خلاصه کتاب ” بدنسازی در 4 ساعت ” نوشته تیم فریس

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۸ خرداد, ۱۳۹۸
آخرین بروزرسانی: ۱۲ دی, ۱۴۰۱
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

در این مقاله قصد داریم مرور کوتاهی بر کتاب «بدنسازی در 4 ساعت» اثر «تیم فریس» داشته باشیم. این کتاب بیشتر شبیه به یک دایره ‌المعارف است. نباید این کتاب را فصل به فصل از اول تا آخر بخوانید. وقتی در زندگی به کمک احتیاج داشتید و مشاوره می‌ خواستید، این کتاب را باز میکنید و قسمت مورد نظر را پیدا می کنید و مطالعه می کنید. این کتاب 4 بخش اصلی دارد. چطور میتوان لاغرتر شد؟ چطور میشود درشت‌ تر شد؟، چطور میشود سریع‌ تر بود؟ و چطور میشود قوی‌ تر بود؟

نمی توان صددرصد به اصول بیان شده در این کتاب تکیه کرد ولی می توان از آن راهنمایی گرفت. این کتاب کاملا ارزش هزینه ای که برایش می کنید را دارد. کتاب بدسازی در 4 ساعت حدود ششصد صفحه دارد، مطالب خیلی زیادی دارد و واقعا عالی است. با آکادمی بازار برای مطالعه خلاصه ای از کتاب بدنسازی در 4 ساعت همراه باشید.

کم کردن وزن

تیم فریس نکات بسیار خوبی در زندگی می داند و واقعا در کم کردن تلاش با بیشترین تاثیر استاد است. او این کار را موقع توضیح دادن غذاهایی که کربوهیدرات کمی دارند هم توضیح می دهد. اساسا هر غذایی که نشاسته سفید و کربوهیدرات سفید دارد را کنار می گذارد.

علاوه بر آن باید از خوردن لبنیات و میوه ها هم پرهیز شود. اگر شش روز از این رژیم پیروی کنید می توانید وزن زیادی را کم کنید. همینطور می توانید صبح ها با وزنه ورزش های سبک انجام دهید.

پیشنهاد دیگر او پیگیری از رژیم فلش است. از هر وعده غذایی که می خواهید بخورید عکس بگیرید، در شبکه اجتماعی بگذارید و نظر دوستان خود را در مورد اینکه آن غذا را بخورید یا نه بپرسید.

کم کردن وزن

یادداشت غذایی نیز مفید است. او می گوید تمام اشخاصی که دفتر یادداشت غذایی دارند و تمام غذاهایی که می خورند را می نویسند و اندازه گیری هم می کنند، سه برابر بیشتر وزن کم می کنند.

پیتر دراگر هم در این زمینه می گوید که با اندازه گیری هر چیز می توان آن را مدیریت کرد.

این کتاب می گوید اگر می خواهید عضله سازی کنید و شکم شش تکه داشته باشید، این دو تمرین را فراموش نکنید: کرنچ مایوتاکتیک و دیگری تمرین کت وامیت است.

او با یک سری روش های دیگر 15 کیلو از وزنش را کم کرد و همچنین با روش های دیگری 15 کیلو به وزنش اضافه کرد. این خیلی جالب توجه است. البته که از مکمل و پروتئین نیز استفاده کرد.

 

تلاش کم و حداکثر نتیجه

در این کتاب کارهای دیگری نیز انجام شده است مثل رویای شفاف و خواب چند مرحله ای که توضیح می دهد. مقداری هم در مورد قانون بیست هشتاد توضیح داده می شود که اساس کل کتاب است. یعنی از تلاش کم حداکثر نتیجه را بگیرید و بدون اینکه کاری انجام دهید به هدفتان برسید.

کمبود اولویت

دیگر موضوعات

او همچنین در مورد مقابله با آسیب صحبت می کند و روش انجام آن را مو به مو توضیح می دهد. او توضیحات دیگری درمورد بهتر و سریع تر شنا کردن می دهد.

در آخر کتاب نیز درباره ی خود آزمایی صحبت می کند که بسیار جالب است، مثل روزه های متناوب، رویای شفاف و خواب چند مرحله ای که باید خودتان آنها را تجربه کنید.

همه شبیه هم نیستند، همه به یک روش وزن کم نمی کنند و همه به یک شکل به اهداف خود دست پیدا نمی کنند، پس باید خودتان آن ها را تجربه کنید.

معرفی تیم فریس

تیم فریس

تیم فریس متولد سال 1977 است. او یک نویسنده، کارآفرین و سرمایه گذار مشهور است. او اهل آمریکا و نویسنده ی کتاب های مختلفی مثل The 4 hour workweek است. تیم توصیه ی مربی ورزش خود را که در دوران دبیرستان از او یاد گرفته بود را در تجارت خود مورد استفاده قرار داده است او میگوید: “وقتی که در دوران تحصیل بودم مربی ورزش من توصیه ی خوبی کرد او همکاری با دیگر تجارت ها را عامل موفقیت میداند و این هم در تجارت و هم در ورزش و هم در سرمایه گذاری میتواند به ما کمک کند”.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - تمرکز

نویسنده در کتاب بدنسازی در 4 ساعت تمام پژوهش های دشوار را انجام داده است. او توانسته است اطلاعاتی را جمع آوری کند تا به ترفندهایی برای تن درستی دست یابد که بتوانید آن ها را به راحتی در زندگی روزمره خود عملی کنید و راهکارهایی برای کاهش وزن، عضله سازی، بهبود زندگی خانوادگی ، بهبود خواب و تقویت عملکرد ورزشی ارائه می کند. شما با تهیه و مطالعه این کتاب می توانید از تجربیات نویسنده در این زمینه بهره ببرید.

همچنین آکادمی بازار پیشنهاد می کند با استفاده از محصولات کتاب صوتی، از آموزه های آن که توسط افراد مشهور و موفق جهان نوشته شده است بهره مند شوید و اصول بیان شده در آن را برای دستیابی به اهدافتان مورد استفاده قرار دهید. در صورت تمایل به استفاده از محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید:

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی