کسب و کار خانگی، چگونه در منزل خود پول در بیاورید؟

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۴ دی, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۱۷ آبان, ۱۴۰۱
کسب و کار خانگی

اگر تا به حال به راه اندازی یک کسب و کار کوچک از خانه فکر کرده اید، شاید بهتر است از همین حالا شروع کنید! با توجه به همه ‌گیری جهانی COVID-19، مردم بیش از هر زمان دیگری از خانه کار می ‌کنند و استارت‌ آپ‌ های خود را راه‌ اندازی می‌کنند. اگرچه شروع کسب و کار خانگی مزایای خود را دارد، اما مانند راه‌اندازی هر کسب‌ و کاری، باید کارهای زیادی انجام دهید تا خودتان را برای موفقیت در این راه آماده کنید. در این راهنما، ما هر کاری را که برای یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار خانگی باید انجام دهید را به صورت گام به گام شرح می دهیم.

پخش ویدیو
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

نحوه راه اندازی کسب و کار خانگی در 9 مرحله

 زمانی که از خودتان می پرسید چگونه یک کسب ‌و کار خانگی راه‌اندازی کنید، متوجه خواهید شد که این فرآیند نیازمند برنامه ‌ریزی، آماده ‌سازی و سرمایه گذاری است.

اگرچه ممکن است شروع یک کسب و کار کوچک دشوار به نظر برسد اما تنها کافی است قدم اول را بردارید، بعد متوجه خواهید شد که این روند به خوبی مدیریت می شود. به علاوه، زمانی که کسب و کاری را از خانه راه اندازی و اداره می کنید، تعدادی مسائل وجود دارد که لازم نیست نگران آنها باشید، مانند پیدا کردن یک دفتر یا فضایی که به فروش خود اختصاص دهید.

چک لیست کسب و کار خانگی

 1. انتخاب یک ایده موفقیت آمیز برای کسب و کار خانگی

اولین قدم در راه اندازی کسب و کار خانگی، فکر کردن به این موضوع است که دقیقاً چه نوع کسب و کاری را می خواهید شروع کنید. البته، تعدادی ایده مختلف برای کسب و کار در منزل وجود دارد  و در صنایع خاصی، مشاغل خانگی بسیار محبوب‌ تر و امکان پذیرتر از سایرین هستند. به عنوان مثال، این روز های خرید و فروش محصولات و کالاهایی مانند لباس یا لوازم خانگی از طریق شبکه های اجتماعی خیلی رایج و محبوب شده است.

حالا سوال اینجاست که چگونه در مورد ایده عالی و سودآور کسب و کار خانگی خود تصمیم می گیرید؟

مسئله تصمیم  گیری برای یافتن بهترین ایده، به خودی خود یک فرآیند است. از این گذشته، تصمیم گیری در مورد نوع کسب و کاری که قرار است راه اندازی کنید، بر تمام مراحل دیگر از اینجا به بعد تأثیر می گذارد.

مواردی که برای راه اندازی کسب و کار خانگی

شاید برای راه اندازی، نکهداری و توسعه هر کسب و کاری، باید اصول اولیه موارد ذکر شده را دانست. به این منظور در ادامه به بررسی اصول اولیه راه اندازی و … کسب و کار در منزل پرداخته ایم.

مهارت و استعداد شما برای راه اندازی کسب و کار چیست؟

فکر کردن در مورد مهارت ها، استعدادها و علایقی که در حال حاضر دارید، راهی عالی برای شروع ایده پردازی برای کسب و کار خانگی است. به عنوان مثال، اگر در خیاطی مهارت دارید، ممکن است به فکر راه اندازی پلت فرمی برای تولید و فروش پوشاک خود باشید.

تبدیل مهارت ها و استعداد ها به یک ایده تجاری

متأسفانه، هر استعداد یا مهارتی به یک ایده تجاری واقعی تبدیل نمی شود. به عنوان مثال، شما در زمینه ای خاص استعداد دارید و می خواهید از این استعداد به درامد برسید. حال چه مواردی را باید در نظر بگیرید:

  • آیا این ایده قابلیت تجاری کسب درامد مد نظر شما را دارد؟ (میزان درآمد به دست آمده نیاز شما را برطرف میکند؟)
  • آیا زمانی که برای رسیدن به این درامد در نظر دارید را می توانید خرج پیاده سازی آن کنید؟
  • میزان سرمایه اولیه برای رسیدن به درامد از این ایده چقدر است؟ ایا توان تامین آن را دارید؟
  • آیا ایده شما نیاز به همراهانی دارد؟ ایا توان همکاری با افراد را دارید؟
آیا واقعاً می توان این ایده تجاری را از خانه اجرا کرد؟

این موضوع که ایده ای را پیدا کنید که با استعدادهای شما همراستا باشد به تنهایی مهم نیست، بلکه ایده ای که می تواند از خانه اجرا شود نیز مهم است. اگر آشپز ماهری هستید، ممکن است بتوانید یک کسب و کار سرآشپز خصوصی در جایی که خانه شما به عنوان دفتر کار شما است راه اندازی کنید، اما ممکن است مقررات راه اندازی یک کسب و کار پذیرایی از خانه برایتان دشوار باشد.

درآمد در منزل

هنگامی که این تمرین را انجام دادید و یک ایده اولیه برای کسب و کار خانگی خود داشتید، باید مطمئن شوید که ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد یا نه. برای انجام این ارزیابی، باید چند کار را انجام دهید:

انجام تحقیقات بازاریابی برای راه اندازی کسب و کار خانگی:

ابتدا، شما می بایست تحقیقات بازاریابی را انجام دهید تا مطمئن شوید که تقاضای بازار برای محصول یا خدمات شما به میزان قابل توجهی وجود دارد. در این مرحله شما همچنین باید در نظر داشته باشید که رقبای شما چه کسانی هستند، چه ارزشی برای کار خود قائل هستید و بازار هدف شما چگونه به نظر می رسد.

هزینه های راه اندازی کسب و کار را در نظر بگیرید:

قبل از اینکه در مورد شروع هر کدام از ایده ها تصمیم بگیرید، باید به این فکر کنید که شروع این نوع کسب و کار خانگی چقدر هزینه دارد. اگر قصد دارید یک کسب و کار مثل نویسندگی راه اندازی کنید، هزینه های راه اندازی این ایده شما ممکن است بسیار کم باشد، به خصوص اگر به رایانه و اینترنت دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر، اگر قصد راه اندازی یک تجارت مثل پلت فرم فروش آنلاین را داشته باشید، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری بیشتری در زمینه موجودی، بسته بندی و حمل و نقل و غیره داشته باشید.

استاد احمد محمدی
برای موفقیت به هوش بالا، امکانات وسیع، چهرۀ زیبا و .... نیاز نداریم، بلکه عامل مهم ، هدف، اشتیاق و پشتکار است.
استاد احمد محمدی

ایده خود را آزمایش کنید:

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید ایده خود را آزمایش کنید تا تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری ارزشمندی است یا خیر. اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار مبتنی بر خدمات هستید، ممکن است خدمات خود را به صورت رایگان برای آزمایش در بازار ارائه دهید. از سوی دیگر، اگر قصد فروش یک محصول را دارید، ممکن است آن را با گروهی از افراد آزمایش کنید یا قبل از فروش آنها را تبلیغ کنید و از افراد نظرخواهی کنید تا قبل از راه اندازی و پیشرفت، پاسخ ها را جمع آوری کنید.

در نهایت، مردم با انواع و اقسام راه ‌ها به ایده موفق کسب‌ و کار خانگی خود می‌رسند. اسکاتی یانگ، یک صاحب کسب و کار مستقر در تمپه در آریزونا، پس از از دست دادن شغل خود تصمیم گرفت تا یک کسب و کار در منزل برای خود راه اندازی کند. بنابراین از حرفه اش در ارتباط با تولیدات برنامه های تلویزیونی و ویدئویی، خارج شد و شرکت پوشاک خود به نام Heights Apparel را راه اندازی کرد که به طور خاص برای مردانی که قد متوسط ​​دارند لباس ایجاد می کند.

یانگ می‌گوید: «وقتی طعم کار کردن از خانه را چشیدم، این که بخواهم هر روز در یک اداره کار کنم، برایم خیلی سخت شد. من عاشق انعطاف پذیری هستم.»

2. یک طرح تجاری برای کسب و کار خانگی خود بنویسید

طرح تجاری کسب و کار خانگی

هنگامی که در مورد یک ایده کسب و کار خانگی سودآور تصمیم گرفتید، گام بعدی شما نوشتن یک طرح یا نقشه تجاری خواهد بود. نوشتن یک طرح تجاری اغلب می تواند یکی از زمان برترین بخش های یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار کوچک در خانه باشد، با این حال، انجام این کار برای رشد و پیشرفت عملیات شما ضروری است.

به این ترتیب، طرح کسب و کار خانگی شما باید حاوی تمام اطلاعاتی باشد که برای آماده سازی شما برای راه اندازی کسب و کارتان از خانه به آنها نیاز دارید. به طور کل روش‌ های مختلفی برای نوشتن طرح کسب‌ و کار وجود دارد، به طور کلی، شما می‌خواهید که طرح کسب‌وکار شما شامل موارد زیر باشد:

  1. خلاصه اجرایی
  2. مروری بر کسب و کار شما
  3. تحلیل بازار
  4. توضیحات محصول یا خدمات شما
  5. طرح بازاریابی و فروش
  6. برنامه مالی و پیش بینی ها

با گذراندن این مرحله، فرصتی خواهید داشت که در مورد عملکرد مواردی را که در مرحله اول در نظر داشتید بیشتر فکر کنید، سپس می توانید طرح کسب و کار خود را به عنوان یک نقشه راه در نظر بگیرید که کار شما چگونه به یک تجارت خانگی سودآور تبدیل خواهد شد.

علاوه بر این، طرح کسب و کار شما در زمانی که نیاز به جمع آوری سرمایه برای شروع یا توسعه کسب و کار خود دارید، به شما کمک خواهد کرد. به سرمایه گذاران یا وام دهندگان نشان دهید که برای کسب و کار خود برنامه مالی دارید و همه ریسک ها را در نظر گرفته اید.

اگر در زمینه ‌ای که کسب‌ و کار خانگی خود را در آن راه ‌اندازی می ‌کنید، تجربه ندارید، ایجاد یک طرح مناسب، فرصت بسیار خوبی برای انجام تحقیقات بیشتر است. یانگ سه سال قبل از شروع کسب‌ و کارش در حال تحقیق در مورد آن بود.

او می گوید: “به دلیل کمبود تجربه و دانش، از سال 2015 شروع به تحقیق در مورد این مفهوم کردم. تحقیقات زیادی انجام دادم.» تحقیقات یانگ، حول درک چالش ها و مشکلات کسب و کار متمرکز بود.

3. نام و نهاد تجاری کسب و کار خود را انتخاب کنید

نام و نهاد تجاری کسب و کار

بعد از اینکه طرح کسب و کار خود را نوشتید، وقت آن است که به طور رسمی در مورد نام کسب و کار خود تصمیم بگیرید. احتمالا شما قصد دارید نامی را انتخاب کنید که به یاد ماندنی باشد، به علاوه چیزی باشد که مشخص کند کسب و کار شما چیست یا در مورد چه چیزی است.

هنگامی که نامی را در ذهن دارید، باید مطمئن شوید که واقعاً نام قابل استفاده ای است یا خیر. برای انتخاب نام، چندین منبع وجود دارد که می توانید مورد بررسی قرار دهید، از جمله وب سایت ها یا پیج های انتخاب نام و یا یک جستجوی ساده در گوگل.

علاوه بر تصمیم گیری در مورد نام، باید یک نوع نهاد تجاری را برای تعریف ساختار کسب و کار خانگی خود انتخاب کنید. نهاد تجاری که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید، بر نحوه مالیات کسب و کار شما، ریسک قانونی که در آن قرار دارید، و همچنین اینکه آیا نیاز به ثبت رسمی کسب و کار خود دارید یا خیر، تأثیر می گذارد.

 جدول زیر به شما نشان می دهد که کدام یک از این گزینه ها برای کسب و کار شما مناسب است:

معایب مزایا نوع نهاد تجاری  
-شما شخصاً مسئول تمام بدهی های تجاری خود هستید.
– هیچ جدایی بین شما و کسب و کار وجود ندارد.
– ایجاد اعتبار تجاری دشوارتر است.  
– شروع آسان است.
– تشکیل پرونده مالیاتی ساده است.
– بدون تشریفات شرکتی یا کاغذبازی.  
شرکت مالکیت انحصاری
-هر مالک شخصاً مسئول کلیه بدهی ها و بدهی های تجاری است.
– مشکلات بین شرکا می تواند به کسب و کار آسیب برساند. ایجاد اعتبار تجاری دشوارتر است.  
– شروع آسان است.
– شرکا سود و زیان را تقسیم می کنند.
– می تواند اکثر زیان های تجاری را در اظهارنامه مالیاتی شخصی کسر کند.  
شرکت مشارکت عمومی  
– گران تر از یک شرکت مالکیت انحصاری یا شرکت مشارکت عمومی است.
– نیاز به ثبت نام دولتی دارد.  
– شما شخصاً مسئول تمام بدهی های تجاری نیستید.
– شما می توانید انتخاب کنید که چگونه می خواهید از LLC شما مالیات گرفته شود.
– به اندازه سایر انواع شرکت ها تشریفات زیادی ندارد.  
شرکت مسئولیت محدود (LLC)  
– نسبت به سایر انواع نهادها پرهزینه تر ایجاد می شوند.
– مالیات بالایی دارند.
– تشریفات متعددی دارد.
– نمی توان زیان کسب و کار را در اظهارنامه مالیاتی شخصی کسر کرد.  
– صاحبان مسئولیت شخصی در قبال بدهی ها و بدهی های تجاری ندارند.
– کسر مالیات بیشتر از سایر نهادهاست.
– کاهش مالیات بر خوداشتغالی.  
شرکت سهامی یا C-Corporation    

بنابراین، نوع نهادی که برای ایجاد کسب و کار خانگی خود در نظر می گیرید در انتخاب نام شرکت یا کسب و کارتان اهمیت دارد.

4. کسب و کار خانگی خود را ثبت کنید.

کسب و کار خانگی

اگر تصمیم دارید کسب و کار خود را تشکیل دهید، باید آن را به صورت قانونی ثبت نام کنید تا کسب و کار خود را از خانه به طور رسمی راه اندازی و اداره کنید. فرآیند دقیقی که باید برای تکمیل این ثبت‌نام انجام دهید، براساس قوانین دولتی خواهد بود. بنابراین، برای راهنمایی در مورد نحوه تکمیل ثبت کسب و کار خود، باید با مشاورین مجرب مشورت کنید.

پس از ثبت کسب و کار، به شما یک شماره کسب یا پروانه کسب تعلق می گیرد که دارای مزایای متعددی است. این عدد برای استخدام کارمندان، افتتاح حساب بانکی تجاری، ثبت مالیات مشاغل و موارد دیگر مفید خواهد بود.

5.برای کسب و کارتان جواز کسب بگیرید.

هنگامی که ثبت نام ضروری خود را در اداره ثبت انجام دادید، گام بعدی در راه اندازی یک کسب و کار خانگی، گرفتن مجوز کسب و کار است. الزامات و قوانین مجوز کسب و کار شما ممکن است با انواع دیگر مشاغل متفاوت باشد.

به طور کلی، حتی اگر به تازگی یک کسب و کار آزاد را از خانه خود راه اندازی کرده اید، نباید تصور کنید که نیازی به مجوز کسب و کار ندارید. علاوه بر کسب اطلاعات مورد نیاز در این مورد بهتر است با یک متخصص یا مشاورین ثبت شرکت نیز مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام اقدامات لازم را برای اجرای قانونی کسب و کار خود از خانه را انجام داده اید.

6. امور مالی، تجاری و شخصی کسب و کار خانگی خود را از هم جدا کنید.

کسب درآمد در خانه

در این مرحله، شما اقدامات لازم برای رسمی و قانونی شدن کسب و کار خانگی خود را انجام داده اید. اکنون، شما آماده هستید تا اداره یک کسب و کار مناسب از خانه را به صورت قانونی انجام دهید. دراین راه بهتر است از مدیریت امور مالی خود شروع کنید.

اگر شما به صورت تک نفره امور مالی کسب و کار خانگی خود را به عهده داشته باشید، جدا کردن امور مالی کسب و کار و امور شخصی امری ضروری است، به خصوص زمانی که تازه شروع به کار کرده اید. در واقع یکی از معایب برخی از مشاغل خانگی این است که شما خودتان به تنهایی امور مالی خود را به عهده بگیرید.

به همین دلیل، حصول اطمینان از تفکیک دارایی های شخصی و امور مالی مربوط به کسب و کار، بسیار مهم است. به علاوه، جدا نگه داشتن امور مالی شما برای حسابداری، تشکیل پرونده مالیاتی و سازماندهی عمومی بسیار مهم است.

یک حساب بانکی جداگلانه باز کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای تفکیک امور مالی، افتتاح حساب بانکی جداگانه است. شما از حساب بانکی کسب و کار خود برای مدیریت هرگونه پولی که وارد کسب و کارتان می شود و همچنین برای پرداخت به تامین کنندگان، خدمات یا کارمندان استفاده خواهید کرد. شما می توانید یک کارت اعتباری جداگانه نیز برای کسب و کار خانگی خود از بانک مورد نظر دریافت کنید.

از آنجایی که کسب و کار خود را از خانه اداره می کنید، ممکن است بخواهید کارهای مالی و بانکی خود را از طریق بانکداری آنلاین و تلفن همراه، واریز چک موبایلی و سایر پرداخت های اینترنتی انجام دهید.

– برای امور مالی کسب و کار خود یک نرم افزار حسابداری معتبر استفاده کنید.

در نهایت، آخرین بخش مهم در مدیریت امور مالی مشاغل خانگی، انتخاب نرم افزار حسابداری است.

آیا تا به حال برای اداره امور مالی خود به فکر نصب یک نرم افزار حسابداری افتاده اید؟ اگرچه ممکن است فکر کنید که احتیاجی به یک نرم افزار حسابداری ندارید، اما مشاغل خانگی موفق اغلب از یکی از این سیستم های خودکار استفاده می کنند تا امور حسابداری و مالیات را بسیار آسان تر کنند. به علاوه، اگر نگران هزینه های آن هستید، گزینه‌ های نرم افزارهای رایگان و خانگی برای شما طراحی شده‌اند.

پادکست - 30 ایده پولساز کسب و کار بدون سرمایه

7. تأمین مالی کسب و کار خانگی

یکی از مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی این است که می توانید برخی از هزینه های مربوط به اجاره یک فضای اداری یا تجاری را حذف کنید. در برخی موارد، ممکن است اصلاً هزینه راه اندازی کسب و کار نداشته باشید. این تجربه ای بود که الکسیس هاسلبرگر، مربی مدیریت زمان و بهره وری، هنگام راه اندازی کسب و کار خود داشت.

«چیزی که بیش از همه مرا شگفت زده کرد این بود که شروع کردن چقدر آسان بود، من به عنوان سرپرست یک شغل خانگی، تقریباً هیچ هزینه راه اندازی نداشتم.»

هاسلبرگر بدون هیچ سرمایه ‌گذاری در شروع کسب‌ و کار خود، توانست مشتریانی از شرکت ‌های بزرگی مانند گوگل، لیفت، دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو و غیره به دست آورد.

با این حال، بسته به نوع کسب‌ و کاری که راه‌ اندازی می‌ کنید، ممکن است نیاز به سرمایه ویژه ای در جهت تامین برخی از هزینه های راه اندازی داشته باشید. اگر کسب ‌و کاری را راه‌اندازی می‌کنید که به موجودی یا تجهیزات زیادی نیاز دارد، قطعاً هزینه‌ های اولیه‌ ای خواهید داشت.

اگر در آغاز کسب و کار خود، تأمین سرمایه مورد نیاز برای شما دشوار است، می توانید از خانواده یا دوستان خود کمک بگیرید یا به صورت شراکتی کار را راه اندازی کنید.

8. دفتر خانگی خود را راه اندازی کنید

راه اندازی دفتر

در مرحله بعد، شما آماده هستید تا یک کسب و کار خانگی را به صورت موفقیت آمیز راه اندازی کنید. اولین گام راه اندازی یک دفتر خانگی است. اگرچه راه اندازی یک کسب و کار از خانه مزایای زیادی دارد، اما معایبی نیز دارد،  یکی از این معایب این است که شما در هر مکانی که زندگی می کنید، کار خواهید کرد. به همین دلیل، تعیین یک فضای اداری خاص برای ارتقای بهره وری و جداسازی کار از زندگی خانگی بسیار مهم است.

کار در خانه حواس پرتی های زیادی دارد. برای راه اندازی یک کسب و کار در خانه به نظم و انضباط نیاز دارید، زیرا هیچ کس بر کار شما نظارت نخواهد کرد. بنابراین این واقعاً به شما بستگی دارد که نظم لازم را در خانه ایجاد کنید. اما هنگامی که با موفقیت این تغییر را انجام دادید، مزایای متعدد کار در خانه می تواند خیلی بیشتر از معایب آن باشد.

به طور کل برای راه اندازی دفتر خانه خود، باید کارهایی مانند زیر را انجام دهید:

  • فضای تعیین شده را انتخاب کنید.
  • مبلمان، ملزومات و تکنولوژی مناسب تهیه کنید.
  • دفتر خود را طوری تزئین کنید که برای شما مناسب باشد.
  • اقداماتی را برای به حداقل رساندن حواس پرتی انجام دهید.

هنگامی که فضای مناسبی برای شروع کسب و کار خود را از خانه در اختیار داشته باشید، ادامه کار از آنجا بسیار آسان تر خواهد بود.

9. حساب های مالیاتی را تنظیم کنید و در مورد کسورات اطلاعات کسب کنید.

درک مالیات های کسب و کار و کسب اطلاعات در مورد آنها می تواند یکی از سخت ترین بخش های اداره یک کسب و کار باشد. شما برای اداره یک کسب و کار خانگی ممکن است تعهدات مالیاتی منحصر به فردی داشته باشید، این موضوع بستگی به نهاد تجاری که برای کار خود در نظر گرفته اید، دارد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید برای پرداخت مالیات خوداشتغالی در هر دوره برنامه ریزی داشته باشید. شما می توانید نسبت به کار و درآمدی که راه اندازی می کنید، از متخصصین مشاوره مالیاتی دریافت کنید و از انواع معافیت ها و قوانین مالیاتی مطلع شوید.

نکاتی برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی موفق و سودآور

کسب و کار خانگی موفق و سودآور

حتی اگر از لحاظ فنی تمام مراحل لازم برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی را انجام داده باشید، فرآیند یادگیری همچنان با شروع فعالیت های روزمره ادامه خواهد یافت. بنابراین، هنگامی که به این نقطه رسیدید، ممکن است نکات زیر برای انجام موفقیت آمیز یک کسب و کار کوچک در خانه برای شما مفید باشد.

1- ایجاد یک وب سایت تجاری صفحه های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود به صورت آنلاین:

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد و ارتقای کسب و کار خود، ایجاد یک وب سایت و پروفایل در رسانه های اجتماعی است. این منابع آنلاین تعامل با مشتریان را آسان‌تر می‌کنند و به مشتریان این فرصت را می‌دهند تا درباره اینکه شما چه کسی هستید و کسب‌ و کارتان چیست، اطلاعاتی به دست بیاورند، و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

2- همیشه برای کسب و کار خود بازاریابی کنید:

بازاریابی همیشه برای ارتقاء یک کسب و کار ضروری است، مخصوصا زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید. شما می توانید استراتژی بازاریابی(مقاله راهنمای جامع انتخاب استراتژی بازاریابی) خود را با مراجعه به برنامه ای که به عنوان بخشی از طرح کلی کسب و کار خود ایجاد کرده اید، شروع کنید. همانطور که در مورد مشتریان خود و اینکه چه چیزی برای آنها مناسب است و چه چیزی مناسب نیست، اطلاعات بیشتری کسب می کنید، می توانید استراتژی خود را بر اساس طرح خود تنظیم کنید.

3- زمان مناسب برای استخدام اولین کارمند خود را تعیین کنید: در نهایت، زمانی که کسب و کار خانگی شما بیش از آن چیزی است که خودتان می توانید مدیریت کنید، رشد کند، باید به استخدام اولین کارمند خود فکر کنید. حتما به این نکته توجه کنید که کارفرما بودن به این معنی است که باید شرایطی برای بیمه، مالیات و موارد دیگر را در نظر بگیرید. بنابراین، شما هم باید مطمئن شوید که تمام مراحل لازم برای استخدام یک کارمند را تکمیل کرده اید و هم از این که از پس هزینه های استخدام کارمند جدید برمی آیید، اطمینان حاصل کنید.

راه هایی برای کسب درآمد به صورت آنلاین

کسب درآمد به صورت آنلاین
  1. خدمات رسانی آنلاین، این کسب و کار می تواند شامل اطلاع رسانی، آموزش و یا به نمایش گذاشتن سبک زندگی شما باشد.
  2. مهارتی که در آن موفق هستید را آموزش دهید.
  3. اقلامی را به صورت عمده خریداری کنید و در صفحات خود آن ها را بفروشید.
  4. اگر در کار هنری خاصی مهارت دارید، می توانید در صفحات خود از افراد سفارش بگیرید و آنها را بفروشید.
  5. در ارتباط با سرگرمی، فعالیت ها و علایق خود بنویسید و با افراد آن ها را به اشتراک بگذارید.
  6. برای دیگران تبلیغ و بازاریابی کنید.

نتیجه گیری کسب و کار خانگی

این روزها راه اندازی کسب و کار خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. پیشرفت تکنولوژی و گسترش امکانات دورکاری، سبب شده که خیلی از افراد تمایل داشته باشند، که در خانه به کار مشغول باشند. از آنجایی که راه اندازی کسب و کار در منزل نیازی به تأمین سرمایه چندانی ندارد، امروزه بسیاری از افراد به فکر راه اندازی کسب و کارهای خانگی افتاده اند. در این مقاله سعی کردیم مراحل و نکاتی را در جهت راه اندازی و کسب درآمد از خانه به شما آموزش دهیم. با به کار بستن دقیق این مراحل، می توانید کسب و کار خود را به صورت موفقیت آمیز و کارامد ادامه دهید.

5/5 - (14 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی