متن تبلیغاتی برای جذب مشتری باید چگونه باشد؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۷ آذر, ۱۴۰۱
آخرین بروزرسانی: ۱۷ بهمن, ۱۴۰۲
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری

متن تبلیغاتی برای جذب مشتری اولین نقطه تماس با مشتریان است که نقش مهمی برای جذب و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل دارد. برای نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری باید به مواردی از جمله جلب توجه برای خرید محصول، ایجاد حس فوریت، شفافیت متن، استفاده از کلمات جذاب و متناسب با مخاطب هدف توجه کرد. 

در این مقاله از آکادمی بازار، در مورد تاثیر متن تبلیغاتی برای جذب مشتری، ویژگی‌های متن تبلیغاتی، نمونه بهترین متن تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف صحبت شده است، در ادامه با ما همراه باشید.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

تأثیر متن‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری

هر شرکتی برای فروش و ماندگاری بیشتر در بازار به یک متن تبلیغاتی نیاز دارد، تأثیر یک متن جذاب در جذب مشتری دست کمی از شاخص‌های کیفی یک محصول ندارد. شاید به درستی این موضوع شک داشته باشید؛

اما به یاد داشته باشید که کلمات معجزه‌گر هستند و نباید از تأثیر آن‌ها غافل شد. اجازه دهید یک مثال در مورد تأثیر متن تبلیغاتی برای جذب مشتری برای شما بزنیم تا درستی قضیه را بهتر درک کنید.

تمامی ما با جمله “صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روز است” بزرگ شده‌ایم و با تمامی وجودمان به این موضوع ایمان داریم (درستی یا نادرستی این موضوع را تأیید یا رد نمی‌کنیم)، اما بهتر است بدانید که این جمله برای اولین بار در قرن نوزدهم توسط جیمز کالب جکسون (James Caleb Jackson) و جان هاروی کلوگ (John Harvey Kellogg) برای فروش بیشتر غلات صبحانه (Corn flakes) اختراع شد.

تأثیر متن‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری

بله درست است، این جمله توسط این دو شخص برای فروش بیشتر غلات گفته شده است و به همین سادگی یک شعار تبلیغاتی برای دهه‌ها توانسته است، در ذهن افراد رسوخ کند.

برخلاف فروشندگان که شانس‌های زیادی برای جذب یک مشتری دارند، یک متن تبلیغاتی برای جذب مشتری، تنها یک شانس دارد پس بهتر است هر چه در چنته دارید رو کنید و بهترین خود باشید.

اگر تا حالا به تأثیر متن‌های تبلیغاتی برای جذب مشتری شک داشتید، بعد از این مثال احتمالاً شک شما از بین رفته باشد و به معجزه کلمات ایمان آورده‌اید.

برای هر شرکت واجب است که شعار تبلیغاتی خود را داشته باشد و از طریق آن در مردم اشتیاق خرید اجناس خود را ایجاد کند. اما آیا هر شعار تبلیغاتی مناسب و تأثیر گذار است؟ قطعاً پاسخ ما به شما یک “خیر” قاطع است. متن تبلیغاتی مناسب دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به معرفی ویژگی‌های آن می‌پردازیم.

یک متن تبلیغاتی موفق دارای چه ویژگی‌ها است؟

قبل از هر توضیحی باید بدانید که نوشتن یک هنر است، اما برای نوشتن یک متن تبلیغاتی به هنر (خلاقیت، زیبایی شناسی، تسلط و مهارت ویژه) و تخصص (آزمون و خطا، بهبود کسب و کار، روانشناسی فروش) با هم نیاز دارید. معمولاً برای نوشتن یک متن تبلیغاتی مناسب نیاز دارید تا از این دو عنصر استفاده کنید.

اینفوگرافی چهار گام برای نوشتن شعار تبلیغاتی

در زیر لیستی از نکات مهم که در هنگام نوشتن یک متن تبلیغاتی باید به آن توجه داشته باشید، نوشته شده است:

·         از حاشیه رفتن بپرهیزید

شما باید اطلاعات اصلی و مهمی از محصول خود را در اختیار مشتری‌های خود قرار دهید. شما باید به طور کامل از نیازهای مشتری‌های خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید مهم‌ترین ویژگی‌های محصول خود را در غالب یک متن تبلیغاتی در اختیار آن‌ها قرار دهید.

·         متن تبلیغاتی شما باید ساده و دوستانه نوشته شده باشد

زبان متن تبلیغاتی شما باید کاملاً دوستانه و ساده باشد، هیچ‌گونه ابهامی در خصوص کلمات نوشته شده برای مشتری نباید وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید : چطور از حس شوخ طبعی در ارتباط با مشتری استفاده کنیم؟

·         متن تبلیغاتی شما باید به گونه‌ای باشد که در مخاطب ایجاد انگیزه کند

متن شما باید به نوعی نوشته شده باشد که در همان کلمات ابتدایی در مخاطب ایجاد انگیزه کند. این ایجاد انگیزه مثبت در مخاطب باعث می‌شود که خواننده ترغیب به خواندن متن تبلیغاتی شما هر چند طولانی شود و باید بدانید که این موضوع برای تبلیغات شما یک نکته بسیار مهم است.

البته توجه داشته باشید در متن تبلیغاتی خود وعده‌ای ندهید که توانایی انجام آن را نداشته باشید.

·         متن تبلیغاتی که می‌نویسید باید شبیه به یک داستان باشد

همه عاشق داستان هستند. همه دوست دارند در خصوص افرادی که دوستشان دارند، داستان‌هایی بشنوند.

·         متن تبلیغاتی شما می‌تواند مکالمه بین دو نفر باشد

این نوع از متن تبلیغاتی به‌ صورت مکالمه بین دو نفر (مشتری و فروشنده) نوشته می‌شود. زبان نوشتار این نوع از مکالمه‌ها نباید تفاوت زیادی با زبان محاوره‌‌ای فروشندگان داشته باشد.

·         سعی کنید در متن تبلیغاتی خود از کلمه رایگان استفاده کنید

شاید فکر کنید کلمه “رایگان” لوس شده است و استفاده از آن در متن تبلیغاتی شما کاملاً بی فایده است؛ اما باید بدانید که مردم بی‌نهایت عاشق اجناس رایگان هستند و تمام چیزهای رایگان (هر چند کوچک) را دوست دارند. برای اثبات این نتیجه که مردم چقدر عاشق جنس رایگان هستند تیم نویسنده این محتوا در بین چند نفر از همکاران خود آزمایشی انجام داد.

در این آزمایش از همکاران خود خواستیم تا بین کیک خامه‌ای که قیمت آن 30 هزار تومان است و کیک یزدی با قیمت 5 هزار تومان (البته که قصد توهین به جایگاه والای کیک یزدی را نداریم!) یکی را برای میل کردن با چای انتخاب کنند.

سعی کنید در متن تبلیغاتی خود از کلمه رایگان استفاده کنید

نتایج به دست آمده در کمال تعجب نشان داد که 70 درصد از همکارانمان کیک خامه‌ای را انتخاب کرده‌اند. آزمایش را جور دیگری انجام دادیم و از آن‌ها خواستیم که بین کیک خامه‌ای که قیمت آن 25 هزار تومان است و کیک یزدی رایگان یکی را انتخاب کنند. این بار 65 درصد از همکارانمان کیک یزدی رایگان را انتخاب کردند و آن هم فقط به یک دلیل، مردم عاشق چیزهای رایگان هستند!!!.

·         از کلمه‌هایی استفاده کنید که شما را به نسبت بقیه متمایز کند

از کلمه‌هایی استفاده کنید که شما را به نسبت بقیه متمایز کند

یکی دیگر از تکنیک‌های نوشتن متن تبلیغاتی قوی و مؤثر، بهره گرفتن از کلماتی است که شما را به نسبت سایر رقبای خود متمایز می‌کند.

برای مثال در محصولات کشاورزی استفاده از کلمه ارگانیک می‌تواند، تأثیر بسیار زیادی در میزان فروش شما داشته باشد. استفاده از کلمه “برای نخستین بار در ایران” نظر هر شخصی را به خود جلب می‌کند. پس تا جایی که می‌توانید از کلمات انحصاری استفاده کنید تا شما را رقبایتان متمایز کند.

·         برای اجناس خود امتیازهای با فرصت محدود در نظر بگیرید و آن را در شعار تبلیغاتی خود برجسته کنید

تجربه از دست دادن هر چیزی (فرصتی) برای ما آزار دهنده است، حتی اگر آن فرصت کوچک و ناچیز باشد. برای مثال در نظر بگیرید که در متن تبلیغاتی یک تولید کننده جوراب نوشته شده است که به هزار نفر اول که به این شماره پیام دهند، یک جفت جوراب رایگان هدیه می‌دهیم.

ناخودآگاه جوراب به مهم‌ترین پوشاک ما تبدیل خواهد شد؟ اما آیا یک جوراب قیمت زیادی دارد و یا اصلاً داشتن یک جوراب چه اهمیتی برای شما دارد؟ این موضوعات به هیچ عنوان مهم نیست، ذهن ما می‌گوید که این یک معامله برد، برد است و قبل از آنکه دیر شود، باید پیامک خود را ارسال کنید تا یکی از 1000 نفر برگزیده برای دریافت جوراب رایگان شوید.

استاد احمد محمدی
بسیاری از محصولات کوچک به واسطه تبلیغات صحیح، بزرگ شدند.
دکتر احمد محمدی

·         در متن تبلیغاتی خود از واژه ضمانت و تضمین استفاده کنید

در سال‌های گذشته تعداد اجناس اصل در بازار به حدی زیاد بود که اجناس تقلبی از دور دست‌ها فریاد می‌زدند، ای مردم ما بدل هستیم (حس شوخ طبعی نویسنده برانگیخته‌شده است)، اما در سال‌های اخیر و با ورود جنس‌های چینی به بازار و در نتیجه آن قرق بازار توسط این اجناس می‌توان گفت به ندرت و انگشت شمار می‌توان در بازار جنس اصل پیدا کرد.

شما اگر به دنبال جذب اعتماد مردم هستید، باید محصولات و خدمات خود را ضمانت کنید. البته باید توجه کنید که ضمانت و تضمین کالا نباید در حد شعار باشد و شما موظف هستید تا تمام قد از محصولات خود حمایت کنید.

استفاده از عبارت‌های مانند “تا یک هفته ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت”، “پشتیبانی 24 ساعته”، “تضمین تعویض کالا در صورت هر گونه مشکل” و … عبارت‌های هستند که معجزه می‌کنند و هر کسی را وادار می‌کند تا به شما اعتماد کند.

·         از کلمه بهترین در متن تبلیغاتی خود استفاده کنید

همه ما می‌دانیم که استفاده از کلمه بهترین روش مؤثر برای جذب مشتری است. دو جمله “نحوه خرید بلیت قطار” و “بهترین راه برای خرید بلیت قطار” را با هم مقایسه کنید، کدام جمله بهتر است؟ قطعاً همه ما یک جواب داریم و آن هم جمله‌ای است که با بهترین شروع شده است.

آشنایی با شعار برندهای معتبر و معروف دنیا

برندهای معتبر و معروف دنیا سعی کرده‌اند تا شعارهای کوتاه ولی پر معنی را برای خود انتخاب کنند در ادامه خواهید دید که یک جمله چند کلمه‌ای تا چه اندازه می‌تواند بر میزان فروش شما تأثیرگذار باشد.

برند نایک (NIKE)

شعار تبلیغاتی نایک

بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار شعار شرکت نایک با عنوان “JUST DO IT” (فقط انجامش بده) را بهترین شعار قرن 20 ام می‌دانند.

چند کلمه ساده یک مفهوم زیبا خلق کرده‌اند و شما را وادار می‌کند تا پا را از مرزهای ذهنی که برای خود کشیده‌اید، فراتر بگذارید.

بهتر است بدانید برند نایک با کمپین فقط انجامش بده بین سال‌های 1988 تا 1998 سهم خود از بازار کفش و لوازم ورزشی آمریکا را از 18 درصد به 43 درصد افزایش داد. در حال حاضر نایک را می‌توان بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تولید لوازم و تجهیزات ورزشی دانست.

شرکت آدیداس (Adidas):

شعار تبلیغاتی شرکت آدیداس

“غیر ممکن وجود ندارد”

آدیداس یکی از رقبای جدی نایک به شمار می‌رود، به طور ناخودآگاه زمانی که شما این شعار را می‌شنوید، روحیه جنگندگی در شما بیدار می‌شود و انسان را وادار می‌کند تا برای چیزی که می‌خواهد بجنگد.

یک کتونی آدیداس بپوشید و مدام شعار آن را در ذهن خود مرور کنید، سپس برای رسیدن به موفقیت قدم‌های استوارتر بردارید.

شرکت کانن (Canon):

شعار تبلیغاتی شرکت کانن

“آن چیزی را که ما باور داریم ببینید.”

شرکت نیکون (Nikon):

شعار تبلیغاتی شرکت نیکون

“در قلب تصویر” شعار این شرکت بزرگ تولید کننده دوربین است.

شرکت کوکاکولا (Coca – Cola):

شعار تبلیغاتی شرکت کوکاکولا

این شرکت در سال‌های مختلف شعارهای مختلفی داشته است از جمله معروف‌ترین این شعارها می‌توان به “کوکاکولا بنوشید”، “می‌خواهی سرحال شی، درب قوطی را باز کن” و “خوشمزه و تازه” اشاره کرد.

شرکت مک دونالد (McDonald’s):

شعار تبلیغاتی شرکت مک دونالد

 شعار این شرکت “I’m lovin it” به معنی من عاشقشم است.

شرکت کی اف سی (KFC):

شعار تبلیغاتی شرکت کی اف سی

شعار این شرکت تنها دو کلمه “غذای عالی” است.

شرکت ماشین سازی پورشه (PORSCHE):

شعار تبلیغاتی شرکت ماشین سازی پورشه

 این برند نیز برای خود شعار کوتاه “جایگزینی نیست” را انتخاب کرده است.

شرکت همراه اول:

شعار تبلیغاتی همراه اول

این شرکت از شعار زیبای “هیچ‌کس تنها نیست” استفاده می‌کند، به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در بین شرکت‌های ایرانی شعار شرکت همراه اول است.

پارسی کولا:

شعار این شرکت قدیمی تولید کننده نوشیدنی در ایران جمله “شادمانه نوشیدن رسم پارسیان است” می باشد. 

شرکت چسب رازی:

شعار تبلیغاتی چسب رازی

“همه راضی از چسب رازی”

پودر کیک رشد:

شعار تبلیغاتی کیک رشد

“به همین سادگی، به همین خوشمزگی”

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، اکثر شرکت‌ها و برندهای پر آوازه از شعارها و متن‌های تبلیغاتی کوتاه اما تأثیرگذار استفاده می‌کنند. پس می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که برای تأثیرگذاری بر ذهن مشتری لازم نیست زیاد توضیح دهید، بلکه نیاز است تا خوب بنویسید.

برندهای ایرانی نیز مانند برندهای خارجی در انتخاب شعارهای تبلیغاتی خود موفق عمل کرده‌اند و بسیاری از شعارهای تبلیغاتی این شرکت‌ها به قدری زیبا هستند که برای سالیان سال در ذهن ما مانده است. پس می‌توان گفت برای ماندگاری در ذهن‌ها باید شعار مناسب و زیبایی داشته باشید.

اینفوگرافی شناسه های برند

بهترین متن‌های تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف

به عنوان راهنما در انتخاب شعار و متن تبلیغاتی برای جذب مشتری در ادامه به چند متن تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف اشاره خواهیم کرد.

متن تبلیغاتی برای رستوران (سنتی، فست‌فود، فوت کورت و …):

وقتی سر و کار شما با خوردنی است، باید خوشمزه بنویسید. علاوه بر خوشمزه نوشتن باید متن شما به نحوی نوشته شود که مشتری از کیفیت شما خیالش راحت باشد.

  1. به سرزمین خوشمزه‌ها خوش آمدید.
  2. ما اینجا هستیم تا خوشمزه‌ها را برای شما آماده کنیم.
  3. مواظب انگشتان خودتان باشید.
  4. طعمی برای آینده.
  5. لذت خوردن یک غذای خوشمزه در محیطی دلنشین.
  6. تجربه یک حس متفاوت.
  7. طعم‌ها را زندگی کنید.
  8. طعم‌ها را با ما تجربه کنید.
  9. غذای خوب نیازی به تعریف نداره، بیا و امتحان کن.
  10. لبخند رضایت شما، تنها هدف ماست.
  11. طعمی که دوست دارید.
  12. طعمی که به یاد خواهید داشت.
  13. هر روز، یک مزه جدید.
  14. طعم یک تجربه متفاوت.
  15. اجازه دهید تا ما غذا را برای شما آماده کنیم.
  16. وقتی گرسنه شدی، انتخاب اولتان ما خواهیم بود.
  17. این همان طعمی است که دنبالش بوده‌اید.
  18. یک وعده غذای متفاوت.
  19. غذا بدون حد و مرز.
  20. بهترین‌ها را اینجا پیدا خواهید کرد.

متن تبلیغاتی برای فروشگاه کیف، کفش و …

هنگامی که می‌خواهید یک کیف و کفش را معرفی کنید، بهتر است در متن تبلیغاتی خود به ذکر برند، اصل بودن جنس، کیفیت آن، انواع رنگ و … بپردازید.

  1. اگر نمی‌دانید چه چیزی بخرید، بهتر است تا سلیقه خود را با ما در میان بگذارید، ما بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. تنوع و کیفیت اجناس در فروشگاه ما بسیار بالاست و هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. منتظر قدم‌های شما هستیم.
  2. فروشگاه کیف و کفش ما این افتخار را دارد تا انواع کیف و کفش را در سایز‌های کوچک و بزرگ به شما عرضه کند. پذیرای قدم‌های شما هستیم.
  3. اگر به دنبال خاص‌ترین‌ها هستید، ما را فراموش نکنید.
  4. مژده به تمام عاشقان کیف و کفش، فروشگاه ما بهترین عرضه کننده کیف و کفش این ماه افتتاح می‌گردد.
  5. یک کیف و کفش بخر، یکی را مهمان ما باش.
  6. اگر به دنبال خاص‌ترین‌ها هستید، به ما سر بزنید.

متن تبلیغاتی برای فروشگاه مواد غذایی:

متن تبلیغاتی برای فروشگاه مواد غذایی
  1. سوپر مارکت … آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی (حتی در ایام تعطیل) با قیمتی مناسب به همه شهروندان گرامی است. رضایت مشتری تنها هدف ما است.
  2. بهترین سوپرمارکتی که تا حالا دیده‌اید، هر محصولی که اراده کنید به صورت 24 ساعته و بدون کوچک‌ترین معطلی در دسترس شما خواهد بود. کافی است تا سری به سوپر مارکت … بزنید و بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت دریافت کنید. وقت کافی برای سر زدن به مغازه نداری و سرت شلوغه، تلفن خودتون رو بردارید و زنگی به ما بزنید، ما در هر ساعتی از شبانه‌روز در کوتاه‌ترین زمان محصول شما را آماده و درب منزل تحویل خواهیم داد. تازه یادتون نره تحویل کالا درب منزل کاملاً رایگان است. منتظر شما هستیم.
  3. می‌خواهی همه خریدهاتو یک جا انجام بدی، آدرس ما رو یادداشت کن. شاید وقت کافی برای سر زدن به قصابی، میوه فروشی، نانوایی، شیرینی پزی و … را نداشته باشید، همه این خدمات در فروشگاه ما به‌ صورت 24 ساعته ارائه می‌شود. رضایت شما هدف ماست.
پادکست - راز موفقیت برندهای بزرگ(دیزنی)

چند متن تبلیغاتی زیبا برای جذب مشتری:

  1. نگران برگزاری مراسم خود هستید، دیگر لازم نیست نگران باشید. کار را به کاردان بسپارید و خیال خود را از تشریفات مراسم راحت کنید (متن تبلیغاتی برای شرکت تشریفاتی مجالس).
  2. چند وقت دیگه کنکور داری و استرس بلایی سرت آورده که روز و شب رو تشخیص نمیدی؟ این همه درس خوندی و پولاتو صرف کلاس کنکور، کتاب کمک آموزش و … کردی، آخرشم هیچی؟ ما برای شما یک راه حل اختصاصی داریم با این تکنیک می‌تونید همه نکات کنکوری درس‌ها رو یاد بگیری و با خیال راحت به سراغ غول کنکور بری. تماس خود را با ما حفظ کنید (متن تبلیغاتی برای مؤسسه کنکور)
  3. کیفیتی که انتظارش را می‌کشید و قیمتی که انتظارش را ندارید (مناسب برای تمام فروشگاه‌ها).
  4. منحصر به فرد، سالم، زیبا و خوش اندام باش! ما اینجا هستیم تا از شما همان چیزی را بسازیم که سال‌ها آرزویش را داشته‌اید (متن تبلیغاتی برای سالن‌های ورزشی و بدنسازی)
  5. برای رساندن شما به آرزو‌هایتان راه را برایتان هموار کردیم با تخفیف‌های ویژه و جادویی در فروشگاه … . در این فروشگاه همه چیز ارزان و در دسترس است، تنها یک هفته فرصت دارید تا رؤیاهای خود را به حقیقت بپیوندید. فرصت را از دست نده و همین الان سر به فروشگاه … بزنید و هر آنچه را که نیاز دارید، انتخاب کنید (متن تبلیغاتی برای تمامی فروشگاه‌ها)
  6. از گرم‌ترین نقطه دنیا تا سردترین نقطه آن از دل کویر تا وسط جنگل، هر جایی که دوست داشته باشید، ما شما را به آنجا می‌بریم (متن تبلیغاتی برای شرکت‌های توریستی).
  7. داشتن هر خانه سهم هر کسی از زندگی است، برای پیدا کردن و ساختن خانه دلخواهتان روی کمک ما حساب ویژه‌ای باز کنید (متن تبلیغاتی برای مشاور املاک و شرکت‌های عمرانی).
  8. همیشه حق با مشتری است (متن تبلیغاتی برای هر کسب و کار مشتری محوری)
  9. این اطمینان را به شما می‌دهیم که قیمت محصولات ما از تمامی رقبایمان کمتر است؛ اگر واقعیت غیر از این بود یک محصول انتخاب کنید به رایگان تقدیم شما خواهد شد (متن تبلیغاتی برای هر کسب و کار مشتری محوری).
  10. چند دقیقه وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا ما جهان را به شما نشان دهیم (متن تبلیغاتی برای گروه خبری).
  11. یک مبل زیبا انتخاب کنید و کانون خانواده خود را گرم نگه دارید (متن تبلیغاتی برای فروشگاه مبل).
  12. تجربه خرید از ما شما را عاشق این کار خواهد کرد (متن تبلیغاتی برای هر کسب و کار مشتری محوری).
  13. اینجا هر چیزی که باب میلتان باشد را پیدا خواهید کرد.
  14. بهترین‌ها تخصص ماست.
  15. بهترین‌ها چیزی است که همیشه اینجا پیدا خواهید کرد.
  16. می‌خواهی بیشتر خرید کنی و کمتر بپردازی؟ سری به فروشگاه ما بزن.
  17. زیبایی خود را به رخ بکشید (متن تبلیغاتی برای سالن‌های آرایشی و پیرایشی)

سخن نهایی

در این مقاله آکادمی بازار، با بهترین متن تبلیغاتی جذب مشتری و نمونه‌های مختلف متن تبلیغاتی کسب و کارهای مختلف، شعار برندهای معروف دنیا، ویژگی‌های متن تبلیغات جذب مشتری آشنا شدید. اگر سوالی در زمینه ویژگی‌ها و متن تبلیغاتی برای جذب مشتری دارید می‌توانید از طریق کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.

5/5 - (23 امتیاز)

سوالات متداول

هوشمندانه، واضح، قدرتمند، به یادماندنی.
tagline تگ لاین یک متن کوتاه است که بعد از نام برند می آید و slogan یا شعار تبلیغاتی یا عنوان کمپین تبلیغاتی همان طور که از نامش پیداست همان شعاری است که هویت شنیداری برند را می سازد.
motto به عنوان یک شعار تبلیغاتی با کاربرد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فلسفی به کار می رود.
درسنامه جذب مشتری

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

2 پاسخ

  1. درود و شاد باش خدمت استاد محمدی و تیم توامندشون
    بسیار عالی و کاربردی مسائل رو فرموده بودید
    متاسفانه از نظر نگارش قلم قویی ندارم و ضمینه فعالیت ما دستگاههای تصفیه آب هستش , ممنون و سپاسگزار میشم در این خصوص از کمک و راهنمایی با ارزشتون ما رو در جهت بهتر دیده و معرفی شدن یاری فرمایید.
    پاینده و سرافراز باشید

    1. سلام و درود کاربر گرامی سایت آکادمی بازار
      از اینکه این مقاله برای شما مناسب بود ، خوشحالیم
      در صورت نیاز به مشاوره و کمک با شماره 021-88993288 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی