دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر تبریز با حضور دکتر احمد محمدی:
آکادمی بازار با مدیریت دکتر احمد محمدی دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی با هدف آموزش مهارتهای بازاریابی و فروش برگزار کرده است. یکی از این دورههای آموزشی پرطرفدار، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» است. یکی از دغدغههای شرکتهای بزرگ و حتی کسبوکارهای کوچک که خدماتی را ارائه میکنند، برنامهریزی فروش ، فروش موثرتر، بالاتر و هدفمندتر است.
البته پیش از این نیز دورههای آموزشی دیگری توسط همین موسسه در حوزههای مرتبط با افزایش فروش برگزار شده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقالهی مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
مهارت ویزیتوری و دوره فروش حرفهای، مهارتی آموختنی است که هر کسی میتواند با پشتکار و تلاش آن را بیاموزد.
از اهداف دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» میتوان به توسعهی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق،حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و … اشاره کرد.
دکتر احمد محمدی مدیر موسس آکادمی بازار، مشاور بازاریابی و فروش و مدرس دورههای آموزشی توانمندسازی کارمندان در تاریخ ۵ شهریورماه ۹۸ و در ادامهی دورههای آموزشی مختلفی که برای پخش دارویی اکسیر در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، اهواز و شیراز برگزار کرده بود، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» را در شهر تبریز برگزار کرد. مهرماه نیز همین دورهی آموزشی برای مدیران فروش شهر اصفهان برگزار شد.
محتوای دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»
در این دورهی آموزش ویزیتوری به موضوعات مهمی همچون تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرآیند فروش، رمز موفقیت در یک برنامهی فروش پرداخته میشود.
افرادی که در حوزهی فروش مشغول فعالیت هستند باید تعریف درستی از فروش و نحوهی ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان داشته باشند. درنتیجه آکادمی بازار در یکی از سرفصلهای دورهی آموزشی به این مهم میپردازد. شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش، شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان و توصیههای مهمی راجع به ظاهر فروشنده، در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد.
برخی دیگر از سرفصلهای این دورهی آموزشی به شرح ذیل است که میتواند به مدیران فروش و فروشندگان و ویزیتورها بهخوبی کمک کند تا بتوانند هدفمندتر و متناسب با شرایط بازار برنامهریزی و حرکت کنند:
- نحوه مشتری یابی
- آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
- نکات تاثیرگذار در جلسه فروش
- انتظارات خریدار از یک ویزیتور
- ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق
- شرایط جسمانی و فکری فروشنده
- طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان
- بایدها و نبایدهای فروش
- مراحل اتمام فرایند فروش
- …
کارگاههای عملی دورهی آموزشی
آکادمی بازار در دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»، کارگاههای متنوعی بهشرح ذیل دارد:
- مدیریت زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویهها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا (سان تزو)
- فهرست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- فهرست ترسها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- تکنیکهای ویزیتوری
- ……
همانطور که گفته شد دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» که در تاریخ ۵ شهریورماه ۹۸ برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر شهر تبریز برگزار شد، یکی از دورههای آموزشی برگزار شده برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر است و پیش از این همین دورهی آموزشی در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، اهواز، اصفهان و شیراز نیز برگزار شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مفاهیم مربوط به بازاریابی و فروش با هدف فروش موفقتر و موثرتر و همچنین دریافت مشاوره از آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی به اکانت اینستاگرام دکتر محمدی مراجعه کنید.
5 پاسخ
من تو کارم موفقم، تو بخش فروش به خاطر اینکه مدام کتاب میخونم و مطالب مربوط به شغلم رو پیگیری میکنم، پیشنهاد میکنم برای گرفتن نتیجه خوب حتما مطالعه خوب داشته باشید.
ببخشید کلاسهای حرفهای برای آموزش فروش دارین شما؟
سلام دوست عزیز برای اطلاع از آخرین اطلاعات مربوط به سمینار و دورهها با ما تماس بگیرید:
پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021
سلام برای بازاریابی هم دوره برگزار میکنید؟ به صورت خصوصی؟
سلام دوست عزیز برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این دورهها با ما تماس بگیرید:
پاسخگوی شما هستیم: 88993288، 66978520، 66418084-021