دوره جامع آموزش بازاریابی و فروش بیمه
کلیه محصولات آموزش بیمه Mini MBA
با این دوره آکادمی بازار خود را به یک فروشنده تمام عیار تبدیل کنید. موفقیت در فروش ، به شما کمک می کند به هدفهای شغلی و زندگی خود برسید و بالاترین درآمد را بدست بیاورید.
- مدت زمان دوره : 50 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : آنلاین و مشاوره
معرفی دوره آموزش بیمه
چرا فروشندگان همواره نمی توانند به فروش دلخواه خود دست پیدا کنند؟
تا حالا ارزیابی کرده اید چه میزان به تکنیکهای فروش حرفه ای مهارت و تسلط دارید؟
امروزه تنها فروشندگانی ماندگارند که به دانش و مفاهیم کسب و کار و فروش مسلط هستند.
آموزش بیمه یک دوره جامع فروش در صنعت بیمه شامل توسعه مهارت های شخصی ، ارتباطی و مذاکراتی ، تکنیک ها و روش های ایجاد فرصت های فروش و همچنین تکنیکهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی و … می باشد. یک فروشنده خوب نیاز به این دارد که متدهای بازاریابی بیمه و فروش بیمه را در دنیای امروزه و به خصوص در عصر تغییرات دیجیتال آموزش ببیند. اما فراتر از آن راز یک فروشنده خوب شدن ، فارغ از روش ها ، منش های این شغل می باشد. در واقع فروش یک پندار، گفتار و رفتار حرفه ای می باشد.
چرا فروشندگان همواره نمی توانند به فروش دلخواه خود دست پیدا کنند.
طبق آمار جهانی ، نحوه عملکرد و رفتار حرفه ای یک فروشنده می تواند، فروشش را تا 700% ارتقاء دهد یعنی فروش یک کسب و کار تا چندین برابر وابسته به حرفه ای گری فروشندگان آن مجموعه می باشد ؛ آموزش بیمه دوره منحصر بفرد Mini MBA کمک می کند یک فروشنده به بالاترین سطح موفقیت در فروش خود دست پیدا کند .
دستاوردهای دوره آموزش بیمه
- شناخت توسعه تفکر قدرتمند در فروش
- آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
- تسلط بر نحوه هدفگذاری و برنامه ریزی فروش
- کسب مهارتهای فروش حرفه ای
- آشنایی با ارتباطات صحیح و حرفه ای در فروش
- ويژگیهای شخصيتی فروشندگان موفق
- کسب مهارت های رهبری یک تيم فروش
- راه اندازی یک پیج موفق اینستاگرام
- نحوه راه اندازی سایت
- روشهای تولید محتوای جذاب
- استفاده از دانش یک مشاور متخصص و با تجربه در کنار خود
افرادی که موفق به گذراندن این دوره آموزش بیمه شوند ، قطعا می توانند قیف فروش خود را بزرگتر کنند و در اکثر جلسات و یا فرصتهای فروش موفق عمل کنند و به این گونه درآمدهای خود را بسیار افزایش دهند .
معرفی ویدئویی دوره
سرفصل های آموزشی دوره آموزش بیمه
برای مشاهده جزئیات هر سرفصل روی آن کلیک کنید
– مفهوم برنامه ریزی شغلی (فروش)
– متولوژی ساختن آینده شغلی
– عوامل موفقیت شغلی و فروش
– تعریف هدف
– دسته بندی اهداف
– مفاهیم مدیریت زمان در فروش
– دسته بندی امور مطابق مدیریت زمان
– تدوین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
– شناخت اهمیت بازاریابی
– تعاريف و مفاهيم پايه بازاریابی
– آشنایی با ابزارهای نوین بازاریابی
– مدیریت فرایندهای نوین بازاریابی
– شناسایی بازار هدف
– تقسيم بازار
– آميخته بازاريابي
– تحقيقات بازاريابي
– ممیزی بازاریابی
– بازاریابی رابطه مند
– چگونگي ورود به بازار
– تفاوت هاي بازاريابي كالا و خدمات
– کانالهای توزیع و تکنیکها و …
– اصول تبلیغات
– تکنیکهای تبلیغات
– ابزارهای تبلیغاتی
– بودجه تبلیغات
– تبلیغات اثربخش
– تفکر صحیح فروش
– نحوه برنامه ریزی فروش
– تمرکز در فرایند فروش
– کسب مهارتهای فروش حرفه ای
– افسانههاي فروش
– ويژگيهاي شخصيتي فروشندگان موفق
– بایدها و نبایدها در فروش
– آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
– آشنایی با رفتار مصرف کنندگان
– روانشناسي مشتريان
– طبقه بندی مشتریان
– مشتری مداری
– تکنیک های نوین در حوزه فروش
– مقدمهای بر بازاریابی و فروش
– ارتباطات و مفاهیم کاربردی آن
– بازاریابی و نقش آن در افزایش فروش
– انواع بازاریابی
– تفاوت بازاریابی تلفنی با سایر انواع بازاریابی
– ارتباطات تلفنی
– پاسخگویی به تماس های مشتریان
– شماره گیری و شروع مکالمه
– مشخصات صدا و لحن فروشنده
– قدرت کلام و بیان موثر
– تمهیدات حین مکالمه تلفنی
– ثبت سیستماتیک اطلاعات مشتریان
– روش های مختلف معرفی محصولات و خدمات
– شنود موثر
– فرآیند خنثی نمودن عصبانیت در مشتری
– انواع شاکیان و نحوه برخورد با آنها
– تعریف مذاکره تجاری
– تشریح مراحل مذاکره
– انواع مذاکره تجاری
– مذاکره بد – مذاکره خوب
– چهار اصل مذاکرات حرفه ای
– تشخیص مذاکرات حرفه ای و غیر حرفه ای
– آداب مذاکره فروش
– کارگاه * تشریح انواع نقش های مذاکراتی *
– تشریح انواع مذاکره کننده
– کارگاه عملی * تعیین سطح مذاکره کنندگان *
– کارگاه * انواع شخصیت مذاکره کنندگان *
– کارگاه عملی *تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان *
– نحوه شروع و پایان مذاکرات
– تن گفتار Body language
– باید ها و نباید های مذاکرات
– انواع روش های مذاکره و نحوه برخورد با آن ها
– نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
– فاکتور هایی که یک مذاکره کننده حرفه ای بایستی داشته باشد
– دام ها و حیله های مذاکراتی
– ارائه موارد کاری و حل آن ها
– نقش مدیران فروش
– تشکیل یک تیم فروش پیشرو
– نحوه شروع به کار تیم فروش
– مدیریت بر مبنای اهداف فروش
– جنبه های روان شناختی فروش موفق
– فرمول عملکرد
– نحوه سبک رهبری
– چگونگی جذب نیروی مناسب فروش
– ارزیابی عملکرد تیم فروش
– نقش زبان بدن در فروش
– مهارتهای یک مدیر فروش
– تشکیل یک تیم فروش پیشرو
– مدیریت بر مبنای اهداف فروش
– جنبه های روان شناختی فروش موفق
– فرمول عملکرد
– چگونگی جذب نیروی مناسب فروش
– ارزیابی عملکرد تیم فروش
– آموزش نیروی فروش
– نحوه برنامه ریزی برای فعالیت های مرتبط با فروش
– انضباط در تیم فروش
– چرایی و ضرورت زبان بدن
– مفاهیم و تعاریف زبان بدن
– حرکات دست، پا و تن و بدن و معانی آن
– ژست ها
– زبان بدن فروشنده و مشتری
– شناسایی دروغگو
– مقدمه ای بر آداب معاشرت
– آشنایی با ضرورت حفظ و رعایت آداب معاشرت
– تعاریف آداب معاشرت
– اصول و قواعد اصلی رعایت آداب معاشرت
– آداب پوشش
– آداب مکالمات تلفنی
– آداب رفتار در اماکن عمومی
– آداب رفتار با همکار
– آداب رفتار با جنس مخالف
– پخش فیلم در حوزه زبان بدن و آداب معاشرت
– مدیریت استرس و اضطراب
– تبیین ماهیت استرس
– معرفی راهکارها
– اهمیت صدا
– نحوه بهبود صدا
– عامل اثر گذار بر صدا
– اهمیت تنفس/ تنفس دیافراگمی
– نقش تنفس در صدا و گفتار
– راههای بهبود و اثربخشی بیشتر صدا و گفتار
– بهداشت صوتی
– ویژگیهای بیان و گفتار مناسب
– موانع برقراری ارتباط موثر گفتاری
– آسیب شناسی سخن
– بداهه گویی
– لحن
– زبان معیار
– مخاطب شناسی
– بررسی باورهای موجود در زندگی و شغل
– برنامه ریزی مجدد باورها
– تعریف عادت
– نقش عادتها در موفقیت یک فروشنده
– انواع عادات
– نحوه تقویت عادتهای خوب
– حذف عادات بد در فروش
– کارنامه روزانه عادات
– نمودارهای روزانه و ماهانه عادات
– مدیریت زمان در شغل و زندگی
– ارائه الگوهای تمرکز در شغل
– نحوه راه اندازی سایت
– راه اندازی یک پیچ موفق اینستاگرام
– تکنیک های تولید محتوا و ابزارها و نرم افزارهای مرتبط (متن، عکس، ویدئو، صدا)
– روشهای سئو سایت
مخاطبین دوره
این دوره آموزش بیمه مناسب چه افرادی است؟
- نمایندگان بیمه
- فروشندگان کلیه محصولات بیمه
- بازاریاب ها
- علاقه مندانی كه میخواهند دانش و مهارت خود را صفر تا 100 درحوزه فروش بیمه افزایش دهند
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- فروشندگان سنتی که هیچ اعتقادی به روشهای علمی ندارند
- کسانی که فروش را یک مهارت صرفاً ذاتی می دانند و نه اکتسابی
مورد اعتماد مشتریانمان هستیم
آموزش بیش از 20,000 فروشنده
تجربه کار با 200 برند برتر
پرورش 10,000 ویزیتور
آموزش 7,000 نماینده فروش
مدرس دوره
استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- کارآفرین و بنیان گذار آکادمی بازار با 1,000,000 کاربر
- موسس استارت آپ ستاره یاب
- 23 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 200 برند و 25 صنعت بزرگ کشور
- محقق، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توسعه فردی و توانمند سازی کارکنان
- عضو انجمن بازاریابی ایران و اروپا
- پرورش بیش از 20,000 فروشنده، 10,000 ویزیتور، 7,000 نماینده فروش و برگزاری 150,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- کارشناس رادیو اقتصاد
- نویسنده و مترجم چند کتاب از جمله: "کتاب خلق برند برتر"
- انجام بزرگترین کار تحقیقاتی در حوزه فروش ایران جهت شناخت فرهنگ فروشندگی با جامعه آماری چند هزار فروشنده
پادکست مشتری مداری
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار
سوالات متداول
- نمایندگان بیمه
- فروشندگان کلیه محصولات بیمه
- بازاریاب ها
- علاقه مندانی كه میخواهند دانش و مهارت خود را صفر تا 100 درحوزه فروش بیمه افزایش دهند
دوره بصورت آنلاین برگزار می گردد و مشاوره بصورت تلفنی می باشد.
جهت ثبت نام در پایین همین صفحه اقدام نمایید.
در صورت وجود هرگونه سوال با شماره 88993288 – 021 تماس بگیرید.
خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که شما لازم دارید تا از یک فروشنده معمولی به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید، آموزش داده می شود.
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای نمایندگی به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد.
با سرمایه گذاری در این دوره، براحتی در کمتر از چند ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید.
این دوره شامل دو پکیج می باشد
- مدت زمان دوره: 40 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : آنلاین
- مدت زمان دوره: 40 ساعت
- مشاوره و کوچینگ : 10 جلسه
- نحوه مشاوره : تلفنی
تفاوت پکیج Mini MBA با پکیج VIP در چیست ؟
دردوره Mini MBA فقط بحث آموزش هست ، در حالیکه در حالت VIP شما این امکان رودارید که مباحث آموزش داده شده را با کمک مشاور ، عملی کرده و بتوانید نتایج ملموس آن را در فروش خود ببنید و تجربه کنید و از دانش و تجربه بالای مشاور در حوزه پرورش 20,000 فروشنده استفاده نمایید.
mini MBA | VIP | |
---|---|---|
هدفگذاری و برنامه ریزی فروش | ||
تکنیک های فروش | ||
بازاریابی فروش | ||
فروش تلفنی | ||
مذاکره در فروش | ||
اصول مدیریت | ||
زبان بدن | ||
فن بیان | ||
عادت های بایسته یک فروشنده | ||
دیجیتال مارکتینگ | ||
مشاوره و کوچینگ افزایش فروش | ||
مشاوره و کوچینگ تیم سازی | ||
مشاوره و کوچینگ فروش اینترنتی | ||
مشاوره و کوچینگ پیج اینستاگرام | ||
مشاوره و کوچینگ بازاریابی دیجیتال |
جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.
23 پاسخ
مشاوره 10 ساعته؟؟؟؟ چقدر عالللی تا حالا جایی ندیدم اینقدر خوب
سلام همراه عزیز، بله درسته ما هیچوقت شما رو تنها نمیذاریم.
چه روش هایی برای تولید محتوا مناسبه؟
کاربر گرامی ، امروزه تولید محتوا ، بسیار گسترده شده و فقط محتوای متنی دیگر کافی نیست ، بلکه محتوای صوتی ، ویدئو و متن ، کامنت و … همه موارد می بایست جزء استراتژیهای تولید محتوا قرار گیرند و از همه مهمتر اینکه بر اساس مدیا و فضایی که می خواهیم محتوا را درج کنیم ، می بایست بر انون اساس محتوا تولید شود .
فهمیدن این که چه هدفی از کسب و کار داریم چیزی بود که تو این دوره یاد گرفتم، خیلی خوب بود واقعاً متشکرم
سلام سارای عزیز، حیلی خوب و عالی هستش که تونستید به هدفی که ت.ی ذهنتون داشتید برسید.
چه جالب، این دوره خیلی خوبه و متفاوت با بقیه
سلام صبا
بله یکی از مهمترین ویژگی های ما متفاوت بودن و بهترین بودن در کاری هست که در اون تخصص داریم.
بیمه باید به چه صورت باشه ؟
فروش بیمه انواع مختلفی داره که باید همهی اون هارو یاد بگیری و این دوره همینارو بهت یاد میده
سلام خیلی ممنون بابت دوره خوب و موثری که گذاشتید
خیلی لذت بردم
سلام همراه گرامی، خوشحالیم از اینکه این دوره برای شما موثر بوده
سلام خیلی دوره مفیدی نبود
سعی کنید قیمت رو کمتر کنید تا همه بتونن استفاده کنن
سلام همراه عزیز ممنون از نظری که دادید، حتما لحاظ میشه.
برای فروش بیمه و محصولات مورد نیاز مشتری چه اقداماتی باید انجام بدم ؟
سلام همراه عزیز، شما با دیدن این دوره میتونید محصولات خودتون رو بفروشید.
سلام و عرض شب بخیر خدمت شما
من برای خرید دوره چطور ثبت نام کنم و خریداری کنم ؟!!
سلام غفور عزیز، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ثبت نام در دوره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
سلام غفور عزیز، برای کسب اطلاعات بیشتر به شاره هایی که در سایت قرار داده شده تماس بگیرید.
خیلی خوبه که دوتا پکیج برای این دوره گذاشتین، خیلی ممنون از تلاشی که برای بهبود فروش ما میکنید.
سلام زهرای عزیز، ممنون از شما که این دوره رو دیدین، خوشحالیم که راضی بودین
من خیلی تلاش میکنم برای داشتن فروش بیشتر، ولی چرا نمیتونم خیلی فروش داشته باشم؟
سلام سارای عزیز، تلاش به تنهایی برای موفقیت کافی نیست، دانشِ فروش هم خیلی مهمه که توی این دوره دقیقا همین مورد رو آموزش میدیم.