آموزش رایگان بیمه
چه یک فروشنده باتجربه باشید و اینکه تازه شروع به فروش بیمه و بازاریابی بیمه کرده باشید، با گذراندن دوره آموزش بیمه احتمالا متوجه شدهاید که در این صنعت آموزش رایگان بیمه کافی و واحدی وجود ندارد.
اما با گذر زمان برخی از این آموزشها بهتر به نتیجه رسیدهاند و ابزارهای خوبی برای بهبود تجارتتان در اختیار شما قرار میدهد، مانند؛ نحوه دریافت مجوز، نحوه یافتن آگهیهای بیمه و حتی آموزش فروش بیمه.
آموزش رایگان بیمه برای مشاوران و فروشندگان
در اینجا چند نکته برای فروش موثرتر خدمات بیمه آورده شده است تا به شما ایدهای در مورد چگونگی کمک به مشتریان بدهد.
با متقاضیان ارتباط برقرار کنید
نیازهای متقاضیان را پیدا کنید و قرار ملاقاتی را تنظیم کنید تا بتوانید به صورت حضوری به آنها مشاوره دهید.
در این قرار ملاقاتها بیشتر به مشتری گوش کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. سپس مشکلاتی را که میتوانید حل کنید، بررسی کنید.
سوال کنید
سوالات مناسب و به جا پرسیدن از متقاضی بیمه شونده بسیار حائز اهمیت است زیرا با سوال پرسیدن و آگاهی بیشتر شما میتوانید به افراد کمک کنید تا مشکلات پیش روی خود را مشاهده و درک کنند.
حتی شما با پرسیدن برخی از سوالها به مشتریان کمک میکنید تا به اعتراضهای خودشان پاسخ دهند.
ضمن اینکه با سوال پرسیدن به افرادی که نگرانیهایی برای آینده خود دارند، کمک میکنید تا نیازهایشان را تشخیص دهند و خدمات مناسب را با کمک شما پیدا کنند.
به خودتان باور داشته باشید
به خودتان باور داشته باشید و روی مهارتها و نقاط قوتتان تمرکز و تاکید کنید. با آگاهی و افزایش اعتماد به نفس میتوانید با نیرویی شگفت انگیز و انگیزه بیشتری به مسیر خود ادامه دهید.
نحوه تقویت استعداد واقعیتان، شما را در مسیر موفقیت در زمینه فروش قرار خواهد داد.
بنابراین، در نهایت با تمرکز و افزایش اعتماد به نفس و ایمان به خود، میتوانید به پتانسیل کامل فروش خود برسید.
در فعالیت خود متمرکز باشید
هر فردی میداند که تمرکز کردن هنگام کار، بسیار دشوار است. به خصوص، وقتی حواس پرتیهای روزمره مانع آن میشوند.
در واقع، تمرکز روی آنچه باید انجام شود و مدیریت زمان؛ چالش شماره یک فروشندگان و بازاریابان است.
اگر تمرکز و مدیریت زمان برای شما چالش برانگیز است، متن از پیش آماده شدهای هنگام بازاریابی داشته باشید تا مانع پرش افکار شما شود و اگر از اصل موضوع دور شدید شما را به خط اصلی بازگرداند.
نکات آموزش رایگان بیمه و مشاوره به بازاریابان
ما در آموزش رایگان بیمه این مبحث که خانوادهها امروز با چه مشکلاتی روبهرو هستند و چگونه میتوانید به آنها کمک کنید را مطرح میکنیم.
چرا مشاوره مالی مهم است؟ انجام آن چه نتیجه نهایی برای شما رقم میزند؟ چه انتظاراتی از سایر موارد مشاوره مالی خانوادهها وجود دارد؟
در ابتدا باید بگوییم که تقویت مهارتهای بازاریابی با ایجاد ارتباط محترمانه و دو طرفه، داشتن متن تماس مناسب، شفاف و صادق بودن با مشتری، در نظر گرفتن شرایط آنها و ارائه پیشنهادات مقرون به صرفه با توجه به نیاز مشتریان انجام میشود.
سپس؛ آگاه باشید که آینده نگری از نگرشهای مهم و تاثیرگذار در برقراری ارتباط و جذب مشتری است.
به نتیجه نهایی پیشنهادات خود فکر کنید، همیشه در خدمت مشتری باشید و با آگاهی از عملکرد خودتان پیشنهادهای مناسب و مفید برای نتیجه دهی در آینده به متقاضیان بدهید.
در نتیجه؛ پیش رفتن با متنهای از پیش نوشته شده و اثبات شده فروش، ایده و عملکرد آینده نگر، ارائه پیشنهادهای مفید و مقرون به صرفه فروش و مشاوره مالی به خانوادهها میتوانید به آنها کمک کنید تا آینده مطمئن داشته باشند.
تحقیق در آموزش بیمه رایگان
با تحقیق بیشتر، مناسبترین مشتریان را جذب کنید تا احتمال فروشتان افزایش یابد. حال برای شما سوالی پیش میآید که “چگونه مشتریانی ایدهآل را جذب کنیم؟”
پاسخ آن بسیار ساده است: با سیاست حفظ حریم خصوصی و گزینش کردن هنگام تبلیغات. با باور داشتن به این ایده که به هر دلیلی نمیفروشی، تجارت نمیکنید و به افرادی که راجع به آنها تحقیق کافی نکردهاید ایمیل ندهید.
تحقیق با دادهها
دادههای تکراری مانند ایمیلها و شمارههای تلفن را حذف کنید. فرمولهای آسان برای مدیریت تاریخهایی مانند تاریخ تولد و تاریخ تمدید بنویسید.
برای مرتب سازی آسان ماهها را به جای اعداد با نام علامت گذاری کنید. دادههایی مانند مانند نام و نام خانوادگی و آدرسها در ستونهای مختلف تقسیم کنید.
همیشه از متقاضی بخواهید که گزینه موقعیت شغلی را در فرم ثبت نام تکمیل کند. به یک رزومه اعتماد نکنید.
یک برنامه شغلی خوب یک قالب استاندارد برای بازبینی به شما میدهد که گذراندن رزومه بیشتر را آسانتر و سریعتر میکند.
به شما این امکان را میدهد که به طور موثر مقایسه متقاضیان را انجام دهید. به شما اجازه میدهد به سرعت تخصص و مهارتهای متناسب با موقعیت را شناسایی کنید.
کلام پایانی
فناوری دیجیتال نحوه خرید و انتخاب خدمات بیمه را تغییر داده است. 75٪ از خریداران از طریق وب سایتها قیمت دریافت میکنند و درباره خدمات بیمه تحقیق میکنند و برقراری ارتباط با نمایندگان به صورت آنلاین یک امر عادی است.
برای جلب و حفظ موثر بیمه گذاران بیشتر در اقتصاد دیجیتال امروز، باید با خریداران در همه مکانهایی که وقت خود را به صورت آنلاین میگذرانند ارتباط برقرار کنید. فضاهای مانند موتورهای جستجوگر، رسانههای اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک، توییتر، صندوقهای ایمیل آنها و دستگاههای تلفن همراه.
بنابراین تبلیغ در فضای مجازی و جذب مشتری از این طریق را در عصر فناوری فراموش نکنید.