بازاریابی و فروشمقالات

5 راه کلیدی جهت افزایش فروش و جلب اعتماد مشتری

فروشندگان حرفه ای کسانی هستند که به اهمیت جلب اعتماد مشتری آگاه هستند و پیوسته به آن توجه می کنند.
برخی از شرکت ها و یا فروشنده ها برنامه فروش خود را به صورتی طراحی کرده اند که بدون انجام تبلیغات فروش بسیار بالایی داشته باشند ، آنها با هوشیاری خود روش های حرفه ای را برای فروش به مشتری برگزیده اند که تعداد زیادی از فروشندگان و صاحبان کسب وکار از آن اطلاعی ندارند .

در این مقاله شیوه های های بسیار حرفه ای و عملی با هدف اینکه همیشه انتخاب اول مشتریان باشید آورده شده ، بخوانید و از همین روش ها برای بهبود وضعیت کسب و کار خود بهره ببرید.

اما اگر شما هم کنجکاو هستید و می خواهید بدانید:

  • راز فروش بسیار زیاد بعضی از فروشنده ها و شرکت ها  چیست ؟
  • چگونه رفتار کنید تا بتوانید تنها انتخاب مشتری شوید ؟
  • روش های تسخیر بازار چیست و چگونه آن را یاد بگیرید؟
  • آیا می دانید همیشه برای فروش بیشتر نیاز به تبلیغات بیشتر نیست؟

استاد احمد محمدی

۵ راه برای اینکه فروش روز به روز افزایش یابد

سعی کنید فقط فروشنده نباشید

اگر در حال اداره کسب و کاری هستید و یا تصمیم به کارآفرینی دارید و قصد دارید کسب وکاری را راه اندازی کنید ، برای بخش فروش باید با استراتژی عمل کنید تا موفق شوید ، به دلیل اینکه فروش قسمت جدایی ناپذیر کسب و کار شما خواهد بود.
تلاش کنید برای مشتری ها بیشتر از یک فروشنده باشید ، به این صورت که اطلاعات زیادی از مشتری خود داشته باشید تا بتوانید بر مبنای اطلاعاتی و آگاهی هایی که دارید با توجه به شرایط مشتری او را هدایت کنید ، هر چه قدر اطلاعات شما از مشتری قوی تر و بیشتر باشد احتمال فروش شما بالاتر خواهد رفت .

شما می توانید با تحقیق کردن از مشتری هایتان اطلاعاتی درمورد اینکه ، در چه صنعتی فعالیت می کند ، کسب و کارش چیست ، دلیل نیاز او به این محصول چیست و اینکه چرا باید محصول شما را خریداری کند؟

برگ برنده فروشنده موفق، بیشتر بدانید بیشتر یاد بگیرید

فروشنده های حرفه ای می دانند در بازار چه رقیبانی دارند و اینکه محصولات یا کالای آنها چگونه عمل می کند و چه ارزش ها و اهمیتی برای مشتری دارد ، از قیمت محصولات رقبا خود اطلاع دارند و از مزایا و معایب محصولات رقبا در مقایسه با محصولات  خودشان آگاهی دارند.
آنها کاملا می دانند که محصولشان برای مشتریان چه کارهایی انجام میدهد ، پس تلاش کنید همیشه اطلاعات زیادی از محصولتان, محصولات مشابه و نیازهایی که محصول شما و محصولات مشابه میتوانند برآورده کنند تهیه کنید.

همیشه به فکر فروش نباشید

سعی کنید فقط به فکر فروش به مشتری نباشید و ارتباط خود را با مشتری تنها معطوف به فروش و مالی نکنید ، تلاش کنید به آنها کمک کنید واگر فهمیدید که محصول شما مناسب آنها نیست همکاران دیگری را به آنها معرفی کنید ، حتی می توانید برای آنها مشتری بفرستید. با این کار مشتری بیشتر به شما و کسب و کارتان اعتماد خواهد کرد.

می توانید گزینه های دیگری به مشتری بدهید

به  مشتری تان این امکان و اطمینان را بدهید که به غیر از خرید کالا یا خدمات شما راه حل های دیگری هم وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار دهد، اینکه مشتری را تحت فشار قرار دهید تا شما تنها گزینه برای انتخاب او باشید حس بدی را به او منتقل می کند و ازاعتماد او به شما کم می کند. پس به مشتری اجازه دهید انتخاب کند و گزینه هایی که مناسب اوست و می تواند انتخاب کند را با توضیح هر کدام از مزایا و معایب آن در اختیارش قرار دهید.

عضوی از شرکت مشتریانتان شوید

زمانی که تمام کارهای گفته شده را به صورت حرفه ای و دقیق انجام داده باشید ، متوجه خواهید شد که شما برای مشتری هایتان دیگر یک غریبه نیستید ، آن ها شما را نه تنها به عنوان یک فروشنده ، بلکه بیشتر از شما به عنوان یک دوست ، مشاور استفاده خواهند کرد و در حقیقت اینجاست که شما تنها گزینه ی مورد انتخاب مشتری خواهید بود و بدون تبلیغات بیشتر فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد.


فروشنده موفق با هوشیاری خود روش های حرفه ای را برای فروش به مشتری انتخاب می کند که تعداد زیادی از فروشندگان و صاحبان کسب وکار از آن اطلاعی ندارند . فروشندگان حرفه ای کسانی هستند که خود را به قسمتی از برنامه استراتژیک خرید مشتریشان تبدیل کرده اند. آشنایی با اصول فروشندگی می تواند کمک زیادی به افزایش فروش شما کند.

شما در سمینار بزرگ موفقیت با تدریس استاد احمد محمدی،مدرس و مشاور در زمینه بازاریابی و فروش و همچنین استفاده از مقالات آموزشی آکادمی بازار می توانید با اصول پیشرفت در کسب و کار آشنا شوید و پیشرفتی شگرف را با به کارگیری رهنمون های استاد در کار خود شاهد باشید. برای استفاده از آموزه های استاد با شرکت در سمینارهابه لینک زیر مراجعه کنید.

سمینار بزرگ موفقیت_استاد احمد محمدی

مطالب مرتبط

9 نکته ی اساسی در استراتژی فروش و ارتباط با مشتری
10 روش آسان و اثربخش برای بازاریابی آنلاین
برند سازی در اینستاگرام با بهترین روش ها و ترفندها در دنیا
چگونه بفروشیم وقتی مشتری نیست؟ (رازهای فروش موفق)
برچسب ها

ندا تفضلی

کارشناس برنامه ریزی شهری از دانشگاه تهران هستم. علاقه زیادی به یادگیری اصول موفقیت در زمینه های مختلف دارم و مایل هستم آن ها را با دیگران به اشتراک بگذارم.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
Open

دوره آموزشی معجزه ذهن قدرتمند

Close
بستن