آموزش پرزنت بیمه عمر در 3 مرحله ساده

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۵ اسفند, ۱۳۹۹
آخرین بروزرسانی: ۲۶ مهر, ۱۴۰۱
آموزش پرزنت بیمه عمر

در این مقاله در مورد بیمه عمر صحبت می‌کنیم. اینکه این پوشش بیمه چه مزایایی دارد و چیست و چه کسی به آن نیاز دارد.

با آموزش پرزنت بیمه عمر با ابزار مورد نیاز مانند کتاب‌های تجاری آشنا می‌شویم تا بتوانیم فروش بهتری داشته باشیم.

حتی مشتری را به خرید بیمه عمر تشویق کنیم. با آکادمی بازار همراه باشید.

پخش ویدیو
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

آموزش پرزنت بیمه عمر

در این مقاله در مورد آموزش پرزنت بیمه عمر صحبت می‌کنیم. اینکه این پوشش بیمه چه مزایایی دارد و چیست و چه کسی به آن نیاز دارد.

فروشندگان خدمات بیمه عمر باید با گذراندن دوره آموزش بیمه در بازاریابی بیمه و فروش بیمه مهارت‌های لازم را به دست بیاورند تا از اهمیت بیمه عمر برای آن‌ها بگویند. اما مجاب کردن مشتریان برای خرید پوشش بیمه عمر کار راحتی نیست.

دلایل سختی کار فروشندگان بیمه عمر

دلایل سختی کار فروشندگان بیمه عمر

بنابراین، چرا افراد به راحتی بیمه عمر نمی‌خرند؟ سایت معتبر Life Happens این 6 دلیل مهم را دلیل عدم خرید بیمه عمر توسط مردم نام می‌برد:

  • زمانی که مردم اولویت‌های مالی دیگری داشته باشند به خرید بیمه عمر فکر نمی‌کنند.
  • خرید بیمه عمر هزینه بالایی دارد.
  • افراد احساس می‌کنند که به هیچ چیزی احتیاج ندارند و دچار حوادث ناگهانی نمی‌شوند.
  • مطمئن نیستند که چه مقدار و چه نوع از بیمه نامه‌های عمر را خریداری کنند.
  • به بیمه کردن خود فکر نمی‌کنند.
  • دوست ندارند به مرگ فکر کنند و برای عواقب آن تصمیم بگیرند.

مهم‌ترین دلایل ضرورت خرید بیمه عمر

مهم‌ترین دلایل ضرورت خرید بیمه عمر

راه اصلی برای غلبه بر این سد معبر ارائه ارزش مقدماتی است. بله، این یک هزینه ماهانه است، اما معمولا آنگونه که آن‌ها تصور می‌کنید هزینه‌ای ندارد و منافع طولانی مدت می‌تواند بسیار بیشتر از هزینه‌های فوری باشد.

به تفاوت هزینه‌های تحمیلی اکنون و آینده در زندگی توجه کنید و اینکه چگونه این تغییرات می‌توانند روی سلامتی، وضعیت و زندگیتان تاثیر بگذارند. اکنون کمی راحت‌تر هستید و خود را برای آینده آماده می‌کنید. این تصمیم می‌تواند در طولانی مدت مفید باشد. حداقل ارزش گفتگو با مشتریان را دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد درصد بالایی از افراد فاقد بیمه عمر فکر می‌کنند این پوشش بیش از حد گران است. به طور کلی، از هر 5 نفر، حدود 4 نفر هزینه حق بیمه عمر را بیش از حد تخمین می‌زنند.

استاد احمد محمدی
اگر می‌خواهی دانسته‌هایت شگفتی‌ساز شوند، به آن‌ها عمل کن.
استاد احمد محمدی

از این ابزار به نفع خود و استفاده از آن برای مقایسه آنلاین استفاده کنید تا به آن‌ها کمک کند ببینند هزینه واقعی زندگی در مقابل آنچه از آن می‌ترسند چیست. آگاهی از این موضوع برای آن‌ها یک سورپرایز خوشحال کننده باشد.

خوب، هیچ کس دوست ندارد درباره مرگ خودش فکر کند، اما همه ما در یک زمان می‌میریم. متاسفانه بازی زندگی آن جایی نیست که ما زنده از آن بیرون برویم. یکی از راه‌های تحقق این امر، دور کردن ایده از تفکر بیمارگونه است.

کمک به مشتریان

کمک به مشتریان

به مشتریان کمک کنید ببینند که آن‌ها قصد مرگ خود را ندارند و همچنین خرید بیمه عمر این نکته را القا نمی‌کند که به زودی می‌میرند. این بیش از هر چیز مربوط به آمادگی و مراقبت از شرایط و خانواده در آینده است.

از آن‌ها در مورد خانواده‌شان بپرسید. درباره عزیزانشان اطلاعات کسب کنید. از این طریق می‌توانید روی این مسئله تمرکز کنید که خرید بیمه عمر چگونه به مراقبت از امورشان کمک می‌کند، استرس آن‌ها را کاهش می‌دهد و به آن‌ها فضای فکری آرامی می‌دهد و می‌توانند دیگر نگران امور مالی خود در آینده نباشند.

این مکالمه و ارتباط کمک خواهد کرد که مشتری را از شرایط بیماری دور کنید و خرید بیمه عمر را به یک تجارت دوست داشتنی تبدیل کنید. همه ما می‌خواهیم میراثی را پشت سر بگذاریم. به مشتریان کمک کنید تا میراثی مثبت پس از خود به جا بگذارند.

شناسایی مشتریان

شناسایی مشتریان

شناسایی مشتریانی که بیمه زندگی ندارند از مراحل دیگر آموزش پرزنت بیمه عمر است. همانطور که قبلا گفتم، فقط درصد کمی از ایرانی‌ها از پوشش بیمه عمر برخوردار هستند. از بین کسانی که این کار را انجام می‌دهند، نصفشان فقط دارای پوشش گروهی هستند که معمولا ناکافی است و به ندرت قابل استفاده است.

اگر مجبور شوید به طور دستی هر مشتری را که باید ببینید چه کسی بیمه عمر را با شما از دست داده است، چانه بزنید این ممکن است دشوار و وقت گیر باشد.

یک سیستم مدیریت آژانس مخصوص صنعت، زمان و انرژی شما را برای شناسایی فرصت‌های فروش متقابل به شدت کاهش می‌دهد.

یک گزارش فروش متقابل ساده از پیش ساخته شده اجرا کنید و فقط در عرض چند دقیقه همه مشتریان خود را مشخص کنید. پس از آن، به خواندن کتاب‌های مرتبط با شغل خود ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان، امروز، فردا و در پایان زندگی از خود به خوبی مراقبت می‌کنند.

آموزش پرزنت بیمه عمر در 3 مرحله ساده

آموزش پرزنت بیمه عمر در 3 مرحله ساده

CSR‌های دارای مجوز زندگی خود را درگیر کنید. CSR و کارمندان غیرمجاز را تشویق کنید تا از هر مشتری که به دفتر می‌آید بخواهند فرم‌های حقیقت یابی را پر کند تا شما بیشترین اطلاعات را در اختیار داشته باشید.

بیمه عمر را در هر مکالمه مطرح کنید

عادت ذکر بیمه عمر را برای هر مشتری ایجاد کنید و اعضای هیات را در هر مکالمه به کاربرد واژه بیمه عمر تشویق کنید. این کار نام بیمه نام عمر را در ذهن مشتری هک می‌کند.

پادکست - فروش بیمه عمر در 11 مرحله استثنایی

در حین فروش در مورد بیمه عمر بحث کنید

در دوره نقل قول یا ارسال تجارت، به راحتی به بحث در مورد بیمه عمر بپردازید.

برای اجرای برنامه خود از آن‌ها بپرسید آیا آن‌ها می‌خواهند امروز به همراه خط مشی خود، حمایت از بیمه عمر را نیز برقرار کنند.

مشتریان جدیدی را پیگیری کنید

با استفاده از متن نوشته شده برای کمک به مکالمه، بپرسید آیا می‌توانید برای یک بررسی رایگان بیمه عمر بدون هیچ اجباری ملاقات داشته باشید و با مهارت مکالمه و ارتباط با مشتری آن‌ها را به خرید بیمه عمر جذب کنید.

در آخر آموزش پرزنت بیمه عمر

در آخر آموزش پرزنت بیمه عمر

مطالعه یک کتاب تجاری سازمان یافته برای شناسایی فرصت‌های بیمه عمر کلیدی است. درباره اینکه چگونه ابزارهای خاص به شما کمک می‌کنند در حالی که به رشد خود از طریق مطالعه کتاب تجاری خود ادامه می‌دهید، در کاهش هزینه‌های بیمه عمر به مشتری خود بیشتر کمک کنید، اطلاعات کسب کنید.

محتوای آموزشی و فیلم‌هایی برای ارتقا مهارت‌ها برای کمک به فروشندگان خدمات بیمه، در سازماندهی، اتوماسیون و رشد نمایندگی بیمه به شما بسیار کمک خواهد کرد.

مکالمه بستر روابط است. بدون آن، روابط ما فاقد ارتباط مستحکم و اعتماد متقابل است. پس فروشندگان پیش از هر چیز باید مهارت‌های ارتباط اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس را بیاموزند.

4.8/5 - (12 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی