دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر اهواز با حضور دکتر احمد محمدی
یکی از دغدغههای شرکتهای بزرگ و حتی کسبوکارهای کوچک که خدماتی را ارائه میکنند، فروش موثرتر، بالاتر و هدفمندتر است.
آکادمی بازار، مرجع موفقیت ایران با مدیریت دکتر احمد محمدی تاکنون دورههای آموزشی و سمینارهای مختلفی مانند بازاریابی و فروش و استراتژی هایی برای توسعه آن را برای آشنایی شرکتکنندگان مهارتهای ویزیتوری برگزار کرده است. یکی از این دورههای آموزشی پرطرفدار، دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» است.
یازدهم مهرماه نیز دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر اصفهان با حضور دکتر احمد محمدی و همچنین ۵ شهریورماه نیز دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» شهر تبریز با حضور دکتر احمد محمدی برگزار شد.
البته پیش از این نیز دورههای آموزشی دیگری توسط همین موسسه در حوزههای مرتبط با افزایش فروش برگزار شده است. خدمات مشاوره در آکادمی بازار یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه مخاطبان قرار دارد. در مقالهی مروری بر سرفصلهای آموزشی و خدمات مشاوره آکادمی بازار میتوانید در جریان سرفصلهای آموزشی این موسسه قرار بگیرید.
با مهارت ویزیتوری و فروش حرفهای، دنیا را در اختیار بگیرید.
مهارت ویزیتوری و فروش حرفهای، مهارتی آموختنی است که هر کسی میتواند با پشتکار و تلاش آن را بیاموزد. از اهداف دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» میتوان به توسعهی تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیرگذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق،حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و … اشاره کرد.
دکتر احمد محمدی مدیر موسس آکادمی بازار، مشاور بازاریابی و فروش و مدرس دورههای آموزشی توانمندسازی کارمندان در تاریخ ۱۷ مردادماه ۹۸ دوره آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای» را در شهر تبریز برگزار کرد.
این دوره در ادامهی دورههای آموزشی مختلفی که برای پخش دارویی اکسیر در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز برگزار شد بود، تشکیل گردید. دورهی آموزشی قبلی با همین سرفصلها شهریورماه امسال در شهر تبریز برگزار شد.
محتوای دوره آموزشی:
در این دورهی آموزش ویزیتوری به موضوعات مهمی همچون تفکر صحیح فروش، تمرکز در فرآیند فروش، رمز موفقیت در یک برنامهی فروش پرداخته میشود.
افرادی که در حوزهی فروش مشغول فعالیت هستند باید تعریف درستی از فروش و نحوهی ایجاد ارتباط صحیح با مخاطبان داشته باشند. درنتیجه آکادمی بازار در یکی از سرفصلهای دورهی آموزشی به این مهم میپردازد. شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش، شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان و توصیههای مهمی راجع به ظاهر فروشنده، در این دوره مورد بررسی قرار میگیرد.
بیشک یکی از مهمترین مسایل فروش، نحوهی مشترییابی و آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش و توجه به نکات تاثیرگذار در جلسات فروش است. باید انتظارات خریدار از ویزیتور فروش مشخص شده و ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق باید مورد توجه قرار گیرد.
شرایط جسمانی و فکری فروشنده، طریقهی برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی، بایدها و نبایدهای فروش و در کل مراحل اتمام فرآیند فروش از موضوعاتی است که به آن پرداخته میشود.
کارگاههای عملی دورهی آموزشی
آکادمی بازار در دورهی آموزشی «تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای»، کارگاههای آموزشی متنوعی بهشرح ذیل دارد:
- مدیریت زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویهها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا (سان تزو)
- فهرست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- فهرست ترسها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- ……
این دوره که در تاریخ ۱۷ مردادماه ۹۸ برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر شهر تبریز برگزار شد، یکی از دورههای آموزشی برگزار شده برای مدیران فروش شرکت پخش دارویی اکسیر است. پیش از این همین دورهی آموزشی در شهرهای دیگری ازجمله تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز نیز برگزار شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم از صفحه اینستاگرام استاد احمد محمدی بازدید فرمائید.