7 راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب (2)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۶ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۰ مهر, ۱۴۰۰
7 راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب (2)

بر اساس تحقیقات جهانی تنها یک درصد از مردم دنیا ثروتمند هستند. اما چه عواملی باعث می‌شوند که بیشتر افراد به ثروت و افز‌ایش درآمد نرسند؟ چرا تنها تعداد کمی از افراد به افزایش درآمد آنچنانی دست پیدا می‌کنند؟

همیشه نداشتن پول کافی دلیل تمام مشکلات ما نیست، بلکه بسیاری از بن بست‌های زندگی به دلیل طرز فکر نادرست و کوتاهی‌های خودمان است. تاثیر نگرش مثبت و نگاه خوب در زندگی را دست کم نگیرید. یکی از این نگرش‌های نادرست داشتن طرز فکری شبیه به افراد بازنده است.

برای آن‌که به افزایش درآمد و ثروت برسید ابتدا باید نگرش خود را از طرز تفکر افراد بی‌پول به طرز تفکر افراد ثروتمند تغییر دهید. تفکرات منفی و داشتن طرز فکر انسان‌های بازنده از شما فردی ضعیف می‌سازد که توانایی رویارویی با مشکلات و شکست‌ها را نداشته و همواره منفعلانه عمل می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا شما را برای داشتن راهی مثل قانون جذب همچون افراد ثروتمند یاری کنیم.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

راه افزایش درآمد به کمک قانون جذب

در این مقاله به ادامه راه‌های افزایش درآمد به کمک قانون جذب می‌پردازیم.

4. به ندای درون تان گوش کنید

 به ندای درون تان گوش کنید

بسیاری از افراد موفق که کسب‌ و کاری راه انداخته و به افزایش درآمد رسیده‌اند از قانون جذب به عنوان ابزاری برای دستیابی به موفقیت بهره برده‌اند، آن‌ها اعتراف می‌‌کنند که نشانه‌های مختلفی را در زندگی دیده‌ و به دنبال آن رفته‌اند. این بدین معنی است که باید تمام حواس‌‌تان به فرصت‌‌های جدید یا ناگهانی باشد که برای گسترش و پیشرفت کسب‌ و کارتان بر سر راهتان قرار می‌گیرند.

آیا به این نشانه‌ها توجه می‌کنید؟ آیا به پیشنهادهای شغلی اطرافتان فکر می‌کنید؟ آیا اخیرا درباره دوستی که سال‌ها او را ندیده‌اید و دارای موقعیت خوبی است خبرهایی به گوشتان خورده است؟ زمانی که تصمیم می‌گیرید پیشرفت کنید و به افزایش درآمد برسید باید به ندای درونی‌تان نیز گوش دهید.

بگذارید کمی هم قبلتان شما را هدایت کند. احتمالا این ندای درونی شما را در مسیری قرار می‌دهد که با اهدافتان در یک راستا قرار دارند. همچنین چنانچه این حس و ندای درونی شما را از کاری منع می‌کند باید به آن توجه کنید و به بیان دیگر به آن اعتماد کنید. زمانی که تمام تمرکزتان را روی اهدافتان می‌گذارید و تمام تلاش‌تان را صرف آن می‌کنید رفته رفته به این آگاهی دست می‌یابید که آیا هر یک از قدم‌هایی که بر می‌دارید درست است یا خیر.

5. از مسیری که در آن هستید لذت ببرید

درست است که شروع هر کاری با ریسک‌ها و چالش‌هایی همراه است، اما همچنین می‌تواند با وجود تمام این مسائل لذت بخش و جالب نیز باشد.

استاد احمد محمدی
فقر و ثروت نتیجه افکار و رفتار تو هستند و افکار و رفتارت قابل تغییر.
استاد احمد محمدی

باید یاد بگیرید که این مسیر با تمام بالا و پایین‌هایش جذاب و ترغیب کننده است.

6. برای رسیدن به افزایش درآمد باورهایتان را تغییر دهید

با مشاهده افرادی که به موفقیت و افزایش درآمد رسیده‌اند و افرادی هستند که قبولشان دارید. معمولا باورهای ما با مشاهده عینی یک موضوع راحت‌تر تغییر می‌کنند و در مسیر بهتر قرار می‌گیرند.

زمانی که شما مکررا شواهد عینی را مشاهده کنید به تدریج آن را خواهید پذیرفت. برای این کار می‌توانید با مشاهده نحوه موفق شدن افرادی که در شرایطی مشابه شرایط شما بوده‌اند شروع کنید.

شما حتی می‌توانید برای پیدا کردن چنین افرادی از قانون جذب کمک بگیرید. زمانی که آگاهانه روی این موضوع تمرکز کنید و به جستجو بپردازید کم کم آن‌ها را در اطراف خود خواهید دید و طبق قانون جذب آن‌ها را به سمت خودتان می‌کشید.

7. از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید

از جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید

یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای تغییر نگرش و دستیابی به اهداف ثروتمندی استفاده از جملات تاکیدی مثبت می‌باشد. استفاده از قانون جذب نیازمند داشتن نگرش مثبت است.

یکی از کارهایی که برای داشتن نگرش مثبت می‌توانید انجام دهید استفاده مکرر از جملات تاکیدی است. این جملات شما را برای استفاده از قانون جذب کمک می‌کنند. با تکرار و باور به این جملات می‌توانید افکار محدود کننده را از ذهنتان حذف کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
قانون جذب

افزایش درآمد

بسیاری از افراد ممکن است شب‌ها با آرزوی کسب ثروت و افزایش درآمد به رختخواب بروند. بسیاری از افراد ممکن است موفقیت را در ثروت ببینند. بدون در نظر گرفتن درست و غلط بودن این‌ها می‌توان گفت که این افراد به امید دستیابی به این اهداف از خواب بیدار می‌شوند و در طول روز تلاش می‌کنند.

افزایش درآمد دستاوردی است که مطمئن هستم هیچ کدام از ما از آن بدمان نمی‌آید. پس دانستن راه‌های رسیدن و دستیابی به آن می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. اگر شما نیز می‌خواهید با راهکارهای مطمئن قدمی در راه رسیدن به این اهداف بردارید پیشنهاد ما محصول ذهن قدرتمند است. با این محصول می‌توانید با رشد و توسعه مهارت‌های فردی خود به اهدافتان دست یابید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی