دوره مدیریت بازاریابی
در این دوره مدیریت بازاریابی آموزش داده می شود چگونه با شناخت مفاهیم بازاريابی و سیاستهای نفوذ در بازار و گسترش سهم بازار محصول یا خدمت بر مبنای اصول نوین و علمی بازاریابی بتوان به موفقیت در بازار دست پیدا کرد و با استفاده از استراتژیهای بازاریابی ، كسب مهارت های فروش و توسعه تفکر فروش در اجرای برنامه بازاریابی بوسیله تکنیک های بازاریابی به نفوذ موثر در بازار و فروش مورد دلخواه موفق شد .
- مدرس دوره: استاد احمد محمدی
- مدت زمان دوره: 8 تا 16 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره مدیریت بازاریابی
تا حالا ارزیابی کرده اید چه میزان کسب و کار شما از اصول بازاریابی بروز برخوردار است؟
قلب کسب و کار شما در سینه بازاریابی آن میتپد. بیشتر ابعاد کسب و کار شما به اصول بازاریابی موفق وابسته هستند. چتر گسترده بازاریابی روی تبلیغات، روابط عمومی، ترویج و فروش سایه میاندازد. رقابت شدید و سرعت تغییرات در بازارها و روندهای پیش بینی نشده اقتصادی باعث شده تا اهمیت توجه به بازاریابی و فروش نسبت به چند سال گذشته دو چندان گردد. رعایت اصول بازاریابی و فروش از عوامل حیاتی حفظ و نگه داشت جایگاه کسب و کارها در دنیای امروز است.
دستاوردهای دوره مدیریت بازاریابی
- آشنایی با مفاهیم بازاریابی
- شناخت استراتژیهای بازاریابی
- تکنیک های بخش بندی بازار
- یادگیری شیوه های اجرای برنامه بازاریابی
- بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی
- تسلط بر سياست هاي قيمت گذاري
- كسب مهارت های فروش و بازاریابی
- آشنایی با کانالهای توزیع و ابزارهای تبلیغاتی
نفود و فروش بالا
در این دوره مدیریت بازاریابی با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی از تجربه آموزش حداقل15000 فروشنده و تیم های بازاریابی و فروش در شرکتهای متعدد با ارائه تکنیک های موثر آموزش داده می شود چطور روش هایی موثر و علمی را در فرایند بازاریابی وفروش پیاده نمایند تا بتوانند به نفوذ در بازار و فروش بالا دست پیدا کنند .
در این دوره با تکیه بر تجربه کار با تیم های بازاریابی و فروش 200 شرکت و سازمان در سراسر کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی آموزش داده می شود چطور بتوان اصول و تکنیک های بازاریابی را با توجه به نوع صنعت و کسب و کار شرکت پیاده و اجرایی نمود تا بتوان به اهداف مورد در نظر در بازار دست یافت.
سرفصلهای آموزشی دوره مدیریت بازاریابی
- شناخت اهمیت بازاریابی
- تعاريف و مفاهيم پايه بازاریابی
- آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
- مدیریت فرایندهای نوین بازاریابی
- شناسایی بازار هدف
- نحوه صحیح تقسيم بازار
- اثرگذاری بر روی مشتریان
- آميخته بازاریابی چیست؟ و انواع مختلف آن
- بررسی شرکتهای موفق داخلی و خارجی
- تحقيقات بازاريابی
- ممیزی در بازاریابی
- فعاليت های بازاريابی
- بازاریابی رابطه مند
- سياست های قيمت گذاری
- چگونگی ورود به بازارهای داخلی
- تفاوت های بازاريابیكالا و خدمات
- کانالهای توزیع و تکنیکها و ابزارهای تبلیغاتی
مخاطبین دوره
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- کارکنان واحد فروش و بازاریابی
- کارکنان واحد ارتباط با مشتری
- علاقه مندانی كه ميخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه شناخت بازارافزایش دهند.
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- کسانی که در فرایند بازاریابی و فروش خود بصورت سنتی عمل نموده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود ندارند.
- افرادی که احساس می کنند بازاریابی و فروش محصولات و خدمات کاری ساده و غیرتخصصی است .
- افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات ندارند.
مورد اعتماد مشتریانمان هستیم
آموزش بیش از 20,000 فروشنده
تجربه کار با 200 برند برتر
پرورش 10,000 ویزیتور
آموزش 7,000 نماینده فروش
مدرس دوره
استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- کارآفرین و بنیان گذار آکادمی بازار با 1,000,000 کاربر
- موسس استارت آپ ستاره یاب
- 23 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 200 برند و 25 صنعت بزرگ کشور
- محقق، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توسعه فردی و توانمند سازی کارکنان
- عضو انجمن بازاریابی ایران و اروپا
- پرورش بیش از 20,000 فروشنده، 10,000 ویزیتور، 7,000 نماینده فروش و برگزاری 150,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- کارشناس رادیو اقتصاد
- نویسنده و مترجم چند کتاب از جمله: "کتاب خلق برند برتر"
- انجام بزرگترین کار تحقیقاتی در حوزه فروش ایران جهت شناخت فرهنگ فروشندگی با جامعه آماری چند هزار فروشنده
سوالات متداول
- صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
- فروشندگان و ویزیتورها
- شاغلین صنوف مختلف
- افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند
برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.
جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.
خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شود، در دوره، آموزش داده می شود
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .
در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.
با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .
جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.
22 پاسخ
برای بازاریابی چه کارایی باید انجام داد؟
سلام همراه گرامی
برای بازاریابی باید اقدامات متعددی انجام داد که دقبق و جامع توی دوره توضیح داده میشه.
بازاریابی در موفقیت کسب و کار چقدر موثره؟
سلام همراه عزیز، با دیدن این دوره پاسخ به سوالت رو میگیری
نحوه انجام ثبت نام رو توضیح بدین
سلام کاربر عزیز
برای اطلاع از نحوه ثبت نام با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.
سلام شب خوش
همیشه دغدغهی من این بوده که قیمت کالاها رو بر چه اساسی بذارم تا هم باب میل مشتری باشه هم باب میل خودم و اینو توس این دوره یاد گرفتم، عالی بود عاااالی.
سلام همراه عزیز
دونستن این نکته ها برای همراهان عزیز مثل شما خیلی برامون اهمیت داره. پس خوشحالیم که تونستی اینارو یاد بگیری
من خیلی دوست دارم که دانشم در این زمینه بیشتر بشه، پس حتما این دوره رو میخرم خیلی قیمت خوبی داره
سلام به تو همراه عزیز
بله حتما با خرید این دوره دانش زیادی کسب خواهی کرد
مشتری خوب پیدا کردن چه مدتی زمان میبره؟
کاربر گرامی، شما با عمل به این دوره ها و همچنین انجام نکات گفته شده در وبینار میتونید بهترین فروش رو داشته باشید.
بازاریابی خوب و درست چجوریه؟ میشه راهنمایی کنید؟
سلام به تو همراه عزیز، بهت توصیه میکنم دوره مدیریت بازاریابی رو حتما ببینی، جواب این سوالات دقیقا توی دوره گفته شده.
بهترین دوره ای که تو کل دوره های موجود دیدم
خدا خیرتون بده
مرسی از شما
سلام دوست عزیز، خیلی خوشحالیم که آموزش های ما برای شما مفید بوده و کلی انرژی گرفتیم از نظر شما.
من نمیدونم چطوری باید مشتری های هدف رو شناسایی کنم، با اینکه چند تا دوره هم رفتم ولی چیزه زیادی دستگیرم نشد، لطفاً راهنماییم کنید
سلام علی عزیز، دوره مدیریت بازاریابی آکادمی بازار، دقیقاً براساس آخرین علم روز دنیا تدریس میشه.
بسیااااار مفید و عالی بود مرسی مرسی مرسی😍😍
سلام سمانه عزیز
ممنون از همراهی شما.
من چندین ساله کسب و کار راه انداخته بودم اما نحوه بازاریابی رو اصلا بلد نبودم، ممنون که این دوره هارو میذارید که انقد کامل و جامع هستند
عباس عزیز سلام، بله ما همیشه به فکر شما همراهان عزیز هستیم😊