دوره آموزش جامع و حرفه ای پرسونال برندینگ (ساختن برند شخصی) | مشاوره پرسونال برندینگ
برند شخصی چیزی است که در فضاهای مجازی خود منتشر می کنید. برند، لحن کلام یا نحوه برخوردیست که در ارتباط با بقیه افراد دارید. برند، چیزی است که می گویید، انجام می دهید و رفتار می کنید. در واقع برند شدن تخصص است و دانش خودش را می خواهد. هر چقدر زودتر بتوانید اهمیت تبدیل شدن به یک برند شخصی و نیاز به الهام بخشی واقعی و برقراری ارتباط با مخاطبان خود را بدانید، زودتر نتیجه آن را می بینید.
- مدرس دوره: استاد احمد محمدی
- مدت زمان دوره : 8 ساعت
- نحوه برگزاری دوره : حضوری و آنلاین
معرفی دوره آموزش جامع و حرفه ای پرسونال برندینگ (ساختن برند شخصی) | مشاوره پرسونال برندینگ
آیا می دانید ساختن برند شخصی علاوه بر اینکه می تواند در زندگی مادی شما تأثیر بگذارد،در بعد شخصیتی و اجتماعی شما نیز می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد؟
آیا می دانید داشتن مدرک تحصیلی و شخصیت اجتماعی بهتنهایی نمیتواند شما را در پیدا کردن کسبوکار موفق، کمک کند ؟
آیا می دانید بسیاری از افراد حرفه ای معتقدند که برای بهتر دیده شدن می بایست هزینه کرد؟
ساخت یک نام تجاری منحصربه فرد و قوی می تواند شما را به مخاطبان تان به خوبی نمایش دهد و از آن می توانید در دنیای مجازی نیز به خوبی استفاده کنید. یک نام تجاری خوب دستاورد های شغلی و اجتماعی شما را به همه نشان می دهد و باعث به رسمیت شناختن شما می شود. همچنین یک نام تجاری مناسب به شما کمک می کند تا در رقابت میان رقبای تان در ذهن مردم ماندگار بمانید و همچنین باعث اعتباربخشی به کسب و کارتان می شود، این نام نخستین گام شما برای اعلام خود به جهانیان در میان رقبای تان است.
برند سازی در واقع باعث ایجاد تمایز میگردد، حال فرقی ندارد که یک مجموعه باشد یا یک شخص پرسونال برندینگ میتواند برند سازی شخصی، بیشتر روی شخصیت شما تأثیرگذار خواهد بود، تا پرستیژ کاری حرفهای داشته باشید و بتوانید در مصاحبههای شغلی سربلند و موفق بیرون بیایید.این برند سازی آنقدر برای شما مهم است که پیشنهادهای متنوع با مزایای مختلف برای شروع پروژههای جدید به شما خواهد رسید.در واقع برند سازی شخصی میتواند شما را در بین مردم محبوب و پرطرفدار کند، به همین دلیل قطعاً در موفقیت شغلی و مالی شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.
هدف سمینار برند شخصی
شناخت مفهوم برند شخصی، ارزیابی روند اعتبار شخصیت خود، راههای ساختن زیربنای برند شخصی، الگو سازی در زندگی و روشهای تدوین ماموریت، ارزشها و چشم انداز در زندگی و …
دستاوردها
آشنایی با مفهوم برند سازی شخصی
تسلط به متدولوژی ساختن آینده
برنامه ریزی جهت برند آفرینی
تدوین ارزش ها و رسالت زندگی
اصول جاذبه شخصیتی
دیده شدن بهتر در شغل وکسب و کار
افزایش اعتبار و قدرت شما
تکنیکهای موفقیت شغلی و افزایش درآمد
در این سمینار برند شخصی با تمرکز بر روش های علمی و کاملا کاربردی (آموزش حداقل 20,000 دانش پذیر) ، و ارائه متدولوژی علمی برنامه ریزی اهداف به افراد و شاغلین آموزش داده می شود چطور روش هایی متفاوت و اثرگذار در ساختن برند شخصی پیاده نمایند تا بتوانند به موفقیت بسیار چشمگیری دست پیدا کنند.
سرفصل های آموزشی سمینار
برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی میرویم؟
چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی
جایگاه یابی برند چگونه انجام میشود؟
ارزش پیشنهادی برند
هویت برند چیست؟
آیا به هویت کلامی برند خود توجه میکنید؟
آگاهی از برند | یادآوری برند و تشخیص برند
عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند
نقاط تماس برند با سایرین
تعریف وفاداری به برند یا Brand Loyalty چیست؟
برندسازی شخصی چیست؟ پرسونال برندینگ چگونه انجام میشود؟
اهمیت برندسازی شخصی | مزایای برند شخصی چیست؟
برندینگ برای شخص یا برای کسب و کار؟
ساخت برند شخصی | پرسونال برندینگ از خودشناسی آغاز میشود
برندسازی شخصی | انتخاب مخاطب برند
توسعه برند شخصی | باید برای ارتباطات برند برنامهریزی کنید
نقش ارزش ها در برندسازی شخصی
مخاطبین سمینار
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- افرادی که می خواهند روی بزرگترین دارایی نامشهود خود کار کنند
- افرادی که علاقمند هستند از تحصیلات و تخصص خود نتیایج بهتری در حوزه شغلی و کسب و کار بدست آورند .
- افرادی که بدنبال کسب درآمد بیشتر هستند .
- افرادی که برای آینده خود موفقیتی ایده آلی متصور هستند
- عموم افراد جامعه که میخواهند برنامه مدونی برای موفقیت شغلی، اجتماعی و درآمد بیشتر و ساختن برند معتبر داشته باشند.
این دوره مناسب چه افرادی نیست؟
- افرادی که احساس می کنند برندسازی شخصی کاری ساده و غیرتخصصی است .
- افرادی که علاقه ای به یادگیری مباحث علمی و بروز در حوزه برندسازی شخصی را ندارند.
- کسانی که علاقه ندارند آینده ای متفاوت نسبت به گذشته خود بسازند .
مورد اعتماد شما هستیم
آموزش بیش از 20,000 فروشنده
تجربه کار با 160 برند برتر
پرورش 10,000 ویزیتور
آموزش 7,000 نماینده فروش
سخنران سمینار
استاد احمد محمدی سخنران، مدرس و مشاور کسب و کار
- متولد 1355 - شهر تهران
- مهندس صنایع (تحلیل سیستمها)
- کارشناسی ارشد (بازاریابی) MBA
- دکتری (بازاریابی) DBA
سوابق کاری
- کارآفرین و بنیان گذار آکادمی بازار با 1,000,000 کاربر
- موسس استارت آپ ستاره یاب
- 23 سال سوابق کاری (اجرایی ، تدریس و مشاوره) در بیش از 160 برند و 20 صنعت بزرگ کشور
- محقق، مدرس و مشاور ی مسلط به فضای کسب و کار کنونی ایران
- برگزاری صدها سمینار و دوره های متعدد در حوزه بازاریابی فروش، کسب و کار ، توسعه فردی و توانمند سازی کارکنان
- عضو انجمن بازاریابی ایران و اروپا
- پرورش بیش از 20,000 فروشنده، 10,000 ویزیتور، 7,000 نماینده فروش و برگزاری 150,000 ساعت آموزش در 31 استان کشور
- کارشناس رادیو اقتصاد
- نویسنده و مترجم چند کتاب از جمله: "کتاب خلق برند برتر"
- انجام بزرگترین کار تحقیقاتی در حوزه فروش ایران جهت شناخت فرهنگ فروشندگی با جامعه آماری چند هزار فروشنده
پادکست برند شخصی
استاد احمد محمدی
سخنران انگیزشی و مربی توسعه فردی - مدرس و مشاور کسب و کار
سوالات متداول
- عموم افراد
- دانشجویان
- شاغلین
- اشخاصی که می خواهند در زندگی و شغل به نتایج چشمگیر برسند
بصورت شرکت در سمینار و دوره و یا بصورت آنلاین و وبینار برگزار می گردد.
جهت اطلاع از شرایط برگزاری سمینار می توانید با استفاده از شماره تلفن های ذکر شده در پایین همین صفحه تماس حاصل نمایید.
خیر، در این سمینار تمامی مهارت هایی که شما لازم دارید تا با مفاهیم حرفه ای برند سازی شخصی مسلط شوید به آموزش داده می شود .
با توجه به کارگاهی بودن روش ها تدریس مدرس و ارائه راه کارهای موثر، به شرط انجام کارگاه ها و توصیه های مدرس، موفقیت شما تضمین می شود.
در این دوره علاوه بر استفاده از مباحث علمی روز از متد های جذاب آموزشی مانند: نمایش فیلم، برگزاری کارگاه های عملی، تکنیک های داستان سرایی، پرسش و پاسخ های تعاملی استفاده می گردد.
با سرمایه گذاری در این سمینار ، براحتی در آینده نزدیک اثرات چشمگیری در زندگی شما مشهود خواهد شد و به موفقیت های عالی شغلی و اجتماعی خواهید رسید .
جهت مشاوره و راهنمایی لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید،تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس حاصل نمایند.