مذاکره فروش موفق
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در تاریخ ۸ آبانماه ۱۳۹۸ برای شرکت داروپخش شعبه کرمانشاه برگزار شد.
اصول و فنون مذاکره فروش موفق یکی از موضوعات مهمی است که هم کارفرمایان و هم مذاکره کنندگان به آن توجه نشان میدهند. اگر نتوانیم مذاکره کننده خوبی باشیم، از خیلی از جنبههای زندگی عقب میافتیم.
وقتی این توانمندی به کسب و کار ما مربوط میشود، بیشک اصول و فنون مذاکره از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار خواهد بود.
دورههای آموزشی
آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی، دورههای آموزشی مختلفی در موضوعات تکنیکهای فروش موثر، برنامه ریزی، مدیریت بازاریابی، مشتری مداری، دوره اصول مدیریت و سرپرستی فروش، آموزش ویزیتوری حرفه ای، بازاریابی تلفنی، نخبگان فروش، فن بیان، اصول و فنون مذاکره موفق و زبان بدن برگزار میکند.
دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش موفق در تاریخ ۸ آبانماه ۱۳۹۸ برای شرکت داروپخش شعبه کرمانشاه برگزار شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دورههای آموزشی آکادمی بازار میتوانید به صفحه دوره آموزشی در وبسایت مراجعه کنید.
همچنین در صفحه مربوط به دوره اصول و فنون مذاکره فروش موفق میتوانید با اهداف دوره، مخاطبان دوره و دستاوردها آشنا شوید.
هدف دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش
ارتقاء توانمندیهای فروشندگان با روشهای ارتباطات موثر، تکنیکهای مذاکره اثر بخش و اصولی جهت موفقیت در مذاکره فروش و ارتباطات دوره فروش و شغلی، ایجاد رابطه اصولی و دراز مدت با مشتریان در مذاکره فروش، شناخت دامهای مذاکراتی و… از اهداف این دوره آموزشی است.
این اهداف میتواند وضعیت شرکتها و سازمانها بهصورت جدی تغییر دهد.
فراگیری اصول و فنون مذاکره فروش کمک میکند تا شرکتها و سازمانها بتوانند در مسیر موفقیت گام بردارند و وضعیت بهتری را برای خود در بازار رقم بزنند.
محتوای دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره فروش
در این دوره آموزشی، شرکت کنندگان میتوانند با موضوعات مختلفی آشنا شوند. برخی سرفصلهای آن عبارتاند از:
- تعریف مذاکره تجاری
- تشریح مراحل مذاکره
- انواع مذاکره تجاری
- مذاکره بد – مذاکره خوب
سرفصلها
همچنین چهار اصل مذاکرات حرفهای، تشخیص مذاکرات حرفهای و غیر حرفهای، همچنین آداب مذاکره فروش جزو سرفصلهای این دوره آموزشی است. در این دوره آموزشی کارگاههای مختلفی نیز برگزار میشود.
کارگاه «تشریح انواع نقشهای مذاکراتی»، تشریح انواع مذاکره کننده، کارگاه عملی «تعیین سطح مذاکره کنندگان» بههمراه کارگاه «انواع شخصیت مذاکره کنندگان» در کنار کارگاه عملی «تعیین خصلت برون گرایی و درون گرایی شرکت کنندگان» برگزار شد.
از دیگر سرفصلهای این دوره میتوان به نحوه شروع و پایان مذاکرات، تن گفتار Body language، بایدها و نبایدهای مذاکرات اشاره کرد. انواع روشهای مذاکره و نحوه برخورد با آنها نیز جزو بخشهای دیگر این دوره آموزشی است.
دیگر سرفصلهای آموزشی:
- نمایش فیلم مذاکراتی و تحلیل آن
- فاکتورهایی که یک مذاکره کننده حرفهای باید داشته باشد
- دامها و حیلههای مذاکراتی
- ارائه موارد کاری و حل آنها
در این دوره آموزشی، دکتر احمد محمدی موارد دیگری را ارائه دادند که عبارت است از:
- پیش آزمون
- کارگاه تشخیص سبک مذاکراتی شرکت کنندگان
- تستهای شخصیتی مرتبط با مذاکره
- کارگاه ۱۰۰ سوال مذاکراتی
- فیلمهای تکنیکهای موثر در مذاکره
- آزمون
همه ما در مذاکرات دوست داریم هدایت کننده و رهبر باشیم. این ویژگی کمابیش در همه انسانها نهادینه شده است. بسته آموزشی «مدیر و رهبر موفق شویم» به شما کمک میکند تا این ویژگی را در خود پرورش دهید.