دوره آموزش ویزیتوری حرفه ای
در دوره ویزیتوری حرفه ای آکادمی بازار، به ویزیتورها و فروشندگان آموزش داده می شود که چگونه با توسعه تفکر صحیح در این شغل و بالابردن مهارتهای نگرشی ، گفتاری و رفتاری در فروش حضوری ، تاثیر گذاری گذاری بیشتری بر مشتریان داشته باشند و با شیوه های ترغیب ، اقناع و دریافت سفارش از مشتریان به عملکرد بالا و فروش مورد دلخواه دست یابند.
- مدرس دوره : استاد احمد محمدی
- مدت زمان دوره : 8 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره آموزش ویزیتوری
تا حالا ارزیابی کرده اید چند درصد از فروشندگان و ویزیتورهای کسب و کار شما ، آموزش دیده اند ؟
برای موفقیت شرکت ، تیم ویزیتوری حرفه ای بسیار مهم است . آنها اگر بتوانند یک محصول را به خوبی معرفی کنند و آنرا در بازار جا بیاندازند می توانند تاثیر فوق العاده بر فروش و موفقیت سازمانشان داشته باشند .
ویزیتورها باید افرادی آموزش دیده باشند تا بتوانند به راحتی در زمان کمتر محصول بیشتری بفروشند. امروزه دیگر ویزیتوری سنتی جواب نمی دهد و می بایست به اصول علمی اینکار آگاهی داشت تا بتوان با هرطیف از مشتریان تعامل نموده و فروخت.
در صورتیکه موفق شوید تیم ویزیتوری و فروشندگان خود را آموزش داده و مهارتهای آنها در حوزه فروش ارتقاء دهید ، سود سرشاری نصیب کسب و کار و شرکت شما خواهد شد و دیگر دغدغه فروش پایین را نخواهید داشت .
دستاوردهای دوره ویزیتور حرفه ای
دوره آموزش ویزیتوری دستاوردهای متفاوتی برای افراد دارد. از ویزیتورهای تازهکار تا مدیران فروش میتوانند از دوره آموزش ویزیتوری بازار آکادمی بهره ببرند.
- مفاهیم اساسی فروش، مدیریت فروش، ویزیتوری و تکنیکهای فروش ویزیتوری را یاد خواهید گرفت
- خواهید آموخت که چگونه میتوانید یک شریک قابل اعتماد در فرآیند فروش باشید
- استراتژیهای مذاکره و بستن معامله را شناسایی و به کار بگیرید
- در دوره آموزش ویزیتوری، دانش مورد نیاز برای موفقیت در فروش را به دست خواهید آورد
- مهارتهای پیشرفته برای نمایندگان فروش موفق را کسب میکنید
- یاد میگیرید که چگونه دانش محصول را به فروش تبدیل کرده، فرصتها را شناسایی و به فروش تبدیل کنید
- مهارتهای نگرشی، گفتاری و رفتاری در ویزیتوری را برای تاثیرگذاری بیشتر بر مشتریان افزایش دهید
- یاد میگیرید با استفاده شیوههای ترغیب، اقناع و دریافت سفارش از مشتریان به عملکرد بالا و فروش هدفگذاری شدهٔ خود دست یابید
- آشنایی با هدف گذاری در فروش
- توسعه تفکر صحیح در فروش
- شناخت خود و روشهاي كسب اعتماد به نفس در فروش
- آشنایی با آداب معاشرت در هنگام فروش
- یادگیری زبان بدن در فروش
- توصيه های مهم راجع به ظاهر يك ویزیتور
- شناخت تکنیک های ویزیتوری موثر
- آشنایی با مراحل اتمام فرایند فروش
- مهارتهای بین فردی یا "نرم" خود را توسعه و تقویت کنید
ویزیتوری اثر گذار
در این دوره با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی (آموزش حداقل15000 فروشنده و ویزیتور) و ارائه متدولوژی علمی ویزیتوری حرفه ای به فروشندگان و ویزیتورها آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در فروش حضوری را پیاده نمایند تا بتوانند به فروش بالایی دست پیدا کنند .
در این دوره آموزش ویزیتوری با تکیه بر تجربه کار با تیم های ویزیتوری و فروشندگان 20 شرکت پخش بزرگ و طراز اول کشور و تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی ، به فروشندگان آموزش داده می شودچگونه نگرش ، گفتار و رفتار حرفه ای را در ویزیت خود را اجرایی کنند تا با استفاده از این روش ها به فروش های بالا دست پیدا کنند
سرفصلهای دوره ویزیتوری
دوره آموزش ویزیتوری دو بخش مجزا دارد؛ بخش اول، سرفصلهای نظری را در برمیگیرد. پس از درک مباحث تئوریک، کارگاهها آغاز خواهد شد. ما اعتقاد داریم هر مبحثی با تمرین و تجربهٔ خط به خط آنچه به صورت نظری فراگرفتهایم، کاربردی خواهد شد.
بخش نظری
چوب جادویی در کار نیست و موفقیت در یک شب نصیب هیچکس نمیشود اما هر کاری رمزهایی دارد که میتواند مانع منحرف شدن شما از مسیر موفقیت شود. این سرفصل دوره ویزیتوری، پلکان رسیدن به قله یک برنامه فروش موفق را شرح میدهد.
زمانی که از فروش و بازاریابی حرف میزنیم، درباره شناخت مخاطب و خریدار صحبت میکنیم. اصل اول بازاریابی و فروش، شناخت مخاطب و یک قدم جلوتر بودن است. اما برقراری ارتباط پایدار و موثر با مشتری و متقاعد کردن خریدار، تکنیکهایی دارد که در این سرفصل با آن آشنا خواهید شد.
ویزیتورها برای افزایش فروش باید مهارتها و ویژگیهای برجستهای داشته باشند تا علاوه بر دستیابی به حد نصاب ماهیانه، بتوانند کمیسیون قابل توجهی نیز بگیرند. رمز موفقیت شناخت خود است.
هدف اولیه یک ویزیتور حرفهای متقاعد کردن خریدار و بستن معامله است. ویزیتورها و نمایندگان فروش با استفاده از تکنیکهای مذاکره وارد گود فروش و متقاعدسازی میشوند، شناخت تیپهای شخصیتی و استفاده از علم روانشناسی از فرد یک ویزیتور حرفهای میسازد و ضریب خطا را کم میکند. این سرفصل آموزش ویزیتوری حرفهای به شناخت عمیق از طرف مقابل می پردازد.
شخصیت کاری یک ویزیتور حرفهای ترکیبی از استعدادهای رشد یافته و دانش بهروز است. اما تکنیکها به شما کمک میکند که تمامی مسیر را از صفر تا صد تجربه نکنید بلکه با علم روششناسی مشتریهای خود را پیدا کنید.
موقعیت فروش، زمین بازی شماست. لحظهای که بازی فروش شروع شود دیگر امکان بازگشت نیست. در این سرفصل به جلسه فروش و رویداد اصلی خواهیم پرداخت.
بدون شناخت انتظارات طرف مقابل نمیتوانیم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم. شناخت انتظارات مخاطب/خریدار از مهمترین سرفصلهای آموزش ویزیتوری است.
فارغ از توانایی در فروش، ویژگیهای شخصیتی و رفتاری گوناگونی وجود دارد که در موفقیت فروشندگان حرفهای دخیل بوده و در نهایت تفاوت فروشنده و ویزیتور حرفهای با فروشنده و ویزیتور معمولی، در شیوهٔ عملکرد است.
به عنوان مثال، یک فروشنده معمولی بدون توجه به نیازهای مشتری تنها اصرار به فروش محصول و بستن قرارداد دارد. حال آنکه فروشندهٔ حرفهای از مشتری سوالاتی میپرسد تا دقیقا نیاز او را بفهمد و محصولی مطابق با نیازهایش به او ارائه دهد.
یکی از بهترین راهها برای تمیز دادن خوبی و بدی، موفقیت و شکست این است که روی منفی و ناموفق آن را نیز بشناسیم. بدون شناخت عمیق از موقعیتهای مذاکرههای بد و ناموفق نمیتوانیم نمونه موفق یک مذاکره را متصور شویم. این فصل به تفکیک این موقعیتها میپردازد و سعی دارد با استفاده از ابزار مقایسه انواع مذاکرهٔ فروش را از نظر کیفی بررسی کند.
پس از آنکه دانستیم چه نکاتی یک مذاکره خوب را از بد تفکیک میکند، سراغ تکنیکهایی خواهیم رفت که بتوانید مذاکرهای موفق و درست با طرف مقابل داشته باشید.
شناخت وظایف، مسئولیتها و آینده شغلی به معنای امید کاری است. بدون داشتن تصویری واضح از این سه راس شما همواره میان امید و ناامیدی در رفت و آمد هستید و نمیدانید مجموعه از شما چه انتظاراتی دارد. این سرفصل اهمیت بسیاری در دوره ویزیتوری دارد.
آموزش ویزیتوری یعنی شما در انتهای دوره بایدها و نبایدها را بدانید. همه آنچه تدریس میشود باید تصویری کلی از بایدها و نبایدها به شما بدهد.
تصور کنید یک پازل چندهزار تکهای خریدهاید، پازل را باز میکنید اما هیچ نقشهای داخل جعبه وجود ندارد! هرگز پازلی ساخته نخواهد شد. فرایند فروش، از آغاز تا پایان، نقشه پازل فروش است.
دو ضرب المثل معروف وجود دارد: «هرگز یک کتاب را از روی جلد قضاوت نکن» و «فقط انسانهایی از روی ظاهر قضاوت میکنند که واقعبین نیستند» در ویزیتوری نیاز دارید ضربالمثل دوم را باور کنید. انسانها در اولین برخورد یکدیگر را قضاوت میکنند و تغییر دادن قضاوت اولیه بسیار سخت است. در این سرفصل توصیههایی به شما خواهد شد که بتوانید بهترین اثر اولیه را روی مخاطب خود بگذارید.
بخش کارگاهی
- کارگاه تشريح انواع روشهای فروش و متقاعدسازی خریدار
- کارگاه تیپشناسی و تشخیص انواع شخصيت خریدار و مخاطب
- کارگاه عملی موقعیت فروش و کاربرد تکنیکهای مذاکره و فروش
مخاطبین دوره
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
- شرکت ها، فروشندگان و ویزیتورها
- شاغلین صنوف مختلف
- علاقه منداني كه ميخواهند دانش و مهارت خود را درحوزه فروش محصول افزایش دهند
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- افرادی که احساس می کنند ویزیتوری حرفه ای و فروش حضوری، کاری ساده و غیرتخصصی است .
- افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه ویزیتوری ندارند.
- کسانی که در فرایند ویزیت خود بصورت سنتی عمل نموده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود با شیوه های نوین ندارند.
روش تدریس دوره ویزیتوری به چه صورت است؟
دوره آموزش ویزتوری ، به صورت آنلاین (وبینار) و همینطور حضوری با متد آموزشی تعاملی-کارگاهی و استفاده از مطالعهٔ موردهای موفق و مهم تدریس میشود. مجموع زمانی که شما نیاز دارید تا مطالب را کامل دریافت کنید، ۸ ساعت است و از آنجا به بعد تمرین در افزایش مهارت فرد فروشنده اهمیت بسیاری دارد.
در این دوره شرکت نکنید اگر ...
- اگر ویزیتوری حرفهای و فروش حضوری را کاری ساده و غیرتخصصی میدانید.
- اگر علاقهای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه ویزیتوری ندارید.
- اگر در فرایند ویزیت خود بصورت سنتی عمل کرده و نیازی به بالا بردن میزان فروش خود با شیوههای نوین ندارید.
مورد اعتماد مشتریانمان هستیم
آموزش بیش از 20,000 فروشنده
تجربه کار با 200 برند برتر
پرورش 10,000 ویزیتور حرفه ای
آموزش 7,000 نماینده فروش
مدرس دوره
استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- کارآفرین و بنیان گذار آکادمی بازار با 1,000,000 کاربر
- موسس استارت آپ ستاره یاب
- 20 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 200 برند و 25 صنعت بزرگ کشور
- محقق، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توسعه فردی و توانمند سازی کارکنان
- عضو انجمن بازاریابی ایران و اروپا
- پرورش بیش از 20,000 فروشنده، 10,000 ویزیتور، 7,000 نماینده فروش و برگزاری 150,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- کارشناس رادیو اقتصاد
- نویسنده و مترجم چند کتاب از جمله: "کتاب خلق برند برتر"
- انجام بزرگترین کار تحقیقاتی در حوزه فروش ایران جهت شناخت فرهنگ فروشندگی با جامعه آماری چند هزار فروشنده
پادکست ویزیتوری
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار
سوالات متداول
- صاحبان کسب و کار و مدیران فروش
- فروشندگان و ویزیتورها
- شاغلین صنوف مختلف
- افرادی که می خواهند یک فروشنده حرفه ای شوند
برای شرکت ها و سازمان ها به صورت حضور در مجموعه آنها و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.
جهت اطلاع از شرایط برگزاری دوره می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.
خیر، در این دوره تمامی مهارت هایی که تیم شما لازم دارد تا از یک ویزیتور معمولی به یک ویزیتور حرفه ای تبدیل شود، در دوره، آموزش داده می شود
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
قطعا سرمایه گذاری بر روی آموزش مهارتهای فروشندگان می تواند در مدت زمان کوتاه، چندین برابر سودآوری برای شرکت به همراه داشته باشد و همواره پرورش نیروی انسانی ماهر ارزانتر از استخدام و جذب نیروی ماهر می باشد .
در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.
با سرمایه گذاری در این دوره ، براحتی در کمتر از 3 ماه چندین برابر درآمد خود را افزایش داده و به فرصتهای عالی شغلی و موفقیت در کسب و کار خواهید رسید .
جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.
30 پاسخ
امکان شرکت در دوره به صورت مجازی وجود داره؟
سلام کاربر عزیز
برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.
سلام خسته نباشید
هدف های فروش رو بیان کنید
سلام همراه عزیز
هدف های فروش بر اساس عملکرد شما مشخص میشه
بهترین دوره ای هستش که تاحالا دیدم، مرسی که به فکر همه چیز هستید
سلام به تو علی عزیز، خیلی خوشحالیم که این نظر رو در مورد دوره ما داشتی
سلام این دوره به صورت غیر حضوری هم برگزار میشه ؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید
سلام کاربر عزیز
برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره با شماره 02188993288 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی بازار شما را راهنمایی کنند.
استادی به این پر دانشی و به این خوبی ندیده بودم، سخنانشون واقعاً راهنمای خوبی برای ما تازه کارها است.
رضای عزیز سلام
داشتن همراهانی مثل شما به ما دلگرمی و انرژی میده. استاد محمدی از بهترین اساتید در سطح کشور هستن
سلام و درود
دوره خیلی خوبی نبود، برای من خیلی مفید نبود
خسته نباشید
سلام سعید عزیز
ازت ممنونیم که نظرت رو بهمون گفتی
سلام شب خوش
منی که تازه کسب و کار راه انداختم این دوره به دردم میخوره ؟
سلام عباس عزیز، بله دقیقا این دوره مناسب افرادی مثل شما خواهد بود.
برای تبدیل شدن به یک فروشنده موفق چه مقدار زمان لازم دارم ؟
سلام همراه گرامی، شما با دیدن دوره ویزیتوری در کمتر از سه ماه میتونی به یه فروشنده خوب تبدیل بشی.
سلام به تیم خوب و فعال آکادمی بازار
این دوره، خیلی خیلی عالی و جامع بود من واقعا لذت بردم
ممنونم از زحماتتون
سلام همراه گرامی، ما تمام تلاشمون بر این پایه هست که برای شما مفید باشه و خوشحالیم که این اتفاق افتاده.
وقتی که میخوای چیزی رو بفروشم به چه نکاتی باید توجه کنم؟؟؟
سلام به تو صدف عزیز، یاد گرفتن این نکات با دیدن این دوره امکان پذیره.
دورهی عالی ای بود من خیلی لذت بردم دستتون دردنکنه
سلام مینا عزیز
از رضایت شما خرسندیم.
سلام ویزیتوری خیلی اهمیت زیادی داره، که نباید تا دیده گرفتش
علی عزیز سلام به تو، بله ویزیتوری خیلی مهمه و به همین خاطر استاد محمدی توی این دوره به طور کامل درباره ویزیتوری صحبت کردن.
سلام این دوره عالی بود عالی
ممنون از تیم خوبتون
سلام مریم عزیز،
از رضایت شما خرسندیم.
سلام بر تیم آکادمی بازار
برای ویزیتور شدن باید تحصیلات دانشگاهی داشته باشم؟
سلام همراه عزیز، دین این دوره میتونه به سوال تو پاسخ بده
چجوری میتونم یه ویزیتور خوب برای شرکتم استخدام کنم؟
سلام کاربر گرامی، استخدام ویزیتور برای شرکت خیلی مهمه، پس این دوره رو حتما ببین.