قانون جذب چیست؟ [قانون جذب برای رسیدن به آرزو ها]

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۵ شهریور, ۱۴۰۰
آخرین بروزرسانی: ۶ شهریور, ۱۴۰۰
اهداف و آرزوها

آیا قانون جذب، در جذب اهداف نیز عمل می‌کند؟ چگونه می‌توانیم از این قانون در راه رسیدن به خواسته و آرزو کمک بگیریم؟ تکنیک‌های اساسی کدام‌اند؟

بر اساس قانون جذب، افکاری که شما در سر می‌پرورانید مستقیما بر روی اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد تاثیرگذار است.

این موضوع در تکنیک جذب از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم در مورد تکنیک‌های اساسی قانون جذب برای دستیابی به موفقیت صحبت کنیم. همراه ما باشید.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

رسیدن به آرزوها با قانون جذب

به نظر شما قانون جذب چیست؟ استفاده از قانون جذب برای دستیابی به اهداف و آرزوها شاید در درجه اول کمی عجیب و ناشناخته به نظر برسد. برای عده بسیاری از مردم باور آن سخت است که با استفاده از تکنیک جذب بتوانند به خواسته‌ها برسند.

زیرا این عده اغلب در زندگی منتظر اتفاقات و کنش‌های بیرونی برای ایجاد تغییر در زندگی‌شان بوده‌اند و هیچگاه در مورد قدرت و توانایی‌های ذهنی خود فکر نکرده‌اند.

خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعریف قانون جذب می‌گوید: “ما اغلب آنچه را جذب می‌کنیم که به آن فکر می‌کنیم؛ چه خوب و چه بد.”

تکنیک جذب و قانون جذب راندا برن

اگر شما هم مانند سایرین به‌دنبال تحقق بخشیدن به بزرگترین آرزوهایتان هستید و البته رسیدن به آرزوها از طریق کائنات برای شما در این دنیا بیش از همه چیز ارزش دارد.

امکان دارد شما هم مانند سایر انسان‌ها رسیدن به آرزوهایتان را با احتمالات و غیرممکن‌ها همراه کنید. حتی رویاهایتان را رویاهای خام هم ارزیابی کنید. تا اینجای کار شما مشابه سایر انسان‌ها رفتار مشابه از خودتان نشان داده‌اید.

اما برای شما یک خبر خوب درمورد سایت راز قانون جذب داریم. رویا یا آرزوهای شما به هر اندازه که رویا یا آرزوی افراطی و خیالی هم باشد این آرزو یا رویاها می‌تواند با سایت قانون جذب به حقیقت بپیوندد.

اگر چه این رویه می‌تواند کمی زمان بر باشد و البته به صبر و حوصله نیاز داشته باشد اما شما می‌توانید با پیروی از برخی قوانین که ما به آن‌ها قانون جذب می‌گوئیم به رویا و آرزوهایتان جامعه عمل بپوشانید برای این کار فقط کافی است:

برای خودتان یک تخته آماده کنید

برای خودتان یک تخته آماده کنید

آری! تخته از همان تخته‌هایی که در مدرسه و دانشگاه بر روی آن‌ها آموخته‌هایمان را می‌نوشتیم البته این بار قرار است رویا و آرزوهایمان را با قانون جذب سریع بنویسیم. تخته‌ای که قرار است بر روی آن نوشته‌ها و هرآنچه که به شما الهام می‌دهد را روی آن بنویسید و بچسبانید.

مطمئن باشید این تخته و این نوشته‌ها در کنار این عکس‌ها به شما برای رسیدن به آرزوهایتان انگیزه می‌دهد. حتی اگر لازم باشد یک تخته بزرگ برای خودتان بخرید و سپس جمله‌ها، عکس‌ها و حتی نقاشی‌هایی که بخشی از آرزو و رویاهای شما است و روی عکس یا مجله یا روزنامه‌ای خاصی نقش بسته آن را قیچی کرده و روی این تخته بچسبانید.

فراموش نکنید این تخته، تخته آرزوهای شماست و قرار است برای به دست آوردن خواسته‌ها یا آرزوها و رویاهایتان به شما انرژی بدهد و البته آرزوهایتان را کوچک و بزرگ به شما یادآوری کند پس فرمول کائنات برای تحقق بخشیدن به خواسته ها را پیدا کنید.

زندگی مورد نظرتان را تجسم کنید

زندگی مورد نظرتان را تجسم کنید

تخته‌ای را که با طراحی، نقاشی و نوشته‌هایی که خواسته‌ها و آرزوهایتان را تداعی می‌کند درون اتاق یا جایی که دائم جلوی چشمتان هست آویزان کنید و هر روز 15 دقیقه به آن خیره شوید.

با نوشتن آرزوها در قانون جذب اگر رویای شما عشق واقعی باشد وقتی روبه‌روی آن ایستادید و با قانون جذب رسیدن به خواسته ها خودتان را همراه با حسی توام با سلامتی و خوشبختی همراه با آنچه که در ذهنتان جریان دارد تصور کنید.

اگر این رویا شما رسیدن به یک سمت یا پست و جایگاه خاصی باشد تخته رویایتان را دقیقا همانطور طراحی کرده و خودتان را دقیقا در غالب همان پست و سمت موفقی که آرزویش را داشتید با نیروی جذب تصور کنید.

رسیدن به خواسته ها با قانون جذب

قانون جذب چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ بر اساس قانون جذب، افکاری که شما در سر می‌پرورانید مستقیما بر روی اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد تاثیرگذار است.

این موضوع تکنیک جذب از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم در مورد تکنیک‌های اساسی قانون جذب برای دستیابی به موفقیت صحبت کنیم.

۱. احساس رضایت درونی گام اول تکنیک جذب

 احساس رضایت درونی گام اول تکنیک جذب

در هر سنی که هستید و در هر مرحله‌ای از قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها که قرار دارید تا چه میزان از خود و شرایط کنونی‌تان احساس رضایت‌مندی می‌کنید؟

اگر همواره در حال غر زدن و ابراز نارضایتی از زندگی‌تان هستید باید بدانید که با این کارتان در حال جذب انرژی‌های منفی به سمت خود هستید.

به جای این کار بهتر است از هر آنچه دارید و هر آنچه هستید شکرگذار بوده و برای رفع کمبودها تلاش خود را بیشتر کنید.

۲. طرز فکر مثبت دریافت فرکانس مثبت از کائنات

افکار انسان اصولا به دو بخش مثبت و منفی تقسیم بندی می‌گردند. با بررسی تحقیقات صورت گرفته در مورد زندگی افراد موفق در می‌یابیم که آن چیزی که باعث پیشرفت آن‌ها شده داشتن تفکرات مثبت نسبت به وقایع در زندگی است.

استاد احمد محمدی
افراد بی‌هدف، ابزار موفقیت انسان‌های هدف‌دار هستند.
دکتر احمد محمدی

زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارد موفقیت‌ها و کامیابی‌ها در کنار تلخی‌ها و ناکامی‌ها است که معنا پیدا می‌کنند. هیچ یک از این دو مورد پایدار نبوده و گذرا هستند ولی آن چیزی که در لحظات سخت و دشوار باعث می‌شود تا شما دوباره از جا برخیزید و به تلاش ادامه دهید امید است.

امیدوار بودن که خود از طرز تفکر مثبت نشات می‌گیرد. پس نتیجه می‌گیریم که باید افکار منفی را کنار بگذارید. افکار منفی سم مهلکی برای موفقیت‌های شما محسوب می‌‌گردند.

۳. احساس شادی را در خود تقویت کنید

احساس شادی را در خود تقویت کنید

حتما شنیده‌اید که می‌گویند خنده بر هر درد بی‌درمان دواست. خندیدن باعث ایجاد خشنودی و رضایت می‌شود و باعث به وجود آمدن آرامش خاطر در فرد می‌گردد. راه‌های زیادی با قانون جذب برای تقویت احساس شادی و نشاط وجود دارند.

مانند دیدن فیلم‌های کمدی، خواندن مطالب طنز، تئاترهای کمدی، ورزش کردن و فعال بودن. با خندیدن وضعیت روحی و فیزیکی شما بلافاصله تغییر می‌کند.

بنابراین زمانی که شما از لحاظ روانی و جسمانی در وضعیت خوبی قرار داشته باشید، واکنش‌های بهتری داشته و تصمیمات درست‌تری می‌گیرید.

قانون جذب اهداف و روش قانون جذب

امروزه با پیشرفت روز افزون جوامع انسانی تعداد راهکارها و راه حل‌هایی که برای حل یک مسئله ارائه می‌شوند بسیار زیاد است. هر کدام از این راه حل را نتیجه منحصر به فردی را به‌دنبال دارند. ممکن است به موفقیت منتهی شوند، ممکن است شکست را به همراه داشته باشند.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
3 راه رسیدن به آرزو

یکی از این مسائل مهم که در حال حاضر هزاران راه برای حل آن توسط افراد گوناگونی ارائه شده است، مسئله رسیدن به خواسته‌ها و اهداف با قانون جذب است.

ما آکادمی بازار تحقیقاتی انجام داده‌ایم تا مطمئن‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به اهداف به شما معرفی کنیم.

قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

تکنیک جذب اهداف

مثبت اندیش باشید و از رسیدن به آرزوهایتان دست برندارید همه انسان‌ها با آرزو و خیال زندگی می‌کنند اما آن‌هایی به این آرزو و خیال رنگ واقعیت می‌بخشند که متفاوت‌تر از بقیه به آرزوهایشان نگاه کرده و به آن جامعه عمل پوشانده‌اند.

فراموش نکنید روش های قانون جذب زمانی در زندگی شما به واقعیت می‌پیوندد که شما اکنون رویای آینده خودتان را احساس کرده و آن را تامین کنید. برای دستیابی به اهداف شما نیاز دارید که افکار و ذهن خود را در وضعیت مثبتی نگه دارید و به عبارتی آن‌ها را به کنترل خود درآورید. در آکادمی بازار ما رازهایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا دیگر مجبور نباشید راهی را که بارها توسط افراد مختلف طی شده دوباره تجربه کنید. برای شروع از بسته آموزشی: چگونه به اهداف خود برسیم؟ استفاده نمایید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

22 پاسخ

      1. سلام، من خودم واقعا امتحان کردم آدم هرچی بخاد خدا بهش میده…
        سال پیش من یک وسیله ای رو میخاستم واقعا با فکر اینکه دارمش زندگی کردم و امسال بهش رسیدم..
        سال پیش صورتم پرع جوش و جای جوش بود ولی همش توی آینه با خودم تو تنهایی میگفتم صورتم خوبه مثلا فکرو خیال میکردم ک همه ازم میپرسن چی استفاده کردی که صورتت خوب شده من الان جدا دارم ازم میپرسن و همون سوال ها ازم تو واقعیت پرسیده میشه

  1. بسته آموزشی چگونه به اهداف خود برسیم بسیار عالی و سودمند بود و من خیلی از خرید این محصول راضی بودم و از اشنایی با سایت خوبتون خوشوقتم

  2. بنظر من اگه پول باسه ارتباطاتت بیستر میسه و روابط عمومیت و اعتماد به نفست هم بالا میره و ناخوداگاه همه رو جذب میکنی به همین سادگی ..

    1. سلام کسرا عزیز
      ممنون از اینکه نظرتون رو با آکادمی بازار به اشتراک گذاشتید.
      پول هم ممکنه در بعضی شرایط کمک کننده باشه، اما عامل اصلی نیست. چه بسیار افرادی که پول کافی دارند اما اعتماد به نفس، روابط عمومی خوب و… ندارند.

  3. سلام خانم رجب پور
    خیلی ممنونم و خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و واقعا از مطالب جذابی که شما زحمت جمع آوریشون رو کشیدید استفاده کردم
    سپاس از وجودتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی