دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای برای شرکت پخش دارویی اکسیر در تاریخ دهم دیماه در شهر کرمان برگزار شد.
کسب و کارها برای آنکه بتوانند مسیر موفقیت را طی کنند، باید بتوانند خدمات، محصولات و سرویسهای خود را به کاربران ارائه بدهند. تصور کنید صاحب کسب و کاری هستید و محصولی را به بازار عرضه میکنید، یکی از نقاط اصلی برای آنکه برند شما بتواند به موفقیت برسد، دوره فروش حرفهای محصولات شما است.
تصور کنید، همهی استانداردهای تولید را رعایت کردهاید، محصولی منحصر به فرد با قیمت مناسب تولید کردهاید ولی این محصول در گوشهی کارخانه انباشه شده و نتوانستهاید آن را به شکل درستی به بازار عرضه کنید. تمام سرمایهی تولید، نیروی انسانی و فکری که در پشت تولید محصول بوده، بهصورتی بیهوده هدر رفته است. تا زمانی که محصول به درستی در بازار توزیع و بهفروش نرسد، در عمل صاحب آن کسب و کار نتوانسته به هدف خود برسد. دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای به صاحبان کسب و کارها کمک میکند در این مسیر پر پیچ و خم موفقتر عمل کنند.
دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای برای شرکت پخش دارویی اکسیر در تاریخ دهم دیماه در شهر کرمان توسط دکتر احمد محمدی مشاور ۱۱۰ برند برتر و موسس و مدیر آکادمی بازار برگزار شد.
هدف دوره آموزشی تکنیکهای ویزیتوری و فروش حرفهای
آشنایی شرکت کنندگان با توسعه تفکر صحیح در فروش حضوری، افزایش مهارتهای ویزیت حضوری جهت تاثیر گذاری بر مشتریان، افزایش شیوههای ترغیب مشتریان، تکنیکهای فروش موفق، حفظ، ارتقاء و وفادارسازی مشتریان و …
محتوای دوره آموزشی
در این دوره آموزش ویزیتوری سرفصلهای ذیل مورد بررسی قرار میگیرد که عبارتند از:
- تفکر صحیح فروش
- تمرکز در فرایند فروش
- رمز موفقیت یک برنامه ریزی فروش
- تعریف فروش و نحوه ایجاد ارتباط صحیح
- شناخت خود و روشهای کسب اعتماد به نفس در فروش
- شناخت گروههای اصلی شخصیتی مشتریان
- توصیه های مهم راجع به ظاهر یک فروشنده
- نحوه مشتری یابی
- آشنایی با ارتباطات صحیح و اصولی در فروش
- نکات تاثیرگذار در جلسه فروش
- انتظارات خریدار از یک ویزیتور
- ویژگیهای شخصیتی فروشندگان موفق
- شرایط جسمانی و فکری فروشنده
- طریقه برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان و وفادارسازی مشتریان
- بایدها و نبایدهای فروش
- مراحل اتمام فرایند فروش
- ………
کارگاههای عملی ارائه شده در دوره آموزشی
- مدیرتی زمان در هنگام ویزیت
- پرسشهای کوانتومی در فروش
- اصل واگویه ها در فروش
- دفترچه مشاهدات در فروش
- ارزیابی رقبا ( سان تزو)
- لیست سوالات درست از مشتری
- پرسش از ۱۰ مشتری
- لیست ترس ها در فروش
- شیوه ۱۰۰ تماس در محصولات کم فروش
- پیگیری مشتریان کم خرید
- ……