۶ تکنیک طلایی قانون جذب برای رسیدن به اهداف و آرزوها(۲)

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۲۲ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۱۹ مرداد, ۱۴۰۰

چه راه‌هایی برای استفاده از قانون جذب‌ اهداف وجود دارد؟ آیا جذب کردن کافی است؟‌ آیا نیاز به تلاش‌‌ و حرکت در راه اهداف نداریم؟

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

استفاده از قانون جذب برای دستیابی به اهداف و آرزوها شاید در درجه اول کمی عجیب و ناشناخته به نظر برسد. برای عده بسیاری از مردم باور آن سخت است که با استفاده از قانون جذب بتوانند به موفقیت برسند.

زیرا این عده اغلب در زندگی منتظر اتفاقات و کنش‌های بیرونی برای ایجاد تغییر در زندگی‌شان بوده‌اند و هیچگاه در مورد قدرت و توانایی‌های ذهنی خود فکر نکرده‌اند. خانم راندا برن (خالق قا‌نون جذب) در تعریف قانون جذب می‌گوید:

“ما اغلب آنچه را جذب می‌کنیم که به آن فکر می‌کنیم چه خوب و چه بد.”

قانون جذب موفقیت

بر اساس قانون جذب، افکاری که شما در سر می‌پرورانید مستقیما بر روی اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد تاثیرگذار است.

استاد احمد محمدی
برای موفقیت باید همه تصمیمات و انتخاب‌های بزرگ و کوچک بهبود یابند؛ مخصوصا تصمیمات کوچک.
استاد احمد محمدی

این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم در مورد تکنیک‌های اساسی قانون جذب برای دستیابی به موفقیت صحبت کنیم.

۴. برای داشته‌های خود شکرگزار باشید

یکی از اصول رسیدن به اهداف با استفاده از قانون جذب، شکرگزاری داشته‌ها است. هر چیزی که در در حال حاضر دارید نتیجه تلاش و کوشش شماست.

شما آن‌ها را بدون هیچ سختی‌ بدست نیاوردید پس ارزش آن‌ها بسیار زیاد است. با شکرگزاری مداوم شما هرگز ارزش واقعی دستاوردهای خود را فراموش نخواهید کرد.

در واقع می‌توان گفت دلیل ما برای توصیه شکرگزاری در اصطلاح “شکر نعمت، نعمتت افزون کند” بسیار نمایان است. شما با جذب انرژی مثبت توسط شکرگزاری می‌توانید چند قدم به اهداف نزدیک‌تر شوید.

۵. برنامه ریزی و نظم بهترین عملکرد را به ارمغان می‌آورد

برای هر قدمی که به سمت هدف‌تان بر می‌دارید برنامه داشته باشید. برنامه ریزی و تعیین اهداف در بازه‌های زمانی مشخص، یک محدوده ذهنی برای شما ایجاد می‌کند در نتیجه مدت زمان رسیدن به اهداف‌تان کوتاه‌تر از حالت عادی می‌شود.

زیرا تمام افکار و اعمال‌تان را در جهت تحقق آن هدف در بازه زمانی تعیین شده سوق می‌دهد. اگر اهداف شما اولویت بندی شده باشند و از نظم بیشتری برخوردار باشند قانون جذب نیز به همان ترتیب به شما کمک می‌کند.

یعنی اهدافی که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند بیشتر تحت تاثیر قانون جذ‌ب هستند. زیرا شما تعیین کرده‌اید که کدام هدف مهم‌تر از دیگری است.

۶. آنچه که شما را موفق می‌سازد تلاش و پشتکار است

در پایان تمام این توصیه‌ها اصلی‌ترین و موثر‌ترین فاکتور برای رسیدن به اهداف فقط و فقط تلاش و پشتکار شماست. در آخر اگر شما هیچ عملی انجام ندهید اهداف خود به خود به سمت شما نمی‌آیند و شما چیزی بدست نمی‌آورید.

مثل این است که در یک مسابقه دو شما پشت خط بایستید و حرکتی نکنید و انتظار داشته باشید که نفر اول مسابقه شوید. تا زمانی که هیچ اقدامی از شما صورت نگیرد قانون جذ‌ب هیچ کمکی نمی‌تواند به شما بکند. قانون جذب هیچ راه فراری از انجام وظایف و مسئولیت‌تان برای شما به وجود نمی‌آورد.

این تفکر اشتباه که “اگر تمرینات قانون جذب را به خوبی انجام دهید دیگر لازم نیست به اندازه قبل تلاش کنید” به دلیل درک اشتباه از ماهیت این قانون است. هیچ کدام از قوانین فیزیک زندگی را برای ما آسان‌تر نکرده‌اند، ما فقط با درک آن‌ها توانسته‌‌ایم ابزارها و شرایطی را به وجود آوریم که آن‌ها زندگی را برای ما آسان‌تر کنند.

قانون جذب اهداف

هیچ راه مخفی و میانبری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. آیا تا به حال در جایی خوانده یا شنیده اید که شخصی بدون هیچ تلاش و کوششی به موفقیت برسد؟

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
3 راه رسیدن به آرزو

هیچ نیرو و عامل ناشناخته‌ای وجود ندارد که وظایف شما را انجام دهد در حالی که شما در اتاق‌تان نشسته‌اید و پاها را روی هم انداخته‌اید. تلاش و استمرار در هر زمینه‌ای منجر به حصول نتیجه می‌شود.

اگر به باور این اصل برسید، آن زمان است که پی می‌برید قوانینی مثل قانون جذب فقط یک ابزار برای شما هستند. ابزارهایی بسیار کارآمد که فقط نقشی کمکی دارند. در واقع این ابزارها به شما کمک می‌کنند که هوشمندانه‌تر عمل کنید. برای استفاده از قانون جذب موفقیت می‌تواند از بسته آموزشی : «موفقیت دست یافتنی است» استفاده نمایید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

14 پاسخ

  1. هر شکستی مقدمه پیروزیه ما باید از تمام شکست هامون درس بگیریم و هیچ وقت نا امید نشیم تا به مقصود نهایی دست پیدا کنیم

  2. من به شکر گزاری ایمان دارم تاثیرش رو تو زندگیم هر روز میبینم .
    شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرو کن
    همیشه شکرگزار باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی