌های موسیقی و… مشتریان عکاسی هوایی هستند.

✔     ساخت و فروش تم‌های آنلاین

برای ساخت و فروش انواع تم‌ها به مهارت کدنویسی و فرانت‌اند نیاز دارید. شما می‌توانید از طریق مهارت‌های خود تم‌هایی برای وردپرس بسازید و آن‌ها را در Themeforest بفروشید.

حال اگر دانش کافی در راستای وردپرس ندارید، می‌توانید تم‌ها را با کمک Bootstrap، CSS، HTML و Js بسازید و سپس آن را در GetBootstrap منتشر کنید.

✔     مدیریت املاک

اگر قبلاً در صنعت املاک و مستغلات کار کرده‌اید یا مدیر خوبی هستید، می‌توانید به‌ عنوان یک مدیر املاک موفق شوید.

همه‌ی ما وقتی وارد یک بنگاه می‌شویم، دلمان می‌خواهد فردی آگاه و مطمئن با اخلاقی مناسب تمام فایل‌هایی که به شرایط ما می‌خورد را نشانمان دهد و همچنین فردی باشد که به‌ راحتی بتوانیم کلید خانه را به او بسپاریم.

✔     خدمات مدیریت رسانه‌های اجتماعی

داشتن یک حضور آنلاین قوی برای بقا و مرتبط ماندن در تجارت عصر دیجیتال، کلید مهمی است. جای تعجب نیست که چرا بسیاری از شرکت‌ها برای تثبیت خود در سوشیال مدیا‌ها تلاش می‌کنند زیرا اکثر مشاغل فروش و تبلیغات آنلاین دارند.

شما همچنین می‌توانید با کمک به کارآفرینان پرمشغله در مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، کسب‌ و کاری از این طریق ایجاد کنید.

اینفوگرافی نکات کسب و کار موفق

برای اینکه به ایده‌های کسب و کار خود جامه‌ی عمل بپوشانید، نیازمند فردی خبره در این زمینه هستید تا دانش و تجربیاتش را در اختیارتان گذاشته و به ایده‌ی شما سمت‌ و سوی صحیح ببخشد. امروزه شرکت‌ها و پلتفرم‌های زیادی در بازار موجودند که می‌توانند به شما مشاوره بدهند. اما در این میان انتخاب صحیح این افراد هم مطرح است.

اگر برای آغاز و یا پیشبرد کسب و کار خود به سوی سودآوری، نیازمند مشاورین کاربلد هستید، بهترین انتخاب، آکادمی توسعه کسب و کار آکادمی بازار است.

متخصصین در زمینه‌های مختلف مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوره برندینگ و … در آکادمی بازار گرد هم آمده‌اند و آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما هستند.

کلام آخر

پیدا کردن ایده کسب و کار جدید موضوعی است که این روز‌ها ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. در این مقاله چندین ایده کسب و کار نو که در ایران و دنیا قابل اجرا و انجام است را به شما معرفی کردیم. مطمئنا این لیست کامل نیست و هزاران ایده جدید برای راه اندازی کسب و کار وجود دارد که پتانسیل موفقیت و کسب سود بالا را دارند.

به نظر شما چه ایده‌هایی برای آغاز به کار کسب و کار جدید در ایران مناسب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (13 امتیاز)

سوالات متداول

اگر از یک شبکه بازاریابی خوب، مشاوره کسب و کار مناسب و ایده‌ ی جدید بهره‌مند باشید و پشتکار از خود نشان دهید، حتماً موفق خواهید شد. ایران، پذیرای ایده‌های نوین و اشتغال‌زای سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی است.
امروزه در ایران به دلیل اینکه نرخ بیکاری بالا رفته است، از سرمایه‌گذاران و راه‌اندازان کسب و کارهایی که سبب ایجاد مشاغل و سر کار رفتن افراد خواهد شد، به‌ خوبی استقبال می‌شود. به‌ راحتی می‌توانید ایده‌های پرسود خود را عملی کنید.

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

7 پاسخ

  1. من چندتا ایده خوب داشتم واسه کسب و کار، اما گرفتن مجوزها و کارهای اداریشون انقدر زیاد و پردردسر بود که بیخیالشون شدم. نزدیک دو ماه هر روز میرفتم شهرداری و اخرشم هیچی به هیچی! توی ایران یا باید پارتی داشته باشی یا پول زیاد که بتونی واسه خودت کار کنی. هر کی میتونه توی گرفتن مجوزهای شهرداری و صنعت و معدن کمکم کنه حاضرم باهاش شریک شم

  2. من خیاطی بلدم و یه ایده دارم واسه تولید لباس های سنتی دست دوز اما شخصا سرمایه ای ندارم که سایت طراحی کنم واسش و خودم هم بلد نیستم. به نظرشما با اینستاگرام کارمو شروع کنم به نتیجه میرسم؟ خودم میتونم اینستا رو میدیریت کنم تقریبا. با توجه به اینکه قیمت لباسها گرونتر از لباسهای معمولی توی بازار درمیاد و وضعیت اقتصادی مردم در ایران ایا این کار جواب میدهد؟

    1. استفاده از اینستاگرام برای شروع یک کسب و کار خلاقانه و متفاوت می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد، به خصوص اگر شما خودتان می‌توانید صفحه اینستاگرام را مدیریت کنید. اما قبل از هر چیز، نکات زیر را در نظر بگیرید:
      تحقیقات بازار:
      قبل از شروع، بازار مورد نظر خود را به دقت تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که تقاضا برای لباس‌های سنتی دست دوز در بازار وجود دارد.
      شناسایی مخاطب هدف:
      هویت مخاطبان هدف خود را بشناسید. لباس‌های سنتی ممکن است به خصوص به مخاطبان خاصی جذاب باشند.

      اطمینان حاصل کنید که قیمت لباس‌های دست دوز شما بازارپسند و متناسب با وضعیت اقتصادی مخاطبان است.
      تبلیغات و بازاریابی:
      استفاده از اینستاگرام نه تنها برای عرضه محصولات بلکه برای بازاریابی و ارتباط مستقیم با مخاطبان نیز می‌تواند موثر باشد. عکس‌ها با کیفیت و توضیحات جذاب می‌توانند تاثیرگذار باشند.
      خدمات افزوده:

      افزودن خدمات ارزش افزوده مانند سفارش‌های سفارشی، بسته‌بندی خاص یا خدمات پس از فروش می‌تواند مزیت رقابتی شما باشد.
      تعهد به کیفیت:
      اطمینان حاصل کنید که کیفیت لباس‌های شما بسیار بالاست. این می‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند و باعث موفقیت در طولانی‌مدت شود.
      استفاده از اینستاگرام می‌تواند در ایجاد حضور آنلاین و جذب مشتریان باشد، اما باید توجه داشته باشید که این تنها یک قدم اولیه است. برنامه‌ریزی موفقیت آمیز نیازمند اجرای مناسب، توجه به بازخورد مشتریان، و بهبود مداوم است

  3. من در حال حاضر بیکارم و درامدی ندارم. دوتا ایده دارم واسه کسب و کار جدید که از شما راهنمایی میخواستم واسه انتخابشون. متاسفانه نمیشه دقیق توضیحشون بدم. اولیش سرمایه نمیخواد و فقط به وقت و تلاش خودم نیاز داره، درامدش هم کم یا توی بهترین حالت معمولیه. دومیش سرمایه زیادی میخواد که خودم و اطرافیانم نداریم و باید سرمایه گذار پیدا کنم، اما درامدش نسبت به اولی خیلی خیلی بیشتره. شما باشین کدامو انتخاب میکنید؟

    1. تصمیم گیری بین این دو گزینه بسیار وابسته به شرایط شخصی شما، مهارت‌ها، اولویت‌ها و هدف‌های زندگی شماست. در زیر به بررسی برخی از جوانب مهم هر یک از گزینه‌ها می‌پردازم:

      گزینه ۱: کسب و کار با سرمایه کم
      مزایا:

      وابستگی به سرمایه کم: نیازی به سرمایه زیاد ندارید و فقط به وقت و تلاش شخصی خودتان نیاز دارید.
      آزادی زمانی: این گزینه به شما اجازه می‌دهد تا در کنار فعالیتهای دیگری که ممکن است داشته باشید، به کسب و کار خود بپردازید.
      کمبود ریسک مالی: با توجه به کمبود سرمایه، ریسک مالی شما کمتر است.
      معایب:

      درآمد پایین: احتمالاً درآمد این گزینه نسبت به کسب و کار دارای سرمایه زیاد کمتر خواهد بود.
      رشد محدود: احتمالاً رشد کمتری خواهید داشت و درآمد به‌صورت متداول خواهد بود.
      گزینه ۲: کسب و کار با سرمایه زیاد
      مزایا:

      پتانسیل درآمد بالا: این گزینه به شما امکان می‌دهد تا به عنوان سرمایه‌گذار یا کسب‌وکاردار با سرمایه زیاد درآمد بالایی داشته باشید.
      رشد سریعتر: با سرمایه بیشتر، احتمال رشد سریعتر و ورود به بازارهای بزرگتر افزایش می‌یابد.
      معایب:

      ریسک مالی بالا: بالا بردن سرمایه نه تنها فرصت‌ها را بالا می‌برد بلکه ریسک مالی نیز افزایش می‌یابد.
      پیچیدگی مدیریت: کسب و کارهای با سرمایه زیاد به دلیل پیچیدگی مدیریتی بیشتری همراه می‌شوند.
      توصیه نهایی:
      با توجه به شرایط فعلی شما که بیکار هستید و سرمایه اندکی دارید، شروع با کسب و کار با سرمایه کم می‌تواند یک گام مناسب باشد. این به شما اجازه می‌دهد تا با کمترین ریسک ممکن، تجربه کسب و کار را شروع کنید و در صورت نیاز به سرمایه بیشتر، با گذر زمان به گزینه دوم نیز متوسل شوید.

      مهمترین نکته این است که توانایی‌ها، شرایط شخصی، و اهداف شما تعیین‌کننده‌های اصلی برای انتخاب یک گزینه هستند.

  4. ما در زمینه املاک توی تهران فعالیت میکنیم. با توجه به اینکه تعداد بنگاه های املاک توی تهران خیلی زیاد هست، و با وجود سایت های متعدد و فعالیت دیوار، به نظر شما راه اندازی یک سایت آنلاین و هزینه کردن در این مورد ایده خوبی هست یا خیر؟

    1. راه‌اندازی یک سایت آنلاین در حوزه املاک در تهران می‌تواند یک ایده جالب باشد، اما نیاز به بررسی دقیق و برنامه‌ریزی دارد. در زیر به برخی از مزایا و معایب این اقدام اشاره می‌شود:
      مزایا:
      دسترسی آسانتر به مشتریان:
      امکان ارتقاء دسترسی به مشتریان و مشاوران املاک از طریق یک پلتفرم آنلاین.
      تبلیغات و بازاریابی:
      امکان انجام تبلیغات و بازاریابی هدفمندتر و افزایش شناخت برند از طریق سایت.
      پرداخت آنلاین:
      ارائه خدمات پرداخت آنلاین می‌تواند امکانات مالی را بهبود بخشد.
      گزینه‌های جستجوی پیشرفته:
      ارائه امکانات جستجوی پیشرفته برای مشتریان و افزایش سهولت در پیدا کردن ملک مورد نظر.
      گزینه‌های اطلاع‌رسانی:
      ارسال اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های مرتبط با بازار املاک به مشتریان.
      معایب:
      رقابت شدید:
      رقابت فراوان در حوزه املاک آنلاین و وجود سایت‌ها و بنگاه‌های مشابه.
      نیاز به سرمایه و زمان:
      نیاز به سرمایه زیاد برای توسعه و مدیریت سایت، هزینه‌های تبلیغات و ایجاد شناخت برند.
      مدیریت اطلاعات:
      مدیریت و به‌روزرسانی دقیق اطلاعات ملک‌ها و نگه‌داری از سایت به‌روز و مطمئن.
      تغییرات قوانین:
      تاثیر تغییرات در قوانین مرتبط با املاک بر فعالیت شما.
      پشتیبانی مشتریان:
      نیاز به ارائه خدمات پشتیبانی مشتریان موثر و سریع.
      قبل از تصمیم‌گیری، تحقیقات دقیق در خصوص بازار، رقبا، نیازهای مشتریان و هزینه‌ها اساسی است. ایجاد یک برنامه تجاری مطمئن و تست مفهوم اولیه بازار می‌تواند به شما در اتخاذ تصمیم صحیح کمک کند. همچنین، بررسی نیازمندی‌ها و ارزیابی دقیق ایده خود با افرادی که در حوزه املاک یا تجارت آنلاین فعالیت دارند، نیز می‌تواند سودمند باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی