دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» با حضور دکتر احمد محمدی از آکادمی بازار در تاریخ یکم تیرماه ۱۳۹۸ باهدف توانمندسازی کارمندان شرکت بهستان پخش برگزار شد.آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران با مدیریت دکتر احمد محمدی تاکنون دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی برای آشنایی شرکتکنندگان مهارتهای ویزیتوری برگزار کرده است. یکی از این دورههای آموزشی پرطرفدار، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» است.
البته پیش از این نیز دورههای آموزشی دیگری توسط همین موسسه در حوزههای مرتبط با افزایش دوره فروش برگزار شده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقالهی مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
یکی از دغدغههای شرکتهای بزرگ و حتی کسبوکارهای کوچک که خدماتی را ارائه میکنند، فروش موثرتر، بالاتر و هدفمندتر است.
مهارت ویزیتوری و فروش حرفهای، مهارتی آموختنی است که هر کسی میتواند با پشتکار و تلاش آن را بیاموزد. از اهداف دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» میتوان به توسعهی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق،حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و … اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دورههای آموزشی آکادمی بازار میتوانید به صفحهی دوره آموزشی در وبسایت مراجعه کنید. همچنین در صفحهی مربوط به دوره آموزش ویزیتوری حرفهای میتوانید با اهداف دوره، مخاطبان دوره و دستاوردها آشنا شوید.
کارگاههای عملی دورهی آموزشی
آکادمی بازار در دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»، کارگاههای آموزشی متنوعی بهشرح ذیل دارد:
- مدیریت زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویهها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا (سان تزو)
- فهرست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- فهرست ترسها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- ……
محتوای دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»
در این دورهی آموزش ویزیتوری به موضوعات مهمی همچون تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرآیند فروش، رمز موفقیت در یک برنامهی فروش پرداخته میشود.
افرادی که در حوزهی فروش مشغول فعالیت هستند باید تعریف درستی از فروش و نحوهی ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان داشته باشند. درنتیجه آکادمی بازار در یکی از سرفصلهای دورهی آموزشی به این مهم میپردازد. شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش، شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان و توصیههای مهمی راجع به ظاهر فروشنده، در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد.
بیشک یکی از مهمترین مسایل فروش، نحوهی مشترییابی و آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش و توجه به نکات تاثیرگذار در جلسات فروش است. باید انتظارات خریدار از ویزیتور فروش مشخص شده و ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق باید مورد توجه قرار گیرد.
شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقهی برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی، بایدها و نبایدهای فروش و در کل مراحل اتمام فرآیند فروش از موضوعاتی است که به آن پرداخته میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر مفاهیم مربوط به بازاریابی و فروش با هدف فروش موفقتر و موثرتر و همچنین دریافت مشاوره از آکادمی بازار با مدیریت استاد احمد محمدی به وبسایت http://bazaracademy.ir مراجعه کنید.