دوره آموزش بیمه برای نمایندگان بیمه ایران در شیراز توسط استاد احمد محمدی موسس آکادمی بازار در تاریخ ۲۲ مردادماه ۱۳۹۸ برگزار شد.
تقویت فرهنگ فروش، یکی از نیازها و دغدغههای سازمانها و شرکتهای بزرگ محسوب میشود. توسعه و ارتقا تفکر دوره فروش و برنامهریزی موثر برای این مهم، موضوعی است که اگر بهوقت لازم به آن توجه نشان داده نشود، میتواند عواقب جبرانناپذیری برای شرکتها و سازمانهای بزرگ ایجاد کند. بازاریابی بیمه و فروش بیمه برای برخی از شرکتها، شریان حیاتی و اصلی سازمان بهحساب میآید که اگر این بخش مهم نتواند به کار خود بهشکل درستی ادامه دهد، کل سازمان تحتالشعاع قرار خواهد گرفت.
از اهداف این دوره میتوان چگونگی تقویت فرهنگ فروش در سازمان، توسعه تفکر فروش و برنامه ریزی موثر فروش، چگونگی جذب نیروی فروش توانمند و آموزش آنها، کسب مهارتهای رهبری تیم فروش و استراتژیهای گوناگون در جهت اجرا برنامه فروش و نحوه برنامهریزی، تشکیل، اجرا و بهبود در تیم فروش میتوان اشاره کرد.
محتوای دوره آموزشی مربیگری در فروش
بهعلاوه، جنبههای روان شناختی فروش موفق و فرمول عملکرد و نحوه سبک رهبری همچنین چگونگی جذب نیروی مناسب فروش از موضوعات مهم دیگری هستند که باید به آنها تسلط داشت. از دیگر محورهای آموزشی این دوره میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
نقش مدیران فروش در هر سازمان و شرکتی اهمیت دارد. در نتیجه از رئوی اصلی دوره به نقش مدیران فروش، تشکیل یک تیم فروش پیشرو، نحوه شروع به کار تیم فروش و مدیریت بر مبنای اهداف فروش پرداخته میشود.
ارزیابی عملکرد تیم فروش، آموزش نیروی فروش، نحوه برنامه ریزی برای فعالیت های مرتبط با فروش، تشریح نیازهای اساسی فروشندگان، چگونگی تمرکز فروشندگان، انضباط در تیم فروش، کسب مهارت های رهبری تیم فروش، نحوه جاذبه و دافعه در برخورد با تیم فروش، الگو سازی در اعضاء تیم و ایجاد محیطی پیشتاز از دیگر محورهای آموزشی این دوره آموزشی بود.
آکادمی بازار مرجع موفقیت ایران، مجموعهای غنی از مقالههای مختلف در زمینههای بازاریابی و فروش، موفقیت، ذهن قدرتمند و … ارائه میدهد. بهعلاوه کاربران میتوانند از دورههای آموزشی این مرکز همچون دوره آموزش ویزیتوری تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.