7 گام مؤثر برایان تریسی برای عملکرد بهتر در روز

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۴ بهمن, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۸ مرداد, ۱۴۰۰
کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

رژیم ذهنی 21 روزه برایان تریسی

7 گام ساده و مؤثر برای گرفتن نتیجه‌ای بهتر در کارهای روزانه که به مرور باعث کسب موفقیت‌های روزافزون نیز ‌می‌شوند. برایان تریسی ، از بهترین سخنرانان و مربیان در حوزه‌های انگیزشی و… است که بسیاری از مردم سرار جهان را با کتب ، سخنرانی‌ها ، نوشته‌های خود و… تحت تأثیر قرار داده است.

در این مقاله به یکی از سخنرانی‌های او می‌پردازیم که طی آن هفت گام ساده را برای عملکرد هرچه بهتر هر فرد در روز بیان می‌کند که در نتیجه باعث بالاتر رفتن کیفیت سطح زندگی فرد می‌شود. این گام‌ها برای هر فرد عملی است و هر کس می‌تواند به سادگی آن‌ها را انجام دهد و به خوبی به نتایج ملموس آن‌ها دست پیدا کند و به قول خود برایان تریسی ، زندگی خود را دگرگون سازد.

پس عجله کنید و آنچه که از زندگی خود می‌خواهید را بدست آورید…

به نقل از برایان تریسی…

خلق عادت برای شروع روزی متفاوت با تمامی روزهای گذشته

بهترین عادتی که می‌توانید برای خود بوجود آورید، آغاز کردن روز، با انگیزه و خلاقیت زیاد است تا شما را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در طی روز آماده کند.

برای این کار فرمولی وجود دارد که من(برایان تریسی) و هزاران فرد دیگری که راه موفقیت را پیموده‌اند و مسیر ثروتمند شدن را گذرانیده‌اند، از آن بهره گرفته‌اند.

لطفاً بدون هرگونه قضاوت و پیش‌داوری، تمامی کارهایی که گفته می‌شود را برای 21 روز انجام بدهید.به شما قول می‌دهم که پس از انجام این اعمال برای 21 روز، دنیای شما به حدی به شکل مثبت تغییر خواهد کرد که حتی نمی‌توانید تصور آن را بکنید.

گام اول:

از فردا، روزی دو ساعت زودتر از موئدی که باید در جایی حضور داشته باشید از خواب بیدار شوید و یک ساعتِ طلایی اول خودتان را روی خود و ذهن خودتان سرمایه گزاری کنید. اگر هر روز ورزش می‌کنید، تمرینات ذهنی خود را بعد از تمرینات فیزیکی خود انجام دهید.

گام دوم:

قبل از آنکه بخواهید تلویزیون و یا رادیویی روشن کنید و یا حتی روزنامه بخوانید، 30 الی 40 دقیقه مطلبی انگیزشی ، الهام بخش و یا آموزشی را بخوانید. به شخصه خواندن مطالب الهام بخش را دوست دارم که در طی روز، حالم را خوب می‌کند.

مطمئن شوید چیزی را که اول صبح وارد ذهن خودتان می‌کنید، مانند اولین وعده‌ی غذایی که میل می‌کنید، سالم و مغذی باشد؛ آن چیزی که دوست دارید در زندگی انجامش دهید، روزی که دوست دارید برای خود سپری کنید.

گام سوم:

بعد از اینکه مطالعه صبحگاهی خود را انجام دادید، کاغذی برداشته و 10 الی 15 هدف بزرگ خود را با فعل حال ساده بنویسید، به گونه‌ای که انگار به آن‌ها رسیده‌اید. برای مثال جملاتی اینچنینی بنویسید:

+من در سال 100000 دلار در می‌آورم

+من وزنی معادل 75 کیلوگرم دارم که بسیار برای من مناسبه

+من یک BMW خاکستری آخرین مدل میرونم

+من در خانه‌ای زیبا به مساحت 325 متر مربع زندگی می‌کنم

+و…

اهداف خودتان را هر روز بدون در نظر گرفتن روز قبل بازنویسی کنید؛ این فاکتوری مهم برای رسیدن به اهداف خود است. من افرادی رو در برنامه‌ی خود داشتم که گفتن این روش درآمد آن‌ها را دو برابر کرده و زندگی‌شان را نیز متحول کرده که این اتفاقات نیز در کمتر از 30 روز رخ داده است.

هر روز و  قبل ازشروع روز خود، اهداف خود را نوشته و بازنویسی کنید.

شروع روزی که خودتان آن را از پیش تعیین کرده‌اید

گام چهارم:

روز خود را برنامه‌ریزی کنید، بعد از اینکه اهداف خود را بازنویسی کردید، یک کاغذ بردارید و تمام کارهایی که باید در طول آن روز انجام دهید را بنویسید و آن‌ها را به ترتیب اهمیت و ارزش، اولویت بندی کنید.

من در لیست خودم بدین شکل عمل می‌کنم. اینکه اگر از من بخواهند تا 1 ماه بیرون از شهر باشم، قبل از رفتنم، چه کاری را باید انجام دهم؟! دور آن را خط می‌کشم و بعد شروع به وقت گذاشتن روی آن می‌کنم. در ابتدا به انجام کارهای کوچک مقاومت نشان دهید، و کارهای بزرگ رو بیشتر انجام بدهید و تا پایان آن‌ها دست از انجام دادنشان نکشید؛ این کار باعث جلو افتادن شما می‌شود.

گام پنجم:

شروع به انجلم کارهایی کنید که بیشترین ارزش و اهمیت را دارند، قبل از اینکه هر کار دیگری را انجام دهید، تمام تمرکزتان را روی کارهای پر اهمیت بگذارید تا آن‌ها را کامل کنید.

وقتی که مهم‌تارین کار خود را در زمان طلایی خود انجام دهید، اندروفین در مغزتان ترشح خواهد شد؛ انرژی ، روحیه و اعتماد به نفسی می‌گیرید که شما را به خوبی برای انجام کارهای دیگر در طی روز آماده خواهد کرد و همچنین خلاقیت شما را نیز بیشتر خواهد کرد.

در حقیقت اگر شما کاری مهم را صبح آغاز کنید و به پایان برسانید، به اصطلاح روی غلتک می‌افتید و با جریان پیش خواهید رفت. در این حالت شما با بازده بیشتری عمل خواهید کرد، کارهای بیشتری را انجام خواهید داد و خلاق‌تر می‌شوید، باانرژی‌تر و مثبت‌تر خواهید شد، و یکی از شگفت‌انگیز ترین نتایج آن هم همین است که اکثر افراد موفق هم چنین کاری را انجام می‌دهند.

گام ششم:

در حین رانندگی به فایل‌های آموزشی گوش دهید و رادیو را خاموش کنید. ذهن خودتان را با مطالب مثبت و سودمند تغذیه کنید تا انگیزه و روحیه‌تان را برای بهترین عملکرد بالا ببرید.این یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود بخشیدن به توسعه فردی در طول زندگی است.

طی تحقیقاتی که در دانشگاه کالیفرنیا انجام شده است میانگین میزان رانندگی هر فرد در سال، 800 تا 1600 کیلومتر می‌باشد، که معادل 500 تا 1000 ساعت درماشین ماندن می‌باشد؛ این میزان معادل 2 ترم تحصیل در دانشگاه است.

شما میتوانید بهترین فرد تحصیل کرده در زمینه فعالیتی خود در حال رفت و آمد از محلی به محلی دیگر و گوش دادن به مطالب آموزشی صوتی باشید.

اولویت با کارهای مهم‌تر

گام هفتم:

در انجام کارها حسی فوریتی را بوجود آورده و آن‌ها را با سرعت عمل انجام دهید و زمان را هدر ندهید. هرچه سریع‌تر کاری را انجام دهید، انرژی بیشتری خواهید داشت و حس بهتری نیز دارید.

هرچه سریع‌تر باشید، زندگی‎تان را بیشتر تحت کنترل خود می‌بینید، که سبب می‌شود تا به خود بیشتر احترام بگذارید و حس بهتری هم نسبت به خود داشته باشید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
بالابردن عملکرد ذهن

رژیم 21 روزه خود را با استقامت و پایداری انجام دهید، به شما قول می‌دهم که زندگی‌تان را تغییر دهد.

راه‌های زیادی برای بهتر کردن کیفیت سطح زندگی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها را نمی‌دانیم، یا به شکلی دیگر، روش‌هایی برای بهتر زندگی کردن وجود دارد که برخی از آن‌ها را می‌دانیم، اما یا آن‌ها را بکار نمی‌گیریم، یا مشغله‌هایی که داریم، باعث کم‌رنگ‌تر شدن استفاده از آن شده است. زندگی رویایی خود را داشته باشید…

1/5 - (2 امتیاز)

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی