۱۰۰ جمله انگیزشی که زندگی شما را متحول می‌کند

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۴ خرداد, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۲۳ شهریور, ۱۴۰۱
جملات انگیزشی
کتاب نقشه فروش
کتاب نقشه فروش

فهرست مطالب

صد جمله انگیزشی سرنوشت ساز

تصور کنید اول صبح است و می‌خواهید روز را آغاز کنید. چه کارهایی انجام می‌دهید؟ چه کارهایی را انجام نمی‌دهید؟ آیا اصلا مهم هست که روز را چگونه آغاز کنیم؟

حالا تصور کنید، می‌خواهید وارد جلسه‌ی مذاکره‌ برای عقد قرارداد کاری مهمی شوید، قبل از ورود به جلسه چه کار می‌کنید؟ آیا لازم است قبل از ورود به یک جلسه مهم و سرنوشت ساز شغلی کاری انجام دهید؟

سناریوی بعدی شرایطی است که چند دقیقه بیشتر به آغاز یک مسابقه مهم و جهانی باقی نمانده و شما قرار است در نقش حریف، مقابل قوی‌ترین زن یا مرد شطرنج‌باز جهان قرار بگیرید. در چنین دقایقی چه کار می‌کنید؟

ما هر روز و هر لحظه با سناریوها و شرایط مختلفی روبه‌رو می‌شویم. در لحظات و دقایقی که باید برای زندگی‌مان و برای خودمان کاری انجام دهیم. شرایط دیگری هم وجود دارد، مثلا ممکن است اتفاقی برای یکی از نزدیکان‌مان افتاده باشد و به شدت غمگین و ناراحت هستیم و لازم است خودمان از این شرایط ناراحت کننده خلاص کنیم.

معمولا در این شرایط چه کار می‌کنید؟ چه تصمیمی می‌گیرید؟ آیا اصلا گزینه یا گزینه‌هایی برای اجرایی سازی در چنین شرایطی در اختیار دارید؟

جملات انگیزشی به شما کمک می‌کند تا زندگی خودتان را دستخوش تغییراتی خوبی قرار دهید. آکادمی بازار نیز صد جمله انگیزشی ارزشمندی برای شما تهیه کرده است که می‌تواند در شرایط مختلف از آنها استفاده کنید. در موضوعات مختلف می‌توانید از جملات انگیزشی آکادمی بازار استفاده کنید:

دکتر احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - خوشبینی

خود را به جملات انگیزشی مجهز کنید

در شرایط مختلف، می‌توانید خود را به ابزارهای مختلفی مجهز کنید. شرایط مختلفی هر روز برای ما اتفاق می‌افتد:

  • وقتی غمگین هستید و شانه‌هایتان دیگر تحمل کشیدن بار غم و درد بیشتری را ندارد.
  • وقتی باید تصمیم جدیدی بگیرید ولی انرژی لازم و قدرت عمل لازم را ندارید. اصلا نمی‌دانید چه باید بکنید.
  • شرایطی که هیجان زده هستید و کنترل امور را از دست داده‌اید.
  • وقتی برای آینده نگران هستید و تصویر مبهمی از آینده و فردا دارید که این تصویر مبهم همه‌ی انرژی شما را می‌خورد.
  • شرایطی که برای شغل و کار خود نگران هستید، نمی‌دانید باید چه تصمیمی بگیرید.
  • وقتی اشتباه کرده‌اید و اشتباهات پست سر هم شکست‌های پی در پی برای شما به وجود آورده و حالا باید مجددا خودتان را برای حرکتی جدید آماده کنید.
  • وقتی می‌‌خواهید کسب و کاری راه‌اندازی کنید ولی نگرانی‌ها بر شما غلبه کرده و نمی‌گذارد درست تصمیم بگیرید.
  • شرایطی که با هیچ کس سازگاری ندارید و همه از خلق و خوی شما شکایت می‌کنند.
  • شرایطی که باید احساس می‌کنید همزبانی ندارید و تنهایی تمام وجودتان را گرفته است.

فهرست این شرایط در زندگی ما کم نیستند. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ سراغ چه کسی رفت؟ از چه کسی کمک گرفت؟ آیا ابزار یا ابزارهایی وجود دارد بتواند حال ما را خوب و از خوب به عالی تبدیل کند؟

راهکاری وجود دارد که بسیاری از آن استفاده کرده‌اند و شاید به کار شما هم بیاید. این راهکار می‌تواند در شرایط مختلف تغییری در وضعیت شما ایجاد کند. ولی در نظر داشته باشید که درنهایت این خود شما هستید که کارگردانی زندگی‌تان را برعهده دارید و اگر خودتان درونا، ذهنا و قلبا نخواهید برای خودتان کاری کنید، هیچ کس و واقعا هیچ کس نمی‌تواند برای شما کاری کند.

می‌توانید از مجموعه ۷۳ نقل‌ قول انگیزشی موجود در شبکه‌ های اجتماعی نیز کمک گرفته و تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنید.

صد جمله انگیزشی در موضوعات مختلف

در موضوعات مختلف می‌توانید جملات انگیزشی را همیشه همراه خود داشته باشید. آکادمی بازار در حوزه‌های مختلف، جملات انگیزشی متنوعی در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از آنها در لحظات سخت و آسان زندگی کمک بگیرید.

دکتر احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - خوشبینی

 

جملات انگیزشی شادی

در برخی موقع لازم است که سطح انرژی خودمان را بالا ببریم. مثلا شرایطی پیش می‌آید که ناراحت هستیم و به شدت دچار افت سطح انرژی شده‌ایم. در این شرایط به شما توصیه می‌کنم نقش جملات انگیزشی در مورد شادی را دست کم نگیرید. با کمک جملات انگیزشی درمورد شادی می‌توانید با سختی‌ها و مشکلات سرسختانه مبارزه کنید و قدر نعمت‌های الهی را بیشتر و بهتر بدانید.

شادی

«مهمترین فرد در این کره خاکی تو هستی. خودت را دوست بدار.» استاد احمد محمدی

«مانند قطعه سنگی بر سطح رودخانه زندگی اثربگذارُ به میزان موجی که ایحاد می‌کنی، بر زندگی دیگران تاثیرگذار خواهی بود.» استاد احمد محمدی

«قدر نعمت‌ها و منابع زندگیت مانند سلامتیُ جوانیُ خانواده را بدان. بسیاری از آنها برای دیگران آرزوست.» استاد احمد محمدی

«انتخاب با تو است. لدت‌های آنی،افسوس دائمی، رنج‌های مفید، لذت دائمی.» استاد احمد محمدی

«برای تغییر باورهای ناتوان کننده و منفی، در افکار مثبت و توانمندساز غوطه ور شو.» استاد احمد محمدی

«مغز سیستمی دارد. هر خوراکی را به آن بدهیم هم آن را پس خواهد داد. مرقب باش ذهنت را با چه افکاری تغذیه می‌کنی.» استاد احمد محمدی

«برای موفقیت به هوش بالا، امکانات وسیع، چهره‌ی زیبا نیاز نداریم، بلکه عامل مهم هدف، اشتیاق و پشتکار است.» استاد احمد محمدی

«بزرگی و کوچکی مشکلات، با بزرگی و کوچکی خودت رابطه معکوس دارد.» استاد احمد محمدی

«روزانه زمانی را به خودت اختصاص بده. برای نگرشت، تخیلت و اهدافت.» استاد احمد محمدی

«هرچه بیشتر تلاش کنی، بیشتر شانس به تو رو می‌کند.» استاد احمد محمدی

گاهی یک جمله می‌تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد

راهکاری که به شما توصیه می‌کنم، در ظاهر ساده ولی در باطن بسیار قابل اتکا است. این راهکار، مجهز کردن خودتان به جمله و جملات انگیزشی است. جملات انگیزشی انواع مختلفی دارند و توسط افراد بسیاری در طول تاریخ نوشته شده‌اند. نویسنده‌ی جملات انگیزشی براساس تجربه و دانشی که دارد، این جملات را تهیه کرده است.

می‌توانید خودتان را به جملات انگیزشی پرمحتوا مجهز کنید. تصور کنید در شرایطی قرار گرفته‌اید که بسیار غمگین هستید، نمی‌دانید چگونه خود را از این وضعیت خلاص کنید. پشنهاد من به شما این است که سراغ درمان فوری بروید. این درمان فوری «جملات انگیزشی» است.

اگر بتوانید در این شرایط جملاتی معنادار در مورد شادی بخوانید و در مورد آنها فکر کنید، ذهن شما به صورت خودکار به این درمان‌ها عادت کرده و از فرکانس غم به فرکانس شادی تغییر وضعیت می‌دهد. اگر این موضوع را باور ندارید، می‌توانید آن را امتحان کنید.

مثلا فردی که بسیار غمگین است می‌تواند از جملات انگیزشی مرتبط با شادی کمک بگیرد.

استاد احمد محمدی
مهمترین فرد در این کرۀ خاکی، تو هستی. خودت را دوست بدار.
دکتر احمد محمدی

جملات انگیزشی در موضوعات مختلف و برای شرایط مختلف می‌توانند کارآمد باشند. آکادمی بازار نیز این نیاز رو نادیده نگرفته است و با صد جمله انگیزشی در موضوعات آینده، تلاش، ثروت، شادی، کسب‌وکار، مهارت‌ها، موفقیت، نگرش و هدفگذاری در کنار شما است.

جملات انگیزشی در موضوع آینده

در حال زندگی کنید ولی برای آینده هدف و برنامه ریزی داشته باشید. در این صورت لحظه‌ی حال می‌تواند به‌ خوبی و در جهت آرمان‌‌ها و آرزوهای ما مفید باشد.

مگر می‌شود فردی در این دنیا چشم بگشاید ولی رویایی در سر نداشته باشد. رویاهای خودتان را جدی بگیرید و برای رسیدن به آنها با دوره برنامه ریزی کنید. آینده را باید امروز ساخت. همان‌طوری که امروز ساخته و پرداخته‌ی دیروز ما است.

آینده

«سرنوشت تو به میزان اهمیتی که به آن میدهی، بستگی دارد.» استاد احمد محمدی

آینده ادامه مشکلات حال نیست، بلکه می‌تواند تولد خوشبختی‌های تازه باشد. استاد احمد محمدی

«برای به دست آوردن نتایج جدید باید به آدم جدیدی تبدیل شویم.» استاد احمد محمدی

«یا بزرگ فکر کن یا کوچک زندگی کن.» استاد احمد محمدی

«دیگران دو چیز ما را به یاد می‌آورند و به ما پاسخ می‌‌دهند. مشکلاتی که از آنها حل کرده‌ایم، مشکلاتی که برای آنها ایجاد کرده‌ایم.» استاد احمد محمدی

«اثرات کارهای بزرگ مانند دانه‌های برف است. اگر تحمل کنی که ببارند و ببارند به زودی بهمنی خواهند شد که هر مشکلی را از پیش روی خود برمی‌دارد.» استاد احمد محمدی

«به دنبال رویاهایت برو، جز این ماموریتی نداری.» استاد احمد محمدی

«معمولا افرادی که به خول راضی می‌شوند، عالی را به دست نمی‌آورد. چرا که خوب دشمن عالی است.» استاد احمد محمدی

«برای به دست آوردن نتایج جدید باید به آدم جدیدی تبدیل شویم.» استاد احمد محمدی

با جملات انگیزشی چه کار کنیم؟

شاید نتوانیم همیشه و در همه شرایط کتاب چاپی یا کتاب صوتی بخوانیم. شاید در شرایطی خاص اصلا حوصله و فرصت خواندن کتاب نداشته باشیم. ولی جملات انگیزشی این قابلیت را دارند که همیشه، در هر جا و تحت هر شرایطی آنها را به همراه داشته باشیم.

اگر همیشه غمگین هستید، می‌توانید بهترین جملات انگیزشی در مورد شادی را حفظ کنید و با خودتان بارها و بارها تکرار کنید. اگر برای کسب و کار خود احساس بی‌انگیزگی می‌کنید، به سراغ جمله‌های مربوط به کسب و کار بروید.

در هر حوزه‌ای ضعف دارید، خود را مجهز و قوی کنید. افراد موفق از همین روش‌های ظاهرا ساده ولی تاثیرگذار و مثبت استفاده می‌کنند. پس وقتی چنین روش‌هایی برای افراد موفق پاسخگو بوده و جواب داده، می‌تواند برای شما نیز جوابگو باشد.

جملات انگیزشی را بنویسید، برای خودتان از آنها کارت پستال تهیه کنید، روی آینه، درب یخچال یا هر جایی که جلوی چشمتان است بزنید. برای استفاده از جمله‌های انگیزشی خلاقیت به خرج بدهید.

یادتان باشد، گاهی یک جمله می‌تواند زندگی شما را تغییر بدهد. پس همین کار ساده را انجام بدهید و شاهد تاثیرات مثبت آن در زندگی خودتان باشید.

جملات انگیزشی تلاش

این لحظه و زمانی که در این دنیا در اختیار دارید چقدر برایتان مهم است؟ آیا قدر فرصت‌ها را می‌دانید؟ چطور زمان حال را می‌گذارنید و برای آینده چه نقشه‌ها و طرح‌هایی در سر دارید؟ تلاش و داشتن جدیت در زندگی به ما کمک می‌کند به موفقیت‌های پی در پی در زندگی برسیم.

دست از تلاش برندارید، حتی در بدترین شرایط هم تلاش کنید و به پیش بروید. سخت کوش باشید زیرا جهان به سخت کوشی شما پاسخ مثبت نشان می‌دهد.

«تغییر را با آغوش باز پذیرا باش؛ اگر تغییر نکنی، تعویض می‌شوی.» استاد احمد محمدی

«موفقیت=زمان+اشتیاق به هدف. هرچه اشتیاق به هدف بیشتر باشد، زمان رسیدن کمتر است.» استاد احمد محمدی

«نخواه که مشکلات آسان‌تر شوند، بخواه که خودت بزرگ‌تر از مشکلات شوی و قوی‌تر از آنها.» استاد احمد محمدی

«زندگیت را به دست بگیر، تلاش کن، تلاش کن؛ آن موقع است که معجزه را می‌بینی.» استاد احمد محمدی

«اگر می‌خواهی دانسته‌هایت شگفتی ساز شوند، به آنها عمل کن.» استاد احمد محمدی

«راحت طلبی در زندگی دشمندرجه یک موفقیت است. عاشق سختی باش.» استاد احمد محمدی

«کودک راه رفتن را اینگونه می‌آموزد. زمین خوردن و بلند شدن. به همین سادگی.» استاد احمد محمدی

«راحتی، دشمن شماره یک ماست، ذهن انسان درشرایط سخت، کارایی و توانایی بالاتری پیدا می‌کند.» استاد احمد محمدی

«واژه سخت به معنی نیاز به تلاش و واژه غیرممکن یعنی کمی تلاش بیشتر.» استاد احمد محمدی

در زندگی خود تغییر ایجاد کنید

اگر بخواهیم تغییری در زندگی خودمان بدهیم، از کجا باید شروع کنیم؟ اول باید سراغ چه کاری برویم؟ آیا می‌توانیم افکار و اندیشه‌هایمان را یک شبه تغییر دهیم؟ خیلی افراد این سوالات و سوالاتی مشابه این را مطرح می‌کنند. افراد زیادی را اطراف خودمان می‌بینیم که دوست دارند تغییری در زندگی خودشان بدهند، اما نمی‌دانند از کجا و چگونه کار را شروع کنند.

روش‌های و متد‌های مختلفی برای ایجاد تغییر در زندگی مطرح می‌شود. برخی معتقدند که وقتی ذهن و در واقع تفکرات فردی تغییر کند، زندگی آن فرد دستخوش تغییر می‌شود. عده‌ای هم معتقدند که تغییر افکار به این سادگی نیست و واقعا چنین تغییری بسیار سخت است.

برخی هم معتقدند که تصاویر ذهنی باید تغییر کنند. در کنار همه‌ی روش‌هایی که برای تغییر در زندگی مطرح می‌شود، موضوع مشترکی دیده می‌شود. موضوع کلماتی که بر زبان می‌آوریم و جملاتی که هر روز و هر شب با آنها زندگی می‌کنیم.

در این دیدگاه، اگر کسی بتواند جملاتی که بر زبان می‌آورد تغییر دهد، زندگی‌اش تغییر می‌کند. چون کلامی که بر زبان می‌آوریم، از طرز فکر و ذهن ما نشات می‌گیرد. وقتی بتوانیم کلماتی که بر زبان می‌آوریم تغییر دهیم، طرز فکرمان هم دستخوش تغییر می‌شود.

جملات انگیزشی ثروت

شاید برای شما نیز چنین وضعیتی پیش آمده باشد که داشته‌ها، نعمت‌ها و دارایی‌های مادی و معنوی خودتان را نمی‌بینید. موهبت‌هایی در زندگی تک تک ما وجود دارد که بسیاری آرزوی داشتن چنین نعمت‌‌هایی را دارند. در حالی‌که ما خودمان چنین نعمت‌‌هایی را نمی‌بینیم و قدر آنها را نمی‌دانیم. وقتی نعمت‌ها را ببینیم و سپاسگزار آنها باشیم، از درون شادی را تجربه خواهیم کرد.

اگر جزو افرادی هستید که اغلب دچار افسردگی می‌شوید و خود را بازنده‌ی میدان می‌دانید، با تکرار این جمله انگیزشی، می‌تواند به خودتان نعمت‌ها را یادآوری کنید.

«در زندگی مرتبا از خودت سوالات درست بپرس، سوال کن: چگونه می‌توانم بهرت، زیباتر و موفق‌تر زندگی کنم؟» استاد احمد محمدی

«اگر انسان می‌دانست که چه قدرتی دارد، از تایج زندگی‌اش شرمگین می‌شد.» استاد احمد محمدی

«در زندگی مرتبا از خودت سوالات درست بپرس. سوال کن: چگونه می‌توانم بهتر، زیباتر و موفق‌تر زندگی کنم؟» استاد احمد محمدی

« در بهترین حالت کمتر از ۵٪ از فضای ذهنی خود را بکار می‌بریم. کافیست از قدرت ذهن خود بیشتر کمک بگیریم.» استاد احمد محمدی

«اگر می‌خواهی دانسته‌هایت شگفتی ساز شوند،‌به آنها عمل کن.»

«داشتن هدف در زندگی معجزه می‌‌کند. هر دقیقه هدف‌گذاری و برنامه ریزی ۱۲ برابر آن زمان بهره‌وری به همراه دارد.» استاد احمد محمدی

«اگر کارهای انسان‌های موفق را انجام دهی به همان نتایجی می‌رسی که آنها رسیده‌اند.» استاد احمد محمدی

«آدمها فقیر بی پول نیستند. بلکه بدون رویا هستند.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی کسب و کار

کسب و کار خود را رونق دهید. می‌توانید با یادگیری مهارت‌های جدید خود را توانمند کرده و به‌صورت تخصصی به کار خود ادامه دهید. هر فردی پتانسیل‌ها، استعدادها و توانمندی‌های خاص خودش را دارد که می‌تواند به بهترین شکل از آنها برای محقق ساختن رویاهایش کمک بگیرد.

«اگر از شغلت، درآمدت و زندگیت راضی نیستی، باید روی افکار و عادت‌هایت تمرکز کنی که تغییرشان دهی.» استاد احمد محمدی

«به همان میزان که از دیگران «نه» می‌شنوی، به پاسخ «بله» نزدیک خواهی شد.» استاد احمد محمدی

«قانون موفقیت در فروش درخواست کردن از دیگرام و نترسیدن از شنیدن پاسخ منفی.» استاد احمد محمدی

«زمین خوردن شکست نیست، بلکه بلند نشدن شکست است.» استاد احمد محمدی

«پایان سندرم سطل‌های عرق به جای بیشتر کار کردن هوشمندانه کار کن.» استاد احمد محمدی

«برای موفقیت دشمنی چون فقر، بی‌هدفی، بیکاری، بیماری پیدا کن و بعد همانند یک قهرمان با آن مبارزه کن.» استاد احمد محمدی

«جایگاه موفقیت ملکی نیست. بلکه اجاره‌ای است، برای ماندن در آن جایگاه هر روز باید بهای آن را که تفکر مثبت و نلاش بی‌وقفه است را پرداخت کنیم.» استاد احمد محمدی

«افراد موفق، جهش ناگهانی نکرده‌آند، بلکه بهبود کوچک و لی مستمر داشته‌اند. هر روز یک قدم رو به جل و به سمت هدف بردار.» استاد احمد محمدی

«کسی که شروع می‌کند بعضی مواقع می‌بازد، کسی که متظر می‌ماند همیشه بازنده است.» استاد احمد محمدی

«فرمول قطعی شکست ایستادن و متوقف شدن.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی مهارت‌ها

داشتن مهارت‌ در زندگی بسیار اهمیت دارد. تخصص و مهارت می‌تواند وضعیت ما را به خوبی تغییر داده و به ما کمک کند در مسیر موفقیت گام برداریم.

«گرد و خاک وجودت را پاک کن. آن هنگام است که خود واقعی‌ات نمایان می‌شود، خودِ بی‌کرانت. خودِبی‌کرانت.» استاد احمد محمدی

«این ضعف ما نیست که نگران کننده است. بلکه قدرت نامحدود ماست که شگفت انگیز است.» استاد احمد محمدی

«اغلب مردم در زندگی می‌دانند که چه نمی‌خواهند ولی واقعا نمی‌دانند که چه می‌خواهند!» استاد احمد محمدی

«اگر در باغچه زندگی‌ات بذر مهارت بکاری، به زودی گلستانی می‌شوی که بوی عطرش معطر می‌کند فرداهایت را.» استاد احمد محمدی

«موفق و شکست خورده، فقیر و ثروتمند، همه در طول روز ۲۴ سعت فرصت اقدام داشته‌اند.» استاد احمد محمدی

«۹۵ درصد افکار، تصمیمات و رفتار ما به صورت ناخودآگاه عادت گونه هستند. برای موفقیت باید عادت‌های خوب پیدا کنیم.» استاد احمد محمدی

«عموم افراد در هرجای دنیا دلایل شکست را محیط بیرونی می‌دانند کدر حالی که دنیای درون ۹۰ درصد و ۱۰ درصد محیط بیرون اثرگذار هستند.» استاد احمد محمدی

«میزان اعتماد به دیگران به تو به میزان اعتماد به نفست بستگی دارد.» استاد احمد محمدی

«هر وقت از کار ترسیدی، فقط انجامش بده.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی موفقیت

اگر کسی خودش را دوست نداشته باشد، چطور می‌تواند ادعا کند که دیگران را دوست دارد. اگر نمی‌توانیم خودمان را دوست داشته باشیم، در ابراز محبت، عشق ورزی و دوست داشتن دیگران نیز دچار مشکل خواهیم بود. خودتان را با هر نقطه قوت و ضعفی که هستید، دوست بدارید. وقتی خودتان را دوست داشته باشید، ازدرون شادی را تجربه خواهید کرد.

«باید زندگی را از سطحی که تحویل گرفته‌ایم بهتر تحویل دهیم؛ با ساختن خود، با رشد کردن آنگاه به معنای واقعی زندگی کرده‌ایم.» استاد احمد محمدی

«موفقیت پرنده‌ای است که با دو بال دارد. تخیل و تلاش؛ برای پرواز به هر دو نیاز است.» استاد احمد محمدی

«بالای نردبان موفقیت خلوت و بکر است، چرا که عموم افراد تا نیمه راه موفقیت، دستاز هدف می‌کشند.» استاد احمد محمدی

«اصول موفقیت آنقدر ساده و قابل دسترس‌اند که عموم افراد ناباورانه از آنها چشم پوشی می‌کنند.» استاد احمد محمدی

«برای موفقیت باید همه تصمیمات و انتخاب‌های بزرگ و کوچک بهبود یابند، مخصوصا تصمیمات کوچک.» استاد احمد محمدی

«فرق آدم‌های موفق با بقیه این است که آنها کارهای درست را انجام می‌دهند حتی اگر از آن نفرت داشته باشند.» استاد احمد محمدی

« یا کاری را شروع نکن یا تا موفقیت از آن دست نکش.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی نگرش

نگرش و زاویه دید در زندگی از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع نگاه ما به زندگی وضعیت ما را نشان می‌دهد. نگرش‌های و زاویه‌ی نگاه ما نشات گرفته از ذهنیات‌مان است.

«شکست باید بهترین لذت زندگی‌ات باشد. عاشق شکست شو.» استاد احمد محمدی

«اول چرایی زندگی را بفهمیم و بعد چگونگی آن را یاد بگیریم.» استاد احمد محمدی

«فقط خودت در قبال زندگی‌ات مسئول هستی، نه جامعه، نه خانواده، نه دیگران. فقط خودت!» استاد احمد محمدی

« در بزرگسالی بسیاری از مهارت‌های زندگی را از یاد می‌بریم. خیال‌بافی کردن، رویاداشتن و بلند پروازی.» استاد احمد محمدی

«بزرگترین اشتباه ترس از اشتباه کردن است.» استاد احمد محمدی

«باورهای ما مانند عینکی هستند که دنیا را از طریق آن می‌بینیم. مراقب باش دنیا را با رنگ‌های زیبا ببینی.» استاد احمد محمدی

«سندرم غار، بسیاری از ترس‌ها از نیاکان ما به ارث رسیده‌اند. فقط به این دلیل که آنها بسیاری کارها از جمله بیرون آمدن از غار ترس داشته‌اند.» استاد احمد محمدی

«تفکر من به اندازه کافی خوب نیستم، من توانا نیستم، همه زاییده افکار غلط ما هستند. هیچ‌کدام واقعی نیستند.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی هدفگذاری

تعیین هدف در زندگی باعث می‌شود بتوانید برای مسیر زندگی خود برنامه و طرحی داشته باشید.

«هرچه اشتیاق به هدف بیشتر باشد، زمان رسیدن کمتراست.» استاد احمد محمدی

«وقتی روی هدفمان تمرکز می‌کنیم، کائنات با تمام قدرتش به یاری‌مان می‌آید.» استاد احمد محمدی

«نویسنده داستان زندگی‌ات شو، ب تخیل شروع کن و بی‌پروا بنویس.» استاد احمد محمدی

«وقتی اهداف زندگیت مشخص و شفاف شدند، کائنات به یاری‌‌ات می‌آید و منابع و شرایط را برایت مهیا می‌‌کند.» استاد احمد محمدی

«مراقب باش! به زندگی بی‌هدف عادت نکن.» استاد احمد محمدی

«افرد موفق به آینده فکر می‌کنند و افراد معمولی به گذشته.» استاد احمد محمدی

«هر هدفی با ۱۰۰۰ ساعت کار حرفه‌ای به دست می‌آید و ما سالی ۲۰۰۰ ساعت فرصت داریم یعنی فقط ۵ سال تا موفقیت نهایی.» استاد احمد محمدی

«زمان در زندگی به میزان بزرگی اهداف عمق پیدا می‌‌کند.» استاد احمد محمدی

«افراد بی هدف، ابزار موفقیت انسان‌های هدف‌دار هستند.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی

جملات انگیزشی تاثیر بسیار زیادی در وضعیت زندگی ما ایجاد می‌کنند. آنها را دست کم نگیرید و به خوبی از آنها استفاده کنید.

«وقتی چالش‌های زندگی‌ات را حل می‌کنی، نتایج اهمیت ندارند؛ مهم قدرتی‌ست که به دست آورده‌ای.» استاد احمد محمدی

«فیلمنامه زندگی‌ات را دوباره بازنویسی کن. نقش اول را به خودت بده، قهرمان زندگی‌ات شو.» استاد احمد محمدی

«نقص‌های جسمانی‌ات هدیه خداوند به توست.» استاد احمد محمدی

«ما درک نمی‌کنیم که چه قدر قوی هستیم. تا وقتی کهمجبور به انجام کاری شویم.» استاد احمد محمدی

«عالی شو. دنیا پر است از افراد معمولی و متوسط است.» استاد احمد محمدی

«فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس به زیباترین شکل ممکن آن را به نمایش بگذاریم.» استاد احمد محمدی

«ترس می‌تواند بزرگ‌ترین منبع انرژی زندگی ما شود. هر روز از خواب بلند شو تا کاری انجام دهی که تو را می‌ترساند.» استاد احمد محمدی

«دانش عصایی است که با تکیه بر آن می‌توانی روبه جلو حرکت کنی ولی نیروی محرکه نیست.» استاد احمد محمدی

جملات انگیزشی به شما کمک می‌کنند، تا در مورد موضوعات مختلف فکر کنید و بهترین تصمیم را بگیرید. این جملات همچون ابزاری کارساز در شرایط و سناریوهای مختلف به ما کمک می‌کنند تا از مسیر موفقیت خارج نشویم و کاملا متمرکز پیش برویم.

برای ایجاد تغییری مثبت و متفاوت در زندگی خودتان با ما همراه شوید. می‌توانید از محصولات متنوع آکادمی بازار و بسته‌های آموزشی ازجمله دوره ثروت استفاده کنید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

14 پاسخ

  1. موفق ۱۰۰ درصد این موضوعم که انسان اول باید خودشو دوست داشته باشه همین موضوعی که به نظر سادست گاهی میتونه فقدانش میتونه مشکلات زیادی رو تو روح ما ایجاد کنه.

    1. سلام‌کاربر عزیز
      حتما ایمان داشته باشید به این جمله ها و شرکت در سمینار موفقیت رو به شما توصیه میکنم حتما نتیجه میگیرید

  2. تاوقتی که ادم با بند بند وجودش به تاثیر این جمله ها و … ایمان نداشته باشه هیچ اتفاق مثبتی نمیفته که به نظرم این کار سختیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی