دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و دوره فروش حرفهای برای شرکت پخش دارویی اکسیر در شهر کرمانشاه توسط دکتر احمد محمدی برگزار شد.
دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای یکی از دورههای آموزشی پرطرفدار آکادمی بازار است که تاکنون در شهرهای مختلفی توسط دکتر احمد محمدی، مشاور بیش از ۱۱۰ برند برتر برگزار شده است.
در این دورهی آموزشی، شرکت کنندگان میتوانند با توسعه تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیر گذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق، حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و … آشنا شوند.
این دوره آموزش ویزیتوری از آن جهت اهمیت دارد که میتواند تغییراتی اساسی و خوب برای شرکتها در فاز فروش محصولات و خدماتشان ایجاد کند. دوره آموزشی مذکور در تاریخ دوم دیماه ۱۳۹۸ در شهر کرمانشاه برگزار شد.
پیشتر نیز دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» با حضور دکتر احمد محمدی، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شعبه تهران شرق با حضور دکتر احمد محمدی، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر شیراز با حضور دکتر احمد محمدی، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر مشهد با حضور دکتر احمد محمدی و … برگزار شده است.
محتوای دوره آموزشی
در این دوره آموزشی سرفصلهایی همچون تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرایند فروش، رمز موفقیت یک برنامه ریزی فروش، تعریف فروش و نحوه ایجاد ارتباط صحیح، شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش و شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان آموزش داده شد.
همچنین شرکتکنندگان توصیه های مهم راجع به ظاهر یک فروشنده، نحوه مشتری یابی، آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش، نکات تاثیرگذار در جلسه فروش را دریافت کردند. انتظارات خریدار از یک ویزیتور، ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق، شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان، بایدها و نبایدهای فروش و مراحل اتمام فرایند فروش از دیگر سرفصلهای این دوره آموزشی بودند.
کارگاههای عملی ارائه شده در دوره آموزشی
در این دوره آموزشی کارگاههای عملی ارائه شده که به شرح ذیل میباشد:
- مدیرتی زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویه ها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا ( سان تزو)
- لیست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- لیست ترس ها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- ……