سمینار روانشناسی فروش توسط آکادمی بازار و سخنرانی دکتر احمد محمدی برای شرکت بهستان پخش برگزار شد.
بیشک سازمانها و شرکتهای مختلف علاقهمند هستند محصولات و خدمات خود را به دست مشتریان برسانند. برای رسیدن به این هدف باید مهارتهایی را به پرسنل و کارمندان خود آموزش بدهند که بتواند در این راستا به آنها کمک کند.
از اهداف این سمینار، آشنایی شرکت کنندگان با مفاهیم هوش هیجانی و نقش آن در فروش، توسعه تفکر صحیح در دوره فروش، روشهای مدیریت استرس در کار، شغل و فروش، تکنیکهای کنترل خشم در برخورد با مشتریان عصبانی و روشهای حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و روشهای فروش احساسی در مشتریان است.
محتوای دوره آموزشی
یکی از بخشهای سمینار برگزار شده توسط آکادمی بازار، فعالیت گروهی جهت افزایش خودآگاهی هیجانی بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت. از دیگر محورهای این دوره آموزشیی میتوان به شناسایی و طبقه بندی استرس شغلی با کمک اعضا شرکت کننده، تقویت مهارتهای یادگیری و الگوبرداری مدیریت استرس از همکاران، ایجاد فضای همدلانه و تخلیه هیجانی جهت کاهش نشخوار فکری نسبت به استرس شغلی نام برد.
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های شخصیتی اعضاء شرکت کننده یکی از موضوعات مهم دیگری بود که در این سمینار بدان پرداخته شد. معرفی استرس مثبت و منفی و اثرات آن، آموزش راهکارهای هیجانی مدیریت استرس، آموزش راهکارهای شناختی و منطقی مدیریت استرس و آموزش دیدگاه راه حل مدار نسبت به استرس شغلی و بررسی نقش باورها در ایجاد استرس شغلی از دیگر محورهای دوره آموزشی مذکور بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دورههای آموزشی مانند دوره آموزش ویزیتوری آکادمی بازار میتوانید به صفحهی دوره آموزشی در وبسایت مراجعه کنید.