30 ایده پولساز کسب و کار بدون سرمایه!

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۰ شهریور, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۹ اسفند, ۱۴۰۱
30 ایده پولساز کسب و کار بدون سرمایه!

کرونا که آمد بیشتر کسب و کارها با ورشکستگی روبرو شد، تا جاییکه بسیاری از مردم جهان، در پی انجام کارهایی بودند که بتوانند کسب و کارشان را از خطر ورشکستگی یا حتی تعطیلی نجات دهند.

از اینروی نه فقط کارفرمایان که یشتر کارجویان، کارگران و کارمندان هم به‌دنبال روزنه‌ای بودند که بتوانند از حداکثر درآمد برخوردار شده و به رغم بیماری همه گیر از بهره مالی برخوردار شوند و البته در ادامه بتوانند مشاغلشان را از خطر ورشکستگی یا بیکاری و تعطیلی نجات دهند.

پخش ویدیو
کتاب خلق برند برتر
کتاب خلق برند برتر

فهرست مطالب

ایده راه اندازی کسب و کار

رونق کسب و کارهای اینترنتی یکی از آن دسته ایده راه اندازی کسب و کار پولساز و البته کسب و کارهایی شد که توانست به رغم مشکلاتی که در این برهه زمانی پیش آمده بود بر این بیماری همه گیر چیره شود. به عبارتی ایده رونق کسب و کارها از طریق اینترنت توانست روزنه نجات نه فقط کارفرمایان که اغلب کارگران و کارمندان در سراسر گیتی طی این دوره زمانی باشد.

شناسایی چندین ایده پولساز کسب و کار که البته با بررسی و نیازسنجی انجام شد و فراخور زمان نیز بود شاید یکی از همان ایده‌های پولساز کسب و کاری باشد که حتی نیاز به سرمایه اولیه نیز نداشت.

این روزها کسب وکارهای خانگی و اینترنتی بیش از پیش دارای اهمیت شده‌اند، چرا که تعدیل نیروهای زیاد و تعلیق‌های فراوان امروزه می‌طلبد که به‌دنبال ایده راه اندازی کسب و کار باشیم تا بتوانیم درآمد داشته باشیم.با مطالعه مقاله درآمد در خانه میتوانید اطلاعات کامل تری در این مورد کسب کنید.

پس می‌توان با توجه به شرایط فعلی این موارد را در نظر گرفت و بدون سرمایه فراوان کار کرد و شاید تنها با داشتن یک گوشی تلفن همراه صاحب یک کسب و کار شد و به ایده‌های ثروت ساز رسید.

در این مقاله این موارد و چند ایده پولساز کسب و کار به شما و علاقمندان معرفی می‌شود. شاید در ابتدای اندیشه در خصوص کسب و کارها، نخستین موردی که به اذهان برسد، کسب و کار اینترنتی باشد که به خصوص این روزها راهنمای خوبی برای رسیدن به ثروت است و می‌تواند با هدف‌گذاری و البته نیازسنجی و آینده‌پژوهی فرد را به موفقیت برساند. بنابراین پیشنهاد می‌شود این مقاله را با دقت بخوانید و در مورد آن خوب بیندیشید.

ایده راه اندازی کسب و کار پولساز و کسب ثروت!

ایده راه اندازی کسب و کار پولساز و کسب ثروت!

1- تولید محتوا برای سایت‌های گوناگون

2- راه‌اندازی پیج اینستاگرام و جمع فالوور برای تبلیغات

3- ایجاد کانال برای فروش اجناس نو و دست دوم

4- طراحی گرافیکی

5- ایجاد کانال یا گروه‌های آموزش آنلاین (آشپزی، خیاطی و…)

6- انجام کارهای ترجمه

7- بازاریابی اینترنتی

8- انجام امور مربوط به مدیریت اینستاگرام

9- ساخت و تهیه کلیپ برای یوتیوب و کسب درآمد دلاری

10- انجام امور کاریابی برای افراد مختلف، با ارتباط با شرکت‌های گوناگون

11- تولید پادکست (این روزها تولید پادکست و ویدئوکست در سراسر جهان، طرفداران فراوانی دارد و بیشتر افراد به استفاده از فایل‌های صوتی و البته ویدئویی روی آورده‌اند.)

استاد احمد محمدی
آدم‌ها فقیر بی‌پول نیستند، بلکه بدون رویا هستند.
استاد احمد محمدی

12- ارائه خدمات مشاوره در خصوص وبسایت و وبلاگ

13- آموزش کلاس‌های علمی به صورت آنلاین (این روزها کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌های به صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقمندان به علوم مختلف در پی استخدام معلم برای یادگیری بیشتر خود هستند.)

14- یکی دیگر از چندین ایده راه اندازی کسب و کار تهیه کلیپ‌های کوتاه برای تبریک مناسبت‌های مختلف می‌باشد. کلیپ‌هایی که فرد را مشتاق می‌کند تا در این شرایط با بهترین شیوه ممکن، مناسبت‌های گوناگون را به دوستان و خانواده خود تبریک گفته و لذت ببرد.

15- این روزها بیشتر آدم‌ها با ساخت و راه‌اندازی سایت به کسب و کار می‌پردازند. بنابراین، شما می‌توانید با خرید و فروش دامنه اینترنتی درآمد داشته باشیم.

16- انجام کارهای تحقیقاتی به صورت آنلاین می‌تواند به شما اطمینان دهد که با انجام این کارها یعنی نوشتن مطالبی برای تحقیقات برای خودتان درآمد خوبی داشته باشید.

17- یکی از جذاب‌ترین نمونه‌های ایده راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه می‌تواند فروش عکس باشد. به این معنی که با یک دوربین خوب به عکاسی بپردازید و آن‌ها را به شرکت‌ها یا حتی کاربران فضای مجازی بفروشید. حتی ممکن است به این ترتیب جهانی هم شوید

ایده راه اندازی کسب و کار موفق و درآمدزا

ایده راه اندازی کسب و کار موفق و درآمدزا

18- برگزاری سمینارهای اینترنتی هم می‌تواند ایده بسیار خوبی برای کسب درآمد باشد. راه‌اندازی این سمینارها یا مجری اینگونه سمینارها بودن خود می‌تواند منبع ثروت‌سازی برای دوستداران کار در فضای مجازی باشد.

19- شما می‌توانید به افراد پیشنهاد وبسایتپ یا وبلاگ دهید. خودتان وبلاگ و یا وبسایت را برایشان طراحی کنید و از آن‌ها پول دریافت کنید. مثلا افرادی هستن که با خرید ماشین‌های کهنه آن‌ها را بازسازی کرده و دوباره می‌فروشند. داشتن وبلاگ یا حتی وبسایت برای این افراد باعث شهرت آن‌ها شده و می‌تواند در رونق درآمد آن‌ها نقش مهمی داشته باشید.

20- خدمات نمونه‌خوانی هم یکی از چندین مورد ایده راه اندازی کسب و کار باشد. اگر به این کار و حرفه علاقمندید، با ناشران آنلاین ارتباط بگیرید و با نمونه‌خوانی آثارشان و نیز رفع مشکلات آن‌ها کسب درآمد کنید.

21- می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت خدماتی افرادی را با توانایی‌ها گوناگون جمع کنید، مثلا یک گروه 10 نفری تاسیس کنید که در زمینه‌های گوناگون فعالیت دارند و شما برای این افراد کار مربوطه را معرفی کنید و در ازای کارها پورسانت دریافت کنید.

22- در همه سایت‌ها و وبسایت‌ها سئوسازی بسیار همه صاحبان ثروت و سرمایه مهم است و دلشان می‌خواهد سایت آن‌ها در گوگل اول باشد و حرف اول را بزند. بنابراین با آشنایی کامل به این موضوع یعنی با سئوسازی و پشتیبانی سئوسازی سایت در این زمینه شغل خوبی داشته باشید.

23- در دنیای دیجیتال امروز اپلیکیشن‌ها بیشترین و بهترین همراه کاربران هستند. پس می‌توان گفت که طراحی اپلیکیشن‌ها در این دوران بسیار حائز اهمیت هستند.

24- شاید فروش تور سفر هم برای درآمد، گزینه خوبی باشد. به این معنی که با آژانس‌ها ارتباط بگیرید و تورهای مسافرتی آن‌ها را به مردم و آژانس‌های دیگر بفروشید.

ایده پولسازی با کمترین هزینه

ایده پولسازی با کمترین هزینه

25- متاسفانه در بسیاری مواقع با افرادی روبرو می‌شویم که نمی‌توانند برای معرفی خود به شرکت‌های مختلف اقدام کند. یعنی از نوشتن نامه درخواست استخدام یا حتی نوشتن روزمه خود ناتوان است. بنابراین رزومه نویسی هم پیشنهاد خوبی است. یعنی شما با کسب مهارت در این موضوع می‌توانید برای رزومه نویسی به صورت اینترنتی اقدام کرده و درآمد داشته باشید.

26- خدمات خرید خانواده‌ها در دوران کرونا هم می‌تواند شما را به درآمد و ثروت برساند. اگر می‌توانید با خانواده‌هایی که می‌شناسید، ارتباط بگیرید و کارهای خرید این خانواده‌ها را انجام دهید. به این ترتیب هم کار آن‌ها را انجام دهید و هم خودتان به درآمد می‌رسید.

27- ساخت پاورپوینت با روش‌های گوناگون و با توجه به سلایق و درخواست مردم از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان راهی برای داشتن یک شغل خوب و درآمد ماندگار است و مسیر رسیدن به ثروت را برای شما هموار می‌کند.

28- ارائه برنامه‌های ورزشی یکی دیگر از چند مورد ایده پولساز کسب و کار است که آموزش آنلاین شما نقطه موفقیت را به شما نشان می‌دهد و شما را به خواسته‌هایتان نزدیک می‌سازد.

29- فروش اینترنتی کتاب و مجله هم پیشنهاد خوبی است یعنی شما با ارتباط با ناشران و نیز نویسندگانی که در پی چاپ و فروش آثار خود هستند هم کمک بزرگی به فروش کتاب کرده‌اید، هم فرهنگ کتابخوانی را رونق داده‌اید و هم برای خودتان درآمدزایی داشته‌اید.

30- همکاری در فروش دوره‌های آموزشی آنلاین هم ایده خوبی است. داشتن ارتباط با افرادی که می‌خواهند در فضای مجازی آموزش آنلاین داشته باشند، (جدای از هرگونه شاخه علمی و هنری) در کنار آن‎‌ها قرار بگیرید و دوره‌هایشان را بفروشید. آن‌ها را به شهرت و درآمد برسانید و با تشویق و نام‌نویسی افراد در این کلاس‌ها خودتان هم به ثروت برسید.

برنامه دقیق و هدفمند!

برنامه دقیق و هدفمند!

این روزها همه مردم جهان بر این باورند که اینترنت می‌تواند فضای مناسبی برای درآمدهای عالی باشد. مهم این است که بتوانید این فرصت‌ها را بشناسید، آن‌ها را بیاموزید و به خوبی آن‌ها را به کار برید.

حتما در نظر داشته باشید که برای رسیدن به این اهداف باید زمان داشته باشید. پیش از آن باید زمان را بشناسید و آن را مدیریت کنید و برای رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ خود وقت بگذارید. چرا که بدون صرف هزینه زمان، بدون مطالعه و بدون داشتن هدف و انگیزه موفق نخواهید شد. باید بخواهید تا تلاش کنید و بتوانید در مسیر قرار بگیرید و به خواسته‌های خود برسید.

البته در نظر داشته باشید ممکن است این ایده‌ها تغییر کند و با توجه اهداف شما ارتقا پیدا کند. اما حتما در نظر داشته باشید از پیش هدف خود را تعیین کرده و با دیدی روشن و باز برای رسیدن به خواسته‌هایتان تلاش کنید و هرگز در نیمه راه ناامید نشوید. شما در این مقاله با 30 ایده پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا شدید که هر کدام از این‌ها می‌تواند برای شما ایده‌ای دیگر تداعی کرده و شما را به اوج برساند.

شاید آنچه پیش از همه این‌ها برای راه‌اندازی کسب و کار مهم است این باشد که سه پرسش اساسی از خودتان بپرسید:

  • هدف من از راه‌اندازی کسب و کار چیست؟
  • چه نوع کسب و کاری برای من مهم است؟
  • برای موفقیت در کسب و کار چه اهداف و برنامه‌ریزی‌هایی دارم؟

اگر شما بتوانید به درستی و با شفافیت پاسخ پرسش‌هایتان را بدهید، حتما می‌توانید در کارتان موفق بوده و ایده پولساز کسب و کار خوب و بسیار مفیدی برای خود انتخاب کنید.

پادکست - 30 ایده پولساز کسب و کار بدون سرمایه

با ایده درست و برنامه پولدار شوید

دراین مقاله از 30 ایده پولساز صحبت شد. ایده‌هایی که هر کدام از آن‌ها یک تخصص و منبع درآمد برای بسیاری از مشاغلی است که به دلیل بیماری اپیدمی کرونا یا تعطیل شده‌اند یا به دلیل شیوع همین بیماری ترجیح دادند از طریق اینترنت یعنی آنلاین به کسب درآمد بپردازند و از قضا در این مسیر هم موفق بودند.

به عبارتی هر کدام از 30 موردی که به عنوان ایده‌های راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم از آن بحث شد در هر کجای این زمین و این گیتی که باشید به شما جواب خواهد داد.

چه بسا برخی با پشتکار فراوان و هوش مالی بتوانند از همین سرمایه کم کسب و کارهای بزرگی برای خودشان از همان خانه یا پشت دستگاه کامپیوتر و لپ تاب راه اندازی کنند و چه بسا افرادی که شاید نتوانند سرمایه دار بشوند اما از حداقل شرایط سرمایه یعنی کار مناسب و درآمد حداقلی یا شاید هم حداکثری بهره‌مند شوند و از بیکاری و تعطیلی و ورشکستگی نجات یابند.

5/5 - (26 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی