فیلم از سیگار کشیدنتان متشکریم (Thank You For Smoking) داستان مردی است که در صنعتی فعالیت میکند که سالانه میلیونها نفر به خاطر آن جانشان را از دست میدهند. نیک نیلر سخنگوی صنعت دخانیات شرکتهای بزرگ است. او همچنین به عنوان یک پدر سعی دارد نقش یک پدر خوب را برای او ایفا کند.
کسانی که در صعنت بازاریابی و کارشناس دوره فروش فعالیت میکنند همیشه به دنبال آمار فروشی موفق و رو به رشد هستند. اما داشتن این مهارت به این سادگی نیست، شما باید تکنیکهایی را بلد باشید تا در کارتان موفق باشید. یکی از این تکنیکها داشتن فن بیان عالی است. در این زمینه باید مدام در حال یادگیری و بالا بردن مهارتتان باشید چون بازار مدام در حال تغییر است و رقبا بیکار ننشتهاند.
حرفهایها برای داشتن فروش موفق چه میکنند؟
کسانی که با عنوان یک فرد حرفهای در زمینه فروش فعالیت میکنند قطعا تکنیکهای خاص خودشان را دارند و با تمرین و ممارست در این کار خبره شدهاند.
۱. آنها می دانند که عملکرد فروش محاسباتی است.
در فروش پیش بینی، تا حدودی تصادفی، دشوار است و نیاز به سنجش مجدد مداوم دارد. هنگامی که شما معاملات چندگانه را مدیریت میکنید، باید جزئیات مربوط به تعقیبات فروش فردی و همچنین عملکرد کلی خود را نگه دارید.
2٪ برتر فروشندگان برای ارزیابی آمار در مورد عملکرد خود زمان (ترجیحا در تقویم خود آن را تعیین کرده اند) اختصاص دادهاند تا بتوانند بهبود یابند. هر کاری که ارزش انجام آن را داشته باشد ارزش سنجش دارد و بیشتر از هر چیزی که ارزش آن را داشته باشد ارزش بهبود دارد. قرار گرفتن در ریتم خوب برای بررسی داشبورد و اندازه گیریهای فعالیت فروش میتواند به شما در ماندن در مسیر فروش موفق کمک کند.
۲. آنها به یاد دارند فروش مثل تئاتر است.
فروشندگان برتر در پایان هفته خسته میشوند زیرا یک روند فروش حرفهای یک رویداد ارکستر است. شما یک دستورالعمل برای پیگیری، مطالب آماده، و شخصی سازی برای در نظر گرفتن برنامه دارید. شما به عنوان فروشنده و بازاریاب باید نقشتان را به خوبی بازی کنید.
فروشندگان برتر به طور معمول تمرین میکنند و نقش بازی میکنند تا مطمئن شوند که اجرای آنها مؤثر است. اگر یک جلسه برای مدت زمان مناسب طول بکشد، مقدار مناسب اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد و فضای کمی برای تئاتر باقی بگذارد، چشم انداز شما راضی خواهد شد، با اطمینان که میتوانید به رفع نیاز آنها کمک کنید.
۳. آنها همیشه دچار سؤال بزرگ میشوند.
هر جلسه فروش باید برای شما و آینده شما مثمر ثمر باشد. شما با ارائه اطلاعات در مورد محصول خود و راه حلهای شخصی شده برای مشکلات چشم انداز خود، نقش خود را انجام دادهاید.
اما فراموش نکنید که شما باید چیزی را از جلسه بیرون بیاورید. این سوال بزرگ میتواند شامل این موارد باشد: آیا مفید بود؟ آیا متوجه موضوع مورد بحث شدند؟ قدم بعدیشان چیست؟
راز فروشندگان برتر ساده است. آنها از این سه اصل برای هدایت روند فروش خود استفاده میکنند و به طور مداوم بر عملکرد گذشته بهبود مییابند. و اکنون شما هم ابزارهای لازم را برای این کار دارید.