پنج تمرین قانون جذب برای دستیابی به خواسته‌ها

نویسنده: تیم تحریریه آکادمی بازار
انتشار: ۱۳ اسفند, ۱۳۹۷
آخرین بروزرسانی: ۲۵ مرداد, ۱۴۰۰
پنج تمرین قانون جذب برای دستیابی به خواسته‌ها

آیا قانون جذب واقعی است؟ چگونه می‌توان از این قانون بهره‌مند شد؟ چه رابطه‌ای بین رسیدن به موفقیت و قانون جذب وجود دارد؟ قانون جذب یکی از ابزارهای مهم در راه رسیدن به موفقیت است. اگر خواسته و آرزویی در زندگی دارید که تا الان موفق به رسیدن به آن نشده‌اید، نگران نباشید.

با کمک قانون جذب می‌توانید هر چیزی را آرزویش را دارید به دست آورید. این قانون از جمله عادت‌های افراد موفق است که برای رسیدن به خواسته‌هایشان استفاده می‌کنند. ممکن است خیلی از شما نحوه استفاده از این قانون را ندانید.

برای استفاده از این قانون باید تمرین‌های مربوط به آن را انجام دهید تا به تدریج چیزی که می‌خواهید را جذب کنید. در این مقاله پنج تمرین ساده اما کارآمد در استفاده از قانون جذب را معرفی کرده‌ایم. سعی کنید این پنج تمرین را مو به مو و با دقت انجام دهید. بدون شک بعد از مدتی متوجه می‌شوید که اوضاع به طور کامل عوض خواهد شد.

کتاب سفر به معدن درون
کتاب سفر به معدن درون

فهرست مطالب

قانون جذب

شاید شما در مورد قانو‌ن جذب و تاثیرات آن بر زندگی شخصی، کاری و حتی رسیدن به موفقیت شنیده باشید. قانون جذب شرح می‌دهد که اگر ذهن شما روی هر چیزی تمرکز کند جدا از این‌که مثبت باشد یا منفی، شما به آن دست پیدا خواهید کرد.

بسیاری از افراد از این خاصیت قانون جذب برای رسیدن به اهداف‌شان کمک می‌گیرند. قانون جذب راهی ساده و مطمئن جهت دستیابی به اهداف و آرزوهای‌تان است.

متدها و روش‌هایی وجود دارند که شما با بکارگیری آن‌ها می‌توانید از این قانون به نفع خودتان استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا ۵ تمرین موثر را به شما معرفی کنیم تا از قانون جذب برای دستیابی به خواسته‌هایتان استفاده کنید.

۱. یک بورد آرزوها داشته باشید

یک بورد آرزوها داشته باشید

تصاویری را پیدا کنید که هر کدام به تنهایی نشان دهنده یکی از اهداف‌تان هستند سپس آن‌ها را روی بوردتان بچسبانید و بورد را در جایی قرار دهید که بتوانید روزانه آن را ببینید. این تصاویر باید مفهوم اهداف‌تان را انتقال دهند.

به طور مثال اگر به دنبال نیمه گمشده خود هستید، عکس‌هایی از زوج‌های خوشحال را روی بوردتان بچسبانید یا تصاویری از خانه‌های مورد علاقه‌تان و اسباب اثاثیه‌ای که مطابق با سلیقه شماست را پیدا کنید.

آنچه می‌خواهید را ابتدا در ذهن‌تان تجسم کنید. دقت کنید که روی ویژگی‌های فیزیکی شخص تمرکز نکنید بیشتر شخصیت کلی آن فرد و شباهت‌های اخلاقی آن با شما مد نظرتان باشد.

بیشتر بخوانید: خلاصه کتاب ” کلید کاربردی قانون جذب ” نوشته جک کانفیلد

۲. برای قانون جذب تصویرسازی کنید

از مهم‌ترین تمرینات قانون جذب می‌توان از تصویرسازی ذهنی نام برد. در ذهن‌تان به تصور آن هدفی که به دنبالش هستید بپردازید. به تمام جزئیات آن اهمیت دهید و سعی کنید در تصویرسازیتان از آن‌ها استفاده کنید.

هرچه با ظرافت بیشتری این کار را انجام دهید و تصوریتان از خواسته‌تان دقیق‌تر باشد، بیشتر در این کار موفق خواهید بود. پنج روش برای تصویرسازی و تجسم ذهنی برای رسیدن به نتایج دلخواه را یاد بگیرید.

این تمرین نه تنها آن خواسته را به زندگی شما جذب می‌کند، بلکه در نحوه عملکردتان برای رسیدن به آن هدف نیز تاثیر بسزایی دارد.

۳. جملات تاکیدی را فراموش نکنید

جملات تاکیدی را فراموش نکنید

این تمرین بسیار در باور شما برای رسیدن به خواسته‌تان موثر است. جملات تاکیدی می‌توانند هر موضوعی را تحت پوشش قرار دهند. توجه داشته باشید که محتوای این جملات باید تماما مفهوم مثبتی داشته باشند. عبارات تاکیدی کلمات سحرآمیز ذهن ما هستند.

استاد احمد محمدی
اگر انسان می‌دانست که چه قدرتی دارد، از نتایج زندگی‌اش شرمگین می‌شد.
استاد احمد محمدی

تلقین مثبت و ایجاد اعتماد به نفس از مهم‌ترین نقش‌های جملات تاکیدی است. برای مثال اگر به دنبال جذب پول هستید جملاتی مانند “من به خودم قول می‌دهم که برای ثروتمند شدن تلاش کنم” یا “من مانند یک آهن ربا پول را به زندگی‌ام جذب می‌کنم” و … می‌توانند کاربردی باشند.

۴. رها کردن را بیاموزید تا قانون جذب عمل کند

سعی کنید آنچه را که می‌خواهید رها کنید. مهم نیست که در حال حاضر به آن دست نیافته‌اید، پس در مورد آن شکایت نکنید و به فاز منفی نروید.

بعضی اوقات رها کردن آن خواسته بهتر از پافشاری کردن و شکوه و شکایت است. اجازه دهید کائنات کار خود را انجام دهد و از دیکته کردن خواسته‌تان به آن بپرهیزید. گذشته را در گذشته رها کنید و چشم امید به فردا داشته باشید. رها کنید و آرامش خودتان را حفظ کنید. همه چیز آنطور که شما می‌خواهید پیش می‌رود.

۵. مطالعات‌ خود را افزایش دهید

مطالعات‌ خود را افزایش دهید

مطالعه بیشتر، چاشنی رسیدن به موفقیت است. هر چه اطلاعات شما افزایش یابد قدرت ذهن شما بیشتر می‌شود. کم کم فضای ذهن شما برای خلق ایده‌های خلاقانه و راهکارهای تاثیرگذار بیشتر می‌شود و شما خودتان به حل مشکلات‌تان می‌پردازید. مطالعه اخبار منفی و داشتن تفکرات منفی چه تاثیری در زندگی ما دارد؟

کتاب‌هایی در زمینه موفقیت و مثبت اندیشی و هر موضوعی که به کاهش افکار منفی و نگرش منفی‌تان کمک می‌کنند بخوانید. می‌توانید با مطالعه کتاب‌هایی در مورد قانون جذب نیز اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده و تاثیر آن کسب کنید.

استاد احمد محمدی
استاد احمد محمدی
مدرس و مشاور عالی کسب وکار
پادکست فکرانه - قانون جذب

به طور کلی مطالعه کتاب به رشد و توسعه فردی شما کمک بسزایی می‌کند و در نتیجه رشد فردی شما در دستیابی به اهداف‌تان تاثیر بسیاری دارد.

ذهن قدرتمند و قانون جذب

ذهن انسان بسیار قدرتمند است. اگر بتوانید آن را تحت کنترل خود درآورید می‌توانید به دستاوردهای بزرگی برسید. همه این تمرینات قانون جذب و مثبت اندیشی در راستای هماهنگی ذهن اهداف و عملکرد شماست.

اگر این سه عامل با یکدیگر هماهنگ شوند موفقیت برای شما دور از دسترس نیست. راه‌هایی وجود دارند که با بکارگیری آن‌ها می‌توانید این هماهنگی را بدست آورید.

اگر بدنبال راهی مطمئن و قابل اجرا هستید پیشنهاد ما دوره آموزشی غیرحضوری – موفقیت و ثروت در ۹۰ روز است. با این محصول می‌توانید در جهت رشد و توسعه فردی خود قدم برداشته و موفقیت را برای خود ممکن سازید.

Rate this post

مشتاق ارتباط با شما هستیم...

"نظرات ارزشمند خود را در پایین صفحه کامنت کنید"

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در تلگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

در اینستاگرام

بازار آکادمی را دنبال کنید !

آکادمی بازار لوگو
تیم تحریریه آکادمی بازار

این مقاله به کوشش تیم آکادمی بازار تولید شده است. ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری در بهبود و توسعه مهارتهای فردی ، شغلی و کسب و کارشما داشته باشیم.

جهت اطلاع از جدیدترین مقالات ایمیل خود را با ما به اشتراک بگذارید!

20 پاسخ

  1. ساحل دلت را به خدا بسپار خودش زیباترین قایق را برایت میفرستد .
    خدا خودش در زمان درست اون چیزی که صلاحه رو برامون رقم میزنه هیچ وقت در داشتن چیزی اصرار نکنید

    1. سلام اعظم عزیز
      من به شما گذراندن دوره موفقیت و ثروت در۹۰ روز رو توصیه میکنم
      بسیار دوره خوبیه و کمکتون میکنه

  2. هم تابلو کائنات خوبه هم جعبه آرزو ها خیلی تکنیک های خوبین
    رو جعبه میتونید بنویسید هر چه دلم میخواهد در این جعبه هست

  3. با سلام و خسته نباشید به همه عزیزان
    من از دوره موفقیت و ثروت در ۹۰ روز استفاده کردم واقعا خوب و تاثیر گذار بود
    ممنون بابت ارایه این محصولات خوب
    به همه توصیه میکنم که از این محصول استفاده کنند

    1. سلام مریم عزیز
      خوشحالیم که رضایت شما رو جلب کردیم
      وتاثیر مثبتی داشتیم
      رضایت شما مایه دلگرمی و انگیزه ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب مذاکره برای حقوق دلخواه
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب سفر به معدن درون
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب خلق برند برتر
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش
دریافت کتاب نقشه فروش

دوره جامع فن بیان

200 دقیقه آموزش رایگان

700,000 تومان

هدیه ویژه آکادمی بازار تقدیم به شما کاربرانی که برای ما "ارزشمند" هستید
سشقسی